It is currently 19 Apr 2019, 10:27

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 12 Apr 2019, 19:22 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 28
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
Am dat cu triumf, se curata vopseaua aia neagra pana la alb, freci in nestire. Cred ca am sa le curat cu nitro si le revopsesc. Cand ziceam ca am terminat a mai aparut si asta...Dar, nu-i asa, detaliile fac diferenta. :lol:


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 13 Apr 2019, 12:48 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 28
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
Iesit pe ploaie la pus gume noi. Cu totul alta masina, normal. Mersul cu gume noi pe ploaie este excelent pentru relevat bucsaraie obosita. Ce credeam ca e zgomotul firesc al puntii spate a disparut complet. O noua constatare atenta a puntii spate a aratat ca bucsile dintre bascula si jamba sunt pa. Scartaitul de cauciuc care parea ca vine de la flanse amortizor de fapt venea de la bucsile amintite . Cauciucul a plecat de pe armatura interioara si freaca intre urechile de prindere. Si miercuri vine RAR-u'...


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 13 Apr 2019, 18:22 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 111
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
Eu ti-am spus cum e treaba cu pompa de ambreaj 😁😁 . La mine kit-ul de reparatie mi-a ridicat pedala inapoi timp de 2 luni si dupa tot ca inainte 😂😂😂Si singura alfa 166 cu plastice ramase originale cu cauciuc pe ele fara a fi nelipicioase ce am vazut-o e asta ce o am la dezmembrat 😂😂. La cealalta si cate am mai vazut toate au avut aceiasi problema. Am dat jos piesele lipicioase si le-am spalat in cada cu o perie aspra si dero,sa dus frumos lipiciul si culoarea neagra a ramas,exact ce trebuia. Pt.punte spate vezi ca sunt topice detaliate pt.bucse,brate etc.le gasesti la bucata pe fel de fel de firme.


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 14 Apr 2019, 13:44 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 28
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
Ioane, mare negustor esti ! Trimite-le ! Scoicile de la usile fata unde-s si butoanele de geamuri si tunelul median (asta e cel mai groanznic, ziceam sa-l dau cu praf de piatra negru sa zici ca e din marmura :-) )
Legat de pompa de ambreiaj, kit merita numai daca nu e ovalizat alezajul pompei, cred ca am un triobor 15-20 sa-l controlez...


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 15 Apr 2019, 09:32 
Offline

Joined: 01 Apr 2009, 10:56
Posts: 149
Eu am schimbat pompa de ambreaj pe sachs 300 ron, este buna dar pedala s-a intarit enorm de mult, necesita multa forta nu stiu trw daca este mai ok.


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 15 Apr 2019, 17:08 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 28
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
Daca s-a intarit pedala si are cursa activa scurtata atunci are diametrul piston mai mare. E suficient 1mm in plus la diam si cum aria piston creste cu patratul razei idem si efortul la pedala.


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 15 Apr 2019, 19:53 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 111
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
Nu sunt negustor deloc. Odata ce am datoria mea este sa informez!!! Acum imi aduc aminte si eu la cealalta masina cat de naspa era,la inceput ma trezeam cu pantalonii negri in genunchi si daca scapam ceva intre scaun si cotiera era belea,scoteam mana neagra 😂😂 Partea dintre scaune cu tot cu cotiera este ok,cotiera super ok.


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 17 Apr 2019, 18:11 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 28
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
Schimbat bucsile din fuzete spate. Pentru ca boltul de prindere amortizor de fuzeta era intepenit de rugina a trebuit sa inventez o presa cu surub sa le schimb pe masina. Bifat si RAR cu brio. Fel de fel de pareri de la inginerasii de acolo (legate de Alfa), nu am intrat in discutii, 30 de ani de stat sub masini te invata sa ai rabdare.
Azi am demontat pompa de ambreiaj, este Bosch, cu diam 15,75 mm si nu 19 cum se gaseseste pe piata kit garnituri. Astept o promisiune ptr maine. E ceva chin la demontat, cosmar va fi la potrivitul pe filet la piulita olandeza a conductei de iesire din pompa. Puteau sa faca armatura inferioara a bordului, in dreptul pedalierului, demontabila. Am avut pornirea sa o tai si sa o fac montaj cu eclise.
Inainte de RAR am alergat-o putin sa curete tevaria de evacuare. Am observat ca la accelerari brutale in treapta II rupe aderenta si pleaca in lateral dr sistematic, probabil roata stanga are o catime joc in articulatii si o ia in fata celei din dreapta, trebuie sa mai sap. Necazul este ca anomalia este atat de subtila ca nu m-am prins de unde este si nici cei de la RAR cand au zguduit-o.


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 17 Apr 2019, 19:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4932
Location: Brasov... oarecum.
Eu cred ca e planetara mai scurta pe stanga si se torsioneaza mai putin, de unde si roata stanga va fi cea care va conduce torque steering-ul.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 17 Apr 2019, 23:07 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 28
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
Yux, nu e cazul, ca sa faca asa rau ar trebui sa ai cuplu la iesirea din diferential peste 3000... :D


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 18 Apr 2019, 14:00 
Offline

Joined: 06 Dec 2015, 00:04
Posts: 111
Car: Alfa 166 2.4jtd 150
Daca cauciucurile sunt la fel precis ai ceva jocuri. Sau vezi bucsele mari de la puntea spate sa nu fie slabite.


Top
   
 Post subject: Re: Mi-am luat 166
PostPosted: 18 Apr 2019, 16:53 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 28
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
S-a rezolvat ,pivot superior stg, cu masina ridicata era beton, sub sarcina avea joc fata-spate dar nimic cand tragi de roata cu mainile sus-jos. Beleaua este ca nu gasesc kit pompa ambreiaj, Bosch 15,87mm. nici macar pompa, toate 19 sau 19,05. Mai am maine o incercare, kit Honda 15,9. Nu pot pune de 19, vedeti mai sus ce reclama un coleg cu efort crescut la pedala. In plus debitul marit al celei de 19 poate sa-mi scoata din plaja de lucru cilindrul efector coaxil rulmentului de presiune.
Ioane, puntea spate e ok, doar bucsi fuzeta am avut de schimbat.
Pentru ca masina nu a avut scut sub motor si nici nu am prins, vazut cum arata trebuie sa-i gandesc ceva. Sa vad cum pot face un releveu exact cu fire in axele piulitelor de prindere arestate in subcadru...Teava de evacuare e un gram mai jos decat planul inferior al subcadrului.. Nu mi-e de protejat ceva ci doar de o buna dirijare a curentului de aer care scalda motorul si curgerea aerului pe sub masina


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 37 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited