It is currently 19 Nov 2017, 09:51

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 170 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 7
Author Message
PostPosted: 13 Nov 2017, 21:07 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 147
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
:lol: Buna asta. O sa zic pass


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2017, 22:42 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 3288
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
MirceaR Quote:
Hermanoli Quote:
yux_mm Quote:
A suferit vreun accident la transport sau ceva? Ca pare tesit la ora 12 si 6... Sau e doar telefonul meu de vina...ce-i drept nu ultimul ragnet in materie


giphy.gif

Este strâmb. ..Da'l drequ :lol: :lol:
Deci cum e? :lol:

_________________
156 3.2v6 24v GTA
156 3.0 v6 racecar
ex; 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2017, 22:45 
Offline
User avatar

Joined: 29 Aug 2017, 00:14
Posts: 100
Car: Alfa Romeo GT
Location: București
georgeg Quote:
MirceaR Quote:
Hermanoli Quote:




giphy.gif

Este strâmb. ..Da'l drequ :lol: :lol:
Deci cum e? :lol:
Pentru mine este perfect. ..Acum fiecare cu strugurii lui :lol:

_________________
MirceaR

Alfa Romeo GT 1.9 JTD 150CP
https://www.youtube.com/watch?v=GA60snnddnQ


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2017, 15:41 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 582
Location: Bucuresti
Volanul este superb. Exact modelul asta voiam si eu sa achizitionez daca nu ma hotaram sa vand masina.
Felicitari!

edit: nu stiu de ce e carcotasa lumea, dar liniile volanului seamana foarte mult cu cel de 159 TI, parerea mea este ca se potriveste foarte bine


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2017, 16:32 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 2930
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Mi se pare cel mai reusit volan vazut de mine pe un 147/156/GT si trebuie mentionat si bordul in piele, care in realitate sunt sigur ca arata chiar mai bine decat in poze. :clapping:

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2017, 19:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4327
Location: brasov
Imi trimite si mie cineva linkul cu anuntul de vanzare?
Multam fain anticipat

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2017, 21:11 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 370
Car: brera
Location: constanta
Avusesem o discutie cu fratimiu pe tema volan sport pe masina/masini. El a ales pentru 159 1.9 diesel sa-l refaca si atat. Fara ti, fara cusaturi colorate si alte artificii. Si per total cu interiorul masinii este fix ce trebuie. I-am dat dreptate.
La mine, fiind rosie masina am zis cusatura rosie si "transformat" in ti. Vazusem parca si varianta taiat sus jos, dar mi s-a parut prea mult deja. Am vrut alcantara in loc de perforata, dar nu aveam cu ce sa leg de interiorul masinii..
Privind doar volanul lui Mircea clar este frumos, dar pe aceasi idee..e totusi un gt batranel diesel si cam atat. Avusese Hermanoli parca o idee cu volan de giulia si ati zis toti NU. Mi se pare cam aceasi chestie.
Important e sa-ti placa tie si sa fie practic :wink: pe ti-ul in oras ma enerveaza..prefer clasic oricand :)

_________________
breeeerutza 2.4 jtdm 2.. hp


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2017, 23:01 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 582
Location: Bucuresti
Nu prea vad legatura intre volan, motorizare si varsta masinii.
Daca e diesel nu e demna de un volan sport?
Eu sunt ferm convins ca oricine din club care are 47/56/GT si ar primi un astfel de volan l-ar pune pe masina fara prea multe comentarii.


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2017, 23:05 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 2930
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Eu cred ca mi-as pune doua, as pune si in dreapta.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2017, 23:05 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 2413
E vorba de gusturi. Eu unul nu as pune un volan teşit pe niciuna din altele mele. Dar e doar optiunea mea, nu inseamna ca altcineva nu o poate face. Fiecare e liber sa faca orice vrea cu masina lui, aici doar ne dăm cu părerea.

:peace:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2017, 23:39 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2016, 16:29
Posts: 151
Car: 159 2.4 Q4 SW
Location: Bucuresti
eu sunt de acord cu bele...am vazut masina live, este senzationala mai ales in conditiile in care totul s-a tinut original. Acest volan pe cat de fain este, mi se pare ca nu isi are locul in interioul acestui GT.

Parerea mea, mergi pe original, mergi pe clasic :) sau pe ce iti unge tie sufletul :clapping:

_________________
Enjoy the simple things in life!

//Alfa Romeo 159 2.4 Q4
//Lancia Y 1.4 12V


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2017, 11:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Aug 2017, 00:14
Posts: 100
Car: Alfa Romeo GT
Location: București
yux_mm Quote:
Imi trimite si mie cineva linkul cu anuntul de vanzare?
Multam fain anticipat
[url]https://m.ebay.com/itm/112627413531/url]

Sau caută pe eBay - NEW Alfa Romeo 147 156 GT steering wheel FLAT bottom GTA volante lenkrad CARBON

_________________
MirceaR

Alfa Romeo GT 1.9 JTD 150CP
https://www.youtube.com/watch?v=GA60snnddnQ


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2017, 11:34 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4327
Location: brasov
Anuntul de vanzare al masinii.
Dar l-am primit intre timp de la un alt coleg.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2017, 11:44 
Offline
User avatar

Joined: 29 Aug 2017, 00:14
Posts: 100
Car: Alfa Romeo GT
Location: București
Salutare....
So mai revin cu un mic update despre mașină. ..So far so good...Am schimbat pana la urma și asamblu pedalei de ambreiaj, adică piston ; pompa și clapetă deoarece pedala era moartă, scartaia și nu prea prindea bine dar din păcate am ajuns la concluzia ca trebuie re-schimbat kit-ul ambreiaj deoarece acel tremurat de care am menționat imediat după marele service încă nu a dispărut.
Se pare ca am avut ghinion la kit-ul Valeo pe care l-am achiziționat și acesta v-a fi schimbat în garanție.

Despre volan ce sa zic... văd ca am stârnit ceva opinii :lol: ...Dar ca o mica impresie personala, pe lângă faptul ca mie îmi place foarte mult, volanul chiar se simte foarte bine, este construit solid, are un "grip" extraordinar la manevrabilitate, calitatea lucrării fiind foarte bună. Nu pot sa îmi dau seama dacă este piele naturală sau imitație de piele.

_________________
MirceaR

Alfa Romeo GT 1.9 JTD 150CP
https://www.youtube.com/watch?v=GA60snnddnQ


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2017, 11:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Aug 2017, 00:14
Posts: 100
Car: Alfa Romeo GT
Location: București
yux_mm Quote:
Anuntul de vanzare al masinii.
Dar l-am primit intre timp de la un alt coleg.
Ahhh lol....Oricum stați liniștiți ca nu se vinde. ..acel anunț a fost plasat cu un scop dar nu al vanzarii :naughty:

_________________
MirceaR

Alfa Romeo GT 1.9 JTD 150CP
https://www.youtube.com/watch?v=GA60snnddnQ


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2017, 11:52 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 2413
da-mi si mie anuntul, te rog

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2017, 16:34 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 2930
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Sper sa nu o iei pe urmele mele cu ambreiajul, asa cum iti povesteam la Sighisoara mie mi-a cam dat sangele pe nas ambreiajul de la 147, cred ca am dat cutia jos de vreo 3 ori in doua luni, ori trepida la plecarea pe loc, ori se rupea o ureche a rulmentului de presiune, ori se declipsa rulmentul de pe placa, ori pierdea cilindrul receptor lichid (am pus Sachs si m-a tinut 7000 de km). Totul se facea la Autoitalia, dar cu piesele aduse de mine (Valeo). Am schimbat TOT si când spun TOT, chiar vreau sa spun TOT: volanta, placa, disc, rulment, cilindru receptor, furca, pompa de ambreiaj, amortizor de pulsatii si racordul flexibil din cauciuc. Italienii folosesc materiale de calitate mult mai buna decat nemtii, in cazul anumitor repere (cauciucul bucselor, otelul din anumite repere (de exemplu urechile rulmentului), cu tratamente suplimentare. Producatorii de piese after market vor folosi aceeasi reteta pentru cauciucul bucselor sau pentru otel, indiferent ca produc pentru Alfa sau VW. Pe VW totul e supradimensionat, probabil ai vazut ce dimensiuni au bucsele lor si reperele respective raman relativ calitative chiar si atunci când se face rabat la calitatea materialului. In cazul italiencelor, rabatul asta de calitate are consecinte grave. Orice posesor de VW iti va spune ca bratele Lemforder sunt excelente, pe o italianca, aceleasi brate, cu acelasi cauciuc in bucse, se vor duce dracului rapid, fiindca bucsele se vor strivi imediat sau se vor devulcaniza (vezi fulia arborelui cotit, am pus Corteco si cred ca m-a tinut 10k de km, dupa ce piesa originala cazuse la 200k). Concluzia mea, dupa toata distractia asta a fost ca nu exista nicio legatura intre calitatea pieselor originale si a celor after-market. Daca inlocuire reperelor e una facila (placute, discuri) atunci da, merita, atata dai, atata face, dar atunci când dai o gramada de bani pe manopera si mai si risti sa ramai in drum...Revenind la povestea ta cu ambreiajul, daca nu esti dispus, din motive evidente, sa iei totul original, ia macar rulmentul de presiune, fiindca daca s-a deformat putin o ureche (otelul fiind moale, netratat), la debreiere discul nu lucreaza pe toata suprafata volantei si in pasul urmator urechea aia va ceda. Si asigura-te ca tamponul central, de la cutie, e in mintile lui.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2017, 17:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Aug 2017, 00:14
Posts: 100
Car: Alfa Romeo GT
Location: București
Valak Quote:
Sper sa nu o iei pe urmele mele cu ambreiajul, asa cum iti povesteam la Sighisoara mie mi-a cam dat sangele pe nas ambreiajul de la 147, cred ca am dat cutia jos de vreo 3 ori in doua luni, ori trepida la plecarea pe loc, ori se rupea o ureche a rulmentului de presiune, ori se declipsa rulmentul de pe placa, ori pierdea cilindrul receptor lichid (am pus Sachs si m-a tinut 7000 de km). Totul se facea la Autoitalia, dar cu piesele aduse de mine (Valeo). Am schimbat TOT si când spun TOT, chiar vreau sa spun TOT: volanta, placa, disc, rulment, cilindru receptor, furca, pompa de ambreiaj, amortizor de pulsatii si racordul flexibil din cauciuc. Italienii folosesc materiale de calitate mult mai buna decat nemtii, in cazul anumitor repere (cauciucul bucselor, otelul din anumite repere (de exemplu urechile rulmentului), cu tratamente suplimentare. Producatorii de piese after market vor folosi aceeasi reteta pentru cauciucul bucselor sau pentru otel, indiferent ca produc pentru Alfa sau VW. Pe VW totul e supradimensionat, probabil ai vazut ce dimensiuni au bucsele lor si reperele respective raman relativ calitative chiar si atunci când se face rabat la calitatea materialului. In cazul italiencelor, rabatul asta de calitate are consecinte grave. Orice posesor de VW iti va spune ca bratele Lemforder sunt excelente, pe o italianca, aceleasi brate, cu acelasi cauciuc in bucse, se vor duce dracului rapid, fiindca bucsele se vor strivi imediat sau se vor devulcaniza (vezi fulia arborelui cotit, am pus Corteco si cred ca m-a tinut 10k de km, dupa ce piesa originala cazuse la 200k). Concluzia mea, dupa toata distractia asta a fost ca nu exista nicio legatura intre calitatea pieselor originale si a celor after-market. Daca inlocuire reperelor e una facila (placute, discuri) atunci da, merita, atata dai, atata face, dar atunci când dai o gramada de bani pe manopera si mai si risti sa ramai in drum...Revenind la povestea ta cu ambreiajul, daca nu esti dispus, din motive evidente, sa iei totul original, ia macar rulmentul de presiune, fiindca daca s-a deformat putin o ureche (otelul fiind moale, netratat), la debreiere discul nu lucreaza pe toata suprafata volantei si in pasul urmator urechea aia va ceda. Si asigura-te ca tamponul central, de la cutie, e in mintile lui.
Sal Valaku

Am vorbit deja cu Bogdan sa îmi comande un kit ambreiaj de la Ducatti Corse ce include din cate stiu eu si rulment de presiune.De asemenea am comandat și furca interna din cutie.
Tot la el am făcut și ansamblul pedalei și din ce si-au dat băieții cu paraera, singura problema care ar fi este cu certitudine acel kit de ambreiaj Valeo care sa aibă ceva defect de fabrică precum și furca internă din cutie, care exact cum ai spus și tu, din cauza calității sa fi suferit ceva deformari de la uzură.
Tamponul este ok...A fost verificat aseară când au făcut pedala.
Sper ca operația ăsta sa rezolve cu tremuratul.
Puii mei de Alfa infecta. .....frumoasa dar păguboasă.... :mrgreen: :mrgreen:
Culmea ca vibrațiile astea au apărut abea după ce am schimbat ambreiajul și nu mă așteptam să fiu chiar așa de ghinionist la un kit nou și defect

_________________
MirceaR

Alfa Romeo GT 1.9 JTD 150CP
https://www.youtube.com/watch?v=GA60snnddnQ


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2017, 20:23 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 275
Car: GT Q2
Location: Darmstadt
Apropo de ambreiaj la platforma asta, eu mi-am facut ambreiajul anul trecut iar cand a fost vorba de alegerea pieselor si eu ma gandeam la ceva aftermarket dar valeo ca cel original(in mintea mea ziceam ca e acelasi lucru). Baietii care l-au schimbat mi-au zis ca desi cel original e tot de valeo, are alta calitate iar cele aftermarket chiar valeo sunt la loterie recunoscand ca inclusiv lor li s-a intamplat sa monteze si sa cedeze rapid.
Acum mie mi-au zis ca imi pun cel original, cat de original o fi nu stiu, insa au trecut 35 de mii de km de cand l-am schimbat si merge brici, deci din privinta mea originalitatea a meritat.

_________________
Buying something because it's reliable it's like marrying someone because they're punctual...


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2017, 21:42 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 5449
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Salut,

Nu te speria cu ambreiajul, o vei rezolva. Din cat ma pricep, cand ne-am vazut la intalnire si am calcat ambreiajul tau, am realizat ulterior ca problema poate fi de la rulment. Fie nu ti-au facut montajul corect, fie piesele au fost cu probleme sau pur si simplu ai fost tu mai ghinionist.

@stig, eu am pus Valeo ( made in france ) pe GT in urma cu aproximativ 30-40k km si totul pare sa functioneze f bine. Operatiunea am facut-o la "Ionici", iar dupa mai bine de 1an, pot spune din nou ca baietii au facut o lucrare nota 10.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 170 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 7

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited