inca un dus-intors de la germanica

inca 5k km.si,cum niciodata nu te plictisesti cu alfa,iar au aparut cateva problemute
m-am trezit fara pompa stropitoare parbriz...chiar camd a inceput sa ploua.a iesit furtunul spiralat de la capota.dupa ce l-am pus la loc stergatorul din dreapta nu se mai misca(proba bil nu l-au strans suficien cand au schimbat parbrizul).am oprit pe banda de urgenta si am descoperit ca piulita era slabita.
s a terminat cu mufa la injectorul 4.din austria se tot simtea o usoara intrerupere a motorului si la iesirea dui ungaria mcsf...pana la nadlac cam 100 km am mers cu 80 km/h.in prima parcare din romania am pus testerul eroare injector 4.am scos mufa si am dat cu spray.dupa 50 km a inceput si mai rau plus ca acul de la combustibil urca si cobora.am oprit si am fixat mufa de injector cu un strap de plastic.
culmea este ca aveam o mufa de rezerva in masina.ma tot loveam de ea...acum nu am gasit-o.cea de la injectorul 3 a fost schimbata.