It is currently 08 May 2021, 20:02

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 103 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 16 Mar 2021, 20:13 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jun 2008, 15:51
Posts: 152
Car: Alfa 166 3.0 V6
Location: Bucuresti
Volanta aftermarket nu mai exista si nici nu mai produce nimeni pentru masina asta. Pe alfisti am gasit volanta originala la 1000 euro. Daca nu am alta varianta, iau asa. Dar totusi vreau sa incerc o reconditionare inainte, sa fiu sigur ca am epuizat toate variantele. Ideea e ca acea coroana dintata e desprinsa si atinge in blocul motor. Nu stiu cum se fixeaza ea, probabil are o bucsa de centrare care la mine s-o fi rupt. Poate am noroc si reusesc sa o salvez.

_________________
Alfa 166 Super 3.0 V6 24v
Fiat Bravo Sport 2.0 Multijet


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2021, 20:45 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6697
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
1000e .. mda cam piperat ce sa zic :)

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2021, 21:31 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 777
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Nu cred ca are ceva de centrare , coroana probabil ca se incalzeste bine cand se da jos,la fel la si montarea pe volanta


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2021, 00:55 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1042
Location: Lisbon
Parca e mai convenabil sa iei din Uk kit-ul ahm la 571£ + tva.

_________________
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2021, 09:12 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jun 2008, 15:51
Posts: 152
Car: Alfa 166 3.0 V6
Location: Bucuresti
Ar fi o idee buna sa pun cu masa simpla? Care ar fi avantajele si dezavantajele? Eu ma tem sa nu ii stric din confort, nu vreau sa smuceasca tare la fiecare schimbare de treapta sau cand iau piciorul de pe acceleratie.

_________________
Alfa 166 Super 3.0 V6 24v
Fiat Bravo Sport 2.0 Multijet


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2021, 19:02 
Offline

Joined: 15 Oct 2019, 10:03
Posts: 65
Car: Alfa GT
Location: Iasi
italian_car_fan_87 Quote:
Ar fi o idee buna sa pun cu masa simpla? Care ar fi avantajele si dezavantajele? Eu ma tem sa nu ii stric din confort, nu vreau sa smuceasca tare la fiecare schimbare de treapta sau cand iau piciorul de pe acceleratie.
Daca optezi pt masa simpla, vei compromite putin din comfort. Masina va accelera ceva mai rapid, vei simti mai multe vibratii de la motor in habitaclu. Alt dezavantaj ar mai fi ca foarte probabil sa fi nevoit sa schimbi si ambreiajul cu unul care sa suporte ceva mai mult cuplu. Daca folosesti un disc de ambreiaj OEM, posibil sa nu duca mult.


Top
   
PostPosted: 18 Mar 2021, 11:43 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jun 2008, 15:51
Posts: 152
Car: Alfa 166 3.0 V6
Location: Bucuresti
Se pare ca nu am alta varianta decat cu masa simpla. Voi comanda pana la urma un kit de ambreiaj nou pentru 156 GTA, cu o volanta cu masa simpla second hand tot de pe un 156 GTA. Daca pun ambreiaj dedicat pentru volanta cu masa simpla, ar trebui sa nu fie probleme. Da, nu imi place ca voi altera din confort, dar alta varianta nu exista, asa ca trebuie sa ma multumesc cu asta.

Eventual daca exista cineva pe aici care dezmembreaza un 156 GTA si are o volanta, ar fi perfect, altfel trebuie sa o aduc tocmai din Olanda.

_________________
Alfa 166 Super 3.0 V6 24v
Fiat Bravo Sport 2.0 Multijet


Top
   
PostPosted: 18 Mar 2021, 12:19 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5821
Location: Brasov... oarecum.
Pai GTAul are tot masa dubla din cate stiu.
Ideal ar fi sa pui un kit precum cel pentru care ai pus link mai sus, adica sa fie compatibile unul cu altul.
Cat despre confort, cred ca te vei obijnui sa dai drumul mai usor la ambreaj. Nu stiu cat de mare e diferenta in utilizare intre o volanta simpla si una dubla, dar ma gandesc ca poate fi echivalata intr-o oarecare masura cu situatia in care schimbi un ambreaj absolut pardaf cu unul nou...

Nu stiu la 3.0 cum e, dar la 3.2 se recomanda si un LSD, stiut fiind ca GTAurile, de exemplu, sufera de diferentiale facute zdrente. Ma gandeam ca daca tot esti cu masina eviscerata, si daca bugetul se poate intinde...ar fi o idee.
Am facut exact treaba asta la 47 cand a picat ambreajul. A fost oleaca de scandal in portofel dar am trecut peste. Bine, a mai trebuit sa dau si acasa explicatii pentru ce am cheltuit, dar asta e alta poveste :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 18 Mar 2021, 12:41 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jun 2008, 15:51
Posts: 152
Car: Alfa 166 3.0 V6
Location: Bucuresti
GTA are masa simpla, mai usoara si mai sport, pe 166 au pus masa dubla pentru mai mult rafinament si confort.

Diferential nu stiu daca sa upgradez pentru ca nu e o masina pe care o voi abuza. GTA auun caracter mai sportiv si sunt mai exploatate de proprietari.

Cat despre portofel, vedem la sfârșit ce iese, investitiile au depasit oricum banii dati pe masina. Daca vor fi probleme acasa, bancheta de la 166 pare confortabila. Cred ca se doarme bine pe ea :D

_________________
Alfa 166 Super 3.0 V6 24v
Fiat Bravo Sport 2.0 Multijet


Top
   
PostPosted: 18 Mar 2021, 14:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5821
Location: Brasov... oarecum.
italian_car_fan_87 Quote:
GTA are masa simpla, mai usoara si mai sport, pe 166 au pus masa dubla pentru mai mult rafinament si confort.
Pai GTAul e o masina utilizabila zilnic, nu e ca si cum dai drumul la ambreaj si fuge de sub tine. Cred ca pierderea de confort e minima in cazul asta...
italian_car_fan_87 Quote:
Diferential nu stiu daca sa upgradez pentru ca nu e o masina pe care o voi abuza. GTA auun caracter mai sportiv si sunt mai exploatate de proprietari.
Tu sti man ce si cum :D
italian_car_fan_87 Quote:
Cat despre portofel, vedem la sfârșit ce iese, investitiile au depasit oricum banii dati pe masina. Daca vor fi probleme acasa, bancheta de la 166 pare confortabila. Cred ca se doarme bine pe ea :D
:lol: Been there, done that...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2021, 11:03 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7294
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Investitiile in cazul nostru depasesc mereu valoare masinii. Mergi fara griji pe ambreiaj si volanta de GTA. Vezi ca iti trebuiesc si suruburile aferente si daca tin minte bine parca si cilindrul receptor.

Also, daca poti, ia dif. Chiar si sh. Salvezi o cutie si o eventuala manopera.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Spider 2.4 JTDm 20v
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
ex:Alfa Romeo Giulia 2.0 AT Veloce
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo 156 2.4 mJTD 20v TI
ex:Alfa Romeo 166 2.4 mJTD 20v Sportronic
ex:Alfa Romeo 166 2.4 JTD 10v


Top
   
PostPosted: 21 Mar 2021, 17:39 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jun 2008, 15:51
Posts: 152
Car: Alfa 166 3.0 V6
Location: Bucuresti
Pana la urma am gasit volanta, cu suruburile aferente, si ambreiaj de 156 2.5 V6. Se potriveste fara probleme. Cilindrul receptor la mine trebuie schimbat oricum. Trebuie luat tot de 156?

_________________
Alfa 166 Super 3.0 V6 24v
Fiat Bravo Sport 2.0 Multijet


Top
   
PostPosted: 10 Apr 2021, 08:06 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jun 2008, 15:51
Posts: 152
Car: Alfa 166 3.0 V6
Location: Bucuresti
Masinuta e aproape gata. M-am blocat intr-o singura chestie. O conducta care merge din pompa de servo in caseta de direcție. Pierdea mult ulei de servo pe acolo, asa ca am dus piesa la sertizat, insa cei de acolo au sucit cumva conducta si acum nu mai ajunge unde trebuie si nu se mai poate monta pe masina. Are cineva idee unde pot gasi? Noua nu am gasit pe nicaieri. Codul este 60661955. Am înțeles ca e aceeași si la 2.5 V6.

_________________
Alfa 166 Super 3.0 V6 24v
Fiat Bravo Sport 2.0 Multijet


Top
   
PostPosted: 19 Apr 2021, 20:55 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jun 2008, 15:51
Posts: 152
Car: Alfa 166 3.0 V6
Location: Bucuresti
Astazi a fost o experienta interesanta. Motorul e inapoi pe masina, porneste si merge excelent. Insa la scurt timp dupa pornire a inceput sa iasa fum. Ardea capitonajul de la peretele de foc. Il schimbasem inainte de a urca motorul la loc, pentru ca cel de pe masina era deteriorat de la diverse pierderi de fluide si arata cum se vede in poza de mai jos. Am pus unul de JTD, pentru ca doar asa am gasit in stare buna. E posibil ca cel de diesel sa fie din alt material, care sa nu reziste la caldura emanata de benzinar? Care ar fi explicatia?


Attachments:
IMG-20210415-WA0020.jpg
IMG-20210415-WA0020.jpg [ 378.23 KiB | Viewed 331 times ]

_________________
Alfa 166 Super 3.0 V6 24v
Fiat Bravo Sport 2.0 Multijet
Top
   
PostPosted: 20 Apr 2021, 00:02 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7294
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Foarte posibil sa difere. La v6 ai o galerie de evacuare pe cand la jtd ai o galerie de admisie, evacuarea fiind pe fata.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Alfa Romeo Spider 2.4 JTDm 20v
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
ex:Alfa Romeo Giulia 2.0 AT Veloce
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo 156 2.4 mJTD 20v TI
ex:Alfa Romeo 166 2.4 mJTD 20v Sportronic
ex:Alfa Romeo 166 2.4 JTD 10v


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2021, 00:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5821
Location: Brasov... oarecum.
Eu ma astept ca acel panou sa fie din materiale neinflamabile indiferent de motorizare sau marca. Daca a luat foc eu mi-as pune multe semne de intrebare.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2021, 07:56 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2187
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
Sincer, eu n aș pune același material cu aceleași proprietăți pe toate versiunile de motoare dacă nu este necesar. Cost reduction.

Eu aș verifica cu o brichetă pe fiecare din ele cât de repede ard. Tind să cred că cel de jtd n as fost prins în toate clipsurile/prinderile și să fi atins evacuarea sau poate era impregnat cu diverse.

Sent from my BE2013 using Tapatalk


_________________
Rolling:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2021, 10:09 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jun 2008, 15:51
Posts: 152
Car: Alfa 166 3.0 V6
Location: Bucuresti
Da, analizand cu atentie capitonajele de diesel si cele de benzinar, sunt ceva mici diferente. Material mai gros la diesel, probabil ca sa antifoneze mai bine zgomotul mai mare, si o mica diferenta de forma in zona galeriei de evacuare. Din cauza acelei diferente, capitonajul era prea aproape de galerie, care bineînțeles se incinge si de aici a aparut problema.

_________________
Alfa 166 Super 3.0 V6 24v
Fiat Bravo Sport 2.0 Multijet


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2021, 10:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4061
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Recomand imbracarea galeriilor in material termoizolant. Sau, si mai bine, ceramic wrap inainte si apoi imbracare in banda termoizolanta, ajuta si la reducerea caldurii din compartimentul motor, si nici nu iei foc.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
Giulietta M-air TCT 170hp
156 3.2v6 24v GTA
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2021, 10:39 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5821
Location: Brasov... oarecum.
Hermanoli, eu ziceam de materiale neinflamabile, minerale. Nu organice. Indiferent ce folosesti, dar sa nu arda.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 20 Apr 2021, 18:09 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jun 2008, 15:51
Posts: 152
Car: Alfa 166 3.0 V6
Location: Bucuresti
Daca are cineva capitonajul ala pe o masina dezmembrata, as avea nevoie de el si nu gasesc pe nicaieri. Doar ala a mai ramas.Trebuie dat jos motorul din nou pentru a il monta, dar asta e.

_________________
Alfa 166 Super 3.0 V6 24v
Fiat Bravo Sport 2.0 Multijet


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2021, 09:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2041
Car: 156 GTA
Poate te ajuta produsul asta:

https://www.thermotec.com/products/soun ... ool-it-mat

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2021, 15:49 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2187
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
“WARNING: This product contains a chemical known to the State of California to cause cancer and/or birth defects or other reproductive harm. "

Mai costă și 500ish coco.



Sent from my BE2013 using Tapatalk


_________________
Rolling:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2021, 16:21 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jun 2008, 15:51
Posts: 152
Car: Alfa 166 3.0 V6
Location: Bucuresti
Piesa clar nu o gasesc, deci un material de genul ar trebui sa aplic. Ce ziceti de asta:

https://www.joom.com/ro/products/5d9c00 ... 0101980581

_________________
Alfa 166 Super 3.0 V6 24v
Fiat Bravo Sport 2.0 Multijet


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2021, 19:09 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5821
Location: Brasov... oarecum.
Nu merge. Rezistenta la flacara directa e unde e folia de aluminiu. Insa materialul cauciucat probabil se va topi la peste 149°C. La temperaturi suficient de mari va lua si foc.
Mai cauta :D as augera ceva pe baza de vata minerala sau alte materiale 100% non combustibile.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 103 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: On ]