It is currently 13 Jul 2020, 10:38

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 13 Apr 2020, 20:42 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2737
Location: Bucuresti
Am tot strans, si am tot strans, am si poze, multe, multe, si chiar in week-end-ul asta s-a strigat prezenta pe o pagina de socializare dedicata Alfa SZ/RZ, asa ca am si un ultim update cu posesorii.
Are sens sa postez o lista cu peste 1000 de tipi cu potential?
:D
Unii ar da bani grei pentru asa ceva...

In alta ordine de idei, daca pana acum am impresionat, urmeaza sa si dezamagesc, ca doar e o Alfa, si ca orice Alfa si SZ a avut o gramada de probleme.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 13 Apr 2020, 22:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7325
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Asta ma gandeam ;
Ce te faci in zilele noastre daca se strica ceva ( si sigur se strica :lol: ) si esti norocosul posesor al unui SZ/RZ ?


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2020, 00:07 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 930
Location: Lisbon
mugurel Quote:
Asta ma gandeam ;
Ce te faci in zilele noastre daca se strica ceva ( si sigur se strica :lol: ) si esti norocosul posesor al unui SZ/RZ ?
Lasa ca cine are un SZ/RZ dispune si de capital pentru o situatie neplacuta ca asta. Cred. :lol:

Dar e adevarat ca exista dureri de cap pentru piese Ricambi la modele rare. Nici nu mai e vorba ca sunt scumpe, problema este ca nu se mai gasesc.

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2020, 09:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2737
Location: Bucuresti
Cu piesele, cred ca mai greu a fost dupa ce s-a terminat productia, pana prin 2000, dupa a aparut o nisa, si s-au simplificat lucrurile, doar bani sa ai.
Pe partea mecanica multe piese sunt comune cu Alfa 75, inca se mai gasesc piese after market. Piese comune mai sunt pe 33, 155, 164.
Apar permanent anunturi cu piese de Alfa SZ/RZ, originale, after market, replici, noi, utilizate, chiar si chilipiruri.
Un parbriz original, nou, se vinde cu 2900 Euro.
O capota si o bara fata, se vand ca set cu 3500 Euro.
O usa completa, noua, se vinde cu 3200 Euro.
Toate elementele de caroserie sunt dintr-un compozit, numit Modar, sunt ateliere care lucreaza cu fibra si rasini, si care pot face replici, mai greu e cu matritele.
In orice caz, de obicei, pe afara, aceste masini nu stau in garajele proprietarilor ci in garaje "hotel", unde sunt intretinute exemplar, cu niste costuri, numai de depozitare, substantiale.
Proprietarul doar o conduce, solicita sa-i fie adusa, pe platforma, acasa, sau in anumit loc, o va prelua curata, parfumata, in perfecta stare si cu plinul facut; cum o va preda doar de el depinde, oricum, cu km putini, unii cica isi fac o "norma" de a o conduce 500km intr-un wk-end, de 2-3 ori pe an...


Attachments:
FB_IMG_1586843476372.jpg
FB_IMG_1586843476372.jpg [ 49.44 KiB | Viewed 679 times ]
FB_IMG_1586843463186.jpg
FB_IMG_1586843463186.jpg [ 54.58 KiB | Viewed 679 times ]
IMG_20200414_090156.jpg
IMG_20200414_090156.jpg [ 152.27 KiB | Viewed 679 times ]
IMG_20200414_090218.jpg
IMG_20200414_090218.jpg [ 252.82 KiB | Viewed 679 times ]
IMG_20200414_090134.jpg
IMG_20200414_090134.jpg [ 133.71 KiB | Viewed 679 times ]
09-05-45-szspatr1.jpg
09-05-45-szspatr1.jpg [ 10.47 KiB | Viewed 679 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 15 Apr 2020, 16:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2737
Location: Bucuresti
Desi am pomenit de acea Alfa SZ cu peste 300k km, in general masina e plina de fel de fel de probleme, specific Alfelor de altfel.
Italienii nu se dezmint nici cand vor sa faca ceva deosebit.

Rugina e pe treaba ei, chiar si in rezervor, care, metallic fiind se umple cu depuneri, astfel incat motorul va avea disfunctii.

Unghiurile de rulare sunt atat de greu de reglat incat anvelopele sunt uzate prematur si neuniform.

Multiple probleme electrice, au fost cazuri de masini ce au luat foc.

Vopsea proasta, aplicata cu coaja de portocala, care de cele mai multe se decoloreaza si se exfoliaza.
Elementele de carbon de o foarta proasta calitate.

Elementele din piele din interior lucrate prost, si de slaba calitate, de altfel, din piele naturala sunt doar fetele de la scaune (deci doar 10%).

Jantele demontabile, de cele mai multe ori nu sunt ermetizate corespunzator, asa apar scapari de presiune.

Mecanismul de reglare si rabatare scaune cedeaza des.

Ambreiajul cedeaza des.

Butoanele se defecteaza frecvent, la fel si ceasurile din bord.

Garniturile de ermetizare lumini exterioare nu isi prea fac treaba.

Reglajele farurilor sunt de o slaba calitate, necesitand permanent reorientare fascicul luminos.

Pozitiile spate topesc lampile.

Difuzoarele, din cauza pozitionarii, soarelui si calitatii materialelor cedeaza.

Capacelele suportilor de ridicare masina nu au un system de prindere, asa ca se pierd.

Elementele din rasina prezinta deseori crapaturi.

Diferente intre masini, elemente diferite, montaje diferite, reglaje diferite, astfel incat masina langa masina, nu sunt la fel.

Probleme la instalatia de aer conditionat, mai ales din cauza freonului utilizat. Initial a fost utilizat un tip de freon care intre timp a fost interzis a mai fi utilizat iar orice alt tip de freon, pentru ca nu are aceiasi densitate deterioreaza instalatia.

Instalatia de spalat parbrizul este de cele mai multe ori nefunctionala, pare-se ca s-au folosit materiale oxidante.

Pompa de apa a avut probleme, se pare ca din cauza rotii de antrenare.

Radiatoare pozitionate prost sau neprotejate corescunzator.

Compartiment motor neaerisit si neventilat, ventilator subdimensionat, de cele mai multe ori vopseaua de pe capota se arde.

Probleme la furtunele de la frane si frane ce nu se racesc suficient.

Probleme la caseta de directive.

O problema frecventa la dezaburirea lunetei, termostatul nu intrerupe incalzirea si luneta se sparge.


Attachments:
sleak09.jpg
sleak09.jpg [ 58.82 KiB | Viewed 632 times ]
sleak07.jpg
sleak07.jpg [ 54.94 KiB | Viewed 632 times ]
tank18.jpg
tank18.jpg [ 33.37 KiB | Viewed 632 times ]
tank16.jpg
tank16.jpg [ 46.02 KiB | Viewed 632 times ]
szasym04.jpg
szasym04.jpg [ 28.94 KiB | Viewed 632 times ]
rzbrand1.jpg
rzbrand1.jpg [ 43.12 KiB | Viewed 632 times ]
roest54a.jpg
roest54a.jpg [ 40.59 KiB | Viewed 632 times ]
roest56a.jpg
roest56a.jpg [ 48.25 KiB | Viewed 632 times ]
szvelg06.jpg
szvelg06.jpg [ 25 KiB | Viewed 632 times ]
seat01.jpg
seat01.jpg [ 14.93 KiB | Viewed 632 times ]
helix01.jpg
helix01.jpg [ 26.4 KiB | Viewed 632 times ]
szschak2.jpg
szschak2.jpg [ 39.92 KiB | Viewed 632 times ]
spsch02.jpg
spsch02.jpg [ 34.32 KiB | Viewed 632 times ]
szrev10.jpg
szrev10.jpg [ 22.36 KiB | Viewed 632 times ]
blink17.jpg
blink17.jpg [ 33.1 KiB | Viewed 632 times ]
szkopl06.jpg
szkopl06.jpg [ 45.7 KiB | Viewed 632 times ]
rled13.jpg
rled13.jpg [ 59.21 KiB | Viewed 632 times ]
rled01.jpg
rled01.jpg [ 45.94 KiB | Viewed 632 times ]
speak02.jpg
speak02.jpg [ 34.18 KiB | Viewed 632 times ]
krik01.jpg
krik01.jpg [ 11.44 KiB | Viewed 632 times ]
szrod03.jpg
szrod03.jpg [ 34.85 KiB | Viewed 632 times ]
szhood01.jpg
szhood01.jpg [ 66.91 KiB | Viewed 632 times ]
szhood02.jpg
szhood02.jpg [ 41.51 KiB | Viewed 632 times ]
szboot02.jpg
szboot02.jpg [ 36.12 KiB | Viewed 632 times ]
szboot01.jpg
szboot01.jpg [ 37.68 KiB | Viewed 632 times ]
szdoor01.jpg
szdoor01.jpg [ 26 KiB | Viewed 632 times ]
szdoor02.jpg
szdoor02.jpg [ 26.34 KiB | Viewed 632 times ]
szriem01.jpg
szriem01.jpg [ 25.5 KiB | Viewed 632 times ]
szriem03.jpg
szriem03.jpg [ 10.59 KiB | Viewed 632 times ]
airco11.jpg
airco11.jpg [ 23.39 KiB | Viewed 632 times ]
szspr02.jpg
szspr02.jpg [ 17.22 KiB | Viewed 632 times ]
pump01.jpg
pump01.jpg [ 37.08 KiB | Viewed 632 times ]
szolie02.jpg
szolie02.jpg [ 42.59 KiB | Viewed 632 times ]
szgril02.jpg
szgril02.jpg [ 31.01 KiB | Viewed 632 times ]
isorz01.jpg
isorz01.jpg [ 49.33 KiB | Viewed 632 times ]
szhood03.jpg
szhood03.jpg [ 39.64 KiB | Viewed 632 times ]
fan02.jpg
fan02.jpg [ 25.39 KiB | Viewed 632 times ]
szpump01.jpg
szpump01.jpg [ 47.77 KiB | Viewed 632 times ]
szpump02.jpg
szpump02.jpg [ 44.28 KiB | Viewed 632 times ]
prova53.jpg
prova53.jpg [ 39.67 KiB | Viewed 632 times ]
prova61.jpg
prova61.jpg [ 52.72 KiB | Viewed 632 times ]
flex01.jpg
flex01.jpg [ 18.54 KiB | Viewed 632 times ]
air01.jpg
air01.jpg [ 16.93 KiB | Viewed 632 times ]
szfsus02.jpg
szfsus02.jpg [ 26.11 KiB | Viewed 632 times ]
sth02a.jpg
sth02a.jpg [ 55.35 KiB | Viewed 632 times ]
szruit02.jpg
szruit02.jpg [ 29.12 KiB | Viewed 632 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 18 Apr 2020, 09:33 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1677
Location: Bucuresti
Si eu care vroiam sa imi iau una... Dar cu atatea probleme, m-am razgandit.

_________________
Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 22 Jun 2020, 01:33 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2128
Harry's Garage - Alfa Romeo SZ review. What's this 152mph Alfa really like to drive?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited