It is currently 19 Oct 2018, 02:16

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 24 May 2007, 21:08 
Offline
User avatar

Joined: 03 May 2007, 00:51
Posts: 23
Location: Ploiesti
unde sunt pozitionate filtrele de polen ca nu le gasesc

_________________
Alfa Romeo 159


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 May 2007, 21:37 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Daca e mk1 filtrul de polen e sub stergator in partea dreapta (in fata pasagerului)
Desfaci acel plastic negru de la baza parbrizului si o sa il vezi ;)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 May 2007, 22:12 
Offline
User avatar

Joined: 24 Nov 2006, 22:42
Posts: 216
Location: Timisoara
Iar daca e Mk 2 il gasesti sub bord, in dreapta. Identic cu cele de la 147 (se si folosesc aceleasi filtre). Mai departe vezi topicul "Cum sa schimb filtrele de polen la 147", care parca e tot la categoria asta.

_________________
156 Mk2 1.9 Jtd Multijet
147 Mk1 1.6 ECO


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2007, 14:41 
Offline

Joined: 31 Jul 2006, 13:57
Posts: 15
Location: neamt
La 166 stiti unde se afla filtru de polen?
Credeti ca as putea sa-l schimb singur ...ca nu mai am incredere in service-uri?

_________________
Alfa166-2.0-150CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2007, 15:21 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
147 Mk1 & Mk2 :arrow:
Image

156 Mk1 :arrow:
Image

156 Mk2 :arrow:
Image

166 Mk1 & Mk2 :arrow:
Image

bafta!

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2007, 15:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5502
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Pentru 147 MK1 si MK2 si 156 MY2002: tre sa aveti o tubulara de 5,5mm, o extensie de 100mm cel putin si clichet.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2007, 16:08 
Offline
User avatar

Joined: 24 Nov 2006, 22:42
Posts: 216
Location: Timisoara
Mda, mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca nu a mers 5-ule,6-le si cand colo a intrat 5,5. Nu prea am mai intalnit asa suruburi cu capete exotice :D . Oare care o fi explicatia pentru faptul ca au evitat capetele de surub "terestre" ?

_________________
156 Mk2 1.9 Jtd Multijet
147 Mk1 1.6 ECO


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2007, 16:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5502
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nu e deloc cap exotic. Tubulara am gasit-o la Praktiker. :P

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2007, 16:53 
Offline
User avatar

Joined: 24 Nov 2006, 22:42
Posts: 216
Location: Timisoara
Eu am avut-o deja in setul din portbagaj;) , deci nu-mi puneam problema ca as fi gasit-o greu sau deloc.Sunt un tip la care cumparatul de scule si unelte alaturi de folositul lor este unul din hobbyuri. Doar ca , dupa cativa ani de surubarit la scutere, masini, calculatoare, etc. a fost prima data cand am folosit o cheie cu o valoare dupa virgula.

_________________
156 Mk2 1.9 Jtd Multijet
147 Mk1 1.6 ECO


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 May 2007, 23:14 
Offline
User avatar

Joined: 24 Nov 2006, 22:42
Posts: 216
Location: Timisoara
Nu, si sper nici sa nu prea am de acum inainte. Am surubarit la modele mai vintage (Dacii , cielo espero,jawa, yamaha,mz), care sunt usor de demontat/montat si umblat prin ele fara prea multa frica. La alfe, am surubarit la amandoua cu foarte multe retineri. Nu stiu de ce , dar nu m-am prea obisnuit cu surubaritul la ele nici pana acum.

_________________
156 Mk2 1.9 Jtd Multijet
147 Mk1 1.6 ECO


Top
   
PostPosted: 17 Sep 2008, 21:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 315
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
DE unde stiu cand trebuie schimbat filtru?? nu imi vin mirosuri naspa de la el...dar... pe ploaie mi se aburesc geamurile fiind nevoit sa pornesc clima...sa fie de vina filtru de polen???

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2008, 07:17 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
madkat Quote:
hehehe - chiar ma gandeam ca o sa inceapa intrebarile astea - odata cu venirea frigului si vremii umede ...

raspunsul este - 95% da...
orixum 156-le nu are o mare eficienta la dezaburire, dar schimban filtrul tot o sa fie mai bine...
cred ca 156 se dezabureste f bine....cel putin la mine nu am probleme...ce am observat e ca cel mai mult conteaza cum e reglata climatizarea....daca o lasi pe automat ea baga tot aerul cald pe la picioare....dezaburirea nu merge decat daca aerul iese prin gurile de sus, atat cea de la parbriz, cat si cele de la oglinzi. Solutia e sa-i spui tu pe unde sa trimita aerul.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2008, 13:58 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
Nu stiu ce sa spun....ceea ce zici tu acolo mi se pare ireal....am facut o iarna cu a mea alfa 156 si nu am intampinat asemenea probleme. pur si simplu am invatat sa folosesc instalatia de ventilatie de asa natura incat sa ma ajute si nu sa-mi creeze probleme.
Cel mai rau a fost cand a trebuit sa merg in spatele unei Rabe cu motorul varza vreo 5 km(scotea fum ca o locomotiva).Daca treceam pe recircularea aerului se aburea totul daca trageam aerul de afara muream de atata fum.
...si sincer nu cred ca a mea masina e facuta altfel decat altele

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2008, 16:13 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1138
Location: Bucuresti/Alexandria
E destul de usor, pe linga cheia de 5,5 cu prelungitor (obligatoriu), mai e folositoare o oglinda si o lanterna eventual. Piesa il L care se scoate, este undeva mai spre consola centrala, se vede marcata cu galben in poza. Suruburile se scot usor, ala de sus se monteaza mai dificil. Poza e facuta de jos in sus, unghi mai ciudat.

Image


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2008, 23:42 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1049
Location: Tirgoviste
La bordul de 156 mk 2 peste filtrele de polen vin, în ordine o bucată de pîslă şi peste toate astea un capac din material sintetic. Cum se prinde acest capac? Mie îmi atîrnă de la prima revizie (cinste meseriaşilor de la service) iar bucata aia de pîslă ajunge pe sub picioarele pasagerului din dreapta. Am încercat să-l poziţionez pe sub bord, dar nu am găsit nimic să-l prind. Bănui că atunci cînd s-a umblat prima oară la el "meşterii" au rupt ceva şi d-aia acum atîrnă.

_________________
Ex: 156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
Actual: 159 JTDm


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2008, 12:23 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
la ce "capac din material sintetic" faci tu referire nu inteleg...fa si tu o poza ca sa vedem si noi despre ce e vorba
banuiesc ca e vorba de pozitia 1 din poza atasata de mine.
acesta e "capacul" care inchide compartimentul de sub torpedou. e facut dintr-un fel de carton presat si e izolat la interior cu pasla si la exterior cu panza. Cu timpul acesta isi pierde din rigiditate si tinde sa atarne la picioarele pasagerului.
Incearca sa-l faci mai rigid folosind un lac de impregnare sau altceva asemanator.
La Alfa GT problema a fost rezolvata prin schimbarea materialului din care e confectionat, adica l-au facut din plastic.
Daca nu ma insel se poate adapta capacul (pozitia 2 din poza GT) de la GT la 156.


Attachments:
paddings.JPG
paddings.JPG [ 68.23 KiB | Viewed 4803 times ]

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V
Top
   
PostPosted: 24 Dec 2008, 00:54 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1049
Location: Tirgoviste
Ai înţeles exact despre ce e vorba. O să mă uit şi la un GT să văd cum vine prins şi din ce e şi poate fac şi eu permutarea. Oricum la mine e şi problemă de prostă manipualre, fiindcă aşa a atîrnat de la prima revizie, cînd era nou şi "ţapăn".

_________________
Ex: 156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
Actual: 159 JTDm


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2008, 12:11 
Offline
User avatar

Joined: 02 Oct 2008, 23:50
Posts: 155
Location: Ploiesti
am aceeasi masina ca si tine 156 jts si am rezolvat problema foarte simplu dupa ce am stat vreo cateva zile bune cu capul sub torpedou: vezi ca exista inspre motor sub torpedou o clema! baga capatul cel mai extrem al capitonajului in acel lacas de metal si trange clema respsctiva de metal in sus pana prinde bine capitonajul.asta e tot


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2009, 22:29 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2009, 13:05
Posts: 37
Location: Cluj/Mures
Am si eu o intrebare legata de filtrul de polen (ca sa nu mai deschid alt topic o pun aici). De curand am facut revizia la Alfa mea, iar cand am ajuns la filtru de polen am constatat ca LIPSESTE!! :ohmy: atat filtrul cat si suportul; nu erau dacat suruburile in care se prinde suportul filtrului.
Intrebarea mea este ce efect a avut lipsa filtrului de polen asupra masinii? daca a avut vreun efect...

_________________
Alfa 156 1,9 JTD 8V


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2009, 22:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 315
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
Din cate stiu eu masina nu pateste mare lucru singurul, incovenient este ca iti intra mai multa mizerie(praf) inauntru. :disgust:

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2009, 09:17 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
utilitatea filtrului de aer habitaclu (spus si filtru de polen) la o masina:
- impiedica "gunoaiele" sa ajunga in habitaclu. Prin gunoaie inteleg totul de la praf, pana la resturi de frunze sau alte corpuri suficient de mici sa intre prin tubulatura de ventilatie.

De ce este nevoie de un filtru de aer in habitaclu?
- pentru ca traseul aerului e urmatorul: gura de aspiratie-> suflanta->filtru->unitatea de conditionare->trasee de distributie aer in habitaclu. Filtrul, pe langa utilitatea explicata in aliniatul precedent, mai impiedica depunerile de praf si alte materiale pe unitatea de conditionare. Aceasta e compusa din 2 radiatoare, unul pentru cald si altul pt rece; prin depunerea mizeriilor mai ales pe radiatorul de rece si in combinatie cu umezeala generata de condensul pe acest radiator duce la un mediu propice formarii a tot felul de culturi bacteriene si de fungi. Lucru pe care nimeni nu il doreste pentru ca e generator de mirosuri foarte neplacute ca sa nu mai vorbim de potentialul risc asupra sanatatii voastre.

Sper ca am fost foarte explicit si corect. :lol:
cu stima, Marian Melinte

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Last edited by marian on 04 Apr 2009, 09:29, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 04 Apr 2009, 09:25 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2009, 13:05
Posts: 37
Location: Cluj/Mures
Mersi Marian. Ai fost fooooaaarte explicit. :thanks:

_________________
Alfa 156 1,9 JTD 8V


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2009, 03:59 
Offline
User avatar

Joined: 19 Jun 2007, 15:20
Posts: 53
Car: 159 1.9jtdM 110kw
Location: Craiova
De cate filtre de polen este nevoie pt mk2? (2.0jts)
Cei de la Italoparts au o poza cu 2 bucati, eu de la un magazin auto local am primit unul. Si are idee cinveva in ce consta diferenta de pret: Italoparts 230 roni, local 35 roni.?


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2009, 15:58 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
1. ai nevoie de doua filtre, exact asa cum ai vazut in poza la italoparts.
2. diferenta poate fi de la original(Italoparts), aftermarket(altii) sau de la cu/fara carbon activ
cele cu carbon activ sunt putin mai "murdare", se vad prin filtru particulele de carbune; cele fara sunt albe.
cu stima, Marian Melinte

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2009, 23:14 
Offline

Joined: 31 Dec 2008, 16:17
Posts: 104
Stie cineva unde este pozitionat filtrul de polen la alfa 156 Facelift?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited