It is currently 22 Aug 2018, 08:33

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 398 posts ]  Go to page 1 2 3 4 516 Next
Author Message
 Post subject: 2.0 jetees
PostPosted: 10 Mar 2007, 16:30 
Offline
User avatar

Joined: 20 Sep 2007, 20:17
Posts: 11
Location: brasov
Salutare!Primul post pe forumul acesta.In primul rand ma bucur sa vad ca exista o comunitate alfa, dupa parerea mea stransa, in romania.La fel ca marea majoritate ce au postat pe acest topic si eu am o 156 2.0 jts.Aceleasi probleme, schimbat clapeta, problema tot apare.Cei de la autoitalia din cluj sunt paraleli totali.Chiar mi-au spus ca mai au 2 cu aceasi problema si ca nu stiu ce sa le faca.Inainte de alfa am avut 2 audiuri un a4 si un a6.Referitor la ce a scris cineva inainte...omul meu...eu am avut probleme la audiuri de m-am saturat...tatal meu de ex are un touareg 4.2 v8...si ala cu probleme.....este normal sa apara probleme la masini...ce ai crezut?...o iei si nu schimbi nimic la ea?...ideea e ca...am avut probleme ciudate...le-am pu pe tester masinile....dar s-a rezolvat.Parerea mea este ca alfele sunt extraordinare...problemele cred ca apar la service...ori oamenii sunt incompetenti...ori testerele nu sunt bune...Ca sa revin la topic...nu stiu ce sa fac cu ea...dar nu o vand...incerc sa o rezolv, sper ca voi reusi...daca nu...ata ete...eu o tin...are doar 50.000 km...asa ca...ar fi pacat...va tin la curent daca rezolv ceva...oricum ea este in curs de modificare...tocmai am luat jante pe 17,sist audio sanatos,evacuare,programat la chiptuning,admisie....si mai vine....salut baieti


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Mar 2007, 18:07 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5497
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Vezi ca desi testerul zice ca e de vina corpul clapeta, de fapt poate sa nu fie! La mine s-a intamplat sa fie... injectoarele infundate. Cam weird, dar asa e.
Alta legatura ar fi debitmetrul. Vezi care din cele 3 e buba reala!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Apr 2007, 01:51 
Offline
User avatar

Joined: 22 Apr 2007, 20:49
Posts: 157
Location: cluj-napoca
parerea mea ca si alfele sunt masini ... si e normal sa aiba probleme ...
si eu am probleme la caseta de directzie ... imi vine sa plang cand ma gandesc catzi bani ma costa toata afacerea ...

sunt momente cand ma gandesc ... ce dumnezeu mi-a trecut prin cap sa-mi schimb passatul ( din 2000 ... combi ... alb ... 1,9 tdi 116 CP ... 6 viteze ... FULL OPTION ) ... cu alfa 156 ... (2.0 TS ... 2001 ... blu cosmo ... 150 CP ... fara piele :( )

uite ca in momentele cand ies cu ea prin oras ... si e curata ... si ii aud motorul cum suna ... si cand o simt cum pleaca de la semafor ... si cand vad cum intorc fetele capul dupa ea ... intzeleg ca e o masina cu foarte multa personalitate, e o masina care dupa 6 ani inca mai atrage priviri ... si intoarce lumea capul dupa ea ... si chiar ma simt bine cand o conduc.

intr-un oras cum e Clujul ... unde audi vw si bmw ( seria 3 ) au devenit uniforme ... un 156 ingrijit e chiar o prezenta care incalzeste atmosfera !!!

sincer in ultimele 3-4 luni chiar au inceput sa apara din ce in ce mai multe alfa la noi in oras ... si ma bucura lucrul asta .

cu toate problemele pe care le are ... si cu totzi nervii care mi i-am mancat pana acum cu ea de cand o am ... nu as mai schimba-o decat cu un 156 gta !!!

_________________
AR 156 1.8 TS - 2001 110.000km (140HP)
Logan 1.4 MPI - 2006 45.000km (75HP)

EX: AR 156 2.0 TS - 2001 200.000km (150HP)
VW Passat Variant 1.9TDI - 2000 150.000km (116HP) - 6 viteze


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Jul 2007, 23:14 
Offline
User avatar

Joined: 10 Jul 2007, 21:47
Posts: 521
Location: Sibiu
Salut
am avut aceeiasi problema dar la a mea nu ia mai trecut, si aveam bateria in scurt
rezolvare: am cumparat baterie noua si a fost OK
Bafta si voua!

_________________
ALFA GT "RELOADED" 1,9 JTDm 150 CP
SB 66 PUF


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Jul 2007, 09:11 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 11:04
Posts: 472
Location: Alba Iulia
unu_nasol Quote:
sincer in ultimele 3-4 luni chiar au inceput sa apara din ce in ce mai multe alfa la noi in oras ... si ma bucura lucrul asta .

cu toate problemele pe care le are ... si cu totzi nervii care mi i-am mancat pana acum cu ea de cand o am ... nu as mai schimba-o decat cu un 156 gta !!!
au inceput sa apara si pe aici, chiar ieri am vazut 2 exemplare superbe de 156, negre, cu nr rosii de alba, iar un prieten din timisoara de curand si-a adus (defapt la nevasta) un 147 negru superb. cred ca incepe lumea sa deschida ochii si sa vada clar faptul ca mitul cu masinile italiene slabe si fara fiabilitate e demult apus.


Top
   
PostPosted: 05 Dec 2007, 09:50 
Offline

Joined: 14 Apr 2007, 11:16
Posts: 27
Location: Tg.Secuiesc
Buna la toata lumea,

Am o problema la noua mea Alfa 1.9 JTD/2005. De cand l-am cumparat face ceva foarte ciudat. Cand ies cu ea din oras si incep sa merg cu ea intr-un ritm mai ridicat, imi apare MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE, GO TO DEALER asa, din senin, si nu mai are putere, opreste suflanta turbo (presupun, ptr. ca nu se mai aude zgomotul acela specific). Opresc, scot cheia, o repornesc, nu mai are probleme, are din nou putere. Daca oprirea este foarte scurta, mai face din nou, dar daca astept un minut, doua, nu mai face, dar pe bord tot ramane aprinsa becul acela (engine) si pe bord computer la fel. Ieri, am fost in viteza a 6-a la 100 la ora, urc un deal, apas pe pedala de acceleratie, iarasi, MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE. Si la turatie mica face exact acelasi lucru.

Si inca ceva, in oras, oricat de tare as merge cu ea, nu are nimic.

Daca aveti sugestii, idei, daca a avut cineva exact aceasta problema, va rog sa-mi dati un reply.

La service-ul din Brasov n-as vrea sa ma duc, ca 1: lucrez si in timpul saptamanii nu am cum sa ajung cu masina la ei; 2: sunt cozi infernale.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Dec 2007, 11:23 
Offline
User avatar

Joined: 16 Apr 2007, 18:37
Posts: 296
Location: brasov
pe sectiunea Troubleshooting s-a mai discutat pe aceasta tema.Si eu am aceeasi problema cu mesajul dar mie nu-mi ramane martorul din bord aprins(desi eroarea s-a memorat in computer).Daca ti-a ramas aprins trebuie sa mergi la un tester sa-ti stearga eroarea si sa vezi ce valori au parametrii pe tester.Intr-adevar la Brasov e cam coada la reprezentanta,dar se lucreaza si sambata pana la 14:00.Eu alt service in afara de reprezentanta pentru tester nu ti-as recomanda.

LE:Daca pui masina pe tester poti sa le ceri numarul erorii.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Mar 2008, 19:25 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2007, 15:31
Posts: 40
Location: Snagov
Debitmetrul de aer. acelasi mesaj imi mai apare si mie. Dar masina merge Ok. Cred ca nu sta bine mufa in soclu. cand apare mesajul deschid capota si mai misc tot corpul cu filtrul de aer.
Service cu soft Alfa este si in Tancabesti spre Snagov. Eu stau in Snagov si l-am gasit pe mesterul asta, service-ul este Ok. Mi-a luat 50 ron sa o diagnosticheze. la Auto Italia ma programa pe la sfarsitul lui Martie.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Mar 2008, 19:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2007, 15:31
Posts: 40
Location: Snagov
Cauta raspunsuri la userul matei


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Mar 2008, 23:56 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Am lipit topicul de unul deja existent si mai popular.
De asemenea l-am facut 'sticky' pentru a iesi in evidenta, ca sa nu se mai creeze altele cu aceeasi tema

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject: sal
PostPosted: 08 Mar 2008, 10:47 
Offline

Joined: 02 Dec 2007, 13:45
Posts: 11
Location: [HD][Deva]
ba da mistocari sunteti, asta e ,omul vrea o masina pe care o viseaza, acuma ramane sa vada si cat timp o sa o utilizeze, dc nu ii spunetzi sa isi ieie logan :| ca poate ala o consuma mai putin, cat despre topic eu as alege benzinarul, daca is pt consum diesel 1.9 :D

_________________
!!!NEED SOME SPEED!!!


Top
   
 Post subject: Beculet motor
PostPosted: 17 Mar 2008, 10:30 
Offline

Joined: 11 May 2006, 09:47
Posts: 15
Location: Craiova
Am un alfa 156, 1,9 jtd din 2001 si la o depasire unde acul a urcat pe la 3500-4000 ture s-a aprins beculetul rosu de la motor. Dupa vreo 20-30 de km s-a stins. Stie cineva ce s-a intamplat?

_________________
Alfa 156 1,9 jtd.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Mar 2008, 10:34 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Se mai poate intampla de la cox :), daca a fost doar ceva sporadic nu cred ca are rost sa te ingrijorezi ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Mar 2008, 09:48 
Offline
User avatar

Joined: 08 Feb 2006, 19:10
Posts: 200
Location: Ottawa, ON, Canada
s-a aprins si a stat aprins 20-30 km ?
Ai mers cu el aprins ?

In acest timp turbina a mers normal ?
Ai simtit o cadere de putere?

poti avea probleme cu Debitmetrul de aer, supraalimentarea, sau pe partea electrica alternator, curea accesorii, role .

bob

_________________
No bine ca nu-i frig ....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Mar 2008, 09:55 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2008, 13:37
Posts: 203
Car: GT Q2
Location: Northampton UK
Şi eu am pătit similar în toamnă, dar după 30 min a dispărut. de atunci nu am mai avut probleme. Legile lui Murphy spun: Orice lucru care apare de la sine dispar de la sine.
Noi adăugăm: în anumite situaţii. La mine a fost situaţia descrisă de el.

_________________
Alfa GT Q2 1.9 jtd 170
Ex. 147 1.6 16v 120
Ex.156 1.9 jtd 115CP FL 2004
Ex.156 1.6 16V 120CP Blue Cosmo


Top
   
 Post subject: Bec Motor
PostPosted: 21 Mar 2008, 16:31 
Offline

Joined: 14 Apr 2007, 11:16
Posts: 27
Location: Tg.Secuiesc
Salutare!

Am o problema de care v-am mai povestit pe forum si inca nu am reusit sa o rezolv. Am un Alfa 156/JTD/2004/140 cai si cand fac o cursa mai lunga cu ea, se aprinde becul Motor si pe bord computer imi apare Motor Control System Failure. Stiu ca este o prblema extrem de frecventa la Alfa, insa de 4 luni de zile nu am reusit sa repar acesata problema. Am fost cu ea la Auto Brescia, la BV, l-au pus pe tester si mi-au zis ca nu da erori care ar cauza aceasta problema. Mi-au zis ca da o eroare la o valva, insa nu poate fi cauza problemei. In oras nu se aprinde deloc, oricat de tare as apasa pe acceleratie, dupa cum am observat, face figura numai cand motorul este solicitat mai mult, pe distante mai mari. Recent am schimbat filtrul de combustibil, si aer, nimic, tot face. Am mai observat ca inainte sa se aprinda becul, motorul sau ceva din fata incepe sa tremure treptat, se aprinde becul, suflanta turbo se opreste. In tot acest timp, cand becul este aprins, acul care indica cu ce viteza ma deplasez, sare, desi acelerez foarte usor.

Am pornit la un drum de 700 de si dupa vreo 500 de km, ceva a inceput sa tremure masina atat de tare incat ma simteam inauntru ca la un masaj. Dupa un timp becul se stinge, si totul este normal, desi, simt acea tremurare foare foarte putin. Si nu in volan, ci masina efectiv tremura...

Please, ajutati-ma ca nu mai rezist, iubesc Alfa din toata inima, dar cand ai probleme care nu pot fi rezolvate, deja imi fac scarba de maina mea. Mersi mult!

P.S. La Auto Brescia mi-au spus ca presiunea de la turbo este pe la 2900 si na-r trebui sa depaseasca 1800. Nu ma pricep la masini, poate sunt unii care au inteles aceste cifre.


Top
   
 Post subject: Re: Bec Motor
PostPosted: 27 Mar 2008, 18:28 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 22:37
Posts: 141
Location: timisoara
slezi Quote:
Salutare!

Am o problema de care v-am mai povestit pe forum si inca nu am reusit sa o rezolv. Am un Alfa 156/JTD/2004/140 cai si cand fac o cursa mai lunga cu ea, se aprinde becul Motor si pe bord computer imi apare Motor Control System Failure. Stiu ca este o prblema extrem de frecventa la Alfa, insa de 4 luni de zile nu am reusit sa repar acesata problema. Am fost cu ea la Auto Brescia, la BV, l-au pus pe tester si mi-au zis ca nu da erori care ar cauza aceasta problema. Mi-au zis ca da o eroare la o valva, insa nu poate fi cauza problemei. In oras nu se aprinde deloc, oricat de tare as apasa pe acceleratie, dupa cum am observat, face figura numai cand motorul este solicitat mai mult, pe distante mai mari. Recent am schimbat filtrul de combustibil, si aer, nimic, tot face. Am mai observat ca inainte sa se aprinda becul, motorul sau ceva din fata incepe sa tremure treptat, se aprinde becul, suflanta turbo se opreste. In tot acest timp, cand becul este aprins, acul care indica cu ce viteza ma deplasez, sare, desi acelerez foarte usor.

Am pornit la un drum de 700 de si dupa vreo 500 de km, ceva a inceput sa tremure masina atat de tare incat ma simteam inauntru ca la un masaj. Dupa un timp becul se stinge, si totul este normal, desi, simt acea tremurare foare foarte putin. Si nu in volan, ci masina efectiv tremura...

Please, ajutati-ma ca nu mai rezist, iubesc Alfa din toata inima, dar cand ai probleme care nu pot fi rezolvate, deja imi fac scarba de maina mea. Mersi mult!

P.S. La Auto Brescia mi-au spus ca presiunea de la turbo este pe la 2900 si na-r trebui sa depaseasca 1800. Nu ma pricep la masini, poate sunt unii care au inteles aceste cifre.
e foarte mare presiunea de la turbo ,mie imi dadea MCSF pe la 2,1 bar, vezi ca soliciti turbina prea tare sa nu ai surprize neplacute
1.verifica circuitul de vacuum sa nu fie furtunase crapate sau rupte pe la indoituri
2 cel mai probabil ai vanele blocate sau aproape blocate ale geometriei variabile a turbinei,sau membrana acutatorului vanelor fisurata,sau pur si simplu e dereglata geometria ,din tija de reglaj se poate reduce presiunea compresorului turbinei .
spune-mi ce eroare da pe tester, cumva P0238?
1,9 jtd16V meu a avut aceleasi simptome ,pina la urma le-am rezolvat dupa multa bataie de cap si multa munca
dat tubina jos ,curatit toate circuitele,etc.
grija cine iti umbla la turbina si ti-o regleaza, trebuie un pic de farmacie ,si neaparat tester sa-ti monitorizezi valorile presiunii cind o reglezi din tija, cam 0,25 bar pe tura de filet.

_________________
alfa 33 1,5 TI,alfa 33 1,7 IE 8V,alfa 33 1,5 4x4,
alfa 156TS 2,0, alfa 156 sw M-jet 140 CP+
alfa 147 JTD 115 CP +


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2008, 12:03 
Offline

Joined: 14 Apr 2007, 11:16
Posts: 27
Location: Tg.Secuiesc
Mersi pentru sfaturi, o sa postez si codul erorii, numai ca trebuie sa ma uit unde am pus hartia primita de la Auto Brescia.
Thnx again!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2008, 12:44 
Offline

Joined: 14 Apr 2007, 11:16
Posts: 27
Location: Tg.Secuiesc
Mersi pentru sfaturi, o sa postez si codul erorii, numai ca trebuie sa ma uit unde am pus hartia primita de la Auto Brescia.
Thnx again!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2008, 23:03 
Offline

Joined: 11 May 2006, 09:47
Posts: 15
Location: Craiova
Iar mi s-a aprins, si de data asta nu am mai turat-o si nici nu se mai stinge. :(

_________________
Alfa 156 1,9 jtd.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Mar 2008, 23:17 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Daca e vorba de acest indicator, el se poate aprinde din mai multe motive. Testerul iti va spune exact care ;)

P.S. In seara asta voi lipi acest topic, de topicul rezervat acestei probleme, intalnit tot la sectiunea Alfa Romeo 156


Attachments:
132824055247d2e42de1df6.gif
132824055247d2e42de1df6.gif [ 2.86 KiB | Viewed 10429 times ]

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Mar 2008, 08:18 
Offline

Joined: 11 May 2006, 09:47
Posts: 15
Location: Craiova
Mersi, o sa merg la un tester.

_________________
Alfa 156 1,9 jtd.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Apr 2008, 08:39 
Offline
User avatar

Joined: 06 May 2007, 14:11
Posts: 684
Car: Alfa Romeo 156
Location: IASI
Aceiasi eroare a avut-o nasul meu la un motor de 1.6 Twin Spark pe Alfa 147. La tester raspunsul a fost: Baterie moarta - trebuie schimbata.

_________________
156 1.6TS 120CP
"Senza cuore saremmo solo macchine"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2008, 10:06 
Offline
User avatar

Joined: 16 Mar 2008, 20:41
Posts: 50
Location: Bucuresti
La a mea se oprea motorul in mers.....cand ajungea la o anumita temperatura, o lasam 10 min si plekm cu ea....(asta pana se incalzea din nou) si toate problemele astea au fost d la un senzor de turatie(sensore giri) ceva de genu. Eu zic k e bine d e stiut...


Top
   
PostPosted: 18 Jun 2008, 19:19 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
Senzor pozitie volanta...mda, o amintire neplacuta...vara trecuta, mi s-a oprit motoru`n mers, si pa. A repornit dupa vreo 30 min....dupa ceva mers iarasi s-a oprit...iar pauza...etc...etc. Problema f enervanta si rezolvabila cu niste costuri reduse (ceva de genul cativa zeci de ron).

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 398 posts ]  Go to page 1 2 3 4 516 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited