It is currently 08 Dec 2019, 07:01

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 28 Oct 2019, 14:04 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 408
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Oradea/Ialomita
Nu știu să îți spun care dintre cele 2 firme e mai bună, dar cam acestea am văzut că au fost opțiunile și pe aici, pe forum, pe la cei care au mai schimbat. De asemenea, într-o scurtă discuție, mi-a fost recomandat radiator de aluminiu, nu de cupru. Recunosc însă că nu știu de ce, (rezistenta mai mare in timp, la oxidare?) nu am cercetat problema temeinic.

Galeriile de evacuare sunt doar vopsite cu vopsea rezistenta la temperaturi ridicate sau sunt ceramic coating? Arată foarte bine, oricum!


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2019, 15:47 
Offline

Joined: 29 Apr 2019, 12:02
Posts: 19
Car: Alfa 156 2.0 JTS
Este de preferat radiatorul din aluminiu incat efectueaza schimbul termic mai bine decat cuprul, este un material mai usor si in plus nu oxideaza. Radiatorul original era din cupru si se dezmembra la cea mai fina atingere.
Galeriile au fost curatate de rugina, refacuta planeitatea flanselor de prindere, degresate, 3 straturi grund(primer), 4 vopsea, ambele rezistente la temperatura. Multumesc de apreciere!


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2019, 17:16 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 172
Location: Bucuresti
Prin 2017 la 1.8 TS am pus radiator Valeo (identic cu originalul) cu ~500ron.

_________________
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2019, 23:48 
Offline

Joined: 29 Apr 2019, 12:02
Posts: 19
Car: Alfa 156 2.0 JTS
Masina merge impecabil de ceva vreme.
Ulei n-a papat deloc in aprox. 1500 de km, aproape ca imi fac griji de chiulasa fisurata. Ca posesor de alfa m-am obisnuit sa completez ulei, parca mi-e dor sa tin o carpa in portbagaj sa sterg joja.
Parca ma tenteaza un volan incalzit, dotare de fabrica n-am auzit sa fie, am deja unul pe care nu-mi este mila sa-l sacrific si in mare parte am cam toate materialele. Trebuie sa gasesc releul pentru dezaburire sa vad ce curent suporta si in functie de asta voi lega si volanul la acelasi buton. Daca va iesi totul bine voi prezenta aici totul in detaliu.
Urmeaza in primavara neaparat bielete antiruliu si bucse bara stabilizatoare pentru ca scartaie urat de tot. Mi-ar placea niste pareri de la cei care au montat bucse poliuretanice, este vreo diferenta simtitoare?


Intrebare: A incercat cineva solutiile de curatare valve pentru motoarele cu injectie directa? Precum cele de la CRC sau Seafoam? Sau exista vreo metoda de curatare in afara de a da chiulasa jos? Multumesc.


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2019, 12:04 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1808
Location: Bucuresti
Eu am desfăcut motorul, am curățat ce era de facut, iar acum folosesc periodic un spray pe care l pulverizez in admisie, cu motorul pornit. N am mai desfacut sa vad cum e, dar motorul merge foarte bine. Am totusi si un oil catch can si un filtru de aer mic pe traseul lui.
Cu volanul încălzit, nu stiu cum o sa treci curentul necesar prin spirala. Cred ca o topește, chiar dacă găsești un traseu liber.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2019, 13:35 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3499
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
wereyon Quote:
Urmeaza in primavara neaparat bielete antiruliu si bucse bara stabilizatoare pentru ca scartaie urat de tot. Mi-ar placea niste pareri de la cei care au montat bucse poliuretanice, este vreo diferenta simtitoare?
Da, diferenta e ca scapi de grija ani de zile la rand :evil: Daca-mi aduc aminte bine, le-am pus la bara anti ruliu prin 2013.

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2019, 15:33 
Offline

Joined: 29 Apr 2019, 12:02
Posts: 19
Car: Alfa 156 2.0 JTS
Curentul va fi partea interesanta in proiect. Va trece probabil prin butucul volanului si ma voi folosi de un cablu impletit precum cel de la telefoanele fixe.
Cred ca voi folosi fir din kanthal sau nichelina precum cele folosite in fabricarea rezistentelor pentru tigarile electronice. Scopul nu este sa incalzesc un volan intreg, ci locul in care eu imi tin mana, prin urmare firul isi va gasi locul in fanta de pe volan ce porneste din zona comenzilor, lucru benefic si la rezistenta finala. Curentul initial voi incerca sa-l mentin sub 5 amperi si va trece probabil printr-un releu deoarece nu cred ca voi reusi sa gasesc un buton sanatos.
In weekend revin cu primele rezultate.


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2019, 22:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5198
Location: Brasov... oarecum.
Legat de bucsele de poliuretan, ca si Tomi, instalate hāt demult, am si uitat de ele.
Nu uita sa pui vaselina pe baza de cupru din belsug. Parca de-aia e la mine. Daca iei Powerflex vin cu un mâzgâtz dar e un pliculet cam mic sa fie suficient si apoi incep sa scartaie la un moment dat. Dar fara sa trancane...

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 33 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited