It is currently 25 Jun 2018, 20:50

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
PostPosted: 21 Oct 2008, 20:38 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Rog pe cineva care a mai facut si stie (preferabil Alex Mirica) sa scrie un tutorial (preferabil cu poze) despre cum se face operatiunea!

Multumesc anticipat!

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2008, 20:44 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Desi nu este ce preferi tu,poate te ajuta experienta mea de aici.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2008, 21:25 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Sar'na!

Este FIX ceea ce voiam eu sa stiu! Simptomul la mine e putin diferit si totusi asemanator cu al tau:

diferenta: peste 3000 rpm trage de rupe.
asemanarea: la pornire la rece, in primele 5 min. daca calc brusc acceleratia nu se tureaza si da nas.

Sper sa o rezolv cat de curand! Multumesc inca odata!

P.S. - inclin sa cred ca de vina poate fi si filtrul de are conic de calitate "indoielnica" pe care l-am montat acum ~ 3 luni... :scratch:

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
PostPosted: 25 Oct 2008, 04:20 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Cel mai bine cureti clapeta dupa ce o scoti de acolo, cu alcool izopropilic. Ocazie cu care ai face bine sa cureti si MAF-ul, sa fii sigur.
La mine a mers perfect, doar ca demontarea MAF-ului e chin.


Top
   
PostPosted: 25 Oct 2008, 09:14 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Am facut rost de torx si am inlocuit deja suruburile alea cu unele botezate...:D oricum aveam de gand sa curat si debimetrul...

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2008, 17:59 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Imi puteti explica si mie cum pot da jos corpul clapeta sa il curat? Am dat la o parte furtunul gros de admisie si m-am uitat inauntru si era ceva depunere.

Daca dau doar cu un pic de WD-40 unde se scurg depunerile asta? in motorca de sters nu am acces decat la o mica portiune.

Am gasit indicatiile astea pe topicul celalat (poate ar trebui unite cele doua)
alexmirica Quote:
Chestia aia de deasupra cu doua mufe e ECU motor. Aia se desface usor, e prins in 2 suruburi. Il dai jos, il pui deoparte, nu inainte de a nota care mufa unde vine, sa nu il pui invers :shock:
Apoi desfaci corpui clapetei, cea de sub ECU, exact ce se vede in poza, cu fluture si arc. Da-l jos, il speli cu benzina bine de tot si il pui la loc.

Adminul.
Am inteles ca intai se da ECU jos: cele doua mufe plus doua suruburi. Apropos faza asta se face cu bateria deconectata sau nu e nevoie? Daca da, conteaza care borna o dau jos?

Apoi se de corpul clapetei => aici as avea nevoie de lamuriri suplimentare: chiar il desfac de tot de acolo ...?

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2009, 15:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2291
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Stiu ca s-a mai discutat , m-am si uitat la motor, cred ca o poat face si eu (adica sa curat MAF-ul..si clapeta) .Treaba e daca trebuie sa deconectez bateria cand dau ECU jos.Sper sa le mai pot pune la loc :mrgreen:
In alta ordine de idei, am un filtru conic exact legat langa debitmetru, cum se desfac acele coliere??
MERCI!!!

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 18 Mar 2009, 23:23 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
cristialex80 Quote:
In alta ordine de idei, am un filtru conic exact legat langa debitmetru, cum se desfac acele coliere??
MERCI!!!

poi colierele alea (de la filtru la debitmetru) le desfaci fortand cu o surubelnita, dar nu vei mai putea sa le montezi inapoi decat cu un cleste mai special, asa ca sfatul meu este sa cumperi coliere metalice pe surub...pe care le vei putea desface cand vrei ;)

eu am desfacut colierele alea ale ei si le-am inlocuir... m-am chinuit mult sa le montez la loc dar nu merge.


Top
   
PostPosted: 24 Apr 2009, 22:08 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2008, 12:47
Posts: 94
Location: Oradea
Salut

La diesel procesul de curatare a clapetei de acceleratie ii la fel cu cel de la benzina???
Si unde este pozitionata la diesel?

_________________
Alfa Romeo 156 1.9Jtd 2001


Top
   
PostPosted: 11 Apr 2010, 13:06 
Offline
User avatar

Joined: 05 Dec 2009, 18:58
Posts: 30
Location: Craiova
dan Quote:
Salut

La diesel procesul de curatare a clapetei de acceleratie ii la fel cu cel de la benzina???
Si unde este pozitionata la diesel?
si eu vreau sa aflu raspunsul la intrebarea asta.ms .sanatate

_________________
156 2.4jtd


Top
   
PostPosted: 01 Dec 2013, 12:59 
Offline
User avatar

Joined: 19 Aug 2012, 01:05
Posts: 182
Car: 147 1.6
Location: Cluj/Turda
Imi cer scuze ca dezgrop un topic asa vechi dar am niste intrebari in legatura cu clapeta de acceleratie si anume:
Se poate curata cu spray pt. discuri de frana ? Influenteaza cu ceva dupa aceea ?Daca nu fac idle reset,sau ce se face, risc sa nu functioneze bine ?


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2016, 15:49 
Offline

Joined: 23 Dec 2015, 19:00
Posts: 6
Car: GT
tocmai am desfactu al meu GT 1.9 jtdm si are clapeta de acceleratie... intrebarea mea este de ce imi sta mereu deschisa? chiar si in momentul in care acceleram nu se misca deloc. unde sa umblu?


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2016, 16:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 1528
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
boditu994x Quote:
tocmai am desfactu al meu GT 1.9 jtdm si are clapeta de acceleratie... intrebarea mea este de ce imi sta mereu deschisa? chiar si in momentul in care acceleram nu se misca deloc. unde sa umblu?
asa si trebuie sa stea deschisa,din cate stiu nu este clapeta de acceleratie.
singurul rol este de a opri motorul.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2016, 21:39 
Offline

Joined: 17 Apr 2013, 21:45
Posts: 315
Car: 156 8v '02
Location: Timișoara
Ți s-a răspuns și pe celălalt topic, probabil ți se pare greu de crezut :lol:

Din eLearn:


Attachments:
clapetă-jtd.png
clapetă-jtd.png [ 44.92 KiB | Viewed 1158 times ]

_________________
Don't. Cut.
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: alex.tfj and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited