It is currently 27 Jun 2019, 04:05

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 223 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9
Author Message
PostPosted: 21 Apr 2016, 12:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4999
Location: Brasov... oarecum.
4C-ul a parcat dupa mine.
Proprietarul a venit chiar cand terminam eu pozele. Un tip scurt si uscat la vreo 45-50ani poate chiar 55, imbracat regulamentar intr-un costum gri deschis, dar totusi lejer. Un tip foarte relaxat si prietenos. Am schimbat cateva vorbe si zicea ca o foloseste aproape zilnic, deci e un fel de daily car. O are de 6 luni si a facut inclusiv cateva drumuri pana in Scotia (asta inseamna peste 500km intr-o directie). Era incantat de masina, putin cam zgomotoasa dar poti trai cu ea linistit. Nu ca fatalaii de 20 si de ani nascuti la McDonald's care se dau de ceasul mortii pe youtube ca vezi doamne nivelul de zgomot e prea mare si ei sunt prea finuti.
Printre alte Fiaturi si Lancii omul a detinut un Fiat 128 Coupe si o Alfa 146.

@razvan: pe de o parte suntem noi foarte obisnuiti sa le vedem zilnic, dar ai fi uimit sa intrebi un oarecare pe strada, cand ii arati un 47 in stare buna, cat de veche i se pare, si iti raspunde: se fabrica, nu?... Pe de alta parte, ce a imbatranit cu adevarat la 47 sunt modul in care sunt realizate diverse detalii. Acolo se vede intr-adevar ca e o platforma veche. Daca ii pui pe hartie formele in genul acelor desene concept, ai sa realizezi ca multe masini in clasa, sau in clase adiacente, actuale, sunt ori mai batrane ori tot la nivelul ei. Sa iti dau 2 exemple: Peugeot 308 si Citroen C4. Sunt de o tristete crunta, mai ales ca predecesoarele sunt cu mult mai aratoase.
Ma uitam deunazi la un review pentru noul C-class (o masina care mi se pare foarta aratoasa de altfel, in clasa ei) si cel care facea review-ul aprecia modul sculptural in care sunt desenate lateralele masinii, cu umarul proeminent, convex, in partea superioara si apoi pe masura ce cobori devine concava. Hello, 147? va zice ceva??
Sau poate sunt eu prea subiectiv... :scratch:

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2016, 00:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4999
Location: Brasov... oarecum.
La vreo 2500m si intr-o companie selecta: Nukeproof TR :)


Attachments:
WP_20160823_003.jpg
WP_20160823_003.jpg [ 98.06 KiB | Viewed 2563 times ]
WP_20160824_036.jpg
WP_20160824_036.jpg [ 228.64 KiB | Viewed 2563 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Last edited by yux_mm on 26 Aug 2016, 00:32, edited 1 time in total.
Top
   
PostPosted: 26 Aug 2016, 00:31 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4999
Location: Brasov... oarecum.
Si o companie si mai selecta. L-am fugarit de l-au luat dracii : ))))))
Ma tinea doamna de maneca, dar altfel il faceam ;)


Attachments:
WP_20160825_059.jpg
WP_20160825_059.jpg [ 227.29 KiB | Viewed 2557 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
Top
   
PostPosted: 26 Aug 2016, 09:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1083
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Cred ca saracu', abia a facut fata la presiunile tale :)

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2016, 10:20 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13989
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
Tu si cu vip007 care alerga R8urile prin Bucuresti pe vremuri :lol: :lol: :lol:

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2016, 13:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4999
Location: Brasov... oarecum.
Pai tocmai se oprise sa imi spuna sa il mai las in pace ca aproape a scos pistoanele prin capota si tot nu reusea sa se desprinda :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2016, 13:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1083
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Cred ca avea 1.6 16v facut swap pt impozit mic :)

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 26 Aug 2016, 15:30 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 6968
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
Yux , te-ai vazut cu madkat de curand ca el mai avea povesti de astea ? :lol:


Top
   
PostPosted: 16 Oct 2016, 01:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4999
Location: Brasov... oarecum.
Am vazut ca toata lumea buna pe aici se lauda cu cate ceva. Am zis sa ma asociez trendului, asa ca e momentul sa cada cimentul... adica sa ma laud si eu cu ce am prin casa...

Deci, dupa mai bine de o luna: Londra - Viena - Timisoara (tehnic) - Viena - Brenner Pass - Jaufen Pass - Timmelsjoch Hochalpenstrasse - Solden - Gavia Pass (2621 - the freak show) - Stelvio Pass (2757m) - Saint Moritz - Lecco (tehnic) - Lacul Como - Spluegen Pass - San Bernadino Pass - Gotthard Pass - Furka Pass - Grimsel Pass - Taesch >> Zermatt >> Gornegrat >> Matterhorn - Chamonix >> Mont Blanc ... asa, din departare - Great St Bernard Pass - Verbier/La Tzoumaz - Susten Pass - Klausenpass - Vaduz - Luxemburg - Londra

Adica aproximativ 6200km in care atelajul din dotare s-a comportat bine. Cu 2 mici incidente: un scut termic a renuntat sa mai stea prins si balambanea pe traseul de evacuare, si un capacel de aerisitor pe stanga spate care a cedat si pierdeam lichid de frana.
Pe primul l-am rezolvat odata cu oprirea din Timisoara la un flacau foarte binevoitor. Undeva la iesirea din oras pe Calea Sagului, la o intersectie unde in colt e o reprezentanta Merc, faci stanga si mergi pe un drum care nu anunta nimic. Cumva relativ in camp e iar un service care nu anunta nimic, dar unde inauntru am dat de un Bentley pe un elevator si de un gagiu foarte onest si saritor. Am inteles ca e biznisul lui si de aceea a reusit sa ma primeasc undeva la 7 seara sa imi rezolve scutul termic buclucas. 50lei manopera si 45minute mai tarziu eram inapoi spre Viena.
Pe al doilea l-am rezolvat in Lecco. Inca de cand am plecat din Londra, la unele curbe luate incet la stanga imi scartaia etrierul/discul/placuta stanga spate. Am dat vina pe etrierul care s-a lenevit de la prea mult stat si nu mai retrage bine placutele si ating discul. Problema era ca a inceput sa devina din ce in ce mai persistent sunetul, chiar si in linie dreapta. Ingrijorator si deoarece roata se incalzea destul de tare. Se pare ca din cauza pierderii de lichid placutele nu se mai retrageau suficient si atingeau discul. Mno, am gasit un concesionar in Lecco, aproape de Saint Moritz unde eram cand m-am hotarat ca tre facut ceva. Un service in Elvetia era exclus datorita... hmmm,...pretului?! Asa ca, intr-o vineri dimineata ii dau bataie, ajung pe la 12 la reprezentanta cand seful de service tocmai tragea oblonul ca urma pauza de masa de la 12.30 la 14. Primul noroc: omul vorbea o engleza suficienta sa ma inteleaga ce problema am si sa imi comunice sa vin dupa pauza sa se uite, dar nu imi promite nimic. Ok. Zis si facut, ma intorc. Norocul 2: ma ia in primire un alt flacau tinerel mecanic, ce vorbea de asemenea engleza si deci ma pot intelege cu el. Ia masina, o suie pe elevator, iou astept in camera clientilor. In 10 minute se intoarce si ma intreaba daca am umblat la aerisitor. Bineintele ca nu, si imi arata si explica ce am zis eu cateva randuri mai sus. Panica. Puteam sa o mierlesc fara sa stiu...kkt. Ok, se poate rezolva? omul ca da, dar sa vada daca au piesa pe stoc. Bineinteles ca nu era. Cauta la un Stilo in curte cu care 47 imparte ceva componente. Ghinion, nu gaseste, dar cumva, o ora mai tarziu ma chiama sa imi explice ca au rezolvat. Capac, aerisit, impins pistonul inapoi, completat lichid. In timp ce da masina jos de pe elevator imi povesteste cum ca stie engleza dintr-o intamplare si ca are si prieteni romani. Simpatic gagiul. Iese cu masina, se intoarce, totul ok, imi inmaneaza cheile, imi ureaza drum bun si ma trimite la seful de service pentru decont. Eu ii multumesc si imi fac socoteala in gand cam de cat ma usureaza pentru manopera si piese, in timp ce vorbeste la telefon cu vreun client sau ceva. 1.5-2 ore de manopera plus cev maruntisuri ca piese... 250euro minim. Inghit in sec si scot cardul sa ma execut. Cand omul termina de vb la telefon imi ureaza drum bun si distractie placuta in vacanta. Ii multumesc frumos dar il intreb cat costa deranjul. Omul imi zambeste frumos si imi spune ca nu costa nimic si imi mai ureaza odata drum bun. Eu surprins, bag cardul inapoi in portofel, ii multumesc frumos, ii urez un weekend placut si ma urc in masina cu o fata tampa. Asta a fost al treilea noroc.

Altfel masina s-a comportat foarte bine pentru cei aproape 8 ani si 140k km. Se simte totusi ca a imbatranit. Un set nou de amortizoare si arcuri se cer in curand.

Revenind la drumuri, am inteles intr-un final de ce in Elvetia sunt atatea supercaruri pe metru patrat: sa le scoti pistoanele prin capota pe virajele alea. Si am vazut cateva... zeci. Ne-am intersectat si cu intalnirea internationala Morgan, unde ziceai ca muta sectia geriatrie cu masinile clubului. De la masini din '50-'60 pana la ultimele creatii din 2000 si ceva. Ne-am intersectat si cu intalnirea Borgward (tot sectia geriatrie) printre care era ratacit si un Spider de prin '83 daca imi aduc bine aminte. Motor 2.0
Viraje multe, diferente de nivel imense, 2700 Stelvio si 2600 Gavia. La altitudinile astea intelegi de asemenea de ce ai nevoie de 500cp: pentru ca ramai cu jumate, o treime din ce ai. Motociclisti la tot pasul cu tot soiul de paraitori: de la capre de 125 in 2 timpi la monstrii Goldwing.
De cele mai multe ori am preferat sa merg cumpatat spre incet ca sa admir si peisajul. Drept urmare majoritatea pozelor sunt facute din masina, si deci am si o impresionanta colectie de diverse ipostaze ale botului/bordului masini. Pe de alta parte pe cele mai multe pasuri nu exista semne care sa te avertizeze curba periculoasa, sicana, pod sau tunel, iar nestiind drumul e floare la ureche sa o mierlesti in vreo prapastie (parapetul e reprezentat de cele mai multe ori de niste popici de piatra la 3-5m departare unul de altul si cam de 35-45cm inaltime). Combinat cu drumuri inguste, mult mai inguste decat Transul sau Transalpila, e combinatia perfecta pentru un mers cumpatat. La capitolul drum ingust Gavia e the freak show: extrem de ingust, vizibilitate 0, e un adevarat dans trecutul pe langa alta masina. Exista niste alveole, dar si acolo abea reusesc sa se strecoare 2 masini.

Stelvio e la altitudinea cea mai mare dintre cele pe care am fost in tura asta, dar nu e chiar atat de impresionant ca peisaje sau ca drum. Am ramas in schimb in minte cu Susten Pass, care desi urca abea putin peste 2000m, este foarte spectaculos iar urcarea mult mai unduita si mai placuta la condus, cu mai putine serpentine la 180grade.

Pe langa condus si poposit destul de la intamplare prin campinguri, hoteluri si hosteluri, am facut si cateva coborari cu bicla pe ici pe colo. Ideea initiala era sa o ardem la volan prin pasurile astea de le vedeam prin poze sau la tv, dar apoi am zis ca de ce sa nu luam si biclele sa o ardem si pe 2 roti? Daca tot avem la-ndemana varfuri de 2500-3000m de pe care ne putem da la vale, de ce sa nu o facem?

In final o vacanta faina, cu vreme buna, drumuri faine si ceva peripetii, altele decat cele insirate mai sus. O sa o mai repetam la un moment dat, dar pe latura vestica a muntelui. De altfel, recomand oricui o sesiune ca asta de ars gazul pe drumuri si coclauri.


Attachments:
20160823_190328.jpg
20160823_190328.jpg [ 118.24 KiB | Viewed 2319 times ]
20160826_103137.jpg
20160826_103137.jpg [ 171.41 KiB | Viewed 2319 times ]
20160828_112449.jpg
20160828_112449.jpg [ 153.49 KiB | Viewed 2319 times ]
20160902_170605.jpg
20160902_170605.jpg [ 98.85 KiB | Viewed 2319 times ]
gavia.jpg
gavia.jpg [ 108.59 KiB | Viewed 2319 times ]
gornegrat train.jpg
gornegrat train.jpg [ 156.62 KiB | Viewed 2319 times ]
gornegrat-apocalipsa.jpg
gornegrat-apocalipsa.jpg [ 160.96 KiB | Viewed 2319 times ]
matterhorn 01.jpg
matterhorn 01.jpg [ 100.72 KiB | Viewed 2319 times ]
matterhorn 02.jpg
matterhorn 02.jpg [ 143.98 KiB | Viewed 2319 times ]
mont blanc.jpg
mont blanc.jpg [ 111.64 KiB | Viewed 2319 times ]
File comment: Chiar daca nu se vede, trocariciul meu pe 2 roti e demontat si inghesuit acolo in masina... si face pereche buna cu Defenderul ala : )))
saint moritz.jpg
saint moritz.jpg [ 295.33 KiB | Viewed 2319 times ]
stelvio.jpg
stelvio.jpg [ 166.63 KiB | Viewed 2319 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Last edited by yux_mm on 16 Oct 2016, 02:21, edited 1 time in total.
Top
   
PostPosted: 16 Oct 2016, 02:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2490
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Misto aventura, faine si pozele. Dar peisajele alea... :bigeyes: Wish I was there!

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 16 Oct 2016, 02:15 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4999
Location: Brasov... oarecum.
Sa mai bagam cateva...


Attachments:
style.jpg
style.jpg [ 345.11 KiB | Viewed 2393 times ]
tada.jpg
tada.jpg [ 417.7 KiB | Viewed 2393 times ]
verbier 01.jpg
verbier 01.jpg [ 104.24 KiB | Viewed 2393 times ]
verbier 02 mont blanc.jpg
verbier 02 mont blanc.jpg [ 146.62 KiB | Viewed 2391 times ]
WP_20160823_007.jpg
WP_20160823_007.jpg [ 73.38 KiB | Viewed 2391 times ]
WP_20160825_019.jpg
WP_20160825_019.jpg [ 160.58 KiB | Viewed 2391 times ]
WP_20160827_067.jpg
WP_20160827_067.jpg [ 104.98 KiB | Viewed 2391 times ]
WP_20160827_146.jpg
WP_20160827_146.jpg [ 91.61 KiB | Viewed 2391 times ]
WP_20160828_012.jpg
WP_20160828_012.jpg [ 246.58 KiB | Viewed 2391 times ]
WP_20160902_046.jpg
WP_20160902_046.jpg [ 184.62 KiB | Viewed 2390 times ]
WP_20160902_087.jpg
WP_20160902_087.jpg [ 123.76 KiB | Viewed 2390 times ]
WP_20160902_107.jpg
WP_20160902_107.jpg [ 183.16 KiB | Viewed 2390 times ]
WP_20160902_116.jpg
WP_20160902_116.jpg [ 164.61 KiB | Viewed 2390 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
Top
   
PostPosted: 16 Oct 2016, 11:13 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3285
Car: Carla
Location: Tim/Buc
:wave: Sora geamana a lui Rosso Inferno, arata ca noua si probabil merge tot cam asa. Frumoase peisajele, impecabil asfaltul...te-ai dus sa le afumi putin cascavalul elvetienilor ?

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria


Top
   
PostPosted: 16 Oct 2016, 12:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4999
Location: Brasov... oarecum.
E departe de a arata impecabil. Vopseaua are inca luciu pentru ca la spalatorii nu ii las sa o sterga cu carpa. Altfel are tot felul de cicatrici de la traiul la oras.
De mers, merge inca bine. Foarte bine chiar pentru varsta ei, as zice.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2017, 02:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4999
Location: Brasov... oarecum.
A mai trecut ceva vreme de la ultima postare. Intre timp a mai adaugat ceva km, nu prea multi dar suficienti sa sara cu un picur peste 150k.
Cu ocazia ultimei vizite la Romanica, pe langa ceva mentenanta am mai adaugat si furtunul superior de turbo siliconic made in Autolusso. Un pitic de-al meu. Ciprian sa-mi dea in cap cu el ca cel original era fara probleme. Feedback?...pai the feedback is fifty. N-as putea spune ca e mare lucru. In principal are un sunet mai gutural de admisie undeva intre 2200 si 2800rpm, dupa care e acelasi sunet pe care il stiam.
De notat noile jante TI achizitionate acum cred aproape 1 an si care prin bunavointa lui Ciprian au zacut pe la el la atelier in ideea ca le voi reconditiona si vopsi. Atat m-am kkt pe mine pana cand le-am montat asa cum sunt. In mare arata bine, cateva zgarieturi de borduri de la proprietarii precedenti. De notat ca am pus una pe cantar si are doar un picur peste 9kg, cu aproape 1kg mai putin decat vechile 16" spitate. Deci masa in rotatie si masa nesuspendata mai putina 8)

Si piesa de rezistenta, noile cauciucuri Dunlop Sport Maxx RT2. Cele mai bune gume pe care le-am avut pana acum indiscutabil. Desi sunt cu 10mm mai late deat cele de 16, nu cred ca asta face diferenta cand vine vorba de aderenta.
Am plecat din Bucale spre BV la o ora mai tarzie in noapte si am prins drumul suficient de liber ca sa imi fac damblaua fara sa pun pe nimeni in pericol. Am beneficiat de asemenea si de un portbagaj plin pana la refuz de tot felul de zdroange, deci o distributie mai buna a maselor sa contracareze porcul ala de motor de fonta :lol: Am ranjit ca prostu' de unu singur de la Comarnic si pana la Tmis. Excelenta aderenta pe curbe si franare. Primul set de RT-uri de l-am avut scartaiau pe curbe destul. RT2-ul nici pis n-au zis. Pe franare nu tu urma de ABS desi de vreo 2 ori am zis ca mi-am fortat norocul prea tare si o fac zdrente prin copaci. Posibil ca si flancul ceva mai putin inalt si mai rigid (cred ca au indice de greutate superior fata de cele de 16) sa aibe un cuvant de spus in senzatia de stabilitate. De asemenea tot asta sa fie de vina si ca se simt mai bine imperfectiunile drumului. N-as putea spune ca e diferenta mare. Poate fi si placebo?

Excelente, de nota 10, desi au o... mica problema: nu sunt tocmai rotunde... :fuck: Dupa 120-130km/h incepe sa trepideze volanul. Desi undeva pe la 150 se opreste si reincepe pe la 160. Si ce e mai ciudat este ca variatiuni de intensitate functie de viteza apar si functie de asfaltul pe care ruleaza. Le-am dat jos si repozitionat, mangaiat si tesalat si parca e ceva mai bine dar nu cu mult. Tot au o "bataie" vizibila cand sunt pe banc, si vertical si lateral. Comparativ cu RT-urile pe 16 care chiar si la 180-190 lasau volanul intr-o liniste totala, astea sunt dracul impielitat. Geometria pare ok ca nu a tocit aiurea in 3500km (mai am o experienta cu o geometrie facuta pe genunchi care aproape a distrus o pereche de cauciucuri in 1500km).

Mno, mergem mai departe.


Attachments:
WP_20170729_001.jpg
WP_20170729_001.jpg [ 1.63 MiB | Viewed 2062 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
Top
   
PostPosted: 09 Aug 2017, 08:30 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6208
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Arată mult mai bine ;)
Dacă ii mai pui și niște arcuri, este fix ce trebuie și sa vezi atunci ținuta de drum.

Jantele sunt drepte? După ce au fost montate, au fost echilibrate corect?
E ciudat sa bată la 150+, mai ales ca nu sunt kina jin-go.

PS. E doar de la poze sau vopseaua ta este mai mult vișinie decât roșie? Am înțeles ca 'Rosso alfa' are obiceiul sa-și schimbe nuanță de-a lungul anilor.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High | Blu Oltremare
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2017, 09:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4999
Location: Brasov... oarecum.
Jantele sunt drepte iar rotile, odata date jos cauciucurile, au fost echilibrate din nou.
Culoarea...cred ca telefonul si camera lui sunt de vina, si lumina ambientala probabil. Era pe seara.

Arcuri mai scurte nu cred ca o sa vada prea curand. Drumurile pe care merg nu sunt tocmai pista de F1.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2017, 01:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4999
Location: Brasov... oarecum.
Ca tot am vazut ca se vaita lumea pe aici, am zis sa las aici pentru posterioritate ca in mai putin de 15km fac suta de mii cu aceleasi brate superioare... daca am noroc :lol: . Alea inferioare vor face probabil in jur de 90k, ca au fost schimbate ulterior. Marca TRW... scumpe dom'le, nu merita.
Deja au ceva mai multi, considerabil mai multi, km decat cele originale cu care a venit masina.

Dupa experienta asta, concluzia mea pentru care se duc asa repede bratele fata in Ro, sunt mizeria de pe strazi, sarea si abea apoi calitatea drumurilor.
In ultimii 50k am umblat pe drumuri mult mai curate, mai putin iarna si doar olecuta mai bune. In sensul ca denivelate dar fara gropi, e drept. Iar de vreo 2 ani aproape obsesiv o spal dupa orice drum pe ploaie, insistand cumva pe contraaripi.

Deci gata cu vaicareala, piese scumpe :lol: si spalat mai des.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 24 Apr 2018, 01:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4999
Location: Brasov... oarecum.
Din nou intr-o companie selecta. De data asta aproape clasica. Zic aproape deoaree unele exemplare datau de prin 2014 si chiar si mai recent.

Deci, o intalnire Morgan.
Attachment:
IMG_20180422_130103.jpg
IMG_20180422_130103.jpg [ 3.73 MiB | Viewed 1166 times ]
Putin mai la vale era si o miniintalnire Triumph.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2018, 02:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4999
Location: Brasov... oarecum.
Nimic nou sub soare, rotile inca se invart, nu prea multi km in ultimul timp. Dar de cate ori o pornesc nu se dezminte si ma duce unde am nevoie.
Am dat peste articolul asta cautand altcev ahttps://www.hagerty.com/articles-videos/article ... ost-melted
Frumoasa poveste care imi aminteste de drumurile de mii de km dintr-o bucata pe care le-am facut in ultimii ani.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
 Post subject: Alfa Romeo 147 MY2008
PostPosted: 14 Oct 2018, 16:40 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13989
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
Vai cat e de misto articolul ala cu GTVul!! Good find!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2019, 17:52 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4999
Location: Brasov... oarecum.
Acum ca a venit caldura, a dat strechea in bipezi si a rascolit hormoni si orgolii, continuam companiile selecte. Cateva TVR-uri.


Attachments:
IMG_20190601_125650279_HDR.jpg
IMG_20190601_125650279_HDR.jpg [ 2.25 MiB | Viewed 420 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
Top
   
PostPosted: 02 Jun 2019, 23:20 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 6968
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
Un Cerbera are locul asigurat in garajul meu din vise :)


Top
   
PostPosted: 03 Jun 2019, 00:55 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4999
Location: Brasov... oarecum.
Mno, inca vreo cateva poze...


Attachments:
IMG_20190601_125925889_HDR.jpg
IMG_20190601_125925889_HDR.jpg [ 2.5 MiB | Viewed 370 times ]
IMG_20190601_125905185_HDR.jpg
IMG_20190601_125905185_HDR.jpg [ 2.5 MiB | Viewed 370 times ]
IMG_20190601_125823415_HDR.jpg
IMG_20190601_125823415_HDR.jpg [ 1.39 MiB | Viewed 370 times ]
IMG_20190601_125805588_HDR.jpg
IMG_20190601_125805588_HDR.jpg [ 2.13 MiB | Viewed 370 times ]
IMG_20190601_125743482.jpg
IMG_20190601_125743482.jpg [ 1.78 MiB | Viewed 370 times ]
IMG_20190601_125738292_HDR.jpg
IMG_20190601_125738292_HDR.jpg [ 1.61 MiB | Viewed 370 times ]
IMG_20190601_125625100_HDR.jpg
IMG_20190601_125625100_HDR.jpg [ 2.35 MiB | Viewed 370 times ]
IMG_20190601_125557230_HDR.jpg
IMG_20190601_125557230_HDR.jpg [ 2.15 MiB | Viewed 370 times ]
IMG_20190601_125526974_HDR.jpg
IMG_20190601_125526974_HDR.jpg [ 2.56 MiB | Viewed 370 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 223 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited