It is currently 27 May 2019, 12:59

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 
Author Message
 Post subject: O Italianca in Cehia
PostPosted: 13 Feb 2016, 13:50 
Offline
User avatar

Joined: 13 Feb 2016, 13:25
Posts: 13
Car: Alfa Romeo GT
Salutari dragi Alfisti,

De 4 ani mi se tot scurgeau ochii prin acest forum iar acum, in sfarsit, am ajuns si eu sa postez.
De o saptamana am intrat si eu in clubul vostru, mi-am cumparat o "italianca" neagra 1.9 JTD(m?). Are 10 anisori (01.2005) si 141.000KM pe bord (240.000 reali dupa spusele mecanicului). Masina arata bine, mici altercatii cu peretii dar nimic foarte urat. A fost adusa din Italia in Cehia iar acum isi asteapta noile numere, tot kitul de distributie/transmisie, filtre, uleiuri si probabil ceva suporti la motor. Pretul a fost destul de ok (3200EUR) dar a venit cu niste mici probleme:

- geam stanga nu mergea (90eur reparatia)
- vibratie mai puternica decat in mod normal la relanti
- pedala de ambreiaj mai grea decat de obicei (a stat 5+ luni nefolosita)
- miros de motorina in interior

Restul problemelor (sper) sunt de natura optica: scaun descusut un pic la sofer, butoane semi-sterse pe volan, buton volum+ nu face contact si cam atat.

Din pacate am doar 2 poze dar voi reveni pe parcurs cu mai multe.
Attachment:
a2.jpg
a2.jpg [ 88.78 KiB | Viewed 2517 times ]
Attachment:
a1.jpg
a1.jpg [ 96.21 KiB | Viewed 2517 times ]


Last edited by punct on 13 Feb 2016, 13:56, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 13 Feb 2016, 13:55 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6169
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Foarte frumoasa !

Sa te plimbe cu placere cat mai multi km !

Pune o poza si cu interiorul ;)

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 13 Feb 2016, 13:58 
Offline
User avatar

Joined: 13 Feb 2016, 13:25
Posts: 13
Car: Alfa Romeo GT
Multumesc frumos, vor mai urma ceva poze dupa ce o inmatriculez, momentan masina sta in parcare din cauza actelor. Fac si saptamana viitoare sper sa fie totul gata.


Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 13 Feb 2016, 15:14 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Imbatraneste tare bine GT-ul asta!
Sa o folosesti sanatos!

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 13 Feb 2016, 19:04 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 6932
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
Sa te plimbe cu placere :)
Vezi ca mai avem un "ceh" pe forum , poate sunteti vecini ... De Ibiza zic .


Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 17 Feb 2016, 11:58 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
Felicitari de achizitie. In ce oras stai?

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 17 Feb 2016, 12:31 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2011, 13:37
Posts: 620
In primul rand sa o stapanesti sanatos, in al doilea rand 240000KM? :O


Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 17 Feb 2016, 12:35 
Offline
User avatar

Joined: 23 Nov 2013, 20:25
Posts: 879
Car: 159SW2.4JTD
Location: Sighisoara
Sa ai parte de ea, sper ca probelemele sa fie usor de rezolvat.
punct Quote:
Salutari dragi Alfisti,
Restul problemelor (sper) sunt de natura optica: scaun descusut un pic la sofer, butoane semi-sterse pe volan, buton volum+
e posibil ca astea sa fie motivele pentru acei kilometri reali ;)

_________________
Alfa 159 2.4 200+CP - "Angry"
ex: Fiat Stilo 1.6 16v- "Kicsi"


Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 17 Feb 2016, 13:31 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6169
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Tastele de pe volan, au un strat de lac foarte subtire. Odata curatat acel lac, vopseaua se toceste destul de usor. Eu aveam lacul putin cojit pe una din taste si am facut greseala sa il curat complet pentru a arata mai bine, insa in jumatate de an a inceput sa se curete si vopseaua aferenta tastei cu pricina.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 19 Mar 2016, 03:42 
Offline
User avatar

Joined: 13 Feb 2016, 13:25
Posts: 13
Car: Alfa Romeo GT
'na seara ( :peace: ) si scuze de lipsa de pe aici, probabil va dati seama ca nu sunt cel mai mare vizitator :)

va multumesc tuturor pentru felicitari, sa le stapaniti si voi pe ale voastre (orice masini ar fi ele) cel putin la fel de entuziasmati ca mine (daca nu mai mult) !

au trecut vre-o 3500 km (...) cu tupeul meu caracteristic, fara nici o schimbare mecanica (...) numai puteam sa astept inca o luna sa nu o conduc.
pot sa spun ca sunt impresionat (!) nu credeam ca masina asta poate sa stea atat de bine pe sosea (...) la 180km sa nu simt nici pic de vibratie sau denivelare in volan, pana si la Volvo S60 volanul mai avea o idee de vibratie. ma fascineaza din ce in ce mai mult :)

partile rele (?) de exemplu mirosul de noxe in masina cand stai, miros de ars peste 160/h, fumul alb pe care il lasa in spate cand o calc (pedala jos si peste 3.500 ture), plasticele si haionul care fac urat rau pana trec de 1300 ture (prea mari vibratii, suportii de motor sigur vor fi inlocuiti) si mai e de specificat ca nu creste apa peste 70grade pe autostrada si rareori ajunge la 90 (mai mult cand sta) - probabil termostatul... cred ca ar trebui si partea de rulare din spate schimbata (niste vagi troncaneli prin anumite gropi) (...) dar astea sunt mici detalii

am avut ceva probleme cu muzica (2 modulatoare fm oribile, ceva incercari de creare a unei mufe AUX) si felul in care pot sa conectez un USB sau SD dar s-a rezolvat cu 40lire :) (Alfa Romeo GT MP3 SD USB CD AUX Input Audio Adapter) si pe langa asta am mai adaugat si o camera mica pentru filmatul cehilor (sper sa ne distram impreuna :) ). poze voi adauga un pic mai incolo, poate ajung si eu sa ii fac un detailing ca e jale... plina de zgarieturi fine si pielea aia o sa devina neagra din gri (50 shades of grey-jeg).

am facut o lista cu ce ar trebui schimbat (la atelierul ato). ma vor costa in jur de 450eur piesele. o suma rezonabila zic eu, plus inca 250 manopera si alte piese ieftine (daca exista)... sper sa nu trec de 800eur. si cu toate astea cred ca voi fi linistit 2 ani (suspensia nu se pune).
Quote:
ibiza Felicitari de achizitie. In ce oras stai?

in brno... vad ca tu esti in praga... well... poate ne intalnim o data dar e o problema mare ca noi ne rupem masinile in autostrazile cehilor (o sa pun un filmulet sa vada si restul ce transee avem noi aici :) )
Quote:
MrHollow - 248 - In primul rand sa o stapanesti sanatos, in al doilea rand 240000KM? :O
Kicsi_147: e posibil ca astea sa fie motivele pentru acei kilometri reali ;)

de cum am vazut masina (interiorul) m-am gandit ca e imposibil sa aiba 148k, am mai vazut multe masini si totul peste 200k are urme pe volan/scaune/usi/manere/schimbator. 248k stiu ca nu e putin dar nici nu mi se pare mult. motorul, din cate stiu, nu crapa pana pe la 600 in cazul in care e bine intretinut. masina arata si se comporta bine si singura optiune la momentul ala era una 1.8 cu GPL la 250KM distanta de mine si cu 800euro mai scumpa.


voi reveni cu poze, lista de piese si preturi
va salut !
:peace: :peace: :peace:


Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 19 Mar 2016, 13:17 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
punct Quote:
in brno... vad ca tu esti in praga... well... poate ne intalnim o data dar e o problema mare ca noi ne rupem masinile in autostrazile cehilor (o sa pun un filmulet sa vada si restul ce transee avem noi aici :) )
Sa stii ca Praga-Brno e in stare destul de buna, modernizata in mare parte, portiunile de beton sunt aproape disparute. Iar privelistea e foarte frumoasa, multe dealuri, zone impadurite, mult verde. Daca ai drum pe la Praga da un semn. Eu cel mai probabil ajung la Brno abia in iunie, cand merg in tara in concediu si la Alfa Fest :D
PS: de multe ori, daca nu te grabesti, e mai frumos sa mergi pe DN-uri. Ai ce vedea: peisaje frumoase, sate si orasele dragute. De cand esti in Brno si ce faci pe acolo daca nu sunt indiscret?

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 29 Mar 2016, 23:24 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
Daca ai niste bani si vrei jante pe 17:
http://www.mates-auto.cz/detail/alu-17- ... -1278.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.bazos.cz/inzerat/58888978/A ... 154517.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cei de la Mates Auto cred ca le si livreaza, oricum nu sunt departe de tine.


Attachments:
000main_01.jpg
000main_01.jpg [ 191.92 KiB | Viewed 2081 times ]
58888978.jpg
58888978.jpg [ 37.03 KiB | Viewed 2081 times ]

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6
Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 30 Mar 2016, 23:59 
Offline
User avatar

Joined: 13 Feb 2016, 13:25
Posts: 13
Car: Alfa Romeo GT
ibiza Quote:
Daca ai niste bani si vrei jante pe 17:
Cei de la Mates Auto cred ca le si livreaza, oricum nu sunt departe de tine.
mmm... frumoase alea de la Mates, daca am noroc sa mai imi ramana bani dupa ce vand Focusul si cumpar piesele pt asta le-am luat !


Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 19 Jan 2017, 21:29 
Offline
User avatar

Joined: 13 Feb 2016, 13:25
Posts: 13
Car: Alfa Romeo GT
Salutari din nou, am revenit dupa aproape 32.000k km si -1400euro mai tarziu :)

In eventualitatea ca va citi cineva acest post pt ca vrea sa-si cumpere masina, pot sa confirm ca va fi cea mai buna alegere.
Am condus-o de m-am saturat de condus si totusi de fiecare data cand ma urc in ea (chiar si acum cu bujiile bulite si 1 injector aproape mort) mi se pune un zambet larg pe fata :D

Din pacate au mai aparut si cateva probleme intre timp: rulment dreapta spate face urat, 1 injector este aproape mort, 1 deja a murit si a fost inlocuit cu unul refurbished Bosch iar celelalte 2 sunt pe duca, suportii de motor trebuie probabil toti inlocuiti... unul este nou (cel de sus), unul de la dezmembrari (cel de pe dreapta jos ... mult mai bun decat ce aveam eu) si ultima problema, martorul de bord pt motor e tot timpul aprins si spune ca sistemul de control al motorului ar avea ceva probleme (am mai schimbat un senzor dar degeaba) - probabil iarasi ma duce la 1000euro :) ura :D

In rest... IMPRESIONAT :D masina tot merge (2000km cu rulmentul huruind usor)

In alta ordine de idei care sunt cele mai bune piese aftermarket pentru Alfele noastre ? Sa imi iau piese originale mi se pare exorbitant de scump (800euro un injector sau 200euro un rulment :roll: )

Si o ultima intrebare ... unde as putea sa duc si eu Alfa mea, in zona Olteniei - Craiova/Petrosani/Tg-Jiu/Severin chiar as vrea sa o repar undeva unde nu voi regreta.

salutari si drum intins :)


Attachments:
IMG_20160403_151041.jpg
IMG_20160403_151041.jpg [ 214.62 KiB | Viewed 1610 times ]
IMG_20160403_151056.jpg
IMG_20160403_151056.jpg [ 166.72 KiB | Viewed 1610 times ]
IMG_20160403_151130.jpg
IMG_20160403_151130.jpg [ 158.23 KiB | Viewed 1610 times ]
IMG_20160403_151148.jpg
IMG_20160403_151148.jpg [ 178.93 KiB | Viewed 1610 times ]
IMG_20160403_151406.jpg
IMG_20160403_151406.jpg [ 162.17 KiB | Viewed 1610 times ]
IMG_20160403_174153.jpg
IMG_20160403_174153.jpg [ 181.28 KiB | Viewed 1610 times ]
IMG_20160403_174309.jpg
IMG_20160403_174309.jpg [ 127.5 KiB | Viewed 1610 times ]
Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 19 Jan 2017, 22:02 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3384
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
Nu stiu unde ai gasit tu 200 de euro un rulment si 800 de euro un injector :lol: .
Rulment (cod 60652014 ) http://www.autopieseonline24.ro/oen/60652014" onclick="window.open(this.href);return false;
Injector (cod 73503097 ) http://www.autopieseonline24.ro/oen/735 ... AqGm8P8HAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Cred ca originale sunt Bosch cu codul 0 986 435 081 (vezi pe injectorul de pe masina ce scrie mai bine) https://www.okazii.ro/injector-alfa-rom ... a182875101" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 26 Jan 2017, 22:48 
Offline
User avatar

Joined: 13 Feb 2016, 13:25
Posts: 13
Car: Alfa Romeo GT
din pacate in CZ si SK sunt foarte diferite preturile... multumesc pentru link, cu siguranta il voi folosi... acum sper sa trimita baietii aia si peste granita produsele :)

(sunt si mai ieftine... dar cu siguranta MUUUULT mai scumpe decat in tara... primul injector schimbat m-a costat 400euro)
Uite aici - Butuc la 94 euro - cel mai ieftin - SKF (cel original e 200 dar nu il gasesti la astia) si injector la 798 euro (original, nou, "codat") cel mai ieftin este la 368 euro reconditionat

Injector - http://www.autokelly.sk/Product/BO-0445 ... 5;34120860" onclick="window.open(this.href);return false;
Rulment - http://www.autokelly.sk/Product/SK-VKBA ... 6;32710845" onclick="window.open(this.href);return false;

Apropo... nu uita ca am zis originale nu aftermarket, dar dupa cum vezi si cele aftermarket au cel putin 30% in plus.


Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 27 Jan 2017, 04:20 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Cati km ai avea pana in Polonia? Acolo, cam totul, se rezolva mult mai ieftin, cel putin mai ieftin decat in Germania.
Daca nu e distanta prea mare, as putea sa intreb vreo 2 persoane care cunosc mecanici si, eventual, piese la preturi ok.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 27 Jan 2017, 12:38 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
punct Quote:
din pacate in CZ si SK sunt foarte diferite preturile... multumesc pentru link, cu siguranta il voi folosi... acum sper sa trimita baietii aia si peste granita produsele :)

(sunt si mai ieftine... dar cu siguranta MUUUULT mai scumpe decat in tara... primul injector schimbat m-a costat 400euro)
Uite aici - Butuc la 94 euro - cel mai ieftin - SKF (cel original e 200 dar nu il gasesti la astia) si injector la 798 euro (original, nou, "codat") cel mai ieftin este la 368 euro reconditionat

Injector - http://www.autokelly.sk/Product/BO-0445 ... 5;34120860" onclick="window.open(this.href);return false;
Rulment - http://www.autokelly.sk/Product/SK-VKBA ... 6;32710845" onclick="window.open(this.href);return false;

Apropo... nu uita ca am zis originale nu aftermarket, dar dupa cum vezi si cele aftermarket au cel putin 30% in plus.
Fa-ti un serviciu si nu cumpara de la Autokelly. Doar la reprezentanta este mai scump ca la ei. Magazinul asta este bun doar pentru 2 lucruri:
1. cumparat piese in mare graba
2. gasit codurile pieselor

Pe zbozi.cz poti cauta dupa numele produselor sau mai bine dupa codurile lor in cam toate magazinele online din CZ:
https://www.zbozi.cz/hledani/?q=0445110243" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.zbozi.cz/hledani/?q=51757885" onclick="window.open(this.href);return false;

Recomand in schimb mlparts.cz. Cred ca e chiar (d)in Brno:
https://mlparts.cz/vyhledavani?search=0445110243" onclick="window.open(this.href);return false;
https://mlparts.cz/vyhledavani?search=51757885" onclick="window.open(this.href);return false;
andreiblitz Quote:
Cati km ai avea pana in Polonia? Acolo, cam totul, se rezolva mult mai ieftin, cel putin mai ieftin decat in Germania.
Daca nu e distanta prea mare, as putea sa intreb vreo 2 persoane care cunosc mecanici si, eventual, piese la preturi ok.
Da, polonia este mai ieftina (inclusiv la materiale de constructii), dar nu stiu cum rezolvi daca este nevoie sa schimbi produsul. In CZ rezolvi mai usor. Overall, nu stiu daca se merita riscul pentru cat poti economisi.

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 28 Jan 2017, 16:54 
Offline
User avatar

Joined: 13 Feb 2016, 13:25
Posts: 13
Car: Alfa Romeo GT
Din pacate masina are nevoie de ceva mai mult decat injector si rulment...
Astazi i-am schimbat o bujie arsa si se pare ca pornirea la rece ( sub 5 grade ) este foarte complicata.

De dimineata am pornit masina fara probleme, a mers 30 de secunde si a murit subit... de aici a inceput distractia...

30de secunde de dat la automat sa porneasca ... greu de tot ... a mers in cele din urma dar 5 minute nema acceleratie (maxim 1200rpm), de pe loc nu puteam sa plec (0 putere) si un fum (alb-ish) mai rau decat o locomotiva, ma mir ca nu au sarit in aer senzorii de fum din garaj (data viitoare fac poza) :samui: Dupa incalzirea motorului 0 probleme :sig: :scratch:

Luni ma duca la Alfa in reprezentanta sa ii faca aia o diagnosticare (sper sa nu coste mai mult de 100euro) si dupa aia sa vedem ce piese are nevoie...

...presimt ca imi vor trebuii ceva bani :censored:

In Polonia, desi ar fi mai ieftin, drumul + cata bataie de cap pot avea nu cred ca se justifica sa o fac... acum Brno ramane o varianta sau ma duc un pic mai aproape, in SK, Bratislava prin ceva "pile" sau poate chiar la Alfa.

Multumesc frumos pt ajutor, si sa aveti o zi cat mai placuta !


Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 14 May 2019, 01:42 
Offline
User avatar

Joined: 13 Feb 2016, 13:25
Posts: 13
Car: Alfa Romeo GT
Salutare tuturor,

După ceva ani, dispărut de pe aici m-am reapucat de citit și tot mai văd, din când in când oameni interesați de aceasta MINUNATA mașină. Poate expriența mea va ajuta un viitor Alfist să încerce, iar cu un pic de noroc și cu ajutorul posturilor din acest forum poate va putea trece de partea celor care își povestesc experiențele.

De 100.000KM, mașina, merge fără să stea mai mult de 2 zile. Sunt absolut FAN. Am petrecut ultimii 3 ani minunându-mă de câte lucruri poate să ducă
(la propriu, am cărat și o mașină de spălat 300KM) și cât de comfortabilă (rezonabil) poate fi ca mașină zilnică. Consumul decent iti permite sa mai salvezi și niste bani pentru a înlocui nenorocitele alea de brate față care, cu greu îsi târăsc amarul prin gropile minunatei noastre patrii dar și minunatelor coclauri și ulițe vestice la fel ca și ale noastre, pentru ca in orașe șinele de tramvai și gropile nu au nație. :censored:

Mașina are 251000 KM și câteva, mici, lovituri dar este "alive and kicking".

Motorul, pâna acum, este intact cu noi curele de distribuție și accesorii INA, role x 4 plus pompa de apa (245k) probleme semnalate de mine MAI SUS se datorau unei NENOROCITE de mufă a injectorului 3 care a fost reparată cu o nouă (de pe un Vectra C dezafectat) mufă.
Povestea este lungă și nu detaliez acum, dar a fost rezolvata ABIA dupa 7 luni de la data ultimului meu post. Am fost foarte supărat, chiar voiam să vând mașina după ce am fost la 4 Service-uri, am schimbat 1 injector și am curățat injectoarele de 2 ori. Dar se pare că un pic de atenție la detalii nu strică. Am schimbat la ea destule, pana acum. Puteam să mai cumpăr una cu toți banii care au fost investiți în ea (neatenția arde la buzunar - 1400 euro pt o mufă de 5 euro) la care se adaugă schimburile normale (cauciucuri, filtre, rulmenți, placute de frână, etc). De ceva timp, mașina a primit noi suspensii 2x Monroe față, 2x Bilstein B4 spate, 4x arcuri KYB, brațe sus/jos față, 4xbielete antiruliu și 2xbuși bară stabilizatoare. Pe moment se apropie de a 9-a schimbare de ulei (2x15.000 si 6x10.000 km sau ceva de genul asta) majoritatea schimburilor fiind cu Selenia WR (1xPetronas Synthium 3000 și 1xSelenia Turbo Diesel) dar o așteaptă de data asta o surpriză... Ulei 10w60 Racing și filtre OEM iar dacă totul merge bine, în câteva luni o revopsire a capotei, un polish și probabil un nou kit de abreiaj cu toate micile (pistoane) și marile (placă de presiune) părți :peace: Poate-poate o semi-restaurare, cu un nou interior și un nou motor, că tot nu imi plac mie atât de mult diesel-ul (Vinde cineva un motor de 3.2 V6 ?! Și dacă da, la ce preț ?)

Referitor la ambreiaj, care ar fi o bună alegere ? Valeo, Luk, Sachs ? Aș fi recunoscător să citesc niște opinii de la cine a citit pana aici :wave:

Pentru moment cam atât. Voi încerca să revin cât mai curând, poate cu niște poze, așa pentru posteritate...

O seară plăcută,
Cu respect.
JAN

P.S. @ibiza - îți mulțumesc pentru sfat (stiu, cu mare întârziere). am evitat a cumpăra la un preț cu 300 eur mai mare decat altundeva.


Top
   
 Post subject: Re: O Italianca in Cehia
PostPosted: 14 May 2019, 23:05 
Offline
User avatar

Joined: 13 Feb 2016, 13:25
Posts: 13
Car: Alfa Romeo GT
Am achizitionat o cheie noua replica dupa original de pe aliexpress la numai 8 eur :)

Cheia o gasiti aici si este mai mult decat OK pentru banii platiti.

Precizez ca butonul cromat nu este de metal, arcul este de proasta calitate si scartaie cand este apasat iar partea de cauciuc cu butoanele masinii pare facuta dintr-un cauciuc/plastic un pic mai dur decat cea al cheii originale. Am rezolvat primele doua cu un transplant de pe cheia veche si totul este rezolvat.

Comparatia o gasiti mai jos,
Salutari.


Attachments:
20190514_215245.jpg
20190514_215245.jpg [ 5.85 MiB | Viewed 226 times ]
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited