It is currently 13 Nov 2018, 02:02

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 07 Nov 2018, 13:30 
Offline
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 206
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
De curiozitate m-am uitat si eu cu MES-ul la temperatura motorinei ( habar nu am unde este senzorul asta de temperatura oricum nu este pe filtru de motorina):
15.6 grade si 3.55 volti.
Senzorul de temperatura exterioara si senzorul de temperatura de la MAF = 14 grade..
Masina are motor 1.6 mjet, stationara de vreo 3 ore la vremea cind s-a facut masuratoarea.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 07 Nov 2018, 14:21 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 5968
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Întrebare:
Când scoate fum? Imediat după pornire sau la un moment dat in mers?
Ma gândesc ca poate ai filtru de particule și începe regenerarea.
Pont: când scoate fum las-o la relanti, dacă acul de la turații indica 900rpm sau 890, sunt semne ca a pornit regenerarea.



Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 08 Nov 2018, 04:04 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2018, 05:12
Posts: 29
Car: AR•147 1.9JTDm 88kw
Location: București/Popești-Leordeni
aschiuta Quote:
De curiozitate m-am uitat si eu cu MES-ul la temperatura motorinei ( habar nu am unde este senzorul asta de temperatura oricum nu este pe filtru de motorina):
15.6 grade si 3.55 volti.
Senzorul de temperatura exterioara si senzorul de temperatura de la MAF = 14 grade..
Masina are motor 1.6 mjet, stationara de vreo 3 ore la vremea cind s-a facut masuratoarea.
Multumesc de info. Pe filtru nu, in preincalzitor cel mai probabil.

nesquick Quote:
Întrebare:
Când scoate fum? Imediat după pornire sau la un moment dat in mers?
Ma gândesc ca poate ai filtru de particule și începe regenerarea.
Pont: când scoate fum las-o la relanti, dacă acul de la turații indica 900rpm sau 890, sunt semne ca a pornit regenerarea.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Pai in principiu in sarcina doar in accelerari puternice, abia de la 3.000rpm incep sa il vad in oglinda, dar nu e constant, e un PUF. O singura data am observat ceva la relanti, dar era seara, frig si am presupus ca sunt aburi. Ideea e ca am incercat sa activez martorul de atentionare pentru filtru de particule in MES la sectiunea test si da eroare, spre deosebire de restul martorilor care functioneaza toti. Din iunie si pana acum, nu am sesizat nicio schimbare a turatiilor la relanti si nici fluctuatii nu are...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited