It is currently 19 Dec 2018, 11:19

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4277 posts ]  Go to page Previous 1165 166 167 168 169172 Next
Author Message
PostPosted: 19 Jun 2018, 23:00 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 400
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Cablurile de la timonerie se pot curata cu ceva ca sa isi poata face cursa competa usor ?

Eu am un 166 2.0TS 5 trepte si din cate am vazut si la alt model ca al meu ,cablul timoneriei dupa lateralul cutiei care este miscat de maneta schimbatorului cand se actioneaza stanga - dreapta are tendinta sa să mearga mai greoi cand se baga in trapta 5-a sau marsarier(atunci, cablul se trage la maxim catre schmbator) ,plus ca schimbatorul nu mai revine singur pe mijloc.

Vroiam sa stiu daca exista vreo solutie care poate curata rugina si mizeria din interiorul cablului ,fara sa afecteze cauciucul timoneriei. Inainte sa comand un cablu de la dezmembrari ,vroiam sa incerc daca îl pot remedia pe al meu , nou nu se pune problema ca este aproximativ 1100 lei.

Am atasat o poza cu problema care cred ca o am , in capatul tijei ,nu se poate ajunge decat cu lichide ,pentru ca ramane in interiorul camasii timoneriei aproximativ 2-3cm chiar daca este tras la maxim.


Attachments:
11111111111.jpg
11111111111.jpg [ 3.27 MiB | Viewed 1538 times ]
Top
   
PostPosted: 20 Jun 2018, 00:40 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2018, 05:12
Posts: 34
Car: AR•147 1.9JTDm 88kw
Location: București/Popești-Leordeni
alexmirica Quote:
In meniu la settings dezactiveaza functia de ajustare a volumului cu viteza.
Din păcate nu am găsit setarea respectiva sau cel puțin e vreo prescurtare cumva, dar nu îmi dau seama. Însă tind sa cred ca este din cauza semnalului nu unei setări deoarece cum am ceva deasupra mașinii, pod, ceva, pierd semnal definitiv.


Top
   
PostPosted: 24 Jun 2018, 15:38 
Offline

Joined: 22 Jun 2010, 12:11
Posts: 61
Buna
Ma poate ajuta cineva cu o bara față AR156
Mersi


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2018, 02:17 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2018, 05:12
Posts: 34
Car: AR•147 1.9JTDm 88kw
Location: București/Popești-Leordeni
Salut!

De cand am achizitionat masina, Motor Control System Failure tot apare/dispare cand vrea el. In principiu cand alimentam aparea sau disparea. Astazi am achizitionat un "elm327" si am gasit eroarea P0180, facand referire la senzorul de temperatura al combustibilului. Se gaseste de cumparat acel senzor sau doar cu pompa cu tot?


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2018, 11:07 
Online
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6005
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Salut,

A venit vremea sa inlocuiesc placutele de frana pentru puntea spate.

Ce imi puteti spune despre placutele brembo? any good?

Ca sa ma fac oarecum inteles am de ales intre: ferodo, brembo, trw, ate.

Multumesc!

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2018, 11:10 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 122
Location: Bucuresti
Din experienta personala... Niciodata nu am dat gres cu Ate.

_________________
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2018, 16:59 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2016, 11:50
Posts: 146
Car: Alfa Romeo 159SW
Location: Brasov
nesquick Quote:

Ca sa ma fac oarecum inteles am de ales intre: ferodo, brembo, trw, ate.
Nes', cred ca ATE si Ferodo sunt optiuni bune. Cel putin asta tin minte din ce s-a tot urlat aici pe forum.

Din experienta mea, Brembo pe Giulietta sunt gunoaie (si-a pus sora-mea). Masina opreste de parca ar avea 3 tone. Cica low-end-ul de la Brembro este mult inferior ATE si altele, dar asta doar am auzit.
Eu am TRW si Textar pe a mea 147. Calitate/pret par foarte bune. Scartaie putin dupa ploaie, dar au doar putin peste 200 km. Le mai trebuie timp sa se aseze. In schimb, musc din volan cand apas pedala aia. :D

Grija mea vis-a-vis de TRW este ca sunt multe contrafacute. Primul set de frane a fost TRW si s-a dus dracu' in 6 luni, in conditiile in care folosesc foarte putin frana.
Am schimbat furnizorul de data asta iar noile piese par mult mai bune.

_________________
-
O alfuță, două, trei; tot mai cumperi, tot mai vrei. Dai sa o repari pe una și se strică toate trei.


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2018, 17:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 3706
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Tinand cont ca e vorba de puntea spate care are maxim 25% din puterea de franare, eu zic ca orice placuta a unei firme dedicate isi face treaba. E absurd sa pui ceva scump acolo, la o masina de strada nu-si va vedea rostul investitia. :peace:

L.E. pune un ferodo sau orice altceva vrei, va fi ok.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
Giulietta M-air TCT 170hp
156 3.2v6 24v GTA
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 14 Jul 2018, 22:53 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2018, 05:12
Posts: 34
Car: AR•147 1.9JTDm 88kw
Location: București/Popești-Leordeni
Salutare,

Care sunt limitele valorilor de corectie alea injectoarelor? (1.9JTDm 88kw)


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2018, 23:23 
Offline
User avatar

Joined: 03 Dec 2011, 19:11
Posts: 213
Car: 147 1.9 JTDM-Jet 16V
Location: Bucuresti
Salutare lume! Vin si eu cu o intrebare. Ce cauciucuri recomandati pe dimensiunea 235/35 r19?

_________________
----------------------------------------------------------------
Alfa Romeo 147 1.9 Jtdm 150cp++

ex: Peugeot 307 1.6HDI 110cp++


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2018, 16:56 
Offline
User avatar

Joined: 27 Jul 2007, 10:43
Posts: 455
Location: Jassiorum Municipium
Un soft pentru citit/sters erori de pe mobil (android?) foloseste/imi poate impartasi cineva? Sporadic ma mai aleg cu cate un check engine si nu intotdeauna imi este la indemana varianta laptop-cablu. am o interfata bluetooth pe care mi-ar fi mai usor sa o folosesc cu telefonul. Multam

_________________
156 2.0 JTS


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2018, 17:14 
Online
User avatar

Joined: 11 Sep 2015, 07:21
Posts: 414
Car: Giulietta
Location: Cluj-Napoca
Salut

Poti incerca cu Alfa OBD: https://play.google.com/store/apps/deta ... o&hl=en_US

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.4TB Nero-Etna
Alfa Romeo 166 2.5v6


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2018, 20:41 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2015, 14:19
Posts: 197
Car: Giulietta QV
Location: Bucuresti
E un apk pe aici. https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing

_________________
Giulietta QV


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2018, 20:43 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 400
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Stie cineva ce fel de cheii trebuie pentru demontarea bieletelor de directie pentru 166 2.0TS , daca am citit bine sunt aceleasi bielete dupa 147 jtd si GT 3.2 .

Am vazut ca este mai complicată desfacerea bieletei dinspre caseta de directie , am vazut mai explicit doar un tutorial pentru 159 , acolo avea si un nit care fixa mai bine bieleta de caseta , am facut comanda de 2 bilete TRW JAR 561 (vroiam Lamforder,dar nu avea ) si 2 capete de bara Moog AL-ES-0050 si 0051 si vroiam sa stiu daca am cu ce sa ma apuc sa le dau jos , tubulare si presa de pivoti am ,cu cheile fixe mai mari (peste 24) nu stau prea bine si eventual ce tip de vaselina trebuie .


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2018, 13:17 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 122
Location: Bucuresti
Iti trebuie o cheie pentru articulatii axiale:
https://lincos.ro/3585-cheie-pentru-art ... -42mm.html

_________________
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2018, 16:56 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 400
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Multumesc , o sa caut o cheie Lincos MG50444 , sa vad daca gasesc ceva la un pret convenabil prin Constanta.


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2018, 11:39 
Offline
User avatar

Joined: 03 Dec 2011, 19:11
Posts: 213
Car: 147 1.9 JTDM-Jet 16V
Location: Bucuresti
147seb Quote:
Salutare lume! Vin si eu cu o intrebare. Ce cauciucuri recomandati pe dimensiunea 235/35 r19?
Ceva ceva? Sunt mult prea multe variante si vreau pareri personale :roll:

_________________
----------------------------------------------------------------
Alfa Romeo 147 1.9 Jtdm 150cp++

ex: Peugeot 307 1.6HDI 110cp++


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2018, 20:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4794
Location: brasov
Recomandarea mea e sa mergi pe ceva HP sau UHP de la firmele cunoscute ca facand performanta: Conti, Michelin, Dunlop, GY. Si cred ca mai sunt vreo 2 -3 branduri.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2018, 21:24 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 400
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Pedala Quote:
Iti trebuie o cheie pentru articulatii axiale:
https://lincos.ro/3585-cheie-pentru-art ... -42mm.html
Am reusit sa cumpar cheia din bazar cu 50 lei, este o chinezarie identica cu cea de la Lincos (presupun că Lincos-urile tot din China sunt aduse , cred ca le pune doar ambalaj cu numele lor ,la fel cum fac multe alte firme care nu au productie ,doar ambaleaza) ,ma gândesc ca era ceva mai bine daca faceau partile zimțate mai rotunjite sa apuce mai bine partea rotunda dinspre caseta.
Sambata o sa o pun la treaba sa vad cat de buna este .


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 1.89 MiB | Viewed 657 times ]
2.jpg
2.jpg [ 2.96 MiB | Viewed 657 times ]
3.jpg
3.jpg [ 1.35 MiB | Viewed 657 times ]
Top
   
PostPosted: 10 Aug 2018, 22:30 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 400
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Cheia de bielete este buna , la inceput aluneca putin pana prinde pozita buna cand merge desfacut ,daca partile zimtate nu erau drepte si erau mai rotunjite apuca mai bine.

Sie cineva ce solutii mai simple sunt pentru desfacerea unui pivot de la bascula inferioara , am un pivot care nu vrea sa iasa si ma tine incurcat ca nu il pot scoate ca sa pun bratele noi pe care le-am cumparat si stau cu masina pe dreapta pana rezolv problema .
Am reusit sa rup o presa de pivoti de la Yato cu care desfacusem fara probleme la 166-le meu capte bara , pivoti basucule superioare si pivot basula inferioara stanga.
Daca nu resusesc sa gasesc un mecanic liber care sa vina pana la masina ,o sa fie nevoie o sa cumpar un ciocan mai maricel , pistol cu aer cald am acasa in caz de nevoie si mai trebuie o presa de pivoti.


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2018, 11:50 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 122
Location: Bucuresti
Aplica presiune pe pivot cu un cric si loveste cu un ciocan in zona bombata de pe fuzeta.

_________________
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 13 Aug 2018, 18:15 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 400
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Pedala Quote:
Aplica presiune pe pivot cu un cric si loveste cu un ciocan in zona bombata de pe fuzeta.
Multumesc , cu urmatoarea ocazie aplic metoda asta .că este mai simpla , cricul de 166 nu pare bun ca are partea care intra in locasul din caroserie, rotunjita.

A trebuit sa fac ceva intre timp sa scot pivotul , am scos etrierul ,suportul etrierului si discul de frana sa am loc mai mult pe fuzeta in zona pivotului , am rotit fuzeta cu tot cu bascula in dreptul orei 3 , am dat cu pistolul cu aer cald in zona fuzetei pe langa pivot dupa care i-am dat 3 lovituri de ciocan (2kg) si a iesit ,inainte am dat cu solutie de degripat in zona pivotului , daca aveam ciocan incercam de cand am postat sa fac ceva dar abia azi am ajuns cu unul.

Presa rupta incerc sa o sudez , daca nu merge sau nu tine,cumpar una mai mica ,cea rupta este Yato YT-0614 si este maricica plus ca nu se infige bine in pivotul de jos iar la bascula de sus este inghesuiala cu ea, a trebuit sa mai tai din surubul pivotului sa sa intre bine partea de jos a presei pe surub. Orice ar fi urmatoarea presa o folosesc doar la capete de bara si bascula de sus .


Top
   
PostPosted: 14 Aug 2018, 10:33 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2006, 03:11
Posts: 122
Location: Bucuresti
Nu iti recomand sa folosesti cricul masinii pentru ca poate aluneca usor de acolo cand lovesti. Un cric hidraulic tip crocodil.

_________________
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
PostPosted: 15 Aug 2018, 16:20 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 400
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Pe viitor o sa caut un cric hidraulic tip crocodil pentru ca este mai rapid ,m-am saturat sa dau la clichet ca ridic/cobor cricul original , am luat si o cheie maivela in speranta ca merge mai repede ,merge usor la inceput dupa care trebuie sa bag clichetul.
O sa fac niste masuratori inainte sa nu ma trezesc ca ridic cricul la maxim si nu pot scoate roata sau sa nu il pot baga sub masina.


Top
   
PostPosted: 18 Aug 2018, 11:17 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 400
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Exista vreo metoda sa verific o tulumba de servofrână demontata dacă este buna sau nu ?
De mai mult timp am observat că se aude un zgomot când apas pedala de frana , parca apăs pe o pompa care baga aer și din ce am înțeles ar fi probleme cu servofrâna ,deocamdată pedala de frana este la fel de moale ca la început , dar dacă tot aveam o servofrână de rezerva vroiam sa știu dacă o pot verifica înainte să o montez .


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4277 posts ]  Go to page Previous 1165 166 167 168 169172 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited