It is currently 18 Oct 2018, 06:32

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 53 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: 08 Oct 2018, 22:06 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 99
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
Calorifere bune nu au fost niciodata pe Alfa 166. Daca erau bune nu cedau in numar asa mare.Tie poate iti face presiune pe instalatie si cedeaza ce e mai slab. La alte masini cade tot de pe ele dar caloriferele nu ceapa. Ai dreptate 2.4 e mult mult mai usor de intretinut. Aveam consum 6,2 pe ultimii 4000km asta cu cauciucuri 205/55/16 si pana asta iarna cu cauciucuri 215/55/16 cam tot timpul aveam 6,6-6,7 Asta si afara si prin oras dar tin sa mentionez ca se circula lejer in zona la mine,mai ales in intervalul de timp in care circul eu.
Am jante pe 17 frumoase daca te intereseaza.+amortizoare noi fata spate care nu am mai apucat sa le pun pe masina.


Top
   
PostPosted: 09 Oct 2018, 22:37 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 386
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am fost in cartier la o firma care se ocupa de reparat radiatoare sa vad pe unde scapa si sa vad daca se poate repara , scapa undeva intre plastic si partea metalica , a zis ca genul asta de calorifere sunt proaste si de cele mai multe ori cedeaza din cauza plasticului de proasta calitate , caloriferele de genul asta nu se pot repara si se arunca, noroc ca nu sunt asa de scumpe.
Dupa cum vad caloriferele de 166 sunt destul de firave ,de fapt cred ca este cea mai sensibila piesa din circuitul antigelului , daca am vazut bine prin calorifer circula mereu antigel ca este iarna sau vară si este mereu sub presiune, daca am observat bine antigelul cald intra in calorifer intra abia cand declanseaza termostatul.
Presiunea ma gandesc ca poate creste din diferite motive , celule radiator infundate , aer pe instalatie , calorifer infundat , am intrebat la un service si au zis ca este posibil si de la antigel daca sau amestecat mai multe tipuri , garnitura chiuloasa ciupita, ma gandesc ca presiunea creste si daca se merge cu masina mai turata .

Initial am vrut sa cumpar 166 cu motor 2.4JTD dar am zis ca este cheluiala mai mare , aproximativ 600 lei impozit si 350 lei asigurare in plus fata de motorul 2.0TS ,plus ca gpl-ul era mul mai ieftin si dadeam mai putini bani la 100 km la mers cu GPL decat cu motorina, dar daca stiam ce urma alegeam motorul 2.4 JTD sau alta masina si scapam mai ieftin.

As pune roti de 17 doar pentru faptul ca cei de la RAR au trecut in carte doar 225/45/17 , or fi crezut cei de la RAR ca imi fac o favoare ,dar prefer rotile standard ale masinii, 205/55/16 ,acum ca sa fiu in regula trebuie sa ma duc la RAR sa omologhez si celelate anvelope care pot fi puse pe masina


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2018, 13:17 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 386
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Am desfacut azi caloriferul ramas si am vazut ca nu este asa de rezistent , de exemplu :
1. Marginile laterale din plastic ale caloriferului se etansează de partea din aluminiu doar printr-o garnitura din cauciuc si niște table care apasa carcasa din plastic pe garnitura , este de inteles din ce cauza ceteaza asa de repede si curge prin zona marginilor din plastic , ma asteptam ca etansarea laterala sa fie mai teapana ,eventual cu un silicon special care sa etanseze mai bine plasticul de cauciuc.
2. Cele 16 țevi din interior zici ca sunt facute din plastelina se indoiaie foarte usor , puteau sa le faca mai groase si nu mai crapau .

Cam astea ar fi principalele probleme , daca rezolvau mai bine problemele de mai sus caloriferul rezista mult si bine daca nu erau alte probleme serioase pe instaltie.

Cred ca problema caloriferului meu ,a fost ca sa adunat ceva mizerie pe spiralul din plastic care venea prin tevlile de sus , a facut ceva presiune si inceput sa scape antigel intre garnitura din cauciuc si marginea laterala din plastic.

O sa incerc sa reconditionez caloriferul , curat bine țevile de mizerie , caut niste silicon care sa reziste la apa fiarta si pun pe garnitura din cauciuc dupa care pun lateralele din plastic si indoi tablele la loc sa fixeze marginile caloriferului, dupa cateva ore ii fac o proba cu presiune .
Daca termin cu pierderile de antigel o sa pun pe viitor Paraflu ,poate este mai rasarit si nu mai apar probleme .


Attachments:
111.jpg
111.jpg [ 3.58 MiB | Viewed 86 times ]
222.jpg
222.jpg [ 3.32 MiB | Viewed 86 times ]
333.jpg
333.jpg [ 4.96 MiB | Viewed 86 times ]
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 53 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited