It is currently 10 Dec 2018, 01:47

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 277 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 12 Next
Author Message
 Post subject: Re: Suspensii Alfa 159
PostPosted: 03 Sep 2014, 13:29 
Offline

Joined: 27 Aug 2014, 17:34
Posts: 14
Car: Alfa 159 2.2 JTS
@GXG îți înțeleg durerea :) Și a mea e coborâtă cam la fel, pentru că am avut _proasta_ inspirație să iau anvelope 225 45 17, că nu găseam 50 în stoc. După buchiselile mele, avem coborârea față de 18 cam la fel. De unde și frica de o lăsa și mai jos.
Sau, mă rog, mai e și opțiunea de a cheltui vreun sfert din cât mai face mașina pe un set de jante+anvelope 235/45/18 :)


Top
   
 Post subject: Re: Suspensii Alfa 159
PostPosted: 03 Sep 2014, 15:13 
Offline

Joined: 27 Aug 2014, 17:34
Posts: 14
Car: Alfa 159 2.2 JTS
O nouă idee creață: nu aș putea păstra arcurile originale și înlocui amortizoarele cu unele Bilstein pe gaz? Frunzărind FAQ-ul Bilstein, văd că:
- B4 sunt recomandate ca înlocuitoare directe
- B6 pentru sport, dar nu zice nimic despre arcuri mai scurte
- B8 pentru sport + arcuri scurte, deci ies din discuție

E total stupid ce zic eu aici, din vreun motiv care-mi scapă, sau pot întări suspensia cu B6 + arcuri stock? Eventual și cu niște bucșe poliuretanice.


Top
   
PostPosted: 03 Sep 2014, 15:48 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 5995
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Intrebarea lui neadane a fost mutata aici. Mi se pare un topic destul de adecvat .

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 16 Sep 2014, 19:16 
Offline

Joined: 05 Sep 2014, 20:23
Posts: 7
Car: Alfa Romeo 159
Salut,am o mare mare rugaminte pentru doi ( oricare ) posesori de ALFA ROMEO 159 si anume
Ma intereseaza garda la sol pentru o suspensie sport si garda la sol pentru o masina cu suspensie stok.
Ma intereseaza distanta intre bara fata-asfalt si intre prag langa roata- asfalt.
Am cumparat recent 159-le si a venit cu o suspensie sport care o sa o schimb, masina e joasa, sta foarte bine in curbe si are stabilitate la denivelari inclusiv la viteza mare insa sunt nevoit sa schimb suspensia pentru ca salajul si bihorul sunt unite de drumuri neortodoxe si neprietenoase cu rinichii, suruburile si parbrizul . Am nevoie sa inalt putin masina si sa imi ofere o calatorie o idee mai lina
Am citit tot topicul SUSPENSIE si am vazut ca prefera multa lume suspensia sport bilstein , nu frecati niciunul cu burta masinii sau masca fata la denivelarea drumurilor? Eu am lasat ceva urme prin sighisoara la un semafor, prin acatari pe varianta, prin orase unde era ceva mai ondulat asfaltul etc
Jantele care le folosesc sunt pe 16 inch
Daca cineva are timpul si bunavointa necesara ii multumesc anticipat de masuratori .


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2014, 13:02 
Offline

Joined: 27 Aug 2014, 17:34
Posts: 14
Car: Alfa 159 2.2 JTS
Vlad.L,

Cred că mai bine măsori distanța de la ax la aripă, din moment ce aia e influențată de suspensie. Distanța asfalt-scut mai depinde și de dimensiunea jantelor și a anvelopelor.

Eu am pus amortizoare Bilstein B6 cu arcuri de dimensiune stock și am ~380mm între ax și aripă. Pe un alt forum, altcineva măsurase pentru B12 (B6 + arcuri Eibach) 345mm între ax și aripă. Sună logic, din moment ce Eibach coboară 30mm-35mm.

Din câte îmi dau eu seama, mașina asta e făcută pentru 235/45/18. La dimensiunea asta și vitezometrul indică bine. Dacă vrei jante de 16, cred că ți-ar trebui anvelope 215/60/16, ca să te apropii cât mai mult de dimensiunea totală a roții de 18.
A mea are în CIV trecut 215/55/16, care ar face-o mai joasă cu 13mm. Nu-mi dau seama de ce, din moment ce 215/60/16 ar coborî-o doar cu 2mm.


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2015, 22:13 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 5995
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Care este diferenta intre amortizoarele spate de alfa GT si cele de alfa 147 / 156 ?

Pun aceasta intrebare deoarece nu gasesc amortizoare spate pentru GT dupa cod.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 12 Jul 2015, 00:32 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3316
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
Doua articole, mai vechi ce-i drept, dar interesante. E vorba de 156, dar cred ca se aplica si pentru 147/Gt fiind asemanatoare.
http://www.ebspares.co.uk/news42.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebspares.co.uk/pages/news42f.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 12 Jul 2015, 00:59 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Se potrivesc telescoapele spate de pe 156 2.0 TS berlina non FL pe 156 2.4 mJTD SW cu facelift?

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 12 Jul 2015, 01:04 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3316
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
andreiblitz Quote:
Se potrivesc telescoapele spate de pe 156 2.0 TS berlina non FL pe 156 2.4 mJTD SW cu facelift?
Ca forma cred ca da, dar ca duritate cred ca difera. SW e putin mai grea ca berlina, plus ca si TS e mai usor ca 2.4.

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2015, 23:14 
Online
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4782
Location: brasov
Am sa continui aici o discutie inceputa pe un alt topic. Nu de alta, dar sa nu poluam acolo...
Deci:
yux_mm Quote:
Comane, o dai de gard iar. McPhersonul descrie un arc de cerc si deci niste arcuri scurte ar trebui sa cracaneze rotile. Problema la ele e ca pe spate nu sunt asa scurte. Double wish-bone unequal lenght ce este pe fata la platforma asta nu da inclinate prea mare a rotii functie de amplitudine. Sau cel putin asta ar fi definitia si sensul acestei arhitecturi.
Poate cu niste arcuri mult prea scurte, cum mi se pate cazul acestora, sa dea intr-un final totusi o inclinare a rotii. Toate lucrurile au o limita.

Mai studiaza problema.
Prin urmare, am sa pun un link despre double wishbone. Articolul trateaza mai multe aspecte, dar pe pagina 2 apare double wishbone si particularitatile ei de folosire.

La capitolul handling, McPherson-ul e cea mai proasta alegere cand vine vorba de o independenta, deoarece osciland, roata descrie un arc de cerc, iar pata de contact cu solul se schimba radical. Practic, la un Mcpherson, cu cat masina se lasa mai jos, fie ca este incarcata, fie ca i se scurteaza arcurile, roata se inclina spre interior, camber.
Inca un link ce explica diferentele intre concepte.

La platforma 47/56/GT, spatele nu este chiar un McPherson pur, e o corcitura intre un multilink si McPherson. Parerea mea este ca se cam comporta ca cea din urma insa are mai multe componente. Diversele referinte de pe net o dau fie ca una fie ca cealalta.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2015, 01:27 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
majoritatea care opteaza pentru kituri de suspensie au probleme cu unghiul de cadere fata, am explicat de ce pe topicul celalalt.
daca pe spate (la mine de exemplu) este un reglaj excentric care poate corecta un grad doua maxim unghiul de cadere, pe fata nu exista nici un reglaj(la alfa156) si majoritatea cu masinile coborate au rotile cracanate ceea ce duce la uzura pneurilor, la asta se mai adauga si uzura bratelor si rezulta o masina care nu e ceea ce trebuie, am pus tot acolo pe topicul lui Mitica(bluecar) un film cu un brat superior reglabil, e o solutie, nu stiu cat de buna, dar singura care am vazut o deocamdata.

nu stiu daca o dau de gard :lol: pentru ca se va invineti, am facut cateva modificari la suspensia fata care au rezultate, in principiu am inteles despre ce este vorba atat la sistemul de transmisie cat si la suspensie, bineinteles sant adeptul pastrarii garzii la sol originale, nu neaparat pentru ca stam in romania, dar si pentru ca o masina cu garda normala se ventileaza mai bine si e mai sigura la evitarea anumitor obstacole sau animale mici pe drum( ex: https://www.youtube.com/watch?v=U__RAvdWCuA" onclick="window.open(this.href);return false; ) :mrgreen:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 06 Sep 2015, 01:51 
Online
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4782
Location: brasov
Da man, stiu ce spui. Ce vreau sa punctez este ca datorita arhitecturii, suspensia poate inghiti mai bine o garda mai coborata. Evident ca daca se exagereaza, chiar si un double wishbone ajunge cracanat. Ceea ce probabil s-a si intamplat cu masina lui Mitica. E limpede ca arcurile respective o coboara prea mult. Cel putin in opinia mea. Si se vede clar ca roata e prea afundata in aripa. Mno, unora le place asa, asta e, divergenta de opinie.
Pe de alta parte vroiam sa punctez ca McPherson-ul nu inghite mai deloc o trantire din asta din lungimea arcului. Poate inghiti 1-2 poate 3 cm, in orice caz putini, dupa care e out of space. Si daca am inteles eu bine ai incercat sa sugerezi ca ar inghiti mai bine decat double wishbone-ul. Aici m-am referit ca ai dat-o de gard.

PS poate ca nici eu nu m-am exprimat foarte coerent. De, in cap e o treaba, din taste poate iesi usor diferit :D

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2015, 09:45 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
suspensiile sant gandite cu unghiurile corecte in jurul garzii normale, din ce am observat avantajul real al double wishbone este pe viraj, in linie drepta un mcpherson este mult mai eficient si mai rezistent, asta e si diferenta reala intre o alfa si un haudi de ex, cu o alfa in stare buna poti sta altfel pe o curba decat intr un audi care are 80 cai in plus dar care nu i poate folosi concret mereu. putini stiu aceste lucruri pentru ca si calitatea soferilor a scazut si fiind aglomerat pe sosele aceste calitati devin uneori inutile.

la double wishbone, care este un setup sofisticat ca sa zic asa unghiul se mentine daca ai brate egale, 159 se apropie de acest lucru, fata de 156 care e o gluma (ca si materiale) iar pentru a mentine paralelismul rotii, adica roata sa stea mereu dreapta ai nevoie de brate lungi si aproape egale, cum ar fi de exemplu un buggy de desert, realitatea spune ca orice logan coborat considerabil doar cu o convergenta isi face treaba, bine masina nu este, doar o caragata.

deasemenea masinile cu tractiune fata tind sa strice mereu geometria pentru ca aplicand cuplu in articulatii elastice se modifica unghiurile suspensiei la fiecare accelerare violenta si creste si uzura suspensiei si a pneurilor, adica tractiunea fata e o idee rea din acest punct de vedere, combinata cu puteri mari si cu articulatii foarte elastice(vezi 159) rezulta o masina care nu isi poate mentine geometria niciodata daca este abuzata, deci o greseala capitala din nascare care te costa multi bani la un moment dat.

take a look here, real double wishbone racing setup :)

Image

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 06 Sep 2015, 22:20 
Online
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4782
Location: brasov
In linkul postat de mine explica foarte clar avantajele si dezavantajele fiecarui tip de suspensie. Cel care acopera cel mai bine toate situatiile, cel cu media cea mai buna, este double wishbone unequal unparallel. Cea cu brate egale nu e o fericire in curbe unde distruge camber-ul.
Pe de alta parte, avantajul unor brate lungi este ca iti permit o amplitudine mare, deci o suspensie mai elastica si mai confortabila.
McPhersonul e o solutie ieftina, fiabila pentru o suspensie independenta insa de compromis. Dinamic sta destul de prost.
Double wishbone e o arhitectura complicata si implicit cu mai multe sanse ca ceva sa se strice.

Nu inteleg ce anume ti se pare prost la suapensia fata la 156. Bine, in afara de faptul ca bucsele sunt subdimensionate? Da la fiabilitate nu sta stralucit, dar nu despre asta vorbesc eu ci despre arhitectura si capacitatile dinamice. Este un double wishbone, cu siguranta bratele nu sunt egale, nu stiu in schimb daca sunt paralele in variantele stock, TI sau non ti.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2015, 22:32 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
it is all about the money, daca vrei un lucru calumea tre sa ti l faci cu mana ta. :lol:
cel mai ai des masinile merg in linie dreapta, ca utilizator average o sa te simti mult mai bine intr un passat cu led uri in usa insa daca esi cunoscator in caruta de 147 sau 156 o sa visezi frumos, clar si eu sant pentru suspensia de dacia 1300, pentru ca pur si simplu e mai performanta, pacat insa ca a fost cuplata cu tractiunea fata, un mare minus, cred ca daca 159 era tractiune spate multe lucruri se schimbau la alfa romeo, masina stranea un interes imens, interes care vine putin cam tarziu la noul model, one step behind cu tot cu vanturi de ferari.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 18 Nov 2017, 22:20 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 5995
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Salut,

Amortizoarele fata de la 147/156/GT sunt monotub sau bitub?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2018, 11:19 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 5995
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Salutare alfisti,

Bratele superioare fata la platforma 147/156/GT au prostul obicei sa scartaie dupa cateva luni de la montaj. In cazul inlocuirii bucselor de cauciuc cu unele de PU, se rezolva aceasta problema? Sau exista vreun brand care sa tina mai bine de 1 an (20k km) fara sa scartaie?

Momentan am montate pe masina brate superioare metzger si pot spune ca sunt destul de slab calitative, drept urmare nu recomand... au 6 luni si maxim 7k km... de cand a venit vremea rece scartaie ca naiba la fiecare limitator de viteza, incat incep sa cedez nervos. Cei drept pretul platit a fost la jumatate fata de unul original... deci nu aveam mariasteptari. Tin minte ca in trecut m-am lovit de problema scartaitului si la trw, de aceea eram curios daca cu montarea unor bucsi de PU scap de aceasta problema sau exista vreun brand care sa-si faca treaba asa cum trebuie.

Tin sa mentionez ca la bara stabilizatoare am PU si acolo este liniste si pace de vreo 50k km :)

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2018, 11:54 
Online
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4782
Location: brasov
1. Am brate TRW de 70k+ km, mai bine de 4 ani, si inca se tin bine. Nu te mai zgarci ca ce salvezi pe brate dai pe manopera, schimbandu-le mai des. In plus, recomandarea mea e sa speli masina pe timp de iarna macar o data pe saptamana si sa insisti in a curata articulatiile de nisip si sare.
2. Din spusele altora PU vor scartai pe fata destul de evident, chiar si la scurt timp dupa ce sunt gresate. Daca poti trai cu scartaitul vei scapa o buna perioada de timp de troncanit. Asta pana va ceda pivotul... Cand teoretic recuperezi ucsele si le montezi pe urmatorul set de brate.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2018, 12:07 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 5995
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Pivotii sunt buni și la cele actuale, insa scârțâitul ma scoate din minți.
Cred ca voi acorda o șansă trw-urilor cu toate ca erau colegi pe-aici care se plângeau ca scârțâie la.scurt timp dupa montare.

@yux, cred și asfaltul în UK e mai drept și cu mai puține gropi :)

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2018, 13:02 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3218
Car: Carla
Location: Tim/Buc
De departe cel mai bine iesi cu bratele originale, dar investitia initiala e mai mare. Altfel, TRW au tinut bine si la mine. Nu ti-as recomanda poliuretanice, am avut Strongflex pe 147 si am renuntat rapid la ele, scartaiau odios de tare, mult mai tare decat cele pe care le inlocuisera, cu toata vaselina vietii pusa acolo.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2018, 13:23 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 2562
Nessu', am 50k+ km cu bratele superioare actuale, originale. Mai scartaie cateodata, insa nu au jocuri. Iar masina merge destul de mult prin Bucuresti, in niciun caz pe vreo autostrada perfecta.

PU as pune doar daca vrei sa te joci cu rigiditatea. daca nu, OEM cred ca e cea mai inspirata alegere. ;)

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2018, 15:23 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 1614
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
la mine deocamdata cele superioare sunt oem.urmatoarele vor fi frap rinforzati:

https://www.ebay.de/itm/KIT-2-BRACCI-OS ... 1438.l2649


Attachments:
brate frap.jpg
brate frap.jpg [ 137.38 KiB | Viewed 535 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit
Top
   
PostPosted: 11 Jan 2018, 15:56 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 5995
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
goldfinger Quote:
Nessu', am 50k+ km cu bratele superioare actuale, originale. Mai scartaie cateodata, insa nu au jocuri. Iar masina merge destul de mult prin Bucuresti, in niciun caz pe vreo autostrada perfecta.

PU as pune doar daca vrei sa te joci cu rigiditatea. daca nu, OEM cred ca e cea mai inspirata alegere. ;)
@goldfinger, nici ale mele nu au jocuri... dar la fiecare limitator de viteze scartaie ca naiba...

@mitica, ce dracia dracu sunt alea roz?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2018, 19:38 
Online
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4782
Location: brasov
Asfaltul in UK e aproape la fel de kko ca in Ro.
In plus, o parte din km astia au fost facuti si in Ro.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2018, 22:07 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 2450
si meyle hd ar trebui sa-si faca treaba. in cazul scartaitului poti aplica niste spray cu silicon si vei scapa de zgomot pt o perioada, daca producatorul bratelor folosea un cauciuc mai de calitate pt bucse , acestea nu mai scartaiau in perioada rece.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 277 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 12 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited