It is currently 05 Dec 2020, 15:12

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
 Post subject: Nu ajunge la limitare!
PostPosted: 15 Nov 2014, 23:35 
Offline

Joined: 24 Jul 2014, 14:28
Posts: 13
Car: Alfa156SW,2.0TS,2001
Problema este ca nu trece de 7000 sta acolo cat tin pedala....si jumate de ora daca o tin acolo sta..dar nu vrea sa treaca :/ stie cineva de ce...debimetru..filtre infundate??


Top
   
PostPosted: 15 Nov 2014, 23:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Săraca mașină... :(

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2014, 00:09 
Offline

Joined: 24 Jul 2014, 14:28
Posts: 13
Car: Alfa156SW,2.0TS,2001
NU va ganditi ca merg toata ziua cu ea pana in limitare..poate nici nu o sa am nevoiesa ii dau...dar vreau sa stiu ca merge...


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2014, 00:30 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7243
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Si asa dupa tine, cam cat vrei sa se duca?

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Spider 2.4 JTDm 20v
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
ex:Alfa Romeo Giulia 2.0 AT Veloce
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo 156 2.4 mJTD 20v TI
ex:Alfa Romeo 166 2.4 mJTD 20v Sportronic
ex:Alfa Romeo 166 2.4 JTD 10v


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2014, 01:54 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1248
Car: GTV
Ia-ti niste bocanci si da-i tare!


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2014, 02:29 
Offline
User avatar

Joined: 19 Dec 2013, 02:52
Posts: 10
Car: 156 SW 2.0 JTS 166cp
Location: Iași
Cel mai probabil este o bucșă dusă... E mai greu de localizat, deobicei e situata între volan și tetiera șoferului... Încearcă în marșarier sa vezi daca trece de 7000 RPM :) :clapping:

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 JTS, Selespeed, 2003
ex:Alfa Romeo 156 SW, 2.0 JTS, 166 CP, facelift interior


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2014, 05:19 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3688
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
Pentru linistea ta, nici fosta mea Alfa nu avea acel comportament care ii taie benzina. Statea la 7 mii cand ajungea acolo fara nici o oscilatie, pentru ca acolo e ea limitata. Nu e nimic anormal in asta si nu trebuie sa treaca de 7000. Cand aduci modificari mai serioase motorului (pistoane, biele, axe etc. care sa reziste la solicitari mari), din soft poate trece de acea limita.
Gandeste-te si tu putin logic: ar mai ajunge la turatii inalte daca ar fi debitmetrul sau filtrul de aer infundat? Strange-ti nasul si efectul e acelasi si la motor: fara aer se ineaca.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2014, 08:35 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1529
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Maryo94 Quote:
Problema este ca nu trece de 7000 sta acolo cat tin pedala....si jumate de ora daca o tin acolo sta..dar nu vrea sa treaca :/ stie cineva de ce...debimetru..filtre infundate??
Hmm, ceva clar ca nu e ok la masina ta, insa verificarea comportamentului este la indemana oricui in general, deci si a ta in cazul de fata.
Poti deci sa alegi mai multe variante de test:

1. Tine pedala apasata la podea fix asa cum spuneai tu (cam o jumate de ora) timp in care urmareste atent daca acul turometrului tinde sa urce / sa scada / sau sa orice altceva... Daca nu observi nimic notabil si ti-a obosit piciorul sau ochii pune o caramida pe pedala de acceleratie, du-te si rezolva-ti treburile si apoi revino la masina. Nu este nevoie sa te intorci dupa un anumit interval fix de timp, aceasta este oricum o variabila pe care noi o vom marca cu T indice 0. :wink: Daca si dupa momentul revenirii nu apare nicio modificare, adica daca acul tot n-a trecut de 7.000 rpm, poti incerca celelalte posibile cauze descrise de tine, si anume:

2. Desfunda debitmetrul si desfunda filtrele, eventual mai adauga una-doua unitati suplimentare pe traseele de admisie aer, respectiv alimentare carburant, in mod sigur asta va ajuta considerabil. Imediat dupa aceea repeta pasii de la punctul 1, in aceeasi ordine. Daca nici asa acul turometrului nu trece de 7.000 rpm (ma rog, asta daca dupa atata test va mai ajunge acolo :naughty: ) e clar ca masina nu e ceea ce trebuie, fapt pentru care tu trebuie sa apelezi la unele artificii tehnice, respectiv:

3. Se demonteaza ceasul de bord cu turometrul, se desface, iar limba acestuia se muta manual la gradatia 7.100 rpm, apoi se monteaza la loc. La pornirea masinii numaratoarea va incepe de la gradatia respectiva, deci ai depasit pragul psihologic impus de tine. Se repeta apoi pasii de la punctul 1 urmarindu-se atent unde ajunge acul pentru ca, evident, in acest caz probabil va trece si in spatiul negradat de dupa limita superioara.

4. Mai simplu, nu mai face nimic si schimba masina (oricum expunerea prelungita la punctul 1 are acelasi rezultat final).

5. Daca ai ceva fetish cu rpm-urile lasa masina in pace si foloseste-o in regim normal ca oricare utilizator sanatos la cap... In acelasi timp, iti cumperi o drujba (se pare ca modelul 242XP de la Husqvarna atinge 15.500 rpm) si cand te "apuca" o pornesti pe aceea din urma si o turezi pana te linistesti.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2014, 08:53 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 1939
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
:goodpost:

tare treaba cu drujba...... :lol:

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2014, 14:21 
Offline

Joined: 24 Jul 2014, 14:28
Posts: 13
Car: Alfa156SW,2.0TS,2001
Da ..prin raspunsurile voastre imi dau seama cat de bine merg masinile voastre si cat de mult aveti grija de ele...daca postam ca merge decat pana la 3000 rpm probabil primeam un raspuns ok..dar...toata lumea e afectata de toata situatia asta cu votarea,va inteleg !


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2014, 14:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Știi si tu ca afirmația ta de adineauri e falsă, daca o mașină e LIMITATA din fabrica la 7000rpm, de ce mama naibii vrei sa treaca de limita?Daca ajunge la 7000, e clar ca e ok, vrei curse, liniuțe... Apuca-te sa o modifici si va trece de 7000rpm.
Spor.

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2014, 16:26 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 582
Location: Bucuresti
Vinde-o si ia o mazda RX8.
Sa nu uiti sa precizezi in anunt problema ta ca sa nu creadă lumea ca vinzi o masina cu vicii ascunse :)


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2014, 18:02 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3688
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
Gata! Cred ca a inteles ca masina functioneaza asa cum trebuie.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2014, 20:50 
Offline

Joined: 24 Jul 2014, 14:28
Posts: 13
Car: Alfa156SW,2.0TS,2001
Merci tomi_alfa!Dau o :alcoholic: :cheers:


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited