It is currently 19 Sep 2019, 01:42

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 
Author Message
PostPosted: 02 Jul 2007, 21:40 
Offline

Joined: 15 Jun 2007, 14:55
Posts: 21
Am o Alfa 156 1.9 jtd SW, 2002. Am o problema pe care au mai avut-o si alti forumisti: se opreste motorul in mers. Am solicitat sfatul celor care au patit exact ca mine (le multumesc pt. amabilitate in special alex mirica, madkat si @silviu), am identificat (zic eu) piesa: regulatorul presiune carburant. Am fost la un service la mine la Slobozia, am pus-o la tester, a indicat regulator presiune, i-am rugat sa comande ei piesa dar mi-au spus ca trebuie identificata pe masina mai intai pentru ca sunt modele de piesa (aceeasi) diferite. S-au uitat vreo doua ore si nu si-au dat seama care este. M-au chemat peste vreo trei zile cand vine un mecanic mai priceput. Deh, asa e la noi in provincie. Am vorbit la Italoparts (multumesc @silviu) si mi-au spus ca sunt doua regulatoare de presiune: unul in capul pompei de inalta presiune, altul pe rampa de injectie, mi-au trimis si pozele pe care o sa le atasez. Alex, Florin m-au sfatuit sa vin la Bucuresti la Alex. Mi-e teama ca mi se opreste motorul si in traficul din Bucuresti ... mai bine nu ma gandesc, pe drum mai faci ce faci dar daca blochezi traficul in oras ... As aduce-o la remorca, dar am si eu un pic de mandrie: o masina duca care intoarce toata lumea capul s-o duc pe platforma sau la remorca? Am incercat sa vorbesc cu Alex sa-mi dea o mana de ajutor (eu - asa cum il prezinta si ceilalti - cred ca este cel mai bun, dar n-am avut eu noroc), dupa care nu a mai putut fi contactat o perioada. Am vorbit la Autoferara (reprezentanta in Braila) si mi-au spus ca ei nu au piesa dar o pot comanda dupa tester. Pret 1200-1300. Ce ma sfatuiti?


Attachments:
pozitia 9.png
pozitia 9.png [ 8.52 KiB | Viewed 11090 times ]
File comment: pozitia 9
pozitia 1.png
pozitia 1.png [ 11.17 KiB | Viewed 11090 times ]
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Jul 2007, 17:54 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 251
daca dai o cautare pe gugal o sa gasesti acest link
http://ecat-online.bosch.de/toc/enter?D ... ANGUAGE=RO
acolo sunt codurile tuturor reperelor originale BOSCH ! Ramane doar sa il identifici ! este foarte user friendly !
Bafta

_________________
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Jul 2007, 19:18 
Offline

Joined: 15 Jun 2007, 14:55
Posts: 21
multumesc.
Am identificat si piesa (la Autoferara) cod:71728911, am gasit-o si pe bosch. Am comandat-o la Italoparts, 648 RON fara tva.
Multumesc Florin. Trebuie sa dau berea.


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2007, 01:57 
Offline

Joined: 17 Jul 2007, 01:47
Posts: 50
sunt si eu un nou membru al acestui club si am si eu o problema asemanatoare cu cea a lui,la fel m-i se opreste si mie motorul in mers dar am observat ca doar atunci cand apa atinge nivelul maxi la care sta ea constant adik de 90 de grade ,daca nu ajunge la limita nu se opreste ,am dus-o la tester si mi-a dat eroare un comutator cuplare si un senzor de turatie,cei de acolo mi-au spus ca motorul se opreste de la acel comutator si ma gandesc sa nu dau banii degeaba si sa nu fie asta problema ,tinand cont ca defectiunea lui valentin nu a fost comutatorul....esete cumva si posibilitatea asta de a fi defect acest comutator de m-i se opreste masina?(alfa e 156 2.4 jtd din 2001 140 cp)va multumesc!

_________________
alfa 156 2.4 jtd


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Jul 2007, 14:49 
Offline

Joined: 15 Jun 2007, 14:55
Posts: 21
La mine a fost regulatorul de presiune. L-am schimbat si s-a rezolvat problema. Atunci cand am schimbat regulatorul am schimbat si filtrul de motorina (dupa) si am mai gasit ceva: pe capacul care vine pe filtru (intr-o incinta - nu stiu cum sa-i zic altfel) sunt un senzor de temperatura si un "bloc" de rezistente care in functie de temperatura motorinei o incalzesc si o mentin la o temperatura constanta. Cand am scos filtrul cu suport cu tot (se schimba mai usor) zornaia ceva: am deschis capacul si am constatat ca pe senzorul de temperatura era lipit un mic disc metalic (de dimensiunea unei monezi de 10bani) pentru a avea suprafata de contact mai mare, care era spart si - probabil - obtura conducta de motorina. Mecanicul mi-a spus ca de fapt aia era buba si d-aia mi se oprea motorul iar regulatorul sa-l vand. Eu totusi cred ca a fost regulatorul asa cum a indicat si pe tester. Oricum am rezolvat. Am zis ca o sa fac poze la piesa sa le pun pe topic sa mai ne dam seama (cei novici ca mine) care sunt piesele si sa nu mai patim cum am patit eu la un service: sa stau trei ore cu mecanicii sa identificam piesa pe masina si tot degeaba.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jul 2007, 12:02 
Offline

Joined: 17 Jul 2007, 01:47
Posts: 50
senzoru de turatie era beleaua am reusit sa o pun la drum din nou ...mersi de sfaturi!

_________________
alfa 156 2.4 jtd


Top
   
PostPosted: 03 May 2014, 17:31 
Offline

Joined: 28 Jan 2014, 19:32
Posts: 2
Car: alfa romeo 156
Va salut om o alfa romeo 156 1.9jtd 110 cp acum 2 saptamâni a început sa se oprească din mers după câteva secunde porneste din nou si iar se opreste am fost la mecanic si când ia pus Testărul nu arată nimic defect apoi mia schimbat injectoarele pompa de înalta am dus-o la banc si face presiune am montat inapoi ai a pornit am mers trei ore si nu mai tineA relantiul era regulatorul de presiune după ce am pus a functionat bine tot 3-4 ore si iar a apărut problemele am schimbat senzorul presiune rampa si tot asa porneste se opreste apoi m-am gândit ca numai senzorul turatie volantă si l-am schimbat si pe ăla si tot degeaba exact aceeași treaba am observat după toate astea ca bateria se Descarcă rapid si este noua deci ceva este cu Instalația electrică daca ați mai patit asa va rog sa imi Spune-ți ca nu stiu ce sa ii mai fac.. Multumesc


Top
   
PostPosted: 04 May 2014, 00:30 
Offline

Joined: 30 Aug 2011, 21:45
Posts: 56
Car: 147 1.9 JTD
Location: Urziceni - Buzau
Am avut si eu o problema cu opritul motorului, imi aparea in bord motor control system failure si trebuia sa astept putin pana puteam sa o pornesc din nou. Asta s-a intamplat din ce in ce mai des si pe tester imi dadea ceva de presiunea in rampa, si cred ca despre regulatorul de presiune era vorba, daca imi amintesc bine. Partea importanta e ca am fost la un mecanic, l-a dat jos, mi-a aratat ca avea niste lichide vascoase pe el, l-a curatat si de atunci nu am mai avut probleme (din octombrie anul trecut). Ideea e ca uneori problemele se pot rezolva si mai usor si mai ieftin decat recomanda unii mecanici chiar de la service-uri mari.


Top
   
PostPosted: 04 May 2014, 21:50 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
alexandrualfa99 Quote:
Va salut om o alfa romeo 156 1.9jtd 110 cp acum 2 saptamâni a început sa se oprească din mers după câteva secunde porneste din nou si iar se opreste am fost la mecanic si când ia pus Testărul nu arată nimic defect apoi mia schimbat injectoarele pompa de înalta am dus-o la banc si face presiune am montat inapoi ai a pornit am mers trei ore si nu mai tineA relantiul era regulatorul de presiune după ce am pus a functionat bine tot 3-4 ore si iar a apărut problemele am schimbat senzorul presiune rampa si tot asa porneste se opreste apoi m-am gândit ca numai senzorul turatie volantă si l-am schimbat si pe ăla si tot degeaba exact aceeași treaba am observat după toate astea ca bateria se Descarcă rapid si este noua deci ceva este cu Instalația electrică daca ați mai patit asa va rog sa imi Spune-ți ca nu stiu ce sa ii mai fac.. Multumesc
rezolva problemele de incarcare prima data(alternator,instalatie aferenta), orice diagnostic este egal cu zero atunci cand tensiunea de lucru a echipamentelor de pe masina nu este cea nominala.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 04 May 2014, 22:40 
Offline
User avatar

Joined: 14 Dec 2013, 23:14
Posts: 42
Car: alfa 156 1.9 jtd 16v
Location: Cluj
Buna, si eu am patit sa se opreasca motorul in mers si era de vina releul care alimenteaza ecu motor, uneori mergea alteori nu. O perioada pornea cand ii dadeam curent apoi nu a mai vrut.


Top
   
PostPosted: 10 May 2014, 20:07 
Offline

Joined: 28 Jan 2014, 19:32
Posts: 2
Car: alfa romeo 156
salut am rezolvat problema trei injectoare scapa pe retur chiar daca am pus altele,si regulatorul de presiune avea infundata sita din capat care a curatat-o la ultrasunete si functioneaza acum la perfectie, :D mi sa spus ca am mizerie in rezervor asa ca am golit tot am mai pus niste motorina si am curatat toata instalatia,si filtru nou


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2015, 19:18 
Offline

Joined: 26 Sep 2015, 11:51
Posts: 3
Car: Alfa romeo 147
Salut. Sunt posesorul unui alfa romeo 147, 19 jtd.Am si eu aceeasi problema.Se opreste in mers si nu mai porneste.Am inteles ca poate fi senzorul presiune de pe rampa caci cel de la pompa l am schimbat acum un an. V as ruga daca m ati putea ajuta sa l identific.Vreau sa l dau jos si sa incerc cu unul de la un fiat 1.9 sa nu l cumpar pe degeaba.


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2015, 19:34 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1520
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Pai si de ce tre sa schimbi piese de pe o masina pe alta si sa te murdaresti pe maini cand poti mai simplu sa pui interfata in mers si urmaresti ce valori reale ai in rampa comuna.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 03 Oct 2015, 22:16 
Offline

Joined: 23 Sep 2015, 13:40
Posts: 2
Car: Alfa Romeo 156 2.4
Salut am o Alfa Romeo 156 2.4 jtd , in urma cu o saptamana au aparut niste probleme nu mai pornea , bun am pus testerul pe ea , mi-a dat senzorul turatie motor. L-am schimbat , bun , a mers cam 3 zile fara nici o problema , cand ajungeam in 1900-2500 ture , se oprea motorul si imi aparea pe MID , motor control system failure , bun si pana aici , am pus iar testerul pe ea mi-a dat regulator presiune , l-am schimbat si pe ala din spatele pompei + ala de pe rampa , tot nimic nu mai stiu ce sa fac sa imi pun iar masina in trafic :( daca sunt ceva cunoscatori in cauza si din intamplare locuiesc in judetul vaslui care ar putea sa-mi dea o mana de ajutor in rezolvarea problemei ar fi minunat , sau ceva idei ce sa fac . . mi-ar fi de folos , va multumesc si o seara buna

_________________
Alfa Romeo 156 2.4 jtd


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2015, 18:54 
Offline

Joined: 21 Apr 2015, 12:23
Posts: 18
Car: alfa romeo 156
salutare ! e clar , inseamna ca toate fac asa ..., e boala lor , si eu am aceeasi problema , merge fara probleme pana i se pune ' ..., ori se opreste in mers , ori o opresc si nu mai porneste , cand nu mai porneste ii dau cu sprei de pornire si imediat o ia , altfel termin bateria si nu o ia decat daca o trag ...am schimbat toate furtunele de alimentare , am crezut ca trage aer , am pus coliere strong stranse cu cheia nu cu surubelnita , am schimbat filtru motorina , merge si cate o luna si nu face figuri si cand ii vin pandoliile incepe iar .... in mers trage de rupe nu schiteaza nimic , urca in turatie pana la 5000 , dar cand nu mai vrea , cum vam zis ori se opreste ori nu mai porneste decat cu spreiu sau trasa in 2 metri ...
bafta la reparat ...!!!


Top
   
PostPosted: 14 May 2016, 17:41 
Offline

Joined: 26 Sep 2015, 11:51
Posts: 3
Car: Alfa romeo 147
Salut ! Am o alfa 147 1.9 jtd . Am si eu o problema cu opritul in mers. De cateva luni nu gasesc o rezolvare. Am fost la o groaza de mecanici.La reprezentanta mi au spus ca e supapa Egr. Am schimbat Egr si degeaba. Am verificat Ecu, pompa , injectoarele. Am schimbat regulatorul de presiune. Si nimic. Cateodata merge si o saptamana intreaga fara probleme dar sunt si zile cand se opreste din 2 in 2 minute. Am observat azi ca la relanti nu se opreste atat de des. Am bagat diagnoza la 3 service uri diferite. Aceleasi erori : toate cele 4 injectoare defecte. Ca si cum toata injectia e moarta. MEntionez faptul ca nu porneste decat daca o las un timp sau dupa ce pun contactul de vreo 3 ori Iar atunci cand se opreste si ramane eroare motor in bord nu porneste nici trasa nici impinsa. M am gandit la senzorul de turatie de pe volanta dar din cate am citit trebuia sa iasa la diagnoza daca el era buba. Ma puteti ajuta cu un sfat ?


Top
   
PostPosted: 14 May 2016, 21:48 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2010, 15:05
Posts: 1520
Car: MB E 250 CDI
Location: 120271-Buzău, BZ (RO)
Verifica și pompa de lift din rezervor.

_________________
Q & A: 0767.698.431
Signature:
Eu pun degetul mare. :uhuh:


Top
   
PostPosted: 26 May 2016, 13:36 
Offline

Joined: 20 May 2016, 09:36
Posts: 12
Car: alfaromeo 159jtdm
Salut am și eu o alfa 159jtdm 150 cp 2006 am fost la un service în germania dar nu știu ce are și sant speriați de alfa ca de ozn
problema e următoarea mașină pornește dar nu o pot tura mai mut de 2500-3000 sau în sarcina motorul se oprește eroare p0091
sa făcut un alt test unde a văzut ca pompa face presiune motorul pornește apoi în sarcină sau turații pompa pirde presiunea și motorul se oprește ce săi fac ce săi schimb aștept părerile voastre


Top
   
PostPosted: 07 Aug 2016, 18:35 
Offline
User avatar

Joined: 22 Mar 2009, 18:56
Posts: 194
Car: AR 156 1.9 JTD 2002
Location: C R A I O V A
Salutare,
De cateva zile am am aceeasi problema. Masina se opreste din senin in timpul mersului fara sa o fortez si numai cand este motorul cald. O las 2 3 minute apoi porneste ca si cum nimic nu s ar fi intamplat.
Am pus testerul si una dintre erori este cea de la senzorul RPM Sensor.
Poate cineva sa puna o poza sau sa imi zica unde este montat pe motrul 1.9JTD in 8 valve acest senzor. Este bine venita si o poza de pe net, numai sa vad cum arata.

Multumesc anticipat,
Numai bine.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2016, 14:04 
Offline

Joined: 07 Jun 2010, 13:18
Posts: 29
Salut,

Senzor giro / senzor RPM devine termosensibil si opreste motorul, temperatura inregistrata in momentul erorii 82 sau 84 grade pe Alfa 156 1.9 jtd 8 valve.
Senzorul original este produs de BOSCH si are un invelis metalic, am inlocuit originalul defecut cu o piesa aftermarket cu invelis din plastic si nu am mai avut probelma respectiva.
Pretul AM este pe undeva 90 -120 RON iar BOSCH 139 - 210 RON.

Pentru cautare piesa pe google foloseste ori toata fraza ori combinatii de cuvinte: Senzor impulsuri, arbore cotit; senzor turatie,management motor ALFA ROMEO 156 932 PRODUCATOR BOSCH.
Image.

Nu stiu unde este exact senzorul dar la schimb, masina a fost ridicata si central dreapta, cam pe unde vine zona picioare pasager. Nu a fost necesar sa scoata scutul de plastic, a intrat doar cu o palma peste scut ca sa inlocuiasca piesa.

Sper ca a fost de ajutor informatia.

O zi faina,
Andrei


Top
   
PostPosted: 20 May 2019, 02:18 
Offline

Joined: 19 May 2019, 05:22
Posts: 2
Car: Alfa 147 jtdM
Salut sunt membru nou si eu ! Am o alfa 147 1.9 jtdm 150cp , imi tot sparge conducta de pleaca din pompa de inalta in rampa de injectoare imi poate da cineva un sfat ? Va rog !


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited