It is currently 01 Oct 2020, 02:20

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 2050 posts ]  Go to page Previous 178 79 80 81 82
Author Message
PostPosted: 11 May 2020, 10:30 
Offline

Joined: 30 Apr 2011, 20:48
Posts: 68
Car: AR 159
Motorul este 2.0 jts. 90 000 km. Are facturi pt distributie, ambreiaj si rulment de presiune. Acum nu am gasit informatii cam la ce km se schimba aceste piese,avand in vedere ca e cutie selespeed. Asta ca sa ne dam seama daca in urma inlocuirii acestor piese a fost o masina intens folosita. Si la km.. Un dealer se poate descurca cu datul km inapoi.


Top
   
PostPosted: 03 Aug 2020, 13:23 
Offline

Joined: 03 Aug 2020, 10:38
Posts: 1
Car: alfa romeo 147
Am cumpărat alfa romeo 147, 5 ani în urmă de la prietenul meu și foarte mulțumit. Schimba în mod regulat consumabile și mașina va servi perfect! 8)


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2020, 21:09 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 670
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
De aproximativ 2 ani ,ma tot batea gandul sa renunt la 166 si sa ma orientez catre 147 , acum daca tot am motive, vroiam sa iau mai in serios treaba,nu acum dar in cateva luni as dori un 147.
Am si eu cateva intrebari legate de 147 , in special variantele pe motorina in 8 supape : 100 cp ,115 cp ,115 (facelift) si 120 cp (facelift), la motoarele cu 16 valve ,cel mai interesant mi se pare cel de 150 cp in 6 trepte , dar daca am citit bine are consumul mai ridicat fata de cele in 8 supape.
1. Care din versiunile de mai sus ,sunt mai reusite sau problematice ?
2. Cat costa reconditionarea unei turbine ? Eventual daca se poate regla din Multiecuscan la reconditionare /inlocuire ,sau trebuie un program special ?
3. Daca pompa de injectie / inalte se reconditioneaza sau se schimba cu totul ? Tot ca mai sus , daca trebuie program special la ,sau se regleaza din Multiecuscan .
4. Injectoarele /EGR la fel daca mai trebuie reglate cand se inlocuiesc ,eventual cu ce program .
5. Pe puntea spate , bratele se uzeaza usor ? , par destul de sensibile cele 2 brate la fel cu bucsi in capete ,celalat brat cu bucsa la un capat si la celalat o gaura ,pare mai teapan
6. Farurile lumineaza bine , daca au si cu xenon , ma refer la cele fara .
7. Luneta spate , are vizibilitate suficineta pentru mers inapoi ?
8. Cand se schimba ambreiajul ,este bataie de cap ? Am vazut ca are un cadru ,cei drept ceva mai mic decat la 166.
9. Clantele de la usile spate sunt sensibile ? Par mai diferite decat la resul masinilor
10. Eventual ce alte probleme apar mai des la jtd-uri.

Din cele pe benzina ma incanta doar varianta 1.6 ,105 cp ,doar benzina sau cu gpl pus recent .


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2020, 00:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5495
Location: Brasov... oarecum.
Ca sa fim intelesi, varianta 8v nu am condus-o sau detinut-o, deci o sa ma limitez la presupuneri sau deductii logice.

1. 8v-ul in teorie ar trebui sa fie mai fiabil fiind un motor mai simplu decat 16v.
2. Habar n-am
3. Habar n-am, dar nici nu am auzit sa fie o problema comuna la nici una din versiuni. Dar mno, cum ti-o fi norocul, ca doar au mai folosit-o si altii
4. Habar n-am, dar nici nu am auzit sa fie o problema comuna injectoarele la nici una din versiuni. Dar mno, cum ti-o fi norocul, ca doar au mai folosit-o si altii. EGR, daca e fara DPF, se poate anula din soft frumos si poti trece in continuare ITPul fara probleme (ideal daca faci asta e sa ii pui si o tabla fizic). Been there, done that. De nou e undeva intre 120 si 150 de oiro, daca imi aduc bine aminte. De reconditionat nu prea ai ce. Cand e pe duca, e pe duca.
5. Nu, pot merge linistit 100k km sau mai mult. Cele de la bratele longitudinale sunt originale la mine, adica 166k km. Remediul permanent, daca nu vrei probleme e un set de poliuretan. Poate veni la pachet cu ceva scartaieli specifice poliuretanului.
6. Farurile nu sunt o fericire, dar am condus si masini conceptie mai noua cu faruri si mai proaste. Tre niste becuri bune. Ideal sa iei una cu spalator de faruri caci iarna e jale. Xenon s-a pus de fabrica dar fara lupa. Nu ma intreba pe mine, intreaba-l pe Luigi. Oricum, nu cred ca s-au vandut prea multe astfel...
7. Da, e ok. Masina e scurta in spate si practic unde e luneta, cam acolo e si curul. Oglinzile sunt insa mici iar la datul cu spatele sau manevre in spatii stramte o sa trebuiasca sa te uiti mult peste umar. La drum intins sau traficul urban sunt suficiente.
8. Habar n-am. Am platit un servis sa isi bata capul cu treaba asta.
9. N-am avut probleme cu ele pana acum. Atentie insa iarna cand ingheata zapada in ele. Clantele fata insa de FL au prostul obicei sa se rupa. Luigi s-a gandit sa le faca de plastic si, mno... Remediul clasic e sa iei unele de preFL din dezmembrari care sunt din aluminiu si tin infinit mai bine,...asta daca le gasesti, ca e marfa scumpa la vedere :lol: . Am schimbat la usa sofer...
10.
- EGR-ul si implicit colmatarea admisiei. La preFL e din aluminiu in general, din 2 bucati si se poate curata usor. La FL e din plastic, dintr-o bucata si se curata mai greu.
- Daca e FL vezi daca a fost schimbata caseta de directie pe garantie. Nu stiu ce a facut Luigi acolo dar eu am schimbat-o de 2 ori si mai stiu oameni care au schimbat si ei tot pe garantie, toate FL-uri.
- In mare conteaza foarte mult cum a fost intretinuta si cati km are. Daca te arunci la ieftinaciuni posibil sa iesi prost. Care ar fi bugetul?
- E un diesel destul de insetat in comparatie cu concurenta perioadei. Sub 2000rpm e cam lesinat, tre tinut mai in ture sa intelegi ce vrea sa zica. Asta vine cu un cost la pompa. Nu e nici pe departe la fel de frugal ca echivalentele vw, de exemplu, ale perioadei. 8v-ul cica ar fi mai putin insetat. Ca un exemplu, eu nu am vazut decat o data consum mediu sub 6 la drum intins, de obicei sta pe la 6.5-7. Ba chiar la o tura pe Transalpina, un amic mi-a dat mucu cu a lui Civic 4d de 1.8 benzina aspirat. Eu am avut ceva gen 6.7-6.8 iar el 6.3-6.4. Mers tandem.

De benzinare nu stiu ce sa zic. Colegii care au mai avut...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2020, 08:24 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6575
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
yux_mm Quote:
Ca sa fim intelesi, varianta 8v nu am condus-o sau detinut-o, deci o sa ma limitez la presupuneri sau deductii logice.

1. 8v-ul in teorie ar trebui sa fie mai fiabil fiind un motor mai simplu decat 16v.
2. Habar n-am
3. Habar n-am, dar nici nu am auzit sa fie o problema comuna la nici una din versiuni. Dar mno, cum ti-o fi norocul, ca doar au mai folosit-o si altii
4. Habar n-am, dar nici nu am auzit sa fie o problema comuna injectoarele la nici una din versiuni. Dar mno, cum ti-o fi norocul, ca doar au mai folosit-o si altii. EGR, daca e fara DPF, se poate anula din soft frumos si poti trece in continuare ITPul fara probleme (ideal daca faci asta e sa ii pui si o tabla fizic). Been there, done that. De nou e undeva intre 120 si 150 de oiro, daca imi aduc bine aminte. De reconditionat nu prea ai ce. Cand e pe duca, e pe duca.
5. Nu, pot merge linistit 100k km sau mai mult. Cele de la bratele longitudinale sunt originale la mine, adica 166k km. Remediul permanent, daca nu vrei probleme e un set de poliuretan. Poate veni la pachet cu ceva scartaieli specifice poliuretanului.
6. Farurile nu sunt o fericire, dar am condus si masini conceptie mai noua cu faruri si mai proaste. Tre niste becuri bune. Ideal sa iei una cu spalator de faruri caci iarna e jale. Xenon s-a pus de fabrica dar fara lupa. Nu ma intreba pe mine, intreaba-l pe Luigi. Oricum, nu cred ca s-au vandut prea multe astfel...
7. Da, e ok. Masina e scurta in spate si practic unde e luneta, cam acolo e si curul. Oglinzile sunt insa mici iar la datul cu spatele sau manevre in spatii stramte o sa trebuiasca sa te uiti mult peste umar. La drum intins sau traficul urban sunt suficiente.
8. Habar n-am. Am platit un servis sa isi bata capul cu treaba asta.
9. N-am avut probleme cu ele pana acum. Atentie insa iarna cand ingheata zapada in ele. Clantele fata insa de FL au prostul obicei sa se rupa. Luigi s-a gandit sa le faca de plastic si, mno... Remediul clasic e sa iei unele de preFL din dezmembrari care sunt din aluminiu si tin infinit mai bine,...asta daca le gasesti, ca e marfa scumpa la vedere . Am schimbat la usa sofer...
10.
- EGR-ul si implicit colmatarea admisiei. La preFL e din aluminiu in general, din 2 bucati si se poate curata usor. La FL e din plastic, dintr-o bucata si se curata mai greu.
- Daca e FL vezi daca a fost schimbata caseta de directie pe garantie. Nu stiu ce a facut Luigi acolo dar eu am schimbat-o de 2 ori si mai stiu oameni care au schimbat si ei tot pe garantie, toate FL-uri.
- In mare conteaza foarte mult cum a fost intretinuta si cati km are. Daca te arunci la ieftinaciuni posibil sa iesi prost. Care ar fi bugetul?
- E un diesel destul de insetat in comparatie cu concurenta perioadei. Sub 2000rpm e cam lesinat, tre tinut mai in ture sa intelegi ce vrea sa zica. Asta vine cu un cost la pompa. Nu e nici pe departe la fel de frugal ca echivalentele vw, de exemplu, ale perioadei. 8v-ul cica ar fi mai putin insetat. Ca un exemplu, eu nu am vazut decat o data consum mediu sub 6 la drum intins, de obicei sta pe la 6.5-7. Ba chiar la o tura pe Transalpina, un amic mi-a dat mucu cu a lui Civic 4d de 1.8 benzina aspirat. Eu am avut ceva gen 6.7-6.8 iar el 6.3-6.4. Mers tandem.

De benzinare nu stiu ce sa zic. Colegii care au mai avut...
Yux, al tău e defect sau porți marime 45 la pantof.

Eu am avut pe GT varianta in 16v euro4 cu admisie de plastic. Setup-ul folosit a fost egr off cu dpf on + soft la tibi.

0 probleme in 80k km. Extraurban daca aveam un stil de condus sportiv consuma in jur de 6-6.5(nu am vazut niciodată mai mult extraurban). Dacă conduci in limite legale fara demaraje bruște poți scoate și 4٪.

Injectoarele nu pica sau alte chestii de la motor nu pica (pompa etc). Bratele spate le-am schimbat ca imbatranise bucsile de cauciuc (sa nu iei aftermarket. Nu au nici o treaba cu OEM).

Cum a spus și yux conteaza cum a fost întreținută. Bănuiesc ca e greu sa găsești ceva sub 200k km cu un singur proprietar și istoric curat.

Pretul corect al unei astfel de mașini trebuie sa inceapa de la 2500e pentru varianta facelift.

Daca te astepti sa dai 1000e si sa iei un fl bun, te înșeli. Vei mai investii minim 1000e pana o aduci pe linia de plutire.


Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2020, 09:31 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5495
Location: Brasov... oarecum.
47 consuma ceva mai mult extraurban decat GT sau 56 datorita aerodinamicii mai proaste. Adica fiind in 2 volume, vs 3 la alelalte.

Consum de 4 nu am avut nici in visele mele umede. Dar am reusit sa merg cu un plin putin peste 900km, la mers absolut legal pe peste tot. Adica de la Viena pana aproape de Bv.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2020, 10:19 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3511
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Consumul si mie mie se pare mai mult decat civilizat la 147 1.9 16V. Prin oras iesi undeva la 8, desi in functie de oras poate mai corect ar fi consumul orar, iar extraurban, pe ruta Timisoara - Bucuresti, mers noaptea, deci cumva cu genunchii sus scoteam undeva intre 4.4 - 4.6. Vorbesc strict extraurban, deci resetat la plecare din Timisoara. Mixt cred ca aveam undeva pe la 5.5 - 5.8, cu rulaj prin Timisoara, nu prin Bucuresti.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2020, 14:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5495
Location: Brasov... oarecum.
Uitandu-ma la cifrele voastre a mea cred ca a venit stricata din fabrica. Nici in vise nu vad cifrele alea...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2020, 22:59 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1680
Location: Bucuresti
Yux, e de la talpa. Cand am avut 147 8v, consum sub 5.5 am avut cand mergeam la vale, cu vant din spate si eventual dadeam si din picioare prin podea ... adica niciodata. In schimb la drum lung mai mult de 8 nu imi aduc aminte sa fi avut, oricat de mult as fi tras de masina.

_________________
Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2020, 23:26 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 2901
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
5. nu, chiar deloc, nu e sensibila iar bratele sunt ieftine.
6. da, farurile lumineaza bine, la ambele versiuni
7. vizibilitatea la manevre e foarte buna
9. nu sunt sensibile, eu nu am avut probleme

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 08 Aug 2020, 12:11 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 670
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Multumesc pentru raspunsuri ! Pentru drumurile de zi cu zi mi se pare mai potrivita o masina gen hatchback , 147 sau un Golf 4 sunt preferintele mele , diferenta principala intre ele sunt costurile de intretinere .

O sa trec pe la diferite firme care reconditioneaza turbine ,pompe injectie ,injectoare sa aflu niste preturi pentru JTD.

Am vazut ca spre deosebire de Golf 4, este o cheltuiala in plus pe partea : rulmenti/brate fata /spate (ca la orice Alfa din an acei ani).
Ca suma o sa ma orientez in 2-3 luni la aproximatv 1500 euro ,am vazut ca preturile sunt intre 700 si 3000 de euro ,o sa vad atunci , oricum totul depinde de noroc , ca degeaba nu a avut vechiul proprietar probleme cu masina sau zice ca nu a fost nevoie sa bage bani in ea ,daca incepe sa pice dupa ce o vinde.

Nu stiu de ce traiesc cu impresia ca motoarele diesel jtd sunt mai rezistente decat cele pe benzina ts ,in sensul ca nu este nevoie sa se desfaca motorul asa de repede din diferite motive , ma gandesc ca Twin Spark neumblate care au 300.000 km sunt putine , pe cat la JTD ar trebui sa fie putine care au probleme incat sa le desfaca.


Top
   
PostPosted: 08 Aug 2020, 12:26 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3511
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Motoarele JTD sunt printre cele mai fiabile diesel-uri, dar da, pe partea de articulatii 147-urile sunt sensibile. Daca le mai faci si cu mana ta nu e chiar o tragedie, dar daca depinzi de mecanici poate fi complicat. La diesel un mare punct slab intalnit de multi sunt ambreiajele, esti obligat sa folosesti piese originale, altfel sunt sanse mari sa nu tina.

TS-urile nu sunt neaparat rele, dar consuma cuzinetii si fara schimburi de ulei la timp nu tin foarte mult, incep sa bata.

Mie 147-le mi se pare o masina exceptionala, orientata spre scandal, cu un puternic caracter sportiv, de la design la felul in care stai in scaun, de la motoarele puternice pana la sasiul care iti ofera o aderenta fantastica pe viraje. O s-o iubesti, dar e departe de a fi o masina ieftina la intretinere.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria


Top
   
PostPosted: 08 Aug 2020, 12:28 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6575
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Iartă-mă ca iti spun dar 300k sunt destul de mulți km pentru o masina. Oricare ar fi ea. Nimic nu este veșnic.

Suspensia consider ca o schimbi la ambele. La peste 200k amortizoarele sunt acolo de forma. Bratele si bucsile vor începe sa bata și sa scârțâie.

Avantajul care îl vad la 147 ar fi design-ul mult mai frumos și suspensia mai buna.

Motoarele pe benzina au durata de viata mai scurta datorita faptului ca se învârt mai repede. Ceea ce se traduce printr-un grad de uzura crescut.

Recondiționarea unei turbosuflante costa 1000lei.

Injectoarele nu se strica. Și dacă de strica te costa 300lei sh/buc. Recondiționarea lui, tot vreo 300lei la un service autorizat bosch.

Pompa de injecție și de înaltă iarăși, nu se strica.

Ce se strica este rulmentul de presiune de la ambreiaj. Se rup urechile. Recomand sa pui rulment de origine. Cele after market crapa dupa 20-30k km.

Oricum te vad pornit pe golf4 asa ca se sa zic... spor la căutări:)

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 08 Aug 2020, 16:22 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 670
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Recunosc ca sunt putin partinitor cu Golf 4 pentru ca de ceva timp conduc unul , cei drept nu ma atrage motorizarea , 1.9 SDI AQM
68cp , nu pot sa zic ca este o incantare pe partea asta ,dar genul asta de motoare sunt facute sa duca sute de mii de km, nu pentru mers mai agitat . Imi place ambreiajul ca este usor iar in mers bara la bara nu este solicitant ca la 166 .
147 imi place mai mult , mai ales faceliftul arata bine din fata , pacat ca sunt putine care au farurile ok , in multe anunturi trebuie sa fie cel putin un far matuit .
Referitor la ambreiaj ,daca ziceti ca sunt mai sensibile aftermarket , o sa caut sa vad ce coduri au si ce preturi au pe original .

Daca stau a ma gandesc si daca se pune o instaltie gpl pe un 1.6 TS 105 cp , la cat costa instaltia e ca si cum se pun bani deoparte pentru zile negre la jtd , o instaltie acceptabila este aproximativ 2500 lei , cu bani astia se reconditioneaza o turbina cand are probleme , se cumpara o pompa de injectie ,injectoare ,egr , si nu mai ocup portbagajul cu roata de rezerva cum faceam la 166.

Cred ca si la 147 , ca se schimbe kitul de ambreiaj ,trebuie dat cadrul jos , sutinut motorul pe sus , data cutia jos ,adica este ceva bataie de cap .

Mai mult ca sigur ,o sa ma orientez catre un 147 1.9 jtd 8v ,proabil prefacelift , ramane de vazut mai sigur in cateva luni , decamdata am cu ce sa ma deplasez .


Top
   
PostPosted: 08 Aug 2020, 19:04 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3651
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
Si Golf 4 e pretios la componente ce tin de motor. Am simtit asta pe propria piele ca am si unu de asta. Mi-a mancat mai multi bani deodata decat Alfa in cativa ani adunati. Pluseaza la suspensii ca-i mult mai simplu si cam atat fata de 147. De asta se si preteaza la rupt prin oras si pe gropi.
Insa ca tinuta de drum, dotari, reprize si rafinament 147 il face in toate pozitiile. TS-ul e f bun, daca-l tii din scurt cu reviziile de calitate si eventualele mici probleme care se pot transforma in altele mai mari, gen "las ca schimb mai tarziu rola aia care scartaie". Mersul "babeste" nu-i face bine diesel-ului, oricare ar fi el, ca se fac depuneri care trebuiesc eliminate prin demontari de piese si inseamna niste costuri de timp si bani. Daca ai de mers preponderent bara la bara, ia benzina!

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 08 Aug 2020, 19:40 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 1928
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
pai ce motorul sdi de pe g4 si nu numai este motor....da de tractor...
o mica poveste:dupa o experienta neplacuta cu haudi 100 2.0d in 5 pistoane sdi(fara turbina)..am trecut pe alfa romeo 145 1.9 jtd 105 cai.
masina a fost cumparata de la tatal unui tip ce era hot prin italia....masina era cam varza dar far pic de rugina(provenind din sicilia)in fine....dupa schimb ulei,distributie,termostat....masina a prins viata dar tragea dreapta.
merg sa ii fac geometria si tipul de acolo a tinut mortis sa o conduca el.serviceul era la iesirea din braila pe dig spre galati...
eu am vazut ca,cam,da in ea....si,ma intreaba:"tu mergi cu masina asta?adica dai in ea?"pai mai nene mai am si un haudi 100 care dupa 3 motoare schimbate tot incinge si la ultimul imi baga ulei in antigel...nu mai spun ca pana la constanta ma depasesc si carutele...adevarul este ca era si pompa de inalte dusa si cand se incingea,mai mult de 60km/h nu mergea.opream pe langa o fantana cu apa rece :lol: :lol: si turnam pe pompa
prietene,imi spune tipul,asta este alfa nu audi da in ea...tu nu vezi ca de la mersul subturat evacuarea este plina de funingune?
de atunci am dat in ea si nu au fost probleme...de aceea am trecut la gt 1.9 jtd 16v,150 cai...nu imi pare rau pentru alegere.
daca cineva imi da un haudi gratis il iau si il si vand......

crezi ca alte masini nu au probleme cu turbina sau injectia?sfatu meu este sa cumperi masina care iti place...

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 09 Aug 2020, 18:40 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 670
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Pana la urma o sa ma orientez catre 147 , 1.9 jtd 115cp ,probabil prefacelift , cine stie sigur , o sa vad in cateva luni.

Am intrebat de turbina , injectoare ,pompa de injectie si eventual EGR ,sa aflu niste preturi pentru reconditionare la care se poate , sunt constient ca la orice diesel pot aparea probleme cu aceste piese mai devreme sau mai tarziu , mai ales ca masinile de care vorbesc au 17-18 ani .

Motorizare mai tine si de noroc , in aproape 20 de ani ,masinile au avut un numar ridicat de proprietari ,iar putini din acestia sau ingijit cu adevarat de masini. Cu cat sunt mai multe masini cu atat exista riscul sa fie mai multe cu probleme.

In general motoarele SDI sunt facute sa reziste , probabil majoritatea duc peste 500.000 km fara interventi in el , sunt puturoase dar duc .

Pana la urma fiecare masina are avantaje si dezavantaje , 147 este o masina placuta , nu de multi , pana la urma sau facut in 580.000 de exemplare in 10 ani ,iar altele cum este Golf 4 in 5 milioane in 7 ani , cine cumpara un 147 isi asuma si costurile mai ridicate pe partea de suspensie fata de alte masini asemanatoare , unde lucrez vad multe Golfuri pentru ca majoritatea trag de ele ,nu tin cont pe unde merg cu ele atata timp cat isi fac treaba ,cei drept sunt care au mai multe masini iar una o tine de tavaleala , un 147 nu merge pentru asa ceva.


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2020, 20:42 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 670
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Stie cineva, din ce an / luna au introdus euro 4 pe motoarele 1.9JTDm si eventual daca filtrul de particule a fost pus pe toate motoarele diesel euro 4 ?


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2020, 20:45 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6575
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Daca nu ma insel este in felul urmator.

Motoarele de 120 si 150cp sunt euro4. Ca si an de fabricatie dupa 06/2005. In prima faza in anumite tari precum Romania DPF-ul era optional, insa masina era norma euro4.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2020, 23:24 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 670
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Atunci este bine ca sunt si motoare diesel euro 4 fara filtru de particule .
Ma uitasem in Workshopdata dar nu zice chiar la orice motorizare .
De exemplu la urmatoarele motoare
- 120 cp cod motor 937.A3.000 dupa 2005 , arata doar euro 4 ,
- 150 cp , cod 937.A5.000 arata euro 3 pentru motoare fabricate din septembrie 2004 ,iar din iulie 2005 apare cu euro 4
- 136 cp , 192.B1.000 arata doar euro 4
- 115 cp , 937.A7.000 care ma interesa ca era singurul cu 8 supape nu arata nimic ,dar probabil a aparut cu euro 4 tot prin vara lui 2005 .


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2020, 23:48 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6575
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Cel de 120cp este in 8valve (8 supape)

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2020, 00:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5495
Location: Brasov... oarecum.
In Ro pe 47 filtrul de particule a fost optional pana la final.
47-le din semnatura e noiembrie 2008 fara filtru, E4. Ultimele masini s-au vandut in 2009, majoritatea din stocuri. Daca au filtru is ca optional comandat de reprezentanta.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2020, 17:32 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 670
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Cred ca majoritatea autoturismelor Alfa Romeo sunt aduse de afara ,nu cred ca sau vandut prea multe in tara.
Acum stiu si eu, ca la motoarele euro 4 JTDm ,sunt sanse mai mici sa aiba si filtru de particule , dar trebuie verificat la cumpararea masinii ,inteleg ca este bun si mai reduce din poluarea masinii ,dar este o piesa in plus care se poate strica si costa aproximativ peste 1300 lei.


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2020, 20:42 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6575
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Doar 1300lei un dpf? Ești sigur?

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 13 Sep 2020, 22:28 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 670
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Cei drept ,1347 lei era cel mai ieftin, de la JMJ ,probabil o chinezarie , ca asa se duceau pana la 3600 lei pe Vegaz , am cautat doar unul dintre coduri 51780162 , pentru 115 ,120 si 150 cp din 2007 este acelasi cod ,am bagat codul pe autopieseonline24 si am gasit preturile.
Cine sufera dupa piese originale ,trebuie sa scoata 11.762 lei pe un filtru de particule .


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 2050 posts ]  Go to page Previous 178 79 80 81 82

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited