It is currently 21 Jul 2019, 21:00

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 146 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 6 Next
Author Message
PostPosted: 01 Sep 2007, 14:03 
Offline
User avatar

Joined: 31 May 2007, 10:42
Posts: 1175
Car: Passat b6
Location: bucuresti
alfa mea este de vis, pe langa toata dotarile pe care le are chit ca poate o sa copiez pe cineva dar parca are si o inima, ma simte si atunci cand am o stare ciudata merge exact asa cum trebuie cat sa nu deranjeze, cand sunt suparat/nervos/sau cu chef de joaca fuge de rupe si lista poate sa continue

la domeniul inima are 2.0 si 150 cp care fug cat pot ei de tare, in oras e un vis datorita selespeedului iar la munte vorba lui Alex e NFS.
la capitolul dotari are tot ce iti trece prin cap si inca ceva :)
la capitolul modificari:
i-am schimbat stopurile cu lexus style
i-am pus un eleron gta look
i-am luat un portbagaj care compenseaza lispsa spatiului din interior
am schimbat la ea pana acum:
multe :)) m-ati mai auzit pe forum plangandu-ma dar printre ultimele distributia
as mai vrea sa-i pun(dar sunt multi factori perturbanti):
tablitza aluminiu in loc de presuri
niste neoane sau leduri care sa lumineze interiorul (in zona picioarelor)
o mica prelungire in spate(e mult mai joasa fata decat spatele)
o mica resoftare sa mai elimin din lagurile selespeedului

iata si niste poze
sper sa va placa

toata stima
Vlad


Attachments:
03062007059.jpg
03062007059.jpg [ 54.99 KiB | Viewed 5053 times ]
03062007058.jpg
03062007058.jpg [ 58.92 KiB | Viewed 5051 times ]
12072007207.jpg
12072007207.jpg [ 62.88 KiB | Viewed 5049 times ]
03062007043.jpg
03062007043.jpg [ 50.26 KiB | Viewed 5051 times ]
12072007206.jpg
12072007206.jpg [ 54.05 KiB | Viewed 5050 times ]
03062007044.jpg
03062007044.jpg [ 69.62 KiB | Viewed 5048 times ]
01062007019.jpg
01062007019.jpg [ 65.55 KiB | Viewed 5043 times ]
P1020521.jpg
P1020521.jpg [ 49.81 KiB | Viewed 5041 times ]

_________________
VW Passat B6 2.0 TDI DSG
Honda CBR 600 F4i
Ex: Alfa Romeo 147 Silver Angel


Last edited by vip007 on 25 Mar 2008, 01:25, edited 2 times in total.
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Sep 2007, 14:15 
Offline
User avatar

Joined: 31 May 2007, 10:42
Posts: 1175
Car: Passat b6
Location: bucuresti
si sa zic si despre mine ceva:
sunt student la politehnica electronica cu putin noroc trec in anul 2
sunt pasionat de telefonia mobila
nu sunt un sofer foarte bun dar incer sa invat :)
mi-ar placea sa iau un curs de defense driving
mai mereu sunt happy greu am superi
uneori fac niste glume exagerate, dar am noroc sa ies bine:))
ajut pe toata lumea pe care o pot ajuta
si cam atat

_________________
VW Passat B6 2.0 TDI DSG
Honda CBR 600 F4i
Ex: Alfa Romeo 147 Silver Angel


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2007, 14:54 
Offline
User avatar

Joined: 31 May 2007, 10:42
Posts: 1175
Car: Passat b6
Location: bucuresti
din pacate zilele trecute a intrat un ford in mine eu stand pe loc(100% vina lui)
si masina a ajuns in halul asta:
scutul rupt(a plesnit)
spoilerul rupt
farul zgariat
aparatoarea de noroi rupta

cu ajutorul lui alex si a unei saibe am reusit sa merg cu masina pana acum

maine din pacate intra in service la Auto Italia unde ii voi face si o recalibrare selespeed

poze cu masina avariata:((
o sa mai pun poze si dupa ce iese din service

salutare,
vlad


Attachments:
26092007469.jpg
26092007469.jpg [ 262.49 KiB | Viewed 4968 times ]
26092007468.jpg
26092007468.jpg [ 275.05 KiB | Viewed 4964 times ]
24092007463.jpg
24092007463.jpg [ 231.94 KiB | Viewed 4958 times ]

_________________
VW Passat B6 2.0 TDI DSG
Honda CBR 600 F4i
Ex: Alfa Romeo 147 Silver Angel
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2007, 16:51 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Draguta, dar pe argintiu nu imi place cum dau lexus style, de fapt mie nu imi plac alea din principiu, insa pe negru sau culori inchise dau mult mai bine decit pe culori deschise.

Ca sfaturi si pareri :
- tablitza aluminiu in loc de presuri - KITSCH
- niste neoane sau leduri care sa lumineze interiorul (in zona picioarelor) - KITSCH
- o mica prelungire in spate(e mult mai joasa fata decat spatele) - nu e chiar kitsch, depinde cum iese, dar mai bine stringi bani de bara spate GTA style, macar nu e kitsch sigur
- o mica resoftare sa mai elimin din lagurile selespeedului - nu ai ce-i face, selespeed-ul de pe TS/JTS e o varianta mai slaba si mai veche, orice i-ai face tot e mai inceata ca o cutie manuala


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2007, 17:42 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 14006
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
Perfect de acord cu Alexandrus, cu 2 mici completari:
Alexandrus Quote:
- o mica prelungire in spate(e mult mai joasa fata decat spatele) - nu e chiar kitsch, depinde cum iese, dar mai bine stringi bani de bara spate GTA style, macar nu e kitsch sigur
orice modificare de ordin estetic al partii din spate trebuie sa includa si inlocuirea finalei stock! Mai departe, nu zic ca bara tip GTA nu este o solutie buna, dar nu cred ca are ce cauta pe o masina fara bara fata tot GTA, deci deja vorbim de kit complet, adica multi bani. Mai departe, daca vei monta vreodata arcuri sport (ceea ce eu personal o consider o investitie ce merita cu adevarat) s-ar putea sa plangi putin dupa spatele ceva mai inalt cand o sa simti nevoia sa cateri o bordura! Arcuri sport + finala aftermarket + o prelugire finuta a spoilerului should do the look (plus o imbunatatire evidenta a performantelor)! Take a look pe topicul meu de 147..
Alexandrus Quote:
- o mica resoftare sa mai elimin din lagurile selespeedului - nu ai ce-i face, selespeed-ul de pe TS/JTS e o varianta mai slaba si mai veche, orice i-ai face tot e mai inceata ca o cutie manuala
resoftare la TSuri mai greu la noi, s-au chinuit mult niste baieti sa gaseasca solutii viabile pentru 147le meu, si am sfarsit prin a vinde masina inainte sa vada resoftare.. Oricum, ar ajuta motorul sa se miste mai bine probabil, dar in nici un caz nu ar rezolva neajunsurile cutiei

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2007, 17:45 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Clar, kit complet. Nu e asa scump, 1000 Euro fara praguri, sau 1300 cu praguri, plus ca la o vinzare mai scoti o parte din bani de pe barile originale, so it's not so bad.
Dar ce-i drept, kit GTA look fara o mica schimbare pe la suspensie nu are efectul dorit.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2007, 17:57 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 14006
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
pragurile GTA aplicate pe 147 nonGTA sunt foarte urate, mai bine fara (vezi Tantza)
Oricum, 1000E mai bine ii bagi in suspensie si jante in opinia mea, obtii atat look cat si dinamica mai buna!

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2007, 19:31 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5508
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Remap pt TS o faci la spanac. :D

Vezi AICI! ;)

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Sep 2007, 19:38 
Offline
User avatar

Joined: 31 May 2007, 10:42
Posts: 1175
Car: Passat b6
Location: bucuresti
despre tablita aluminiu si neoane(similar tanta nu altceva) daca nu imi plac nu pierd mult maxim 3 mil.
despre partea spate a masinii: la prelungirea aceea ma gandeam ceva in genul lui ege cum ti-ai pus tu la 147 tau. kitul gta look e ok dar e scump am gasit la un tip in oradea mai ieftin dar tot scump e adica 800euro fara montaj.
despre suspensiile lasate nu o sa primesc acordul lui tata(asta 1) si 2 am o casa in zona deluroasa si momentan nu ne-au facut drumul betonat si si asa de joasa mai dau cu burta:) deci pana nu vad beton acolo nu pot:(
despre resoftare m-a indrumat alex mirica si la selespeedul lui a avut efect deci o sa incerc pentru 1 mil si daca imi place ramane daca nu nu :D
lasatul masinii mai are si o problema: eu nu am loc de parcare si o sa va trimit o poza cu unde parchez de multe ori(la noi trebuia sa fie o parcare supraetajata dar ne-a tras teapa comunitatea)

despre evacuarea finala e borla si imi place la nebunie cum se aude/arata deci nu am ce schimba la ea, iar despre jante ce sa le mai fac? ca sunt de 17" cu 3 gauri sunt de vis (de facut o sa le fac doar lustruier nu stiu cum se numeste pentru a le face ca noi ca sunt zgariate:) )

in rest oi vedea
ms de idei

_________________
VW Passat B6 2.0 TDI DSG
Honda CBR 600 F4i
Ex: Alfa Romeo 147 Silver Angel


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 02:42 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
EGE, pragurile alea or fi urite, nu zic, dar am vazut versiunea Helvetia si erau chiar OK. Era tot kit-ul de fapt si arata mai mult decit bine. Acuma depinde de preferinte si fonduri.
Cit despre suspensie, la 1000 Euro nu iei ceva bun, iei ceva decent si cam atit, adica un Eibach sau un KW V1 sau ceva similar, nu ajung banii aia de un coilover adevarat, gen KW V2-3 sau Intrax.
Oricum, o suspensie mai joasa vine automat cu arcuri mai tari si amortizoare gindite, deci nu dai cu burta asa cu una cu doua, e mult mai rigida masina, fata de 147/156 normal, care sunt chiar moi ca suspensie, pina si un sport pack pare ca aduce cu sine amortizoare sudate ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 07:57 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
despre resoftare...hm daca e facuta cum trebuie se simte..sincer!

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 08:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5508
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Elou... la AI faci recalibrare Selespeed, nu resoftare!!! Nu maresti performantele, ci dinamica la cutie! E adevarat, dupa recalibrare vei simti o imbunatatire a timpului de gear-shift, insa io personal nu am auzit de nimeni care ar putea sa reprogrameze centralina Selespeed pentru a schimba vitezele mai rapid decat e nominal.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 09:03 
Offline
User avatar

Joined: 31 May 2007, 10:42
Posts: 1175
Car: Passat b6
Location: bucuresti
azi am predat masina la AI
ei au zis ca in 3-4 zile e gata dar avand in vedere ca trebuie o reconstatare pentru scutul motor ei zic ca va dura undeva la o saptamana
ceea ce e super bine :D
eu nu am zis nimic de resoftare la AI ci la spanac la indrumarea lui alex(si daca am zis imi cer scuze) recalibrarea o voi face acolo(si de asta tot tu mi-ai zis:)) ca nu intra cum trebuie in viteze,uneori chair sarind viteze:)) trist stiu)
cat despre arcuri revin si cu o intrebare
daca sunt arcuri/suspensii sport nu inseamna ca se lasa masina mai jos? asta insemnand ca nu mai pot sa ma catar pe borduri si sa merg pe teren putin accidentat nu?
in al doilea rand nu am atatia bani :(
dar ceva mai acesibil e o bara de rigidizare dar nu are efect fara suspensii(din cate am inteles de pe un alt topic)

abia astept sa treaca saptamana care vine sa iau masina de la AI :D
numai bine
VLad

_________________
VW Passat B6 2.0 TDI DSG
Honda CBR 600 F4i
Ex: Alfa Romeo 147 Silver Angel


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 10:24 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jun 2006, 22:08
Posts: 512
Location: Cluj/Petrosani
bara de rigidizare o sa se simta si fara arcuri dar nu atat de spectaculos

_________________
A fost :( Alfa 147 1.6 TS 105CP
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 11:05 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Alexandrus Quote:
Oricum, o suspensie mai joasa vine automat cu arcuri mai tari si amortizoare gindite, deci nu dai cu burta asa cu una cu doua, e mult mai rigida masina, fata de 147/156 normal, care sunt chiar moi ca suspensie, pina si un sport pack pare ca aduce cu sine amortizoare sudate ;)
@Alexandrus & @vip Stai linistit ca dai cu burta de hartoape. Experienta proprie! Mai ales daca circuli pe drumuri neasfaltate!

Si evident o schimbare de arcuri + amortizoare se traduce intr-o scadere a garzii la sol (exista kituri de -30 mm, -40 mm, poate si mai mult dar nu indraznesc sa ma gandesc ce inseamna).

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Last edited by Dany on 27 Sep 2007, 11:06, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 11:07 
Offline
User avatar

Joined: 31 May 2007, 10:42
Posts: 1175
Car: Passat b6
Location: bucuresti
bun si asta nu inseamna ca dau cu baia de ulei daca terenul e denivelat?

_________________
VW Passat B6 2.0 TDI DSG
Honda CBR 600 F4i
Ex: Alfa Romeo 147 Silver Angel


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 11:10 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Pai daca ai scut, intai atingi cu scutu, si iti trebuie un soc serios sa ajungi sa lovesti baia.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 15:11 
Offline
User avatar

Joined: 31 May 2007, 10:42
Posts: 1175
Car: Passat b6
Location: bucuresti
am si eu o intrebare chit ca sigur a mai fost pusa
selespeedul de pe 147 e mai lenes de fel fata de alte modele?
adica am fost azi cu un mini s decapotabil cu cutie automata care cand ii dadeai talpa pleca cu scartz (fara alte smecherii cum trebuie sa faci la ar ca sa dai scartz) sa fie doar din cauza ca are 170 cp?
daca ii fac resoftarea o sa plece si a mea de pe loc mai repejor putin
cum am mai zis si in alt topic pleca incetisor pana la 2000 si apoi trage de rupe.

_________________
VW Passat B6 2.0 TDI DSG
Honda CBR 600 F4i
Ex: Alfa Romeo 147 Silver Angel


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 15:46 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@vip pai problema ta nu are nici o treaba cu cutia!!! Are treaba cu demultiplicarea cutiei si eventual cuplul la turatii mici.
Mini-ul respectiv e supercharged deci cuplu cat cuprinde de la turatii mici => scartz.
2.0 TS are cuplu max pe la 3500 rpm de unde si lipsa de cupla sub 2000 rpm. Oricum din cauza variatorului curba de cuplu la TS-uri arata un pic ciudat: are o crestere abrupta intre 2500 si 3500 rpm dupa care scade lin.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 15:47 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
din cate am vazut selespeedul cupleaza cam greoi vitezele, pe cand mini beneficiaza de o cutie automata f buna, de la bmw, la care launch control-ul inseamna doar o talpa grea la plecare. Iarasi mini are cuplul maxim mult mai de jos, si un pic mai mare ca TS-urile, fiind un motor supraalimentat.
Spor la treaba cu modificarile, dar ai grija la blinguri sa nu miroasa a carbage dupa...

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 15:54 
Offline
User avatar

Joined: 31 May 2007, 10:42
Posts: 1175
Car: Passat b6
Location: bucuresti
promit oca o sa incerc sa nu imi fac masina pom de craciun

_________________
VW Passat B6 2.0 TDI DSG
Honda CBR 600 F4i
Ex: Alfa Romeo 147 Silver Angel


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 17:18 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
OCC, permite-mi sa ma indoiesc de 2 chestii. 1. ca exista la noi cineva care sa fie capabil sa iti faca o resoftare cum trebuie, pe dyno, etc. 2. ca dupa o resoftare facuta in parcare cu un laptop si un cablu se simte mare lucru.

Dany, dai cu burta daca e masina joasa, insa datorita suspensie mai tari eviti alte neplaceri. Nu vrei sa stii pe unde am mers cu GTA-ul, si n-am atins nimic.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 18:00 
Offline
User avatar

Joined: 31 May 2007, 10:42
Posts: 1175
Car: Passat b6
Location: bucuresti
pentru mine v-am spus motivul cel ami amre pnetru care nu o sa imi schimb suspensia ca nu am de unde sa fac rost de atatia bani :)
cat despre resoftare mie mi s-a zis ca se simte diferenta
mai stiu 2 persoane care si-au amrit puterea motorului undeva la 20-30cp prin resoftare si le trage masina mult mai bine
o sa vad poate dupa recalibrare o sa se descurce suficient de bine cat sa nu trebuiasca resoftarea


ps alexx poti sa imi spui si mie cat de mari sunt neoanele din masina ta? si la ce le-ai legat tu? adica cand sa se aprinda? ca am gasit unele la un pret relativ ok multumesc antivcipat

_________________
VW Passat B6 2.0 TDI DSG
Honda CBR 600 F4i
Ex: Alfa Romeo 147 Silver Angel


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 18:41 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Alexandrus Quote:
OCC, permite-mi sa ma indoiesc de 2 chestii. 1. ca exista la noi cineva care sa fie capabil sa iti faca o resoftare cum trebuie, pe dyno, etc. 2. ca dupa o resoftare facuta in parcare cu un laptop si un cablu se simte mare lucru.
Exista la noi oameni care fac si pe Dyno asa ceva, vezi masina lui Aicu.
Si poate iti arata OCC-u' ce inseamna o "resoftare in parcare cu laptopul", ca sa vezi ca te inseli si aici.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Sep 2007, 19:19 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
vip007 Quote:
ps alexx poti sa imi spui si mie cat de mari sunt neoanele din masina ta? si la ce le-ai legat tu? adica cand sa se aprinda? ca am gasit unele la un pret relativ ok multumesc antivcipat
eu asa am cumparat masina, deja echipata cu lumini under-dash, deci nu as putea sa-to spun unde si cum sunt legate firele, dar functioneaza exact ca lampa de langa oglinda retrovizoare, adica se aprind cand deschizi potiera si se plictisesc stingandu-se singure dupa cateva minute, si se sting cand inchizi portiera.
Acum ceva vreme un neon a suferit o depresie si refuza sa se mai aprinda, si oricat am cautat modelul respectiv, tot nu am gasit la fel. Neoanele sunt f mici, de max 10 cm lungime, prinse frumos pe sub bord.
sper sa-ti fi fost de ajutor :wink:

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 146 posts ]  Go to page 1 2 3 4 5 6 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited