It is currently 27 Feb 2021, 19:03

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 03 Jun 2014, 10:33 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 11:44
Posts: 170
Car: Alfa Romeo 156 1.8TS
Location: Iasi
Prin trebuie amplificat semnalul cred ca se referea la iesirea din telefon, intrarea de aux(changer sau ce ai tu), semnalul audio primit de HU are o intensitate mai mica decat ii trebuie sa functioneze in parametri.
Deci, undeva pe firul respectiv trebuie sa faci o amplificare.
La un amplificator auto spre exemplu, poti regla GAIN-ul pentru a compensa pentru volum mic la intrare; semnalul ce intra in amplificator, este amplificat si trimis la un potentiometru cu rezistenta variabila; cand GAIN-ul este pe 0, ai rezistenta maxima pe fir, rezultand un volum mic sau egal cu 0(de aceea tot timpul cand pui in functiune un amplificator iti scrie sa dai GAINul pe 0 inainte, si sa il cresti treptat dupa, pana ajungi la rezultatul dorit dpdv audio); cand ii micsorezi rezistenta rotind de el, se va auzi mai tare.
Citeste technical specs pentru HU si vezi ce voltaj vrea de intrare. Apoi folosind un aparat de masura(preferabil analogic) pe jack, masoara cat scoate telefonul. Daca este o diferenta mare(peste 0.5-1V) cauta o schema pe net de amplificat semnal de la X la Y volti, unde X - val scoasa de tel si Y - val ceruta de HU.
Sa nu bagi semnalul din tel in amplificatorul auto BOSE si dupa sa il treci la in-uri la HU. Prajesti intrarile la HU instant si dupa te plangi ca nu auzi nimic :lol:
Daca nu te pricepi la cositorit si tranzistori, ia-ti un mini-amplificator separat folosind val X,Y obtinute mai sus si introdu-l in circuitul de iesire tel - intrare hu. Vezi ce cumperi, ce cabluri folosesti si cum faci legaturile, dupa s-ar putea sa ai distorsiuni si n-o sa-ti placa.


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2015, 21:40 
Offline

Joined: 06 Oct 2008, 22:41
Posts: 53
Location: Lugoj, TM
Nu am mai scris demult despre frumoasa mea masina :D asa ca am schimbat cate una alta.

Anul trecut am reusit sa schimb telescoapele fata-spate. Am pus Monroe si pana acuma nu am avut probleme dupa aproape 6000km.

In toamna cea trecut am facut reviza anuala cu ulei Selenia TD+filtre si am mai schimbat si fulia de la vibrochen (scartia si vibra cureaua)

Intre timp dupa incercarea de a conecta cablul de AUX la Cd player original am renuntat la ideea si am pus in loc un cd-player
care statea degeaba si anume chestia de mai jos. Deocamdata in afara ca arata destul de urat incadrat in bord este destul de ok fata de cel original.


Attachments:
item_L_415164_482658.jpg
item_L_415164_482658.jpg [ 8.49 KiB | Viewed 2249 times ]

_________________
Actual: Alfa Romeo 156 SportWagon 1.9JTD mk2
Top
   
PostPosted: 17 Dec 2015, 22:42 
Offline

Joined: 06 Oct 2008, 22:41
Posts: 53
Location: Lugoj, TM
Si cum ii sta bine la o masina de 13 ani da sa se mai strice cate ceva. Sper doar sa nu fie grav.
Stie cineva de ce cand debreiez inainte sa plec de pe loc se aude un fluierat-scartait?
Tind sa cred ca s-ar putea sa fie ambreiaj sau volanta :scratch:
Ambreiajul l-am schimbat pe la 158000km. Masina are acuma 193000, ii posibil sa se fi dus rulmentul?

_________________
Actual: Alfa Romeo 156 SportWagon 1.9JTD mk2


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2015, 09:38 
Offline

Joined: 06 Oct 2008, 22:41
Posts: 53
Location: Lugoj, TM
Nu a avut nimeni simptomele descrise mai sus la debraiere?

_________________
Actual: Alfa Romeo 156 SportWagon 1.9JTD mk2


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2015, 10:37 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 12:36
Posts: 1258
Car: 156 1.9 mJTD
Location: Radauti (Bucovina) / Sibiu
Acelasi lucru la un Punto a fost tot rulmentul. Vezi repede ce e cu ea ca daca incepe sa scuipe bile e foarte probabil sa o duci cu platforma la service.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 mJTD (Bella) Image
Renault Megane2 1.5 DCI (BUG) Image
Renault Clio 1.5 DCI (Barca) Image
Image
ALFA ROMEO dauneaza grav permisului!


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2015, 13:26 
Offline

Joined: 06 Oct 2008, 22:41
Posts: 53
Location: Lugoj, TM
Ok, mersi de raspunsuri. O sa trec la mecanic cu ea sa vad despre cei vorba.

Sa inteleg ca pana nu rezolv problema ii riscat sa plec la drum mai lung, gen 700-800 km dus-intors?
Bineinteles, in regim de condus normal.

_________________
Actual: Alfa Romeo 156 SportWagon 1.9JTD mk2


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2018, 11:00 
Offline

Joined: 06 Oct 2008, 22:41
Posts: 53
Location: Lugoj, TM
Buna tututor
Nu am mai scris de ceva vreme pe aici dar urmaresc forumul aproape zilnic.
Inca folosesc masina ca daily driver si pot spune ca fara mici probleme rezolvate rapid nu am ce sa ii reprosez la masina asta.

Singura problema care merita expusa este ca intr-o seara in timp ce faceam manevrele de parcare s-a auzit o pocnitura si am ramas fara servo. In prima faza am crezut ca ii pompa de servo dar a fost doar furtunul de la pompa la cutia de directie.

Acuma vin la voi cu o intrebare legata de suspensia fata in sensul ca bratele (superioare si inferioare) incep sa cedeze (m-au tinut aproape 5 ani si 50k km). Am gasit pe un site de la noi un kit de suspensie (brate sup, inf, bielete, capeti de bara) la 850 Ron - firma MS Germany, credeti ca ar fi ok kit-ul asta sau sa merg pe componente separate?
Mersi anticipat de raspunsuri.

_________________
Actual: Alfa Romeo 156 SportWagon 1.9JTD mk2


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2018, 11:15 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3733
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
Click

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2018, 13:14 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6664
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Sunt niște chinezării ieftine care duc maxim 20k km.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2018, 13:25 
Offline

Joined: 06 Oct 2008, 22:41
Posts: 53
Location: Lugoj, TM
Mersi de raspuns colegii.
Banuiesc ca si alea de pe Ebay sunt la fel? (ma refer la alea no name)

_________________
Actual: Alfa Romeo 156 SportWagon 1.9JTD mk2


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2021, 11:57 
Offline

Joined: 06 Oct 2008, 22:41
Posts: 53
Location: Lugoj, TM
Chiar daca nu sunt activ pe forum, il urmaresc aproape zilnic si scriu pe topicul asta doar cand am probleme, care au fost destul de rare...dupa aproape 9 ani cu masina nu pot sa spun decat ca sunt foarte multumit de ea...cu mici exceptii:
De cateva luni Alfa mea porneste greu, la a treia, patra cheie...

undeva prin octombire a inceput sa imi faca astfel de probleme si sa remediat problema dupa ce am schimbat filtrul de motorina (filtrul vechi avea vreo 15000km), dar a inceput incet sa faca la fel si am mai schimbat inca o data filtrul (cam la 3000 km parcursi) dupa ce nu a mai vrut sa porneasca deloc acum o luna.
Azi din nou nu a mai vrut sa porneasca dupa ce in ultimele zile tot asa pornea din ce in ce mai greu.

Dupa fiecare schimbare de filtru cateva saptamani nu aveam problema cu pornirea.

S-a mai lovit cineva de problema asta?

Bujjile nu cred sa fie, deoarece nu imi apre martorul de bujie defecta si daca era de la bujii nu pornea bine dupa schimbarea filtrului.

Motor: 1.9jtd 8v 85KW

_________________
Actual: Alfa Romeo 156 SportWagon 1.9JTD mk2


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2021, 13:45 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3733
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
Cred ca e o problema de etanseitate pe traseul de motorina. As incepe cu oringurile de la filtru si de la injectoare. Am un Golf care pornea greu tare si dupa ce am schimbat oringurile de la injectoare porneste corect.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2021, 14:59 
Offline

Joined: 06 Oct 2008, 22:41
Posts: 53
Location: Lugoj, TM
O sa i-au in vedere inlocuirea o-ring-urilor la injectoare.
Ar putea sa fie si din cauza pompei de motorina sau apa multa in rezervor, deoarece altfel nu imi explic de ce dupa ce schimba filtru porneste foarte usor?

_________________
Actual: Alfa Romeo 156 SportWagon 1.9JTD mk2


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2021, 17:56 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6664
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Posibil sa fie pompa de motorina sau chiar injectoarele. Ai facut un test injectoarelor?

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2021, 09:02 
Offline
User avatar

Joined: 01 Feb 2010, 15:24
Posts: 602
Car: Alfa romeo 159 SW
Location: Dej/Cluj-Napoca
Salut. Am pățit la fel pe când aveam 156. La mine problema a fost de la apa in filtru de motorina. Am golit filtru pentru verificare și avea destul de multa apa. A fost schimbat și în același timp am schimbat și statia de unde alimentam. Problemele au dispărut.

Trimis de pe al meu CPH2009 folosind Tapatalk


_________________
Alfa romeo 159 2.0 jtdm TI
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 jtd mk1


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2021, 11:25 
Offline

Joined: 06 Oct 2008, 22:41
Posts: 53
Location: Lugoj, TM
nesquick Quote:
Posibil sa fie pompa de motorina sau chiar injectoarele. Ai facut un test injectoarelor?

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Marti o sa o duc la mecanic pentru verificari. Pompa de motorina nu cred sa fie, pentru ca am golit ieri filtrul crezand ca are apa si la punerea contactului am auzit cum filtrul s-a umplut cu motorina, deci pompa ar trebui sa functioneze corect. La injectoare ma gandesc si eu.
coasamihai Quote:
Salut. Am pățit la fel pe când aveam 156. La mine problema a fost de la apa in filtru de motorina. Am golit filtru pentru verificare și avea destul de multa apa. A fost schimbat și în același timp am schimbat și statia de unde alimentam. Problemele au dispărut.

Trimis de pe al meu CPH2009 folosind Tapatalk
Acum o luna am schimbat filtru si totodata si statia de alimentare si tot asa face.

_________________
Actual: Alfa Romeo 156 SportWagon 1.9JTD mk2


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2021, 15:26 
Offline

Joined: 06 Oct 2008, 22:41
Posts: 53
Location: Lugoj, TM
Tocmai ce a pornit, dar cu spray.😒

_________________
Actual: Alfa Romeo 156 SportWagon 1.9JTD mk2


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2021, 15:46 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7276
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Eu mizez pe pompa de inalte lenesa. Vezi cu un tester cand ii dai la automat ce presiune face in rampa. Posibil sa aiba garniturile uscate.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Spider 2.4 JTDm 20v
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
ex:Alfa Romeo Giulia 2.0 AT Veloce
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo 156 2.4 mJTD 20v TI
ex:Alfa Romeo 166 2.4 mJTD 20v Sportronic
ex:Alfa Romeo 166 2.4 JTD 10v


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2021, 00:32 
Offline

Joined: 06 Oct 2008, 22:41
Posts: 53
Location: Lugoj, TM
tzzivii Quote:
Eu mizez pe pompa de inalte lenesa. Vezi cu un tester cand ii dai la automat ce presiune face in rampa. Posibil sa aiba garniturile uscate.
O sa verific si asta cand nu va porni. Probabil maine dimineata.

_________________
Actual: Alfa Romeo 156 SportWagon 1.9JTD mk2


Top
   
PostPosted: 14 Feb 2021, 13:21 
Offline

Joined: 06 Oct 2008, 22:41
Posts: 53
Location: Lugoj, TM
Bineinteles ca nu a pornit nici acum.

Atasat sunt valorile din rampa, sub 120 bar....

Am incercat sa o pornesc si cu mufa scoasa la senzorul de presiune in rampa, dar nu a vrut nici asa.


Attachments:
graph1.PNG
graph1.PNG [ 18.31 KiB | Viewed 288 times ]

_________________
Actual: Alfa Romeo 156 SportWagon 1.9JTD mk2
Top
   
PostPosted: 17 Feb 2021, 15:36 
Offline

Joined: 06 Oct 2008, 22:41
Posts: 53
Location: Lugoj, TM
Am descoperit problema la masina, s-a curatat regulatorul de presiune din pompa.
Sper sa fie doar asta problema, probabil ca va trebui schimbat in viitorul apropiat.

_________________
Actual: Alfa Romeo 156 SportWagon 1.9JTD mk2


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited