It is currently 19 Apr 2019, 10:30

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 
Author Message
 Post subject: The Beast from the East
PostPosted: 02 Apr 2019, 16:37 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 344
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Dupa ce asta toamna a ajuns la mine, a urmat o perioada de evaluat, descoperit si facut lista cu neajunsuri si upgraduri necesare pentru a o aduce in starea in care sa fiu eu multumit si in plus sa pot si sa o inmatriculez :lol: .
Prima interventie a fost sa remediez fluieratul geamurilor, de la 120 km/h era ca si cum aveai un uscator de par in ureche :thumbdown: . S-a rezolvat rapid, chederele au o buza in care musca geamul cand inchide iar buza aia cu timpul vine prinsa in partea superioara a chederului ne mai facandu-si treaba. Eliberata buza, apoi gresat tot chederul si apoi liniste(bine in GT nu prea e liniste in general la viteze ridicare, insa s-a intors la nivelul in care e acceptabil pt GT).
La putin timp dupa ce a implinit 100k a decis ca vrea ambreiaj nou. Mi-am dat seama ca e pe duca ambreiajul ne fiind prea aproape de casa(clasic) insa am reusit sa ies pe autostrada si sa merg cu a 5a iar 3 semafoare mai tarziu a ajuns in parcare pe roti.

Interventii/upgradeuri:

Kit ambreiaj nou OEM
Cilindru ambreiaj slave si master
Kit distributie si pompa apa
Kit accessorii si ulei cutie
Evacuare inox cat back
Filtru aer BMC
Jante de Q2 pe 18
4xMichelin PS4
Faruri de QV
Becuri Philips Xtreme Vision gen2 4800K
Becuri pozitie cu Led de 5000K
Stopuri spate
Semnalizare dreapta fata
Semnalizari aripi
Scudetto si grile inferioare satinate
Capace oglinzi satinate
Senzorul pe fata de autolevel pt xenon
Spalatoarele de faruri au fost repuse in functiune
Un suport la finala a trebuit sudat la loc
Un prag era ruginit si a trebuit reparat
Eroare de airbag de la scaunul din dreapta
Aliniat farurile si bara fata(zic eu ca arata cum trebuie acum, “almost OEM”)


Probabil am mai omis unele sau altele insa cam asta e in mare.
Ah da, si acum are buletin nou :clapping: .


Attachments:
IMG_3351.jpg
IMG_3351.jpg [ 2.66 MiB | Viewed 880 times ]
IMG_3599.jpg
IMG_3599.jpg [ 4.37 MiB | Viewed 880 times ]
5adaa7b8-4a3f-47b6-9572-f71ad3ef42c2.jpg
5adaa7b8-4a3f-47b6-9572-f71ad3ef42c2.jpg [ 161.53 KiB | Viewed 880 times ]
IMG_3764.jpg
IMG_3764.jpg [ 2.72 MiB | Viewed 880 times ]
IMG_3760.jpg
IMG_3760.jpg [ 3.31 MiB | Viewed 880 times ]
File comment: Filtru de aer sport? Yes please! Just throw it in there! instant +30HP achieved.
Screenshot 2019-04-02 at 15.16.25.png
Screenshot 2019-04-02 at 15.16.25.png [ 3.93 MiB | Viewed 880 times ]
File comment: mean machine
Screenshot 2019-04-02 at 15.16.55.png
Screenshot 2019-04-02 at 15.16.55.png [ 5.92 MiB | Viewed 880 times ]
File comment: plateless
IMG_3899.jpg
IMG_3899.jpg [ 3.05 MiB | Viewed 880 times ]
IMG_3908.jpg
IMG_3908.jpg [ 5.21 MiB | Viewed 880 times ]
File comment: aka locul de parcare
IMG_4076.jpg
IMG_4076.jpg [ 4.33 MiB | Viewed 880 times ]
IMG_4039.jpg
IMG_4039.jpg [ 2.96 MiB | Viewed 880 times ]
File comment: in the gang
IMG_4088.jpg
IMG_4088.jpg [ 1.01 MiB | Viewed 880 times ]
IMG_4061.jpg
IMG_4061.jpg [ 3.44 MiB | Viewed 880 times ]
IMG_4053.jpg
IMG_4053.jpg [ 3.71 MiB | Viewed 880 times ]
File comment: ready to roll
IMG_3982.jpg
IMG_3982.jpg [ 3.56 MiB | Viewed 880 times ]
Screenshot 2019-04-02 at 15.31.36.png
Screenshot 2019-04-02 at 15.31.36.png [ 4.89 MiB | Viewed 880 times ]

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM
Top
   
PostPosted: 02 Apr 2019, 16:49 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3364
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
Super! Te rog sa faci un film mai lung asa, cu sunetul de la Bastuck. :inlove:

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2019, 17:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 6894
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
Felicitari , ma bucur ca a ajuns pe maini bune si sper sa nu mai plece multa vreme in cautarea unui alt stapan :)
Te rog eu sa nu dai rotile ei cu care a iesit din fabrica , sunt raritati si sunt parte din look-ul unui GT 3.2 ingrijit . Daca va ajunge vreodata o masina clasica va fi un mare plus daca va avea jantele alea . Pune-le la pastrat si imi vei multumi peste 10-20 de ani ( tu sau copiii tai ) :)

Si eu sunt curios de sunet , eu nu am gasit o evacuare care sa sune mai bine ca cea oem , doar ceva in Australia dar era ea mult prea scumpa si cu transport dureros de scump. Eu prefer sunetul gros , gutural , nu imi place suierat gen F1 , mi se pare ca iau din puterea pe care o emana motorul .

Si sa tot pui poze :)


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2019, 17:04 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 2623
BU550 :clapping:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2019, 17:26 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 2842
Car: Brera 1750 TBi
Location: Bucuresti
Felicitari, asa trebuie sa arate un GT! :clapping:
Jantele de Q2 fac toti banii :dribble:

_________________
Am avut:
1. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
2. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
3. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
4. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
5. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
7. 159 2.4 JTDM 200 CP
8. 159 TBi 200 CP

Auto Rulate Leasing
http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=46&t=22421


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2019, 17:47 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2012
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
Felicitări pentru achiziție și pentru felul în care ai grijă de mașină!

Sent from my TA-1003 using Tapatalk


_________________
Rolling:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2019, 19:11 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6134
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Pfff cum poate sa arate... o iei razna doar când te uiți la ea, de sunet ce sa mai zic?

Felicitări maestre, mașina arată într-un mare fel :)

Cum ti pare suspensia sport vs cea oem de Q2?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2019, 21:26 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1757
Location: Bucuresti
Excelent, numărul.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2019, 22:48 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 809
Location: Lisbon
Deci arata super. Incepand de la nr de inmatriculare pana la evacuare. Felicitari!

Sunt de aceeasi parere cu mugurel, jantele 17" specifice GT 3.2 sunt ce trebuie pe masina asta. DAR 18" Q2 dau un look mai sportiv masinii, top. 8)

Ah, ce-i cu 147-le rosu? Merita topic dedicat. :idea:

_________________
156 2.0
159 2.4


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2019, 22:58 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 497
Car: ARGiulietta
Location: Iasi / Gallia
Superba, sa-ti traiasca, felicitari!

_________________
2014 Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170hp Blu Anodizzato, Brembo+Pack Sport http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22145
2008 Fiat Panda 1.1 54hp Active
2010 Ford Ka2 1.2 69cp


Top
   
PostPosted: 02 Apr 2019, 23:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13894
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
Ultima poza e... :love: Sincere felicitari, ai o masina extraordinara!

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2019, 15:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4932
Location: Brasov... oarecum.
triesse Quote:
Ah, ce-i cu 147-le rosu? Merita topic dedicat. :idea:
Vezi topicul cu 47GTA si 55. :wink:

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2019, 19:50 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 344
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Cruising: https://streamable.com/z50py#

Insa trebuie ascultat pe niste boxe cu frecvente joase caci ii da cu bass maxim :lol:

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2019, 02:27 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 809
Location: Lisbon
La inceput am crezut ca nu mai iesi din parcarea aia subterana. :lol:

Un video cu un cold start se poate? :idea:

_________________
156 2.0
159 2.4


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2019, 04:18 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3364
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
Simfonie pentru suflet! Faptul ca e de tonalitate joasa e exact ce trebuie. :clapping: Nu pot sa nu remarc starea excelenta a drumurilor si curatenia de pe ele, iar unde a fost peticit, nu exista diferenta de nivel.

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2019, 15:39 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 344
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Multumesc pentru urari!

Rotile ei originale momentan raman de iarna, mai tarziu vedem ce si cum, eventual le pastrez doar pt simplul fapt ca sunt cele cu care a venit masina din fabrica. Mie personal nu-mi inspira multe, nu mi se pare ca se potrivesc cu linia masinii, sunt prea drepte si nu suficient de "organice" precum spitatele de 18 care sunt mai fluide si se leaga mult mai bine cu formele masinii.
mugurel Quote:
Si eu sunt curios de sunet , eu nu am gasit o evacuare care sa sune mai bine ca cea oem , doar ceva in Australia dar era ea mult prea scumpa si cu transport dureros de scump. Eu prefer sunetul gros , gutural , nu imi place suierat gen F1 , mi se pare ca iau din puterea pe care o emana motorul .
Cu evacuarea si eu eram fix in acelasi sentiment, mai toate variantele uzuale imi pareau ca altereaza sunetul masinii decat sa-l imbunatateasca.
Finala a trebui sa o schimb neaparat caci era ciuruita, apoi am descoperit varianta asta de la Bastuck(prima data cand am auzit de ei) si dupa putine cautari am inteles ca o sa-mi placa. Sunetul la ralanti si sub 2000 de rpm este gros si gutural, apoi intre 2000 si 3500 devine ragusit iar ce-i peste 4000 se aude doar motorul, evacuarea nu se mai simte decat cand retrogradezi cu niste bolborosiri fine. M-a incantat si ca mareste diametrul evacuarii de la 65 la 70 din cate retin fapt care cel mai probabil contribuie la amplificarea frecventelor joase :D.
DanS Quote:
Jantele de Q2 fac toti banii :dribble:
Jantele Q2 le luasem deja inainte sa iau masina :lol:
nesquick Quote:
Cum ti pare suspensia sport vs cea oem de Q2?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Suspensia este clar mai dura ca cea de Q2 insa nu cu f mult. Eu as zice cu vreo 15/20% maxim. Oricum strazile fara prea multe denivelari sunt preferatele ei mai ales acum cu rotile de 18. :mrgreen:
dcmilitaru Quote:
Excelent, numărul.
Nici mie nu mi-a venit sa cred ca e disponibil, l-am rezervat in secunda 2.
triesse Quote:
Un video cu un cold start se poate? :idea:
O sa incerc si un cold start, desi nu se schimba prea multe. Totusi e o evacuare clasica cu toate catalizatoarele(3 la numar) la loc si toate tobele cu sitele corespunzatoare.
Majoritatea evacuarilor pe youtube care fac super mega galagie sunt ori astea moderne cu valve de bypass ori sunt straight piped si fara catalizatoare. Eu nu pot sa faca asa ceva caci in secunda doi raman fara talon :lol: .
tomi_alfa Quote:
Nu pot sa nu remarc starea excelenta a drumurilor si curatenia de pe ele, iar unde a fost peticit, nu exista diferenta de nivel.
Da :lol: sa zicem ca drumurile fac pereche buna cu suspensia masinii desi exista si pe aici sectoare de drum mai "bumpy". Imi place mult idea de "bumpy road mode" de la masinile moderne.


Revenind la chestii serioase, trebuie sa schimb discurile si placutele pe spate. Placutele inteleg ca au fost schimbate relativ recent insa s-au uzat neuniform(una e si uzata in diagonala) si e ceva dubios pe acolo inclusiv un scartait enervant. Am ameliorat scartaitul schimband bolturile de ghidaj de la etriere si gresat unde calca placutele sa nu ramana blocate insa tot exista ceva zgomot si vreau sa le schimb intrucat nici discurile nu arata prea grozav si nu stiu daca au fost vreodata schimbate pana acum.
Ceva recomandari, discuri+placute? Pe fata e un setup normal si am inteles ca nu prea merge sa pui ceva mai sportiv pe spate caci o sa afecteze forta de franare si implicit comportamentul masinii.

Apoi la capitoul upgrade-uri viitoare, am dat peste un potential upgrade additional la evacuare: equal length downpipes.
Cea mai evidenta imbunatatile este un cuplu marit la turatii mai joase insa se pare ca se schimba si sunetul motorului. Cunoaste cineva mai multe detalii pro/contra legat de upgrade-ul asta?

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2019, 16:22 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 3741
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Salutare si felicitari in primul rand pentru achizitie, pentru pasiune si pentru cum ai ales sa o ingrijesti, merita pe deplin si te va rasfata si ea la randul ei.

Despre partea de upgrade-uri as zice asa: la franare pe spate pune ceva nou si cam atat, eventual discuri cu tot cu placute, oricum forta de franare a spatelui nu e mare. La cele de fata, cand le-o veni randul, poti incerca o varianta de discuri din 2 bucati(2pcs discs) pe miez de aluminiu, sunt mult mai usoare, iar hub-ul de aluminiu ajuta la disiparea caldurii generate de frane. Exista solutii bolt-on, eu am luat pt gta ceva de la mtec din anglia, ii gasesti usor pe net, iar la placute am pus ferodo ds2500. Mi se pare un setup bun, decent, cel putin sunt multumit ca am scapat de efectul de fading la franari puternice si succesive.

La downpipes e o idee foarte buna sa treci la cele egale, scapi astfel si de catalizator/catalizatoarele de pe ele, deci mai putina caldura la motor. Totodata masina va urca mai repede in ture insa, atentie, sunetul se va schimba, la rece va fi unul usor metalic/ascutit, iar cand se va incinge bine evacuarea va trece intr-un soi de rapait. Cauta pe youtube o postare a mea, ceva cu CSC exhaust in titlu, iti poti face o idee. Tine si cont ca live se aude muuult mai bine decat pe filmarea respectiva. Per total, as zice nu sta pe ganduri, doar ai grija unde/cine iti face tevile, ar fi de preferat sa fie facute pe masina, sa fii sigur ca iti incap p-acolo. :peace:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
Giulietta M-air TCT 170hp
156 3.2v6 24v GTA
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2019, 17:14 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 6894
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
Stig, pare ca ai ales ce trebuie cu evacuarea . Ramane doar sa o aud si eu pe viu ( sper ) .
Nu mai tin minte daca Valentin a schimbat franele, masina a plecat de la mine cu Brembo discuri si placute fata/spate , o alegere nefericita daca ma intrebi acum . Legat de DS2500 tre sa te interesezi daca sunt legale pe strazile voastre, stiu ca ele sunt permise doar pe circuit . Ferodo recomanda DS Performance pt strada. Nu stiu de DS3000 sa zic cum sunt insa . Daca erai in RO nu era nicio problema dar la tine nu stiu ce risti .
Vezi daca exista varianta de discuri ATE Power pentru Alfa ta , le am pe Clio in combinatie cu DS2500 si fac treaba foarte buna pe circuit. Si mie mi le-a recomandat cineva cu experienta si chiar a avut dreptate iar pretul a fost foarte bun.


Top
   
PostPosted: 15 Apr 2019, 15:25 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 344
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
georgeg Quote:
Salutare si felicitari in primul rand pentru achizitie, pentru pasiune si pentru cum ai ales sa o ingrijesti, merita pe deplin si te va rasfata si ea la randul ei.
Merci pt urari, si GTA-ul tau e foarte misto, l-ai trecut printr-o frumoasa transformare, bravo. Chiar anul trecut prin primavara ti-am vazut motorul pregatit de a fi montat pe masina, eu eram la facut distributia cu Q2-ul, i-am zis lui Ionica ca la cum arata e prea misto sa fie ascuns" sub capota, merge mai degraba in sufragerie :lol: .

Am cautat discurile alea, mtec-uri din doua bucati insa nu prea le-am gasit. Varianta alternativa ar fi ceva de la tarox FT2000 dintr-o bucata, imi place desenul :lol: si par sa fie ceva medium performance iar cu niste placute pe masura ma gandesc ca o sa fie deajuns pentru mine. Mai vad caci cele actuale mai tin cel putin pana la anul, deci mai e timp de investigat.
georgeg Quote:
La downpipes e o idee foarte buna sa treci la cele egale, scapi astfel si de catalizator/catalizatoarele de pe ele, deci mai putina caldura la motor. Totodata masina va urca mai repede in ture insa, atentie, sunetul se va schimba, la rece va fi unul usor metalic/ascutit, iar cand se va incinge bine evacuarea va trece intr-un soi de rapait.
Tu zici de inlocuit si galeriile de evacuare insa eu ma refeream doar la tevile care leaga galeriile de catalizatorul central, doar alea doua, le-am gasit deja facute pe masura la pret bun insa m-am mai documentat putin si nu cred ca sunt dispus sa renunt la sunetul de busso. Din cate inteleg, sunetul specific al motoarelor astora e generat in mare parte fix datorita evacuarii inegale, deci nu ma bag sa stric ce a proiectat Giuseppe :clapping:. Oricum eu nu pot sa elimin catalizatoarele de pe galeriile de evacuare caci devine CF2 si la noxe :roll: .
mugurel Quote:
Vezi daca exista varianta de discuri ATE Power pentru Alfa ta , le am pe Clio in combinatie cu DS2500 si fac treaba foarte buna pe circuit. Si mie mi le-a recomandat cineva cu experienta si chiar a avut dreptate iar pretul a fost foarte bun.
ATE power nu se gasesc pe marimea 330 si oricum din cate am vazut sunt putine optiuni pt un disc cu prestatii medii pentru marimea asta. Deocamdata imi plac cele de la Tarox F2000 si se gasesc pe marimea de 330. La placute oricum cam la astea ma gandesc si eu, DS2500 sau DS performance sau performance friction.

Am schimbat discurile si placutele pe spate, ATE ambele, placutele fiind ceramice care ar trebui sa fie mai silentioase si sa genereze mai putin praf de la franare.
Operatiunea a fost relativ simpla, mai putin partea cu bagatul pistonului inapoi in etrier...


Attachments:
Screenshot 2019-04-15 at 14.15.22.png
Screenshot 2019-04-15 at 14.15.22.png [ 3.14 MiB | Viewed 206 times ]
Screenshot 2019-04-15 at 14.15.01.png
Screenshot 2019-04-15 at 14.15.01.png [ 3.23 MiB | Viewed 206 times ]
IMG_4147.jpg
IMG_4147.jpg [ 6.42 MiB | Viewed 206 times ]

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM
Top
   
PostPosted: 15 Apr 2019, 17:59 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 6958
Car: 156GTA/159 2.4 TI
Location: Bucuresti
https://www.mtecbrakes.com/2-piece-brak ... discs.html

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo Giulia 2.0T AT Veloce
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo 156 2.4 mJTD 20v TI
ex:Alfa Romeo 166 2.4 mJTD 20v Sportronic
ex:Alfa Romeo 166 2.4 JTD 10v


Top
   
PostPosted: 16 Apr 2019, 17:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 3741
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
tzzivii Quote:
Egzact 8)

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
Giulietta M-air TCT 170hp
156 3.2v6 24v GTA
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited