It is currently 06 Aug 2021, 00:33

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4608 posts ]  Go to page Previous 1181 182 183 184 185
Author Message
PostPosted: 12 Jul 2021, 22:33 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 812
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Nu am gasit nicaieri ,procedura corecta atunci cand punem silicon de etansare gen Victor Reinz pe diferite chestii , dupa ce se pune siliconul ,am inteles ca se strange sa se apropie de exemplu baia de ulei de bloc , cat timp trebuie lasat sa se intareasca siliconul inainte de strangerea definitiva ?


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2021, 11:28 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2012, 13:02
Posts: 541
Car: Alfa 156 1.8 ts
Location: Bucuresti
Sincer să-ți spun, nu știu. Dar eu, unul, am avut numai probleme cu siliconul de etansare, tot timpul au fost scurgeri de ulei. Acum nu stiu daca e de vină calitatea siliconului sau procedura de fixare, așa cum spui. La capacul de la chiulasa, de 3 ori s-a umblat și etansat cu silicon, de 3 ori au fost probleme. Nu stiu de ce nu se mai folosesc garniturile...


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2021, 12:50 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 205
Location: Bucuresti
Daca este vorba de cel anaerobic, acesta se intareste doar in lipsa aerului. In consecinta suprafetele de contact trebuie sa fie foarte curate, fara zgarieturi si perfect plane.
Sunt doua metode de aplicare:
-trafalet mic
-cu degetul

_________________
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2021, 15:36 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 3845
Car: Alfa Romeo 156
Location: 47.1528378,27.588692
Am folosit silicon la capacul de la axe, dat in strat foarte subțire pe garnitura și ceva mai gros la anumite colțuri de la unele ridicături, dupa ce am curățat si degresat suprafetele cu o lama de plastic si am eliminat cu mare atentie bucatelele de silicon vechi sa nu ramana ca sa nu infunde vreun orificiu si sa-ti strici ungerea. Cei cu TS stiu despre ce este vorba. Toată treaba am facut-o cu motorul rece, nepornit de mai bine de 8 ore si nici nu l-am pornit dupa ce am montat vreme de cel puțin o ora, chiar doua. N-a curs nimic pana acum. Mare atentie si ce tip de silicon este. Trebuie sa fie rezistent la temperaturi si ulei.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2021, 15:45 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 812
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Silicon ca acesta , zic de el ,că am pus la vechiul motor silicon la baia de ulei , nu am așteptat prea mult și am strâns , nu a curs după ,dar când sa bușit motorul și am dat baia de ulei jos , nu era frumos pe toată suprafața de contact a băii de ulei ,pe mijloc era destul de curat , spre margini era mai mult .
Vroiam sa rămână silicon pe toată suprafața de contact ,ca și cum se pune o garnitura din cauciuc .

Mă interesa că am luat o căruță de Corsa D cu motor de 1.3 cdti cu 95 cp , același motor este și pe Mito , și după ce am făcut schimbul de ulei și filtre , se aprinde martorul cu cana roșie (presiune ulei) , acesta se stinge doar daca o turez 20-30 de secunde la 1500 ,la relanti nu vrea mai repede , după ce se stinge martorul, nu se mai aprinde pe zi ,decât dacă nu pornesc mașina 4-5 ore , in rest merge ok si in trafic bara la bara , i-am pus ulei 5w30 prima data Gm după care Ravenol dar degeaba , am schimbat și senzorul de presiune dar face la fel ,se simte când se stinge senzorul ,motorul se aude puțin mai înfundat , pare să ajungă ulei cat trebuie atunci și vroiam sa ii dau baia jos sa verific sorbul de ulei , poate am noroc și este parțial obturat . Până sa fac schimbul porneam mașina în spatele blocului fara sa merg ,dar nu se aprindea nimic .

Mă gândesc siliconul că are un timp de așteptare de când se pune și apropie șuruburile ,până se strâng de tot .


Attachments:
70-31414-10.JPG
70-31414-10.JPG [ 50.93 KiB | Viewed 296 times ]
Top
   
PostPosted: 15 Jul 2021, 19:53 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 812
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Teoretic pe cutie scrie ,dupa aplicarea siliconului se monteaza imediat si dupa aproximativ 15 minute incepe sa sa intareasca, cred ca era bine sa ramana un spatiu de 2-3 mm intre baie bloc , se intarea siliconul si se facea precum garnitura de cauciuc dupa care se strangea definitiv , daca se strange prea devreme siliconul find moale ,o sa se duca catre margini si etansarea pe mijloc nu o sa fie ,decat pe margine .
Un lucru atat de banal precum aplicarea siliconul pentru garnituri , nu este explicat nicaieri cum se procedeaza corect ,nici in prospectul siliconului.


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2021, 17:44 
Offline

Joined: 16 Jul 2021, 17:25
Posts: 3
Bună ziua,

Pentru diagnoza. Pentru MULTIECUSCAN. Ce tip de interfață recomandați sa îmi cumpăr?

- ELM v1.5 sau v2.1 din acelea pe bluetooth sau wifi?

- cu cip ELM 327 V1.5 with PIC18F25K80

- din aceea cu cablu USB (fiat Scan) cea care vine si cu acei adaptoi colorați?


Voi ce tip folosiți și ce îmi recomandați?
Sa pot face diagnoza atât pe motor EDC cât și pe BCM. Am înțeles ca doar unele fac și fără adaptorii colorați diagnoza pe alte unități în aflata EDCului.



Sent from my YAL-L21 using Tapatalk



Top
   
PostPosted: 16 Jul 2021, 19:11 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 812
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Eu am o diagnoza albastra pe cablu VAGKKL + FIATECUSCAN , din pacate pe partea de FIAT ,la Alfa 166, stie decat Engine/Airbag si ABS iar cu adaptor mai stie ceasuri bord si lumini pentru cei cu xenon , oricum eu vad destul de slabe genul asta de diagnoze , 166 , are calulator de lumini , si diagnoza nu stie de el , la fel si daca este o incuietoare de la usi /portbagaj cu probleme , diagnoza nu are posibilitatea sa scaneze pe partea de inchidere , totusi dupa ce am vazut in programul Multiecuscan , pentru modelele mai noi sau chiar si la 147 , au mult mai multe optiuni decat la 166 .
O problema era cu temperatura apei , daca selectam sa arate temepratura , se inchidea programul dupa un timp.
Pe partea de VAG , se conecteaza foarte bine la un golf 4 si gaseste toate problemele aparute si neaparute in bord

Nu stiu daca sunt diagnoze pentru Alfa ca la alte marci ,gen Opcom sau cel de VAG , unde nu trebuie sa selectezi fiecare modul , le cauta diagnoza si se acceseaza pe toate .


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4608 posts ]  Go to page Previous 1181 182 183 184 185

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]