It is currently 27 Feb 2021, 18:53

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 100 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4
Author Message
PostPosted: 11 Nov 2020, 15:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5716
Location: Brasov... oarecum.
Ok, scurt update: Autolusso a remediat micile probleme...oarecum. Zornaitul vine de la racordul flexibil avariat. Oarecum de inteles avand in vedere varsta masinii, dar faptul ca inainte nu facea nici un zgomot inseamna ca in procesul de coborat-urcat motorul inapoi, a fost cumva deranjat. Oarecum au recunoscut faptul dar nu am mai avut chef sa ma mai cert cu ei.
Voi apela insa la o terta institutie in incercarea de a-mi recupera din prejudiciu.

Stergatoarele inca fac figuri, absolut aleatoriu si cred ca e din modulul de pe coloana. Ultima traznaie, am dat la stropitoare un spritz scurt si pompa cred ca a continuat sa mearga 30-45secunde in continuu. Cateodata dupa ce merg de nebune si nu se mai opresc, dau la maneta si nu mai pornesc.
Prin urmare caut tot modulul de pe coloana de directie SH, now e cam piperat si nu prea mai am chef de investitii. Tre sa fie cu partea de cruis control si stergatoare automate. Cautatul in UK nu ma prea ajuta ca numeri pe degetele de la mana unui ciung cate 66 au mai ramas. Orice pont imi e de mare ajutor momentan.

Altfel, km si benzina. Am concluzionat ca 95 e mai buna decat 98.
Attachment:
IMG_20201108_114811.jpg
IMG_20201108_114811.jpg [ 3.58 MiB | Viewed 1404 times ]
Different shades of grey. :(

Pe partea de articulatii si geometrie e cam pilaf: pe curbe cu denivelari e pe peste tot. Asta e un capitol la care ma mai gandesc daca vreau sa investesc ceva, momentan inca nu troncane excesiv :lol:
Cauciucurile fata DOT2015 is praf pulbere fina si pe franare si pe accelerare desi is ceva Pirelli P-zero bla-bla.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2020, 16:09 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 727
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Cred ca sunt putine 166 ,care stau bine pe partea de articulatii, la ce preturi au ,majoritatea au probleme , probabil sa se schimbe toate bratele /bucsile cu manopera ,ajung la cel putin 1000 euro , chiar daca se investesc bani astia , cand se regleaza geometria nu sunt multi care stiu ce sa desfaca si cum sa regleze unghiurile calumea . Multi in afara de reglajul din bielete , nu prea stiu altceva , probabil este si pierdere de timp din partea lor ,ca sa faca totul ca la carte .

Cu maneta stergatoareler ,este bine daca se poate verifica la un electrician , poate este buna si face figuri partea cu mufele de la ansamblul stergator.
Mai este varianta sa cumperi din tara ,ca pentru sudul Angliei sunt mai multe firme care fac transporturi .


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2020, 02:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5716
Location: Brasov... oarecum.
Pe partea de articulatii stiu ce trebuie si stiu ce trebuie fcut, nu-i bai. Mi-am asumat cand am luat-o. Solutii ar fi multiple ca sa iasa bine, inclusiv un set Powerfle pentru a scadea costurile cu brate noi, asta daca is ok bratele, pivotii.

Pe partea de electric am zis sa extind aria de cautare si sa schimb tot complexul de manete. Nu pre am incredere in electricienii de pe aici, plus ca m-ar ajunge la pret de piesa noua si nu merita deranjul.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 15 Nov 2020, 17:27 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4045
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Atentie la bucsile de la puntea spate, ca tot adusesi vorba ca stii ce-i de facut acolo, vezi ca ele sunt responsabilele principale de acea cadere pronuntata a rotilor si implicit uzura nasoala si tinuta de drum proasta. :peace:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
Giulietta M-air TCT 170hp
156 3.2v6 24v GTA
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 15 Nov 2020, 23:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5716
Location: Brasov... oarecum.
Da Guli stiam chestia asta. Inainte sa merg sa o vad i-am cerut gagiului niste poze din spate expre pentru treaba asta. Nu parea cracanata si in continuare nu pare. Altfel nu ma.osteneam sa merg sa o vad. Dar clar e obosita. Pe curbe cu denivelari danseaza ca o dansatoare de samba.

Ideal ar fi un kit powerflex, acolo unde bratele sunt inca ok, si brate noi unde nu se poate pune powerflex. Dar ramane de vazut ce voi face. Nu pare sa ma fi cucerit complet...inca.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2020, 17:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5716
Location: Brasov... oarecum.
Check engine. Sonda lambda de dupa catalizator. Cel mai probabil racordul flexibil care a inceput sa scape gaze. Asta dupa ce am vorbit cu Ciprian. Il antrenez pentru asistenta online. Asta ca sa pastram social sitancing... Cine doreste, cine mai pofteste.


Attachments:
IMG_20201205_163031.jpg
IMG_20201205_163031.jpg [ 1.32 MiB | Viewed 1105 times ]
IMG_20201206_100106.jpg
IMG_20201206_100106.jpg [ 1.7 MiB | Viewed 1105 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 06 Dec 2020, 18:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5716
Location: Brasov... oarecum.
Si ca tot veni vorba, o lasam pentru la anu, dar racordul tre scimbat. Momentan am sters eroarea dar probabil o sa reapara.
Si daca tot umblam la evacuare, poate merita schimbata si finala care se desface ca o ceapa. Ma gandeam la niste recomandari de la voi? Nimic fancy, nu vreau mai mult zgomot sau chestii.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2020, 11:51 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 437
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
yux_mm Quote:
poate merita schimbata si finala care se desface ca o ceapa. Ma gandeam la niste recomandari de la voi? Nimic fancy, nu vreau mai mult zgomot sau chestii.
Daca nu vrei galagie, mergi pe Imasaf, cred ca sunt si producatorii OEM. Si eu consideram Imasaf apoi m-am sucit si am vrut galagie :lol: .

Uite varianta: https://www.ebay.co.uk/itm/IMASAF-exhau ... Sw~G5dO7Ok

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2020, 15:38 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3594
Car: Carla
Location: Tim/Buc
yux_mm Quote:
Check engine. Sonda lambda de dupa catalizator. Cel mai probabil racordul flexibil care a inceput sa scape gaze. Asta dupa ce am vorbit cu Ciprian. Il antrenez pentru asistenta online. Asta ca sa pastram social sitancing... Cine doreste, cine mai pofteste.
Vezi ca ala e cod de lambda 1, nu de lambda 2.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2020, 17:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5716
Location: Brasov... oarecum.
Imasaf am vazut si eu la pret bun. Nu am nevoie de galagie...inca.

Valak, momentan am sters-o si inca nu a mai aparut. Tre sa schimb racordul flexibil ca ala stiu sigur ca e cu probleme. Daca reapare dupa inlocuire mai investighez sondele.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2021, 23:04 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 500
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Că tot se vorbea de căratul bicicletelor...


Attachments:
4501177494_00f30833d8_b.jpg
4501177494_00f30833d8_b.jpg [ 279.84 KiB | Viewed 860 times ]
Top
   
PostPosted: 16 Jan 2021, 20:07 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5716
Location: Brasov... oarecum.
Da, stiu poza. Problema.e ca sunt atat de rare incat nuncred ca merita efortul.
Am gasit ceva la Mont Blanc, o sa le iau de acolo.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2021, 09:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 20:00
Posts: 309
Car: 936/937
Location: Bucuresti
yux_mm Quote:
Check engine. Sonda lambda de dupa catalizator. Cel mai probabil racordul flexibil care a inceput sa scape gaze. Asta dupa ce am vorbit cu Ciprian. Il antrenez pentru asistenta online. Asta ca sa pastram social sitancing... Cine doreste, cine mai pofteste.
ce`mi plac ceasurile de bord negre :love:

_________________
Alfa is my Church. Alfa is where i heal all my hurts


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2021, 02:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5716
Location: Brasov... oarecum.
Intr-o buna dimineata m-am suit in masina, am apasat ambreiajul ca sa o scot din viteza si...baam. Ma lovit in amintiri: ambreajul moale s-a dus pana am gadilat motorul cu bombeul papucului. De mentionat ca pana atunci aveai nevoie de vreo 2-3 cai putere ca sa il apesi, era foarte dificil daca dadeai de un ambuteiaj. La fel s-a intamplat acum cativa ani cu 47-le la un semafor, iar atunci rulmentul a trecut prin placa de presiune si nema miscare. N-am mai reusit sa o bag in viteza. De data asta, cu inima stransa, am bagat usor in viteza. Nu a carait, semn ca poate inca nu era puscat abreiajul, am ridicat usor piciorul si voila, undeva la capatul de sus al cursei pedalei ambreiajula a cuplat si masina s-a miscat. Pe masura ce compartimentul motor si cutia si restul de subansamble s-au incalzit au aparut si trepidatiile la pornirea de pe loc sau la trecerea din 1 in 2. Ceva acceleratie pe turometru dar masina se misca cu aceeasi viteza, semn ca abreiajul si patineaza. M-a dus pana la ambasada unde aveam treaba si inapoi. Uuuhhh...scapasem de platforma. Eram insa cu inima oleaca stransa ca trebuie sa schimb si volanta, fiind cu masa dubla.

Incercarea numarul 2: unde o duc? De Autolusso nici nu vroiam sa ma gandesc dupa experientele anterioare. Prea departe nu vroiam sa merg pentru ca nu stiam cat mai tine ambreiajul.
Asa ca am facut oleaca de research pe pretenasul Google si am inceput cu cateva garaje din cartier, pe care le-am vazut si pareau decente. Cu masini variate in curte, unele mai scumpe, unele mai ieftine, unele mai noi unele chiar vechi. Cateva telefoane, unii mai de treaba altii mai intepati, oricum, numai preturi de m-au scos din bascheti.
Back to square one. Google again, am gasit un agregator de site-uri, trimit niste email-uri, dau niste telefoane si dau de un bulgar foarte decent, cu un garaj relativ mic care imi da un pret realist pentru kitul de ambreaj si manopera, cu un timp de lucru decent, o zi de lucru, doar ca a trebuit sa stau cu masina parcata o saptamana pana o putea lua in primire.

Mno, in ziua prestabilita, ma duc, las masina si schimb si cateva vorbe cu gagiul. Un tip destul de tanar, probabil undeva in jur de 35, cu o freza ferchesa de haiduc modern dar nu neaparat monden. Aflu ca omul a participat la curse de drifting, ocupatiune actualmente abandonata datorita lipsei de timp. Printre altele omul are si un Volvo 740/760 trantit la pamant, turbat si tunat destul de haios, oleaca in genul masinilor ruginite intentionat. Mno, inspira oleaca de incredere ca stie sa desfaca un surub sau alte de-astea.

Bun, am mers a doua zi sa iau masina. Aflu ca i-a dat ceva batai de cap, niste suruburi ruginite..de-astea, clasice de masini vechi si trecute prin clima de pe insula. Partea proasta e ca atunci cand a golit cutia de lichid, a strans doar vreun litru de zeama (multumesc Autolusso ca pe banii si uleiul pus la dispozitie de mine te-a durut la banana). A mai completat el cu vre 700ml conform specificatiilor. O sa il schimb complet in curand pentru ca mi-a aratat ce a colectat si era cam negru desi a fost schimbat in septembrie. Acum ca scriu randurile astea ma intreb de fapt dac Autolusso chiar l-a schimbat...

Una peste alta, ambreajul merge bine, prinde imediat ce incep sa ridic piciorul, nu am vibratii sau alte nebunii, semn ca volanta inca mai are ceva viata in ea. Lucru confirmat si de bulgar de altfel.

Urmeaza racordul flexibil, tot o marca Autolusso... Ma duc tot la bulgar, am vorbit deja.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2021, 10:43 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1263
Car: GTV
Pe alfaowner sunt toti excitati cand vorbesc de autolusso, uneori ai impresia ca vorbesc de a doua venire a lui Hristos. Pacat ca e peste mana si costisitor sa verifici tot ce au lucrat ei initial la masina. Acum ca ai dat de bulgar poate nu mai ai nici ganduri negre.


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2021, 12:32 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5716
Location: Brasov... oarecum.
Am inteles ca Autolusso au facut si treburi bune, probabil pe vremea cand Ned isi dadea mai mult interesul si nu era atat de hands-on si mi-se-rupist. Poate avea mai multa incredere in angajati pe vremuri. Din pacate pentru noi si din fericire pentru el, are cativa mecanici priceputi, dar posibil cam lenesi.
La partea de comunicare, etc, cu siguranta stau cel mai prost din cati am vazut.

Aia de pe AO de ii ridica in slavi or fi aia pe care i-a periat bine sa ii faca reclama, word of mouth, cum zic astia. Ii ca in povestea cu VW Golf: au facut vreo 2 modele tanc si acum toata lumea crede ca modelele actuale is din acelasi aluat ca atunci. Ori nu mai e chiar asa.
Am mai rasfoit internetul deapre review-uri si am mai gasit oameni tratati la fel chiar si din alte tari. Povestea unul de la o firma din Olanda care a trimis o cutie de viteze pentru nu stiu ce reparatie pentru care Autolusso cica ar fi experti in treaba aia. I-a venit inapoi mai stricata decat a trimis-o. Aceeasi poveste cu mi-se-rupism si comunicare de 2 lei a lá Ned. Pana la urma a reparat-o in Olanda la mai putini bani decat la Autolusso.

Mno, una peste alta vedem ce face bulgarul. Azi ma duc sa masoare racordul.

Ganduri negre? :lol: ...vedem. Momentan o folosesc. Oricum aici inca ne tine Boris in lockdown, asa ca nu e prea multa miscare pe piata auto.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2021, 14:45 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6664
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Se pare ca ai avut un gram de noroc cu amicul bulgar :) :clapping:

In alta ordine de idei, uleiul din cutie se murdareste destul de greu daca nu ai vreo nasoala la cutie... imi amintesc ca in GT aveam ulei de culoare aurie si era destul de curat cand l-am schimbat prima si a doua oara (l-am schimbat la fiecare schimb de ambreiaj... au fost 2 in 80k km... rulment de rahat), in 159 uleiul este de culoare rosiatica si iarasi era destul de curat cand l-am dat jos... mnohhh masini la ±150-200k km, iar astia din vest nu se obosesc prea tare sa schimbe uleiul in cutie... mai degraba schimba masina decat uleiul.

Nu stiu ce kit de ambreiaj ai montat sau ce rulment, insa din experienta personala iti spun ca rulmentul after market are durata de viata mai scurta comparat cel de origine. La mine un valeo a crapat dupa ±20k km, iar cel OEM a tinut mai bine de 40k km si tine si in ziua de astazi.

PS. de curiozitate cu cat te-a tarifat prietenul bulgar pt manopera si cat ar fi costat la orice alt service?

PS2. Imi pare rau de patania ta cu autolusso... aparent raportul calitate/pret nu e cel mai fericit.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2021, 00:13 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 727
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Ce piese erau cu probleme ? Mi sa întâmplat de câteva ori în iarna 2016-2017 sa se duca pedala de ambreiaj la fund și să rămână acolo până o ridicam cu mana sau piciorul ,dar după ce se incalzea își revenea , am făcut o aerisire mai serioasa din pompa dupa cutie și și-a revenit.
Cu uleiul ,poate ai noroc și să inegrit, că era în cantitate mai mică decât trebuia ,daca afectează într-un fel , la mine când să inegrit după câteva luni de la înlocuire, era bușită cutia , sau spart niste rulmenți cu carcasa din plastic sau un material asemănător , sau împrăștiat acele prin cutie și cu timpul intra mai greu in viteze .


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2021, 01:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5716
Location: Brasov... oarecum.
Nesquick, pretul a fost pentru piese si manopera. Kitul fiind Valeo. Am platit 650 de lire, dar e irelevant pentru ca vorbim de UK nu Ro. Are relevanta daca pui pretul in balanta cu ce am primit de la altii. Si cel mai mare a fost de la un garaj de aici din cartier, aproape 1200 de coco.
Ficiorul de bulgar a completat ulei in cutie sa fie ok. Momentan il las asa, si in urmatoarele luni il schimb sa fie o singura zeama.

Iuli: problema a fost la disc, placa si rulment :lol: Mi-a aratat ce a scos. Discul cam terciuit, poate ar mai fi mers cateva mii de km, dar nu multe, si nu sunt expert. Arata cam nasol. Placa era moale iar rulmentul terciuit si el, cu oleaca de joc. Oricum, se simtea la pedala ca nu mai e ce trebuie, patina...ce sa mai. Si-a trait traiul, si-a mancat malaiul.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2021, 08:34 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6664
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Nu aveam de gând sa compar cu RO... pentru ca nici veniturile nu sunt comparabile cu RO.
Prețul zic eu ca a fost de bun simt, chiar mic as putea spune. Dat fiind ca doar piesele au fost undeva la 300-400£. Cel mai probabil ca omul ti-a dat și factura pe suma respectiva, deci automat a mai încasat și fiscul ceva.



Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2021, 12:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5716
Location: Brasov... oarecum.
Eu am gasit kitul complet pe online intre 160 si 300+
160 era o oferta, redus de la vreo 200+.

Pretul a fost ok. Omul a muncit aproape o zi intreaga. De pe la 10 pana pe la 4. Si da, am.primit factura.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2021, 20:58 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 727
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Eu zic ca sa miscat destul de repede , probabil a desfacut cutia si a tras-o catre roata din stanga si sa descurcat cu montarea kitului de ambreiaj in locul ramas , cred ca pierdea mai mult timp daca dadea cadrul jos , oricat de priceput era .
Ma uitam pe Youtube si vedeam ca era un tip ,putin mai la nord de Londra ,care schimba doar abreiaje la domiciliul clientului (Kevin-Albert Williams) , din clipuri, vad ca face toate marcile cunoscute , la Alfa am vazut doar Mito , acum cine stie ce preturi are.

Pe Autodoc24 , arata doua kituri de ambreiaj Valeo pentru 3.2 ,757 lei si 1035 lei , nu stiu diferenta intre ele .


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2021, 01:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5716
Location: Brasov... oarecum.
Cum a facut, cum n-a facut, s-a descurcat cu ambreiajul.

Si pentru ca flexibilul era din ce in ce mai enervant, am organizat cat mai repede schimbarea lui. Rezultatul ok, e si mai liniste acum. Partea proasta e ca am constatat catalizatorul care se dezintegreaza, ala de dupa flexibil. Celelalte par ok la prima vedere. A decupat oleaca de tabla, a scos partile desprinse si a sudat inapoi. totul bine pentru moment. Urmeaza sa fac la un moment dat un test de noxe sa vad daca o sa treaca MOT-ul. Iar apoi vom mai vedea ce si cum.

Din considerente de buget a "reconditionat" garniturile, desi in mod normal ar fi trebuit schimbate.
O parte din suruburi s-au lasat mai greu convinse, dar pentru o ajustare modica a pretului s-au facut si ele si alte mici retusuri.


Attachments:
IMG-20210222-WA0001.jpg
IMG-20210222-WA0001.jpg [ 424.38 KiB | Viewed 161 times ]
IMG-20210222-WA0002.jpg
IMG-20210222-WA0002.jpg [ 462.3 KiB | Viewed 161 times ]
IMG-20210222-WA0003.jpg
IMG-20210222-WA0003.jpg [ 117.78 KiB | Viewed 161 times ]
IMG-20210222-WA0004.jpg
IMG-20210222-WA0004.jpg [ 393.82 KiB | Viewed 161 times ]
IMG-20210222-WA0005.jpg
IMG-20210222-WA0005.jpg [ 215.66 KiB | Viewed 161 times ]
IMG-20210222-WA0006.jpg
IMG-20210222-WA0006.jpg [ 209.65 KiB | Viewed 161 times ]
IMG-20210222-WA0007.jpg
IMG-20210222-WA0007.jpg [ 435.28 KiB | Viewed 161 times ]
IMG-20210222-WA0009.jpg
IMG-20210222-WA0009.jpg [ 175.92 KiB | Viewed 161 times ]

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6
Top
   
PostPosted: 23 Feb 2021, 13:01 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 437
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Dubios ca se dezintegreaza catalizatorul central, normal pre catalizatoarele se consuma primele. Am vazut catalizatoare centrale la vanzare, chiar si unul nou la un moment dat, deci exista variante daca vrei sa-l schimbi.
Arata bine pre catalizatorul, posibil sa fi fost schimbate?

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2021, 14:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5716
Location: Brasov... oarecum.
16 ani de "mesteri" englezi...orice e posibil.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 100 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited