It is currently 18 Oct 2018, 06:41

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: 15 Jan 2015, 15:59 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4686
Location: brasov
@alfeta: discurile au fost schimbate o data, si pe fata si pe spate.

@Her Manoli: multumesc de link. O sa arunc o geana.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 15 Jan 2015, 16:11 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 1960
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
@yux_mm: Nu este "Domnul Manoli" ci "Domnul Hermanoli"! :lol:

_________________
Rolling: 1/2.0/3.2 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone: 1.2/2.0/1.9


Top
   
PostPosted: 15 Jan 2015, 18:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4686
Location: brasov
Da, stiu. Da ma distreaza ideea... 8)

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2015, 03:39 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3296
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
@yux_mm Daca vrei kit de reparatie, am eu doua pentru spate (autofren), insa s-a chinuit mecanicul vreo ora si ceva si tot nu a reusit. Am luat un etrier la mana a doua pana la urma care functioneaza fara probleme (inca). Poate pentru cele de pe fata e mai usor de schimbat.

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2015, 03:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4686
Location: brasov
Multumesc. Insa e mai greu sa ajunga la mine kiturile cu pricina. Momentan nu sunt in tara. Si nici in viitorul apropiat nu o sa ajung.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2015, 11:21 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 2522
Yux-ule, eu am simtit ca masina franeaza intr-adevar cum trebuie abia cand am pus Ferodo-urile. Sunt sigur ca sunt si alte variante, cu raport prestatii/pret ceva mai bun. Am auzit lucruri bune despre Textar, chiar o sa le dau sansa sa isi arate calitatile pe Fiat. :mrgreen: Placutele stock nu mi s-au parut cine stie ce, green-urile sunt niste mizerii. (ambele set-uri, atat cele stock cat si green-urile nu m-au tinut mai mult de 15-20k km :ph34r: ).

cum bine zice si dl Nae - merita reconditionati/verificati si etrierii, chiar si furtunasele - daca nu ai facut-o deja.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2015, 13:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4686
Location: brasov
Primele placute OEM m-au tinut cam 35k km. Urmatorul se vreo 45k, probabil am mai invatat sa conduc. Urmatoarele le am pe masina, deci mai mult de 45k.
Pana acum setupul cel mai ok mi s-a parut combinatia de elemente OEM.
O sa caut si ferodo sa vad la ce pret se situeaza. Ce model sa caut? ca probabil ca fac si ei o infinitate de modele.

Pe de alta parte, pe unde conduc eu acum traficul e foarte previzibil si bine organizat, deci situatiile de franare de urgenta sunt atat de rare incat parca nuerita sa dau, inca, o caruta de bani pe niste placute. Si oricum, pentru situatiile alea pana acum placutele OEM si-au facut treaba laudabil. Nu m-au pus in dificultate. Singurele momente dificile mi le-am creau eu din prostie. Iar de prostie nu te salveaza nimeni, nici mama placutelor, sau discurilor, sau a cauciucurilor.

Dar cum spuneam: o sa ma uit de pret mai intai si apoi dau cu parul.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2015, 15:04 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1387
Location: Vechiul Regat
yux_mm Quote:
... Si oricum, pentru situatiile alea pana acum placutele OEM si-au facut treaba laudabil. Nu m-au pus in dificultate. Singurele momente dificile mi le-am creau eu din prostie. Iar de prostie nu te salveaza nimeni, nici mama placutelor, sau discurilor, sau a cauciucurilor.

...
So true!!!

_________________
159 2.4 Mjet Nero Oceano


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2016, 00:18 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3296
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
Pentru placutele de frana ceramice, are cineva un feedback? Am inteles ca ar fi noua tehnologie, ca nu mai produc asa mult praf, sunt silentioase, tin mai mult, protejeaza si mai bine discul, insa cica la rece sau temperaturi joase au o eficienta ceva mai slaba.

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 10 May 2016, 12:34 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 307
Car: Alfa 159 TBI
Location: Bucuresti
A folosit cineva placute performante (Ebc Red/Yellowstuff, Brembo High Performance Sport Brake Pads) pe discuri netratate termic ? Eu am discuri Zimmermann perforate.

_________________
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 10 May 2016, 17:34 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3296
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
Eu am folosit EBC Green Stuff cu discuri EBC USR. Foarte slabe. Imi intra ABS-ul la orice franare mai puternica la viteza mica, pana in 50 la roa, desi pe jos era asfalt uscat. Am zis ca poate lucreaza la cald mai bine. Nici gand. Aceeasi problema. Am ramas la Textar/Ate.

Yellow sau Red, spun ei, functioneaza mai bine la cald, adica sunt mai bune pentru circuit decat pentru uz normal. http://ebcbrakes.com/products/brake-pads/" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 10 May 2016, 18:51 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
tomi_alfa Quote:
Eu am folosit EBC Green Stuff cu discuri EBC USR. Foarte slabe. Imi intra ABS-ul la orice franare mai puternica la viteza mica, pana in 50 la roa, desi pe jos era asfalt uscat. Am zis ca poate lucreaza la cald mai bine. Nici gand. Aceeasi problema. Am ramas la Textar/Ate.

Yellow sau Red, spun ei, functioneaza mai bine la cald, adica sunt mai bune pentru circuit decat pentru uz normal. http://ebcbrakes.com/products/brake-pads/" onclick="window.open(this.href);return false;
Daca iti intra ABS-ul inseamna ca franeaza foarte tare. Ceea ce inseamna ca sunt bune... nu? Poate nu aveai cele mai fericite anvelope?
Mai important e daca mai franeaza dupa o frana de la 130+. Acolo cred ca sunt superioare cele galbene si rosii.

Eu am avut mai demult EBC Green stuff + discuri stock pe 156 1.9 jtd 16v. Au fost ok, nimic extraordinar in bine sau rau.

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 10 May 2016, 19:07 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3296
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
Nu, intra ABS pentru ca erau ca sapunul, nu ca erau bune. Nu prindeau deloc bine. Apasam pedala de-i sareau ochii si masina se tot ducea. Aveam aceleași cauciucuri si cu plăcutele vechi si cu cele noi. Cele vechi franau cu mult mai bine. Am zis ca hai poate la început trebuie sa se păsuiască, dar sa le trebuiască 3k km?

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2016, 18:58 
Offline
User avatar

Joined: 30 Sep 2016, 14:22
Posts: 119
Car: 159 2.4 JTDM Q4
Location: Bucharest
Despre scartaitul la franare ce puteti spune ? Ma dispera. Nu suport sa aud vreun zgomot, cat de mic.

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 JTDM Q4


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2016, 19:31 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 1960
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
https://www.youtube.com/results?search_ ... ake+squeal" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Rolling: 1/2.0/3.2 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone: 1.2/2.0/1.9


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2016, 00:07 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4686
Location: brasov
Venind de la sursa, cateva tipsuri despre frane.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2017, 12:25 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2007, 01:07
Posts: 614
Car: Alfa Spider '99
Location: Bucuresti
F1 Brembo Brakes Explained 2017
https://youtu.be/ev6XTdlKElw?t=29s

- 5t pressure on the pads
- cost: 5000 pounds
- slows the car at 5G

_________________
Alfa Romeo Spider '99


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2017, 21:16 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 386
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Nu stiu cum sunt franele la alte modele de 166 dar mie nu mi se par tepene deloc , chiar si dupa schimbarea placutelor, franele sunt la fel de slabute ca inainte .
Ma uit la fratimiu ,are un Golf 4 SDI si franele sunt mult mai prompte decat la 166 ,el a schimbat si discurile dar nu pot zice ca daca schimb si eu discurile se franeaza la fel de bine pentru ca discurile actuale sunt ok.
La golf 4 trebuie apasat putin sa franeze mai brusc , la 166 trebuie apasat mai mult. Asta a fost experienta mea legata de frane cu golful lui fratimiu, si el a condus 166 si i sau parut franele mai slabe decat la masina lui.


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2018, 20:27 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3296
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
Brembo au lansat un nou tip de placute, numite XTRA si sunt fabricate dintr-un material BRM X L01, care are vreo 30 de diferite componente si au un coeficient de frecare mai mare. http://www.brembo.com/en/company/news/n ... -frankfurt

Abia astept sa vad ceva preturi pentru Alfele noastre. :D

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2018, 10:38 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 3617
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
nvybvl Quote:
Despre scartaitul la franare ce puteti spune ? Ma dispera. Nu suport sa aud vreun zgomot, cat de mic.
Am observat, la toate masinile avutein trecut sau detinute si in prezent, ca doar placutele aftermarket scartaie, cele originale nu au aceasta problema. Ca e alfa, bmw sau dacie, nu conteaza, am probat ambele situatii..

_________________
156 3.2v6 24v GTA
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2018, 13:20 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2015, 14:19
Posts: 181
Car: Giulietta QV
Location: Bucuresti
georgeg Quote:
nvybvl Quote:
Despre scartaitul la franare ce puteti spune ? Ma dispera. Nu suport sa aud vreun zgomot, cat de mic.
Am observat, la toate masinile avutein trecut sau detinute si in prezent, ca doar placutele aftermarket scartaie, cele originale nu au aceasta problema. Ca e alfa, bmw sau dacie, nu conteaza, am probat ambele situatii..
La mine e un adevarat concert de opera pe puntea fata. Nu se pupa deloc discurile brembo cu placutele ate :))

_________________
Giulietta QV


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2018, 11:06 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 481
Car: ARGiulietta
Location: Iasi / Gallia
georgeg Quote:
Am observat, la toate masinile avutein trecut sau detinute si in prezent, ca doar placutele aftermarket scartaie, cele originale nu au aceasta problema. Ca e alfa, bmw sau dacie, nu conteaza, am probat ambele situatii..
Pai ar fi 3 explicatii posibile, dupa mintea mé:

1. Piesele OE (Original Equipment) sunt de obicei "tata lor", nu?
2. Din fabrica se pun discuri si placute de aceeasi marca, in plus modele compatibile, nu placute ultimul racnet in racing pe discuri de Logan
3. Punem placute noi (uzura zero) pe discuri care au deja niste zeci de km, nu mai sunt perfecte; pana se pupa modelul de uzura al placutelor cu cel al discurilor, contactul nu-i perfect (deci poate explica zgomotul sau frenajul suboptimal)

Plus mizeriile care pot interveni (antidérapant, gudron, praf de placute)

Apropo, astia de la Brembo au un top haios, cu masinile care franeaza cel mai bine, usor amuzant (recunosc si ei ca intervin si alti factori, gen anvelope, masa etc)
http://www.brembo.com/en/company/news/t ... 18-ranking

_________________
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170hp Blu Anodizzato, Brembo+Pack Sport http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22145
2008 Fiat Panda 1.1 54hp Active
2010 Ford Ka2 1.2 69cp


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2018, 21:30 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2011, 13:40
Posts: 167
Car: 159 2.4 Q-Tronic
Location: Bucuresti
Pentru o Giulietta 1.4 170 Hp, 2014 productie, din ruleta mea sunt discuri 330 mm pe fata si 264 pe spate. Va intreb daca pot sa gasesc informatii despre dimensiunea discurilor. In manualul de service nu am gasit. De ce intreb, pentru ca majoritatea site-urilor de piese dau doua dimensiuni: 330 si 305 pe fata si 264 si 278 pe spate.

Sent from my EML-L29 using Tapatalk


_________________
--------------------------------------------
Alfa Romeo 159 2.4 200HP+ Q-Tronic
Ex: Alfa Romeo 147 2.0 150HP Selespeed


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2018, 08:59 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2011, 13:40
Posts: 167
Car: 159 2.4 Q-Tronic
Location: Bucuresti
S-a rezolvat cu site-ul:

http://www.pekidi.com/

Sent from my EML-L29 using Tapatalk


_________________
--------------------------------------------
Alfa Romeo 159 2.4 200HP+ Q-Tronic
Ex: Alfa Romeo 147 2.0 150HP Selespeed


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 74 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited