It is currently 19 Feb 2018, 23:03

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 
Author Message
PostPosted: 18 Aug 2017, 16:46 
Offline

Joined: 06 Mar 2017, 05:04
Posts: 25
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Salut! Sunt Ionut, "noul" (din februarie 2017) proprietar al acestei Alfa 156, chiar asta: viewtopic.php?f=17&t=13059

Am decis sa deschid un nou subiect deoarece nu-mi place cum au decurs discutiile acolo.

Revenind la subiect, de ce Alfa?

De cand ma stiu imi plac sistemele audio si masinile. Discutand despre masini, in special imi place Alfa Romeo si Ferrari, ce dupa cum se stie au o istorie destul de legata.
La inceput am fost atras de originalitate, nume, design si faptul ca nu le vezi la fiecare semafor, precum "masinile adevarate". Insa in timp, am inteles cel putin o parte din secretul atractiei brand-ului si de ce este o masina placut de condus si printre putinele despre care se spune ca are suflet, pasiune sau personalitate.
Care cred ca este secretul? Alfa Romeo impreuna cu Fiat din care face parte, sunt printre putinii producatori de masini din lume. Repet, producatori! Nu asamblatori de tehnologii inventate de altii, exemple sunt multe.
Isi folosesc propriile platforme si inventeaza tehnologii pentru a avansa si crea viitorul. Cele mai bune exemple sunt distributia variabila VVT si mai nou MultiAir, impreuna cu Common rail sunt tehnologii folosite si "imprumutate" in aproape toate motoarele performante de aproape toti "producatorii" pentru actualele masini de pe piata. In special fanii honda trebuie sa afle ca faimosul VTEC este in realitate VVT by Fiat™ Iar pasionatii BMW, AUDI, etc. sa stie ca sub fiecare capota a unei masini diesel șade baza unui motor Fiat mandru! 8)

Deoarece Alfa Romeo este ceva original, o creatie, poate avea personalitate.

Deci pot spune ca pentru mine, cea mai mare atractie in cazul unei Alfe este originalitatea ce nu se opreste la forma caroseriei, acesta fiind si motivul principal pentru care mi-am dorit una.


De ce Alfa asta?

Pai in primul rand pentru ca nu intra in buget o Giulia sau 159 bine intretinut si sub 200k. Apoi, cunosc masina de aproape 7 ani, mi-a placut atunci, imi place si acum. Cand a iesit la vanzare nu am stat mult pe ganduri, chiar daca avea nevoie de multe reparatii, am o lista. :D

Este o Alfa Romeo 156 echipare Veloce cu:
Motor 1.8 TS 140 cp si actual ~152000 Km teoretic reali
Interior piele MOMO
Lumini rosii/portocalii in bord datorita echiparii oricum nu imi plac cele verzi
Clima - asta cred ca au toate 156
Geamuri electrice fata-spate
Jante Teledial
Suspensie sport din fabrica

De cand o am din februarie am mers cu ea ~12000 Km si pentru curiosi cel mai mare consum a fost 20% (si 1L ulei la 1000Km) in Bucuresti prin martie dupa ce i-am pus cauciucuri UHP.
Pentru curiosi, masina a costat 1200EUR si am investit in ea cel putin inca atat, in prima luna.

Ca tot am pomenit de reparatii...
Prima revizie: (detaliata - deoarece pe mine m-ar ajuta sa stiu detaliile)

Bara spate inlocuita (OEM SH) + vopsire ca a intrat un taximetrist in mine chiar a doua zi dupa achizitie - bineinteles pe asigurarea lui
Apoi cheltuieli personale:
Ca tot a intrat in vopsitorie am vopsit aripa stanga spate - era putin mai deschisa culoarea
Set distribuție plus pompa apa - noi
Întinzător curea accesorii - nou
Revizie completa ulei + filtre - noi si conform recomandarii producatorului (exclusiv ulei Selenia 20K)
Inlocuire lichide complet (cutie, frâne, servodirectie) - filtre - noi si conform recomandarii producatorului
Inlocuire galerie admisie - reconditionata OEM + inlocuire garnitura capac axe
Inlocuire brate inferioare față (cu TRW) + bielete antiruluiu - noi
Inlocuire bara stabilizatoare față completă - OEM SH - bucsi noi + gresata
Inlocuire bara stabilizatoare spate - OEM SH + busci noi
Tendoane spate (4 bucati) - noi
Bucsi port fuzeta - noi
Bieleta antiruluiu spate - noua
Rulment roată dreapta spate - nou
Cabluri frana de mână - noi
Becuri (toate -pozitie, faza scurta, lunga, semnalizatoare, stopuri, etc) - peste 20, OEM ricambi originale de la autoitalia - inlucsiv becuri consola bord - noi
Gresat macarale geamuri (toate 4)
Cleme airbag pasager - noi si degeaba ca e stramba bucata aia de material intr-un colt
Inlocuit proiector fata - OEM SH

Toate astea au costat ~5600Lei

A doua zi dupa ce a iesit de la mecanic:
Baterie Exide EA640 Premium - noua 310Lei
Geometrie completă - 180Lei

Apoi in timp:
Cauciucuri Dunlop Sport Maxx 205/55/16 + valve metalice - noi 1500lei nu va puneti valve metalice ca foarte incet, scap aer! Sau am avut eu ghinion cu astea, care au fost si scumpe.
Reparat senzor plăcută frână față stânga
Polish faruri
Revizie AC, inlocuire valva - 120Lei
Inlocuit racord flexibil (evacuare), cu unul premium - nou 280Lei
Îndreptat janta stânga spate ~70lei
Reglare faruri 50Lei
Stergatoare Bosch Aero - noi 80Lei

Probleme aparute din cauza soferului:
Dupa ce am descoperit un obiect dur prin iarba cu burta masinii am inlocuit traverseasa aluminiu și două tendoane (dreapta spate) 600lei + geometie 120Lei
Plus ca am indoit usor podeaua intr-un loc, inca nu am rezolvat asta. Am zis ca daca tot e de umblat acolo sa se indeparteze si orice urma de rugina + tratament ce peste tot mi-au cerut ~1000Lei, va urma cu alta ocazie.

Si ce urmeaza sa-i fac peste doua saptamani:

Avand discuri solide pe fata, un upgrade la frane cu discuri ventilate + etrieri si placute aproape noi de pe un GT de la dezmembrari
Inlocuit variatorul, am comandat unul nou pe ebay cu doar 700Lei adus acasa, inca 350 am inteles ca e manopera
Inlocuit cele doua brate superioare pe fata, o sa pun TRW
Si probabil de inlocuit pompa servo deoarece imi pare ca invart cam greu de volan + compresoul AC ce uruie putin cand turez intre 1800 si 3000rpm.

Acum urmeaza cateva poze, daca inca sunteti aici.


Attachments:
IMG_20170427_094408.jpg
IMG_20170427_094408.jpg [ 3.68 MiB | Viewed 1256 times ]
IMG_20170501_160631.jpg
IMG_20170501_160631.jpg [ 3.43 MiB | Viewed 1256 times ]
IMG_20170705_214914.jpg
IMG_20170705_214914.jpg [ 2.42 MiB | Viewed 1256 times ]
IMG_20170809_181455.jpg
IMG_20170809_181455.jpg [ 3.34 MiB | Viewed 1256 times ]
IMG_20170809_181505.jpg
IMG_20170809_181505.jpg [ 3.81 MiB | Viewed 1256 times ]
Top
   
PostPosted: 18 Aug 2017, 19:52 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 5574
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Salut si bine ai venit printre alfisti ca si posesor :)

Foarte frumoasa masina si iti admir nebunia sau pasiunea pentru aceasta masina :)

Cunosc mașina de la primul proprietar in RO, apoi a ajuns la cineva care nu a avut prea multă grija de ea, e bine ca a folosit-o doar 10-15k km, din simplul fapt ca 'consuma prea mult frate'.

Iar acum, ma bucur ca a ajuns la tine și ai grija de ea exemplar.

Sa te bucuri de ea cat mai multi km si fara incidente neplacute.

Doua 'carcoteli' am:
1. Gaseste undeva mai repede niste praguri TI ( masina a avut din fabrica, dar fostul proprietar a ales sa le dea jos si sa le arunce la gunoi pe motiv ca e prea joasa cu ele )
2. Cand ajungi in bucuresti da un semn. Pozele nu fac cinste acelei culori foarte interesante ( grigio africa ) :)

Poza din arhiva :mrgreen:


Attachments:
DSC_2667-2.jpg
DSC_2667-2.jpg [ 525.49 KiB | Viewed 1219 times ]

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR
Top
   
PostPosted: 18 Aug 2017, 20:44 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3171
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
Bine ca a ramas in club si e pe maini bune.
Nu inteleg aici ceva: "Inlocuire galerie admisie - reconditionata OEM" Cum o reconditionezi, ca e din plastic? :scratch:
"Inlocuit racord flexibil (evacuare), cu unul premium - nou 280Lei" Nu stiu exact ce tip de evacuare ai, Euro 2 sau Euro 3, dar e doar atat, plat, asa cum trebuie, daca e Euro 3.
"Avand discuri solide pe fata, un upgrade la frane cu discuri ventilate + etrieri si placute aproape noi de pe un GT de la dezmembrari" Nu uita sa iei si suportii etrierilor!
Din experienta iti spun ca daca ai sa pui brate mai scumpe nu neaparat vor si tine mai mult. Singurele brate care am vazut sa tina mult cu adevarat sunt cele de fabrica.
Ia-ti si un cablu KKL cu buton pentru schimbat intre diferite ECU. Soft ti-l dau eu, daca vrei, intr-un PM.
Iar la ce zicea nesquick despre praguri, vezi ca pe masina ar trebui sa aiba niste pinteni de prindere. Daca nu-i au, pragurile OEM vor trebui lipite cu un adeziv plastic-metal destul de puternic la vibratii si intemperii si in suruburile de sub masina.

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2017, 00:56 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 261
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Oradea/Ialomita
Felicitări pt mașină, pt toate eforturile, de toate felurile :D La capacul airbagului pasager, nu vei rezolva problema doar înlocuind clemele, acel colț rămâne ieșit in afară dacă s-a tras de el, daca bordul a fost expus la soare/căldură, etc. O rezolvare discutata pe aici ar fi lipirea lui cu o picătură de superglue, suficient cât să țină, dar și cât să permită declanșarea airbagului.


Top
   
PostPosted: 19 Aug 2017, 10:37 
Offline

Joined: 06 Mar 2017, 05:04
Posts: 25
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Multumesc pentru urari!

@nesquick
Dupa ce termin toate treburile mecanice, o sa ajung si la praguri.
Cand ajung, eu conduc, tu bei bere si faci poze. :lol:

@tomi_alfa
Nu stiu de ce s-a strecurat reconditionata prin lista, e doar SH de pe alta masina.
Este Euro 3, racordul acela l-am pus, 25Lire cu transport + 150Lei manopera. Toti se uitau ca la avioane cand vedeau ca este oval, am mers la vreo 5 service-uri. Unii mi-au cerut si 250Lei doar manopera.
Iau cu totul franele si intrebare. Avand in vedere vechimea masinii, ar fi bine sa schimb si conductele de frana? Daca da, care-s alea?

Foarte interesant, ce cablu kkl cu buton si cum adica de schimba intre diferite ecu? Sunt interesat de mai multe detalii. Ar fi compatibil si cu o instalatie GPL? Ma cam bate gandul sa-i pun GPL anul acesta, daca nu ma hotarasc sa trec la una cu 1.9 JTD 140/150cp diesel.

@Mustafa
Probabil las asa capacul airbag. Sau eventual o sa incerc sa-l scot din cleme si sa il indrept la mana. Mi-e ca daca pun super glue si nu tine ma aleg cu material decojit. Nici nu stiu daca se mai declanseaza airbag-ul corect dupa aproape 17 ani cat are masina.


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2017, 14:31 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3171
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
JOX Quote:
Iau cu totul franele si intrebare. Avand in vedere vechimea masinii, ar fi bine sa schimb si conductele de frana? Daca da, care-s alea?

Foarte interesant, ce cablu kkl cu buton si cum adica de schimba intre diferite ecu? Sunt interesat de mai multe detalii. Ar fi compatibil si cu o instalatie GPL? Ma cam bate gandul sa-i pun GPL anul acesta, daca nu ma hotarasc sa trec la una cu 1.9 JTD 140/150cp diesel.
Conductele, poate daca vrei sa demontezi si vreo jumatate de masina, dar nu vad rostul atata timp cat sunt in stare buna, fara fisuri sau coroziuni. Singura conducta care se schimba usor e pe partea soferului. Restul, e chinul de pe lume. Schimba doar furtunele daca au crapaturi, cu unele in plasa metalica si imbunatatesti si forta de franare, pentru ca nu se mai dilata la apasarea puternica.

In privinta cablului, butonul schimba intre ECU motor, ABS sau AIRBAG, adica asa.
Nu as pune GPL nici sa-mi dai instalatia gratis. :D

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2017, 17:31 
Offline

Joined: 06 Mar 2017, 05:04
Posts: 25
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
La furtune ma refeream. Nu stiu in ce stare sunt, dar, chiar merita cele in plasa metalica? Se simte vreo diferenta pe o Alfa 156?

Tu ai facut soft? Iar acel soft merge si pe al meu 1.8, vad ca tu ai 2.0. Ce se schimba, cum se simte?

Multumesc pentru ajutor!


Top
   
PostPosted: 20 Aug 2017, 22:30 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 2579
Car: GT :)
Location: Bucuresti
Sa o folosesti sanatos!

_________________
Acum: GT viewtopic.php?f=18&t=25735
Am avut:
1. Giulietta 1.4 Mair 170 CP viewtopic.php?f=63&t=23381
2. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
3.159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
4. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
5. 159 2.4 JTDM 200 CP
6. 159 TBi 200 CP

Auto Rulate Leasing
viewtopic.php?f=46&t=22421


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2017, 13:33 
Offline

Joined: 06 Mar 2017, 05:04
Posts: 25
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Multumesc DanS siii update!

Masina a primit upgrade-ul mult dorit la discuri ventilate cu tot ce le trebuia (etrieri, suporti etrieri, etc.) Din pacate placutele de frana nu sunt geniale, prind mai prost discurile, dar le tin pana am nevoie de altele.

Compresorul AC mergea bine, din ce am inteles era o rola de la accesorii ce facea zgomot, acum e okay s-a inlocuit.
Directia, pompa servo ori asa este, mai greoaie putin (nu am condus alta sa compar) ori este doar in capul meu. La Alfa GT 1.9 Q2 a lui nesquick invart mai usor de volan... cu jante pe 18" in mers cat si pe loc.

In schimb ca sa ma linistesc, masina avand in trecut 2 supape lovite si din ce am inteles reparata low cost (nu a fost reconditionata chiuloasa, apoi pusa garnitura groasa - pierdere de compresie -) am refacut aproape complet motorul, ce oricum manca ceva ulei.
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 9895177757
Anume, cuzineti, variator de faza nou (ebay 700Lei adus acasa), segmenti, chiuloasa reconditionata, semeringuri, garnitura chiuloasa cum a venit motorul din fabrica, de 0.5 sau ceva de genul, antigel Paraflu UP, ulei, filtre etc.

In plus schimbat bratele superioare, vasul de expansiune cu unul curat, oglinda pe partea soferului ca avea putin joc si vopseaua sarita, iar in drum spre Iasi am avut norocul sa tai un cauciuc (pe spate, era aproape nou)... 300Lei aruncati.

Momentan sunt in rodaj cu motorul. Mecanicul mi-a spus sa stau sub 3000rpm maxim 3500, sa merg lejer primii 2000km, din care mai am vreo 300. Pot sa spun ca acum am invatat cu adevarat sa conduc economic in oras!


Attachments:
IMG_20170922_091505.jpg
IMG_20170922_091505.jpg [ 4.07 MiB | Viewed 803 times ]
IMG_20170922_133608.jpg
IMG_20170922_133608.jpg [ 3.86 MiB | Viewed 803 times ]
IMG_20170924_111516.jpg
IMG_20170924_111516.jpg [ 3.62 MiB | Viewed 803 times ]
IMG_20170926_133416.jpg
IMG_20170926_133416.jpg [ 3.53 MiB | Viewed 803 times ]
IMG_20170906_195831.jpg
IMG_20170906_195831.jpg [ 3.77 MiB | Viewed 803 times ]
Top
   
PostPosted: 14 Oct 2017, 13:56 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3171
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
Cu ceva intarziere raspund :) Nu am nici un soft pe motor, ci de diagnoza ziceam si in privinta furtunelor mie chiar imi par mai bune pentru franarile in forta.
Acuma am vazut ca ai o fotografie cu masina la releu, in Iasi. Noi mai facem intalniri duminica. Arunca un ochi.
Sa te poarte sanatos dupa asa un refresh la motor. :peace:

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2017, 14:18 
Offline

Joined: 06 Mar 2017, 05:04
Posts: 25
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Multumesc pentru raspuns si toate celelalte! :)

Ma tot uit, sper sa ajung la urmatoarea intalnire.

Ce benzina recomandati sa pun? Care ar fi cea mai buna, ma refer la cea normala 95, mi s-a recomandat sa bag ce cere motorul, 95-ul.

Cu 95-ul de la petrom cat si omv motorul nu porneste frumos dimineata, uneori parca trage sa moara timp de doua secunde apoi nu mai are nimic (la fel si inainte de rebuild). Asta nu se intampla daca alimentez cu 99 (petrom).

Dupa ce golesc rezervorul asta o sa incerc de la MOL dupa ce am citit despre ea pe alte forumuri.


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2017, 15:42 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3171
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
JOX Quote:
motorul nu porneste frumos dimineata, uneori parca trage sa moara timp de doua secunde apoi nu mai are nimic (la fel si inainte de rebuild)
95 sunt toate alea normale. Eu o "hranesc" numai cu MOL Evo. De la Petrom am pus o perioada si nu mi-a placut cum trage masina. De la OMV am mai pus, dar doar cea 100. Foarte rar alimentez de la altii.
Nu e de la benzina figura de dimineata. Si a mea face uneori chestii de genul, doar la prima pornire. Nu am inteles de ce. Inca! Am o banuiala cu presiunea de combustibil si cam atat.

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2017, 21:48 
Offline

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 74
Location: Bucuresti
Exista o informare de service legata de mersul la rece. Recomandarea este.... sa se astepte 45 sec dupa pornirea motorului pana se pleaca de pe loc. :lol:

_________________
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2017, 22:42 
Offline

Joined: 06 Mar 2017, 05:04
Posts: 25
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Atunci incerc direct mol evo.
E ciudat ca la mine problema nu a aparut niciodata cand am alimentat cu benzina premium si am facut doar plinuri cu ea vreo 3 luni inainte sa refac motorul. Din cauza asta m-am gandit ca nu-i place 95-ul de la petrom sau omv.

@Pedala

Am simpatie pentru mecanica, nu-mi amintesc sa fi pornit vreodata o masina la rece si sa plec direct. Si daca i-am dat cu ture recent nu opresc imediat motorul, desii nu cred ca e necesar la benzina aspirata.

Vorbim strict de pornirea motorului si ce face in primele secunde. Nu in sarcina. Daca reusesc sa o prind pe camera postez. In mod amuzant de cate ori imi aduc aminte sa inregistrez porneste okay-ish, nu am ce arata. Sper sa o prind curand.


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2017, 23:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2204
Car: 156 S.W.
Location: Timisoara
Pornirea la mine se face intr-un mod cat se poate de eficient si de lin, eu alimentand de fiecare data de la Petrom, cu 95. Poate si kilometrajul masinii sa fie un factor, dar benzina nu pare a fi o problema.


Top
   
PostPosted: 15 Oct 2017, 00:23 
Offline

Joined: 06 Mar 2017, 05:04
Posts: 25
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Nu are treaba, a mea are real (cu carte service...) sub 160K, ba chiar abia i-am facut rebuild la motor, oricati km ar avea dupa rebuild cred ca e irelevant.

O fii de la bujii, idk.


Top
   
PostPosted: 15 Oct 2017, 01:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2204
Car: 156 S.W.
Location: Timisoara
Eu ma refeream la kilometrajul masinii mele, ca "vinovat" pentru pornirile astea...


Top
   
PostPosted: 16 Oct 2017, 09:23 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 5574
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Felicitări pentru upgrade-ul la frâne și pentru faptul ca ai reușit sa refaci motorul.

Referitor la pornitul la rece:
1. Ai schimbat bujiile de cand ai cumpărat masina? Ai pus ngk?
2. Încearcă o pornire dimineața cu mufa de la debitmetru scoasă.
PS. Se va aprinde martorul motor, însă din ce Imi amintesc, tind sa cred ca se va stinge singur după câteva porniri cu mufa băgată la loc (aprox 10porniri). Else, Iei legătura cu Tomi și poate te ajuta cu un tester pentru a șterge eroarea.




Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 16 Oct 2017, 10:47 
Offline

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 74
Location: Bucuresti
JOX Quote:
Vorbim strict de pornirea motorului si ce face in primele secunde. Nu in sarcina. Daca reusesc sa o prind pe camera postez. In mod amuzant de cate ori imi aduc aminte sa inregistrez porneste okay-ish, nu am ce arata. Sper sa o prind curand.
Tocmai la asta se refera informarea. Motorul se stabilizeaza dupa cateva zeci de secunde. Si a mea face la fel imediat cum scad temperaturile sub 10 grade. Merge "aspru" primele 30sec

_________________
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2017, 12:41 
Offline

Joined: 06 Mar 2017, 05:04
Posts: 25
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Cred ca daca vrea cineva sa cumpere o alfa pe aceeasi platforma (147/156/gt) si citeste thread-ul meu fuge direct spre vw, renault, bmw, audi, etc.

Intre timp am schimbat si debitmetrul, bosch ~400Lei nou ca tragea mai tare cu mufa scoasa. Si filtrul de polen cu bosch carbon activ ~70Lei facut pentru alfa 156, ca aveam unul universal (dar cica compatibil...vezi sa nu) ce nu se potrivea 100%. Era prea lat si statea stramb.
Pe weekend urmeaza sa schimb uleiul motorului (primul schimb dupa rebuild si vreo 3000km), un simering la cutie ca scapa putin ulei, sa inlocuiesc stropitoarele de parbriz ca s-au dus (nu se mai pot regla si imi arunca apa pe luneta) si vedem ce mai gasim. Parca tot nu trage cum trebuie si dupa schimbarea debitmetrului, ori am eu asteptari prea mari de la 140CP. Ca si comparatie 156-le lui tomi_alfa de 155cp 2.0 TS trage sesizabil mai bine.


Si ca treaba sa fie completa am gasit din nou vopseaua atinsa de cineva foarte atent. Pe langa vopsea si lac sarit, a reusit performanta incredibila de a rascheta dur aluminiul plin din care este produs manerul usii. Ma intreb cum arata marginea usii lui/ei.
Masina era parcata legal la o policlinica. Culmea, cand eram cu treaba si parcam pe unde apucam suv-uri mari in Bucuresti, ca un nesimtit asa, cum se face... nu le-am gasit niciodata atinse, nimic


Attachments:
IMG_20171026_115100.jpg
IMG_20171026_115100.jpg [ 5.55 MiB | Viewed 490 times ]
IMG_20171026_115057.jpg
IMG_20171026_115057.jpg [ 4.5 MiB | Viewed 490 times ]
IMG_20171026_114839.jpg
IMG_20171026_114839.jpg [ 4.09 MiB | Viewed 490 times ]
Top
   
PostPosted: 16 Feb 2018, 19:46 
Offline

Joined: 06 Mar 2017, 05:04
Posts: 25
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Masina este de vanzare, intre timp a mai primit si un set nou de bujii (8bucati) ngk platinum.

Motiv: Vreau upgrade la 159 2.0 jtdm.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Daniel Tudora and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited