It is currently 29 Feb 2020, 06:00

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 96 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4
Author Message
PostPosted: 31 Aug 2019, 14:41 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2676
Location: Bucuresti
Am aranjat evacuarea, tot nu sunt multumit, dar sa zicem ca momentan merge si asa: evacuarea normala si finala Novitec.
Si daca tot am inceput sa stric, stric si ce e inutil.


Attachments:
IMG_20190831_133553.jpg
IMG_20190831_133553.jpg [ 2.9 MiB | Viewed 2172 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 01 Sep 2019, 22:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 3887
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Pai de ce nu esti multumit de evacuare? Adica cu tot traseul stock si finala novitec ai doar un sunet foarte usor imbunatatit, nimic mai mult. Sau vrei mai mult scandal/performante si nu esti multumit de ce e acum?

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
Giulietta M-air TCT 170hp
156 3.2v6 24v GTA
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2019, 00:33 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2017, 11:47
Posts: 19
Car: 156 2.0 JTS Ti
Location: Cluj
Eu am finala sebring, din interior nu observ nici o diferenta. Dar din spate suna mai bine, nu mai tare dar mult mai frumos. Suna mai tare novitec?

Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk



Top
   
PostPosted: 02 Sep 2019, 07:49 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2676
Location: Bucuresti
Ma asteptam la mai putin zgomot sau ceva mai placut.
Si nu-mi place cum e pozitionata finala. E prea in interior, nu se vad tipsurile, e prea apropiata de bara, si prea apropiata de puntea spate. Mai insist.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 28 Sep 2019, 17:52 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2676
Location: Bucuresti
Acum vreo 2 saptamani, la un drum lung, exterior, s-a aprins Check Engine.
Mi-am cumparat o jucarie de interfata, si de atunci tot monitorizez si sting becul.
Puteau sa faca si ei o mufa mai accesibila. Am luat un panou si o sa-l gauresc astfel incat sa am un acces facil.
Asa am aflat ca bobina 1 nu prea muncea, si ca sondele de pe catalizatorul din dreapta dadeau erori. Din cauza acestor disfunctii aveam si un trepidat la plecarea de pe loc.
Cand am montat motorul m-am uitat in catalizatoare si am vazut ca cel din dreapta era cam consumat, dar nu am avut cu ce sa-l inlocuiesc la momentul respectiv pentru ca si cel de pe masina donatoare, tot ala din dreapta, era gol.
Zilele trecute a inceput zornaiala si pomul de Craciun in bord. Tot odata pe evacuare a inceput sa scuipe faguri.
Alfa nu se dezminte. Eram resemnat.
Am avut marele noroc sa gasesc foarte repede un catalizator ce pare intreg.
Astazi m-am hotarat sa-l schimbi.
Nu puteau lipsi peripetiile.
Initial am vrut sa nu muncesc prea mult si sa nu dau jos compresorul si conducta de apa, dar nu s-a prea putut, mai ales ca am observat urme de antigel la imbinarea conductei cu blocul.
Am reusit sa nu dau jos compresorul.
Am dat jos conducta, care, surpriza, exact la imbinare era rupta, o tinea siliconul. Noroc ca am avut alta.
Am schimbat catalizatoarele, am pus sondele care mi se pareau cele mai ok.
Intr-o punga, in portbagaj am vreo 6 sonde, 4 injectoare, 4 bobine; imi dau un sentiment de... siguranta.
Acum pare sa fie bine.


Attachments:
IMG_20190928_084254.jpg
IMG_20190928_084254.jpg [ 3.87 MiB | Viewed 1960 times ]
IMG_20190928_165832.jpg
IMG_20190928_165832.jpg [ 4.06 MiB | Viewed 1960 times ]
IMG_20190928_165802.jpg
IMG_20190928_165802.jpg [ 4.16 MiB | Viewed 1960 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 28 Sep 2019, 19:34 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 419
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Oradea/Ialomita
Îmi pare rău, dar alfiștii cei mai împătimiți sunt și cei mai răbdători, așa că...


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2019, 13:13 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2676
Location: Bucuresti
RAR luat cu brio, noxe, frane, serii, mai multe dimensiuni pentru roti, folie, xenon...
Urmeaza inmatricularea.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 11:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2676
Location: Bucuresti
Si am inmatriculat-o!


Attachments:
IMG_20191016_153543.jpg
IMG_20191016_153543.jpg [ 3.3 MiB | Viewed 1634 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 12:00 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2013, 20:33
Posts: 423
Car: 159
Location: Bucuresti
Felicitari! Ce numar de inmatriculare?
Hai cu un JTS care trece de 500.000km :lol:

_________________
Alfa Romeo 159 SW '06 1.9 JTDm
Ex: Alfa Romeo 156 '02 JTS Selespeed
Ex: Fiat Punto '97 - 1.1 - "Fortosul"


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 12:19 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2017, 11:47
Posts: 19
Car: 156 2.0 JTS Ti
Location: Cluj
Felicitari! Are 260k?

Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk



Top
   
PostPosted: 17 Oct 2019, 13:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2676
Location: Bucuresti
Combinatia "VCS" este indisponibila, asa ca din lipsa de inspiratie am luat 56TIG, 156 Ti Giugiaro...
260k km, 2400 facuti de mine

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2019, 14:38 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2676
Location: Bucuresti
Eram intr-o mare dilema, ce roti sa-mi fac de iarna; mi-as fi luat ceva pe 16, dar nu as fi renuntat la jantele Ti pe 17.
Am rezolvat de nu s-a mai putut.
Marti noaptea, pe minunata centura (cine o mai bajbai pe ea...), am luat o groapa, de am zis ca am rupt masina in doua, m-am uitat in retrovizoare sa vad daca mi-a ramas ceva in urma. Nici nu am vrut sa opresc, iar cand am ajuns acasa am constatat ca am spart o janta, dar nu s-a lasat roata, nu a fost afectat altceva.
Ei, de mult pandeam niste jante noi, Ti, originale, asa ca am facut vorbele, acum astept sa intru in posesia lor.
O sa scad bugetul anvelopelor de iarna, si o sa dau inainte, cu 17, ca acum am 3 jante de rezerva...


Attachments:
001.jpg
001.jpg [ 1.79 MiB | Viewed 1354 times ]
002.jpg
002.jpg [ 1.26 MiB | Viewed 1354 times ]
003.jpg
003.jpg [ 974.62 KiB | Viewed 1354 times ]
004.jpg
004.jpg [ 1.25 MiB | Viewed 1354 times ]
005.jpg
005.jpg [ 1.07 MiB | Viewed 1354 times ]
006.jpg
006.jpg [ 1.26 MiB | Viewed 1354 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 31 Oct 2019, 17:32 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 419
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Oradea/Ialomita
Uau, serioasă spărtură! Se știe că ti-urile sunt mai slabe, dar la cum arată nu cred că alt tip de jantă ar fi scăpat


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2019, 23:10 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6408
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Penibilă infrastructura intr-o capitala europeana. Imi pare rau rau pt pățania ta...i

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2019, 16:07 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2676
Location: Bucuresti
Anul trecut, exact la ora asta, reuseam sa cumpar aceasta masina.
Nu am fost deloc pregatit pentru ceea ce urma, dar in cele din urma am cam scos-o la capat.
Masina e misto, imprevizibila ca orice Alfa.
Saptamana trecuta am mai achizitionat si 4 anvelope de iarna, vor veni maine, poimaine, asa ca voi intra in iarna cu o combinatie "fatala" de roti pe 17.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2019, 20:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5254
Location: Brasov... oarecum.
Deci JTSul de daily car iar 55ul de promenada?

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2019, 21:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2676
Location: Bucuresti
yux_mm Quote:
Deci JTSul de daily car iar 55ul de promenada?
Cam asa s-au asezat lucrurile, roti de iarna, asigurari, daca gasesc si un garaj pentru 55, devansez si itp-ul si o voi scoate doar cand va fi cald afara, la drumuri lungi si fara aglomeratie.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2020, 01:21 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2676
Location: Bucuresti
Week-end-ul asta am contorizat 5000km, iar astazi masina a implinit 16 ani.


Attachments:
IMG_20200212_000648.jpg
IMG_20200212_000648.jpg [ 1.71 MiB | Viewed 355 times ]

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O
Top
   
PostPosted: 12 Feb 2020, 09:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 14267
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
Multi inainte! Cat de frumos e interiorul de 56, mai ales in comfiguratia asta deosebita!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2020, 20:23 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7161
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
Si exteriorul e vis, chiar si SW arata f f bine.


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2020, 00:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2676
Location: Bucuresti
Nu ma asteptam sa ma incante asa de mult.
Aveam niste pitici antipatici pe interiorul negru, dar in combinatia interior complet negru (ceasuri, plafon, stalpi, plastice, etc.), exterior negru, geamuri negre, jante mari argintii, mi se pare sublim, doar GTA-ul este peste...
Iar sw-ul mi se pare peste berlina, adica nu este doar un derivat, ci s-a lucrat la design.
La partea tehnica, selespeed-ul e chiar misto, demontez mitul cum ca ar fi deficitar. Schimba bine, e prompt, desi am dat jos cutia, am schimbat lichidele si in cutie, si la selespeed, nu am sesizat nevoia recalibrarii. Am insistat pe la cei care se pricep sa o faca, dar a ramas pe alta data.
Am observat ca singurele figuri le fac mufele si contactele, asa ca mi-a intrat in reflex si odata la luna, le desfac si bag spray de contact prin ele, nu sunt multe, doar vreo 15...

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 96 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited