It is currently 22 Sep 2019, 09:39

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 96 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 01 Aug 2013, 18:07 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
sportwagon Q4 & crosswagon Q4 sant rare.
raritatea are cumva legatura cu pretul initial de achizitie foarte mare (36k eur)

acest topic capata sens in limba romana (poate o sa pun si traducerea in engleza si italiana) mai ales ca in ultimul timp pe piata second s au achizitionat cateva exemplare in romania, unii din useri fiind si in club :)

trenul de rulare, ma refer in special la diferentialul central, cardan este unul foarte reusit si robust, dar ca orice lucru facut in epoca de plastic are limitarile sale.

sa incepem cu diferentialul central si cutia. nimic deosebit ca si defecte semnalate fata de 156 normal:

-griparea timoneriei care se rezolva usor si musai respectarea intervalelor de schimb pentru ulei in cutia de viteze . folosesc cu succes 75w90, asigura o functionare decenta la rece.

-un alt defect e pierderea de ulei la flansa ce duce spre cardan, daca se pierde mult ulei trebuie inlocuit semeringul respectiv. daca doar umezeste se poate lasa asa, nu e o problema.

-diferentialul central in timp capata ceva joc care poate deranja la cuplari bruste , nu e nimic grav , acest "defect" este foarte prezent si in transmisiile clasice gen audi quattro 4x4 permanent cu 1 sau doua diferentiale de tip Torsen.

acest joc se poate regla(depinde din ce loc al diferentialului provine) teoretic prin reglaj sau introducerea saibelor de uzura suplimentare dar aceasta actiune va face probabil parte din alt topic cand va veni momentul demontarii lui vreodata(never say never).
o mare parte din jocul transmisiei se elimina prin upgrade ul prezentat in topicul frate(q4 diff mount upgrade) prezent pe site.

cel mai dureros subiect poate fi (dupa 150k) cardanul. lucruri de care ar trebui sa tineti cont la demontat/montat:

marcati pozitia pe flanselede legatura si pe suportul rulmentului intermediar, acest lucru poate fi critic pentru o transmisie cu vibratii reduse si uzura mica in timp. deobicei daca gresesti ceva la cardan vei vedea dupa ceva km cand va trebui sa scoti din buzunar 1900 euro , pretul de lista al cardanului.

dupa 150k poate aparea un zgmot metalic sec la cuplare mai ales in treptele inferioare, nu trebuie sa va sperie , este un zgomot dat de canelurile pe care se cupleaza cardanul la diferentialul spate, se creeaza putin joc, foarte greu de eliminat, o vaselina groasa probabil ar face liniste o perioada indelungata acolo. o sa pun cateva poze din eper cu arborele.

primul lucru care va ceda la cardan este oboseala flansei intermediare (bineinteles nu se gaseste separat ci tot cu cardan) lucru care va da , la sarcina partiala treapta 2 si 3 , un sunet sacadat de polizare sesizabil doar cu geamurile inchise(in masina), fenomenul care are loc e o descentrare radiala temporara a arborelui cardanic.

pentru flansele tasate dar care inca mai au ceva material elastic se poate interveni cu material de adaos din cauciuc pentru ajustarea unghiului cardanului (alinierea sa). o sa pun o poza nu prea clara in care se vede cum e fixata piesa. mai exista o solutie cu inlocuirea acelei flanse dar abia dupa ce voi realiza noua flansa(daca e cazul) va voi prezenta proiectul.deocamdata masina se comporta bine.

in final, e bine ca din cand in cand sa gresati crucile cardanice si rulmentul intermediar chiar daca nu au gresoare(cu vaselina sub presiune la spray) deoarece acel strat ofera protectie impotriva apei iar daca exista o mica uzura , vaselina patrunde in articulatie/rulment si va salveaza pentru cateva mii de km poate si mai mult de cheltuiala.

evitati sa treceti prin apa daca se poate, apa si nisipul/praful sant dusmanii transmisiilor integrale.

cam asta ar fi in linii mari pentru a prelungi viata transmisiei, bineinteles bunul simt si volanta dual mass sant cei mai buni protectori al transmisiei.
puteti intreba detalii suplimentare aici sau cu pm.


Attachments:
culisanta care genereaza zgomot metalic.jpg
culisanta care genereaza zgomot metalic.jpg [ 73.62 KiB | Viewed 3734 times ]
flansa cu probleme.jpg
flansa cu probleme.jpg [ 70.34 KiB | Viewed 3734 times ]
material adaos.jpg
material adaos.jpg [ 75.93 KiB | Viewed 3734 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
PostPosted: 05 Jan 2014, 12:28 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
a aparut o problema nasola la transmisie, o vibratie pe la 130km/h cand se merge cu acceleratia la blana. a cedat ceva la vreo flansa intermediara.

va urma o reparatie a cardanului, pe care daca va fi nevoie il voi taia si il voi resuda. va fi o reparatie semi-DIY, cu poze si tot tacamul, voi rezolva o problema de 2000 de euro cu o pretul unei lazi de bere buna.

stay tuned!

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 16 Jan 2014, 21:16 
Offline

Joined: 07 Dec 2012, 16:14
Posts: 8
Car: Alfa Romeo CW
Location: Bucuresti
Salut,

Poate este de folos si altor posesori de CW cu joc in cardan, eu l-am reconditionat prin august 2013 la o firma din Bucuresti.
Ca rezultat s-au eliminat jocurile si redus cu 80-90% vibratiile la debreiere din viteza 1 si 2.
Nu am constatat vibratii la viteze mari, deci cred ca si echilibrarea dinamica a fost bine facuta.


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2014, 22:08 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
la mine cardanul nu are joc, doar flansa intermediara trebuie sa o schimb fiind rupt cauciucul, nu e important asta acum pentru mine.
problemele mele deriva din faptul ca in cutia de transfer fata si la cuplajul spate cardan-diferential e un joc mare care mi s a pus pe suflet. e o eroare de design de care au suferit mai multi fabricanti printre care si maserati.

e vorba de niste danturi care s au uzat , uzura e galopanta odata ce exista joc acolo, problema o avea de cand am luat o insa am banuit ca e din diferentialul central.
costurile pentru remediere sant mari spre foarte mari , cateva mii de euro, pentru ca teoretic se schimba pereche aceste imbinari deci ai nevoie si de cardan sau o parte a lui daca se gaseste separat si de pinonul de atac care vine la pachet cu coroana diferential spate, o bucurie.

analizez o solutie tehnica bazata pe un compozit "metal lichid" insa odata apelat la ea o sa fie greu sau aproape imposibil de intervenit pe viitor, vor trebui incalzite piesele la 350 grade celsius pentru a se desface.

masina va iesi bine, cu sau fara multi bani bagati.

mai grav decat atat, nu am chef deloc sa ma apuc si sa i las pe altii nu cred ca iese ceva.

le:
curge si ulei din transmisie la iesirea spre cardan , asta ca sa fie treaba, treaba. problema ar fi un semering de 17 ron, nu e o belea prea mare , una peste alta un gunoi, momentan.

voi face un tutorial sanatos, cum nu exista pe nici un forum pentru Q4

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 14 Apr 2014, 19:02 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
dragi prieteni , "time is up" !

au sosit piesele necesare pentru etansarea cutiei de transfer din care curge de cand am luat masina, dumnezeu stie de cand.

foarte importanta este saiba deformabila din poza, ea asigura prin deformarea sa la strangere, pretensionarea rulmentilor pinionului de atac al grupului conic de transfer.

va asigur ca daca nu se inlocuieste acea saiba de fiecare data cand se umbla acolo(in cazul meu la schimbarea semeringului dinspre cardan) toata operatiunea este egala cu zero(0), totul se va duce naibii extrem de repede. saiba costa mult pentru o bucata de fier mort, aprox 300 ron, vine doar pe ricambi.

semeringul este ieftin(corteco), daca ar trebui sa ne incalzeasca cu ceva acest lucru, aveti codurile in poza.

astazi am mai facut o mica reverificare pentru a stabili strategia de interventie pentru ca doresc sa repar si cardanul in regim DIY, mai bine zis sa inlocuiesc flansa centrala si sa elimin majoritatea jocurilor din capete, mi e clar ca la articulatii nu pot interveni insa alea stau bine, eventual o sa inlocuiesc vaselina.

bineinteles un necaz nu vine singur, o noua pierdere semnificativa de ulei exista la iesire din cutie spre planetara dreapta , exista si un joc(radial :( ) al arborelui respectiv in cutie destul de mare, se simte binisor la mana, e destul de grav ca sa zic asa, nu ma asteptam si la asta, mai ales ca nu observasem sa am pierderi de ulei si acolo inainte.

masina inca merge binisor , "but that 's on borrowed time".

o sa pun si o poza cu pierderea de ulei dinspre cardan.

probabil nivelul mic de ulei din cutie pe care l am sesizat la cumpararea masinii a afectat acel rulment dinspre arborele planetarei, nu am facut o poza si cu acea pierdere de ulei.

am decis sa apelez la un amic cu un service strict pentru elevator(aia care mi au gaurit baia de ulei), mi a cam ajuns sa ma tavalesc/calaresc pe sub/deasupra alfei mele, mai ales ca voi inlocui si bratele superioare ambele si chiar ma va ajuta un acces mai bun, dar bineinteles nu se va atinge nimeni de nici o piesa, poate doar sa le spele.

sper sa revin cu vesti mai bune...


Attachments:
coduri saiba si semering.jpg
coduri saiba si semering.jpg [ 576.21 KiB | Viewed 3307 times ]
pierdere ulei cutie transfer.jpg
pierdere ulei cutie transfer.jpg [ 622.94 KiB | Viewed 3307 times ]
saiba deformabila.jpg
saiba deformabila.jpg [ 535.63 KiB | Viewed 3307 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
PostPosted: 15 Apr 2014, 00:08 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
am rasfoit iar prin eper (e de mare ajutor) si la prima vedere scap cu un rulment si un semering inlocuite in cutie pe partea dreapta, fara sa dau cutia jos sau mai stiu eu ce, doar un capac. :pfff:

curios lucru ca rulmentul inca nu huruia insa acum am vazut ca este cu role, astea tind sa faca mai putin zgomot decat cele cu bile.

am incercuit semeringul si rulmentul de la planetara dreapta.

iar bani.


Attachments:
emaps.jpg
emaps.jpg [ 29.29 KiB | Viewed 3281 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
PostPosted: 21 Apr 2014, 12:05 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
La mine s-au halit rulmentii din grupul spate, urmeaza probabil inlocuire. Ai cumva echivalentele INA pt cei cu ace si SKF pt cei cilindrici? Nu as merge pe ricambi originali si nici pe chinezarii...

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2014, 01:41 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
ti am zis de atunci ca e de la rulmenti, primul lucru care il faci cand ai luat un q4 mai vechi este inainte de dus la spalatorie/chiptuning sa inlocuiesti uleiul din transmisie.

si eu am aceiasi problema cu un rulment din puntea fata care e foarte uzat , voi incerca sa il aduc si apoi cu bunavointa celor de la magazin, sa il echivalez pentru ca nu am ajuns atat de larg la mana sa dau aproape 300 lei pe un rulment care cred ca e uzual, sper sa nu fie surprize. :D


fii un pionier, fa si tu asa daca ai pe cineva , comanda doi rulmenti , identifica i si da i retur pe motiv "nepotrivire cu originalul" , asta ar fi procedura standard care tine la mine, bineinteles cu acordul baietilor.

asteptam codurile pentru rulmentii diferentialului.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 22 Apr 2014, 22:31 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Sunt vreo 6 daca nu ma insel, sunt asa sictirit de facut-desfacut ca vreau sa ii schimb naibii pe toti si sa uit de grup o perioada.
Am norocul sa fac operatiunea la un prieten care chiar se pricepe la d-astea si ghinionul sa il prind in prag de pregatire de etapa VTM, deci dupa ce gasim revenim.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2014, 22:35 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
sant 6 da nu umbli la pinionul de atac doar la diferential, ar trebui sa fie 4 , defapt tie o sa ti trebuiasca 2 mai sigur, tine ne la curent.

ar trebui sa inspectezi uleiul, daca e contaminat grav cu bucati metalice ar fi bine sa i inlocuiesti pe toti daca nu inlocuieste doar cei dinspre planetare cu semeringurile aferente.

daca esti baiat "de curse" pune un ulei sintetic de inalta performanta 75w140 (doar in grupul spate)

din baba nu mai faci fata mare dar o sa iasa stai linistit.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 23 Apr 2014, 10:11 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
comanr Quote:
am rasfoit iar prin eper (e de mare ajutor) si la prima vedere scap cu un rulment si un semering inlocuite in cutie pe partea dreapta, fara sa dau cutia jos sau mai stiu eu ce, doar un capac. :pfff:

curios lucru ca rulmentul inca nu huruia insa acum am vazut ca este cu role, astea tind sa faca mai putin zgomot decat cele cu bile.

am incercuit semeringul si rulmentul de la planetara dreapta.

iar bani.
a venit si raspunsul oficial de la producator, reperul este nelivrabil, ma refer la rulment, practic pentru 156Q4 nu se mai gasesc deja piese pentru transmisie (oem). :(

cu riscul de a ramane imobilizat saptamani in service o sa trebuiasca sa ma apuc sa o desfac si apoi sa caut un echivalent.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 23 Apr 2014, 14:04 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
comanr Quote:
sant 6 da nu umbli la pinionul de atac doar la diferential, ar trebui sa fie 4 , defapt tie o sa ti trebuiasca 2 mai sigur, tine ne la curent.

ar trebui sa inspectezi uleiul, daca e contaminat grav cu bucati metalice ar fi bine sa i inlocuiesti pe toti daca nu inlocuieste doar cei dinspre planetare cu semeringurile aferente.

daca esti baiat "de curse" pune un ulei sintetic de inalta performanta 75w140 (doar in grupul spate)

din baba nu mai faci fata mare dar o sa iasa stai linistit.
Intr-adevar sunt cei 2 cilindrici, cei conici desi au urme de uzura pe ace sunt inca in mintile lor, arata surprinzator de bine.
Uleiul din grup a fost primul inspectat, nici urma de pilitura sau bucati. In schimb cu tijele spre planetare mesteci ca in ceaun. Merci de sfaturi ;)
Gaina batrana face zeama buna, desigur, cu rulment tanar. Tocmai salivez la un Peugeot 405Mi16x4, asa ca vorbesti cu un bolnav dupa masini facute in epoca in care inca se faceau masini, nu prezervative cu roti.
Esti sigur ca "cloncaniturile" nu sunt date si de joc in rulmentii de la pinionul de atac?

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 23 Apr 2014, 14:13 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
sant sigur, o uzura acolo nu te duce mai mult de 200km, nu umbla acolo, acolo sta bine, ai rabdare cateva zile, alfa mea se pregateste de operatie, monitoarele sant powered up ca sa zic asa.:D

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 26 Apr 2014, 21:00 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Sa schimb doar rulmentii de la pozitia 4 sau si cei de la 6? La 3-400 RON bucata ma cam iau transpiratiile.
Attachment:
poza1.jpg
poza1.jpg [ 41.49 KiB | Viewed 3106 times ]
Attachment:
poza2.jpg
poza2.jpg [ 34.47 KiB | Viewed 3106 times ]

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2014, 21:04 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
luni o desfac, erau foarte ocupati la service, se pare ca lumea merge numai cu harburi care au umplut iarasi service urile, toata lumea repara masinile si e foarte plin la amicul meu insa luni - is the "D" day

rulmentul este cel din pozitia 4 mai mult ca sigur, insa nu se mai fabrica/livreaza, ori ai o masina din anii 50 ori ai un crosswagon este fix aceeasi idee.

te tin la curent, desi au pret la rumenti , nu se pot aduce , o sa te convingi.


ps:
inlocuieste doar rulmentul defect si asta e, da l jos si echivaleaza l, nu sta dupa mine pentru ca eu nu stiu daca am resursele necesare sa intervin si in grupul spate, o mica revizie o sa fie.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 26 Apr 2014, 21:47 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Au pret, 350-400 ron/bucata. Iar pozitia 7 900+ RON bucata. Au niste preturi de iti vine chef de batut copiii cu lantul de distributie.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2014, 21:50 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
cand ai comanzi vine raspuns de la producator "reper nelivrabil" chiar daca apare in calculator ca ar fi, imagineaza ti.

eu cred ca sant uzuali, desi nu apar echivalente in nici un program dupa codul de fiat insa daca ma enervez ai pun pe toti de barlad.

pozitiile 7 sant saibele de reglaj ale distantei dintre pinon si coroana, sa NU umbli niciodata acolo sa schimbi alea pentru ca difera de la masina la masina si sant unice pe fiecare grup.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 26 Apr 2014, 22:05 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
Exista anumite programe de cautare piese auto care au si cautare rulmenti pe dimensiuni. Ati incercat? Va trebuie doar dimensiunile exacte ale piesei uzate.


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2014, 22:08 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
problema e ca trebuie sa demontezi juma de masina ca sa scoti piesa si apoi daca nu o gasesti repede blochezi elevatorul omului, eu sant genul de om care iau toate piesele chiar si in plus cand ma apuc de masina iar daca nu inlocuiesc ceva le dau retur insa data fiind situatia de fapt o sa desfac asa.

mare lucru nu este insa cand esti tu primul de pe tot internetul care ai nevoie de ceva anume, e mai greu .

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 30 Apr 2014, 17:16 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Rulmentii de la pozitia 4.
360 RON la Alfa, 50 RON in comertul socialist.


Attachments:
unnamed.jpg
unnamed.jpg [ 39.52 KiB | Viewed 3040 times ]

_________________
Asa face toate, boss!
Top
   
PostPosted: 30 Apr 2014, 20:44 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
good news, acelasi lucru l am facut si eu astazi, la mine rulmentul dinspre planetara dreapta a fost identificat dupa cote, nu avea nici un insemn.

cateva cuvinte inainte:

- lucrarea necesita scule si experienta, nu este la indemana oricui, am petrecut multe ore astazi la masina, am rezolvat problemele transmisiei.

- rulmentul de la iesire spre cardan si cel dinspre planetara dreapta nu se ung cu uleiul din cutie, se ung cu propria vaselina, designul este compact acolo insa aceasta compactizare a adus cu sine si fragilitate, fragilitate care se simte din plin dupa 200k, va dati seama ca viata rulmentilor folositi in aceste locuri e limitata foarte mult de acest design "new age", slab, rulmentii nefiind "spalati" cu ulei lucreaza la temperaturi mai mari si contaminarea este marita.

-fragilitatea transmisiei este iarasi extrem de evidenta, lipsa punctelor de reglaj ale jocurilor rulmentilor si diferitelor subansamble duc cu gandul la un lucru de unica folosinta, totusi transmisia poate fi reparata decent utilizand metode clasice, mai ales daca uzura e mica si problemele minore.

dupa inlocuirea rulmentului dispre planetara dreapta si a semeringului aferent, am inlocuit semeringul dinspre cardan, acolo rulmentii pinionului de atac au fost din nou pretensionati cu ajutorul saibei prezentate mai sus, un "must have".

inaintea arborelui cardanic mai este un arbore scurt un fel de adaptor care la randul sau are un rulment, de data asta inscriptionat si uzual, rulmentul era bun insa fusese spalat de uleiul din cutie, toate bune pana aici dar din moment ce nu va mai exista pierdere dinspre cutie , acel rulment se va uza imediat, am procedat la inlocuirea vaselinei din acel rulment(cu vaselina rosie valvoline).

reparatia a fost facuta cu un cost scazut, s au redus jocurile din transmisie si au fost eliminate pierderile de ulei, a fost facuta in regim DIY dar cu hardware adecvat.

ar mai fi flansa cardanului de inlocuit insa asta va fi facuta pe viitor, revin cu noutati atunci. jocurile care au mai ramas provin din grupul spate mai exact din pinioanele satelit ale diferentialului spate, mare lucru nu se mai poate face acum, insa voi incerca pe viitor sa aduc si diferentialul intr o forma de zile mari, cam atat pentru astazi, enjoy the pictures.


Attachments:
pierdere initiala de ulei si golire cutie viteze.jpg
pierdere initiala de ulei si golire cutie viteze.jpg [ 700.01 KiB | Viewed 3038 times ]
1.jpg
1.jpg [ 374.05 KiB | Viewed 3038 times ]
adaptor cardan.jpg
adaptor cardan.jpg [ 687.68 KiB | Viewed 3038 times ]
analysis1.jpg
analysis1.jpg [ 516.26 KiB | Viewed 3038 times ]
gata de montat adaptorul.jpg
gata de montat adaptorul.jpg [ 369.59 KiB | Viewed 3038 times ]
nu am reusit sa desfac planetara(no problem).jpg
nu am reusit sa desfac planetara(no problem).jpg [ 539.8 KiB | Viewed 3038 times ]
rulment cutie transfer.jpg
rulment cutie transfer.jpg [ 699.11 KiB | Viewed 3038 times ]
rulment reuns(era marcat-skf africa).jpg
rulment reuns(era marcat-skf africa).jpg [ 720.32 KiB | Viewed 3038 times ]
rulment vechi.jpg
rulment vechi.jpg [ 538.02 KiB | Viewed 3038 times ]
saiba pretensionare pinion(semering demontat).jpg
saiba pretensionare pinion(semering demontat).jpg [ 372.8 KiB | Viewed 3038 times ]
timken 6007 analog.jpg
timken 6007 analog.jpg [ 571.04 KiB | Viewed 3038 times ]
transmission OK.jpg
transmission OK.jpg [ 618.5 KiB | Viewed 3038 times ]

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!

Top
   
PostPosted: 01 May 2014, 09:47 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 630
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
Daca incepe si a mea sa faca figuri, vin la Galati inainte sa cada de tot.

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 01 May 2014, 13:12 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Zilele sunt numărate pana o sa apari si cu un Torsen pt spate si o sa fiu unul din primii clienți. Abia atunci vom avea o masina corecta.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
PostPosted: 01 May 2014, 15:46 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
nu stiu ce sa zic, considerand cele observate pana acum si stiind ca un diferential autoblocant e un aport de stres suplimentar prin insasi constructia sa, ar trebui o mare grija cu el, deja daca fortezi transmisia cedeaza , mai pui si un autoblocant, ai reteta succesului.

desigur , folosit cu atentie e nemaipomenit mai ales iarna.
developmentul costa mult, sa zicem ca as putea sari etapa de testare, facand asta pe masina mea insa pentru a acoperi costurile initiale e necesar sa se vanda macar 50 de bucati , uneori si mai mult.

cunoscand piata din romania, posibilitatea unui al doilea autoblocant pe crosswagon pare o treaba destul de indrazneata, eu nu stiu daca exista mai mult de 3 clienti in romania, afara stam la fel de prost, masina a fost rara la vremea ei, nu mai zic acuma, cand vezi una e sarbatoare.

rasfoind forumuri observ ca alfaclub.ro este singurul site din lume cu informatii consistente vis a vis de acest model, asta nu poate decat sa ma bucure si sa speram ca vor mai aparea masini in club.

probleme mereu o sa fie, fac parte din ideea de a avea o masina si de a te bucura in viata.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 01 May 2014, 19:48 
Offline
User avatar

Joined: 02 Feb 2014, 10:09
Posts: 295
Car: 156cw
Masina e remarcabila si din cifre, eu nu am putut gasi o masina mai scurta cu diesel potent dar decent, awd permanent (torsen nu peticeli gen haldex) cu aspect cat de cat acceptabil si cu care sa ma doara in fund cand parchez pe o bordura mai inalta. Audi e din start masina de jamaicani si alte subspecii cu complexe de imagine sau ghinion genetic si nu am vrut sa ma amestec cu ei.

_________________
Asa face toate, boss!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 96 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited