It is currently 16 Oct 2018, 05:10

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 11 Dec 2017, 18:07 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 471
Car: brera
Location: constanta
Am avut pe ford fix sistemul asta pana mi-au curatat tapiteria profi inclusiv podeaua si le-au rupt incompetentii. Sunt geniale alea. Merci mult !

_________________
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v


Top
   
PostPosted: 11 Mar 2018, 20:10 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 471
Car: brera
Location: constanta
Dupa ce-am varsat intr-un viraj bobite de caine prin jumatate de masina m-am apucat de cules si demontat scaune, banchete :?
E haios de la ce-a pornit, dar m-a motivat sa curat tot interiorul ca era un miros ciudat in masina.
Indicatii per scaun:
- 4 surubi care se desfac cu cheia din poza.
- doua mufe care se scot cu mana. Partea gri si albastra se trage in lateral pentru fiecare mufa si gata.
Amuzant e ca am gasit sub banchete folia de fabrica a masinii.


Attachments:
IMG_20180311_164857.jpg
IMG_20180311_164857.jpg [ 3.81 MiB | Viewed 855 times ]
IMG_20180310_140301.jpg
IMG_20180310_140301.jpg [ 3.16 MiB | Viewed 855 times ]
IMG_20180310_174716.jpg
IMG_20180310_174716.jpg [ 3.34 MiB | Viewed 855 times ]
IMG_20180310_144329.jpg
IMG_20180310_144329.jpg [ 3.91 MiB | Viewed 855 times ]
IMG_20180310_205126.jpg
IMG_20180310_205126.jpg [ 1.29 MiB | Viewed 855 times ]

_________________
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v
Top
   
PostPosted: 12 Mar 2018, 15:17 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2016, 21:09
Posts: 61
Car: AR 159 2.4 Jtdm
Location: Timisoara
Salutare, daca poti sa mai ajuti cu o chestie te rog, ai postat acum ceva timp ca masina parca da umpic in nas si apoi bruscheaza exact in zona de 2000 rpm , exact acelasi simptom am si eu ( cade acul de turbo umpic apoi i.si revine ), vreau sa stiu daca ai gasit o rezolvare sau a ramas asa ?
Ms frumos.


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2018, 17:33 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 471
Car: brera
Location: constanta
Salut. Nu am urmarit niciodata acul de turbo cand aveam zvac-ul ala. Nu mi-a dat prin cap sincer. Nu pot sa descriu ca si cum dadea in nas..ci doar ca accelera liniar si de la 1800 la 2000 sarea mai repede. Dupa ultimele interventii la masina n-am mai intampinat chestia asta. Habar n-am de la ce-a fost. Sau poate face rar si m-am obisnuit..nu era la fiecare plecare de pe loc. Poate si motorul rece sa fi fost una din cauze. O sa fiu mai atent ca mi-ai amintit si mai revin :)

_________________
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2018, 18:07 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2016, 21:09
Posts: 61
Car: AR 159 2.4 Jtdm
Location: Timisoara
Daca accelerez usor pana in 2000 imediat dupa se simte ca si cum te impinge cineva din spate si acul de turbo cade umpic apoi i.si revine. Se poate sa fie un senzor murdar sau ceva din turbo .


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2018, 03:05 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4684
Location: brasov
Posibil EGR daca simti ca pierde puterea pentru o fractiune.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2018, 17:47 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 471
Car: brera
Location: constanta
Egr-ul e off la mine.

_________________
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2018, 18:34 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4684
Location: brasov
La Nik ma refeream

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2018, 22:37 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2016, 21:09
Posts: 61
Car: AR 159 2.4 Jtdm
Location: Timisoara
Si la mine e off, impreuna cu dpf si cu soft pt mai multa putere.


Top
   
PostPosted: 23 Apr 2018, 21:07 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 471
Car: brera
Location: constanta
Am ajuns la 115.000 km intre timp. Masina mai ia o pauza de sosele si in toamna va iesi la vanzare cand vin si eu acasa din voiaj / octombrie mai exact. :marinar:

_________________
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2018, 14:48 
Offline
User avatar

Joined: 16 Aug 2011, 15:07
Posts: 471
Car: brera
Location: constanta
La 120.000 km bifam:
- doua bujii
- doua brate superioare
- doua sigle
- o protectie de plastic sparta pe la roata.
Multumesc Catalin pentru toate cele.

Masina este de vanzare. Voi posta un anunt mai detaliat pe sectiunea porivita.


Attachments:
IMG_20180920_115758.jpg
IMG_20180920_115758.jpg [ 2.53 MiB | Viewed 356 times ]
IMG_20180920_093809.jpg
IMG_20180920_093809.jpg [ 3.12 MiB | Viewed 356 times ]
IMG_20180920_120740.jpg
IMG_20180920_120740.jpg [ 3.72 MiB | Viewed 356 times ]

_________________
Ex: Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v
Top
   
PostPosted: 06 Oct 2018, 11:58 
Offline

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 13
Car: Alfa Brera 2.4 JTDM
Salut baieti!

Eu sunt noul fericit (sper) posesor al Brerei lui Mihai. Voi continua sa postez in continuare aici, fiind vorba despre aceeasi masina. Daca nu este in regula acest aspect, rog un moderator sa ma anunte si voi creea un topic nou.

Ca prima impresie: mi se pare incredibil de frumoasa si consider ca rosul e culoarea care ii scoate cel mai bine in evidenta formele.

Cum se conduce: am avut ocazia sa o conduc din Constanta si pana in Brasov imediat dupa ce am luat-o, deci am putut sa imi fac o idee de baza. Fiind primul meu contact cu o Alfa, nu am stiut la ce anume sa ma astept nici din partea directiei, nici din partea suspensiei, nici din partea motorului.

Ca prima impresie mi se pare o masina destul de bine inchegata, suspensia mi se pare destul de rigida, pe viraje mi se pare ca isi pastreaza traiectoria decent, iar directia pare o idee greoaie, nu cea mai precisa, dar nici pe departe cea mai inexacta pe care am condus-o. M-am confruntat de cateva ori si cu torque steer, dar banuiesc ca e ceva normal, avand in vedere cuplul motorului.

Ce planuri am: intr-o ordine mai mult sau mai putin prioritara:

- in primul rand revizia plus mici amanunte care sunt in neregula si pe care le-am descoperit dupa vizitele in service.

Poate sa imi dea cineva un motiv pentru care sa folosesc in continuare ulei Selenia si nu Liqui Moly asa cum intentionez?

- resoftare. Mihai mi-a zis ca masina are o resoftare in urma modificarilor care i s-au adus, dar nu a stiut sa imi spuna daca este si unul care a marit puterea motorului. Mie imi e greu sa imi dau seama despre lucrul acesta, deci va trebui sa o sui pe un dyno si apoi, daca este posibil, voi face o resoftare pentru cresterea puterii. Nu stiu la ce anume sa ma astept in sensul asta, dar sper sa fie mai cu vana masina.

- set nou de roti. Mai exact vreau setul de jante de la ProDrive (http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :9291.html). Am vazut ca nu este TUV approved, dar sper ca este totusi ok. Are cineva un feedback in acest sens?

- revopsire integrala. Desi masina pare ca a mai fost vopsita, faptul ca a fost tinuta afara isi spune cuvantul si exista tot felul de imperfectiuni de care as vrea sa scap. In principiu as vrea sa merg pe varianta rosso competizione, dar daca din varii motive nu o sa se poata, atunci voi pastra culoarea originala.

- alt sistem multimedia. Stiu ca e aiurea, dar am nevoie de un sistem multimedia care sa il inlocuiasca pe actualul pentru ca nu imi pot conecta telefonul la cel existent. Am crezut ca acesta are bluetooth, dar se pare ca are doar pregatire pentru SIM, ceea ce nu ma ajuta. Asa ca as vrea sa iau un sistem cu Android care sa aduca a OEM ca aspect, dar care sa imi ofere functionalitatea de care am nevoie (telefon, waze, spotify) si care sa pastreze comenzile de pe volan. Daca are cineva o recomandare, chiar as aprecia un input.

- chestii ce tin de interior. Asta e un gand mai indepartat si nu stiu cat de usor ar fi de realizat, dar as fi dorit sa schimb scaunele si bancheta cu cele de pe modelul mai nou, asta in ideea in care as gasi asa ceva si in ideea in care se pastreaza sistemele de prindere. Si aici as aprecia daca poate cineva sa ma ajute cu ceva informatii in sensul asta. In rest mai sunt ornamentele de aluminiu care nu arata foarte bine din cauza loviturilor, care nu inteleg cum s-au intamplat, dar s-au intamplat si as vrea sa le pot inlocui in timp.


In rest sper ca masina sa fie ok, sper sa nu am probleme cu ea, sper sa nu se transforme intr-o gaura neagra pentru banii mei, pentru ca intentionez sa o tin pe termen lung.

Intrucat am o alta masina ca daily, voi incerca sa gasesc un garaj in care Brera sa fie cat mai ferita de intemperii si voi incerca, pe cat posibil, sa mai postez uptadeuri, cand se va putea si cand va fi cazul.

Numai bine!


Top
   
PostPosted: 06 Oct 2018, 15:10 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13604
Car: GTV 916
Location: Bucuresti
Inainte sa ajunga la Mihai, masina a apartinit lui Tibi (ILuzoriu), cel care a resoftat marea majoritate a masinilor de pe acest forum. Asadar, sunt extrem de mici sansele sa-i poti face un soft mai bun, totodata sunt foarte mari sansele sa “o strici” :)
Cat despre jante, nu-ti facae probleme, jantele Pro Drive respecta specificatiile OEM.
Legat de vopsitorie, tu stii mai bine, insa anul trecut in toamna cand am facut pozele pentru calendar masina doar ce fusese proaspat vopsita si arata impecabil! La cum il stiu pe Mihai si mai ales la cat a folosit masina de atunci, sunt sigur ca orice urma de imperfectiune iese la un detailing profi. Rosso Competizione nu prea iti recomand (desi la randu-mi am revopsit o Brera astfel), e foarte greu sa reproduci culoarea ulterior, in caz de revopsite partiala (eu am avut o usa revopsita in alta transa fata de restul elementelor in timpul vopsirii integrale si era o diferenta vizibila de nuanta..)
S-o stapanesti sanatos!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2018, 10:59 
Offline

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 13
Car: Alfa Brera 2.4 JTDM
Deci sa inteleg ca in urma resoftarii a crescut si puterea motorului. In cazul asta recunosc ca sunt putin dezamagit. Nu stiu ce putere are in momentul asta masina, dar daca e asa cum presupun, ma asteptam la ceva mai mult de la un motor de aproximativ 250 de cai, desi stiu ca este si masina grea.

Legat de vopsire: am vazut ca masina a fost revopsita, insa ea a fost tinuta afara si in tot acest timp a mai acumulat lovituri/zgarieturi care, din pacate nu pot fi corectate cu un detailing. Apoi, desi spui ca este greu cu acel rosso competizione in caz de revopsire, tin sa spun ca si in cazul de fata, masina are bara fata/spate si capota revopsite si diferenta de nuanta fata de restul masinii este vizibila, deci nu vad cu ce ar fi asta diferit. Daca vopseaua o sa mi se para nejustificat de scumpa comparativ cu vopseaua actuala, nu exclud sa raman la aceasta.

Despre ulei si scaune ma poti ajuta cu vreo informatie?


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2018, 11:20 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 1959
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
250 cai ?

_________________
Rolling: 1/2.0/3.2 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone: 1.2/2.0/1.9


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2018, 11:23 
Offline

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 13
Car: Alfa Brera 2.4 JTDM
Daca stock are 210 si softul pe care l-a facut Tibi a crescut si puterea, dupa aproximarile mele ar trebui ca motorul sa dezvolte acum undeva spre 240-250 de cai.


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2018, 11:28 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 1959
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
Fara sa fiu batjocoritor, dar cum aproximezi tu, ii simti la pedala?

_________________
Rolling: 1/2.0/3.2 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone: 1.2/2.0/1.9


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2018, 11:37 
Offline

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 13
Car: Alfa Brera 2.4 JTDM
Daca nu esti batjocoritor, atunci o sa iti raspund si eu serios.

Este un lucru mai mult sau mai putin cunoscut ca in ceea ce priveste motoarele turbo-diesel, o resoftare aduce de obicei un plus de performanta si o crestere a puterii cu undeva intre 20-30%, in functie de cum anume este gandit softul respectiv. In cazul de fata, avand in vedere faptul ca vorbim despre un motor turbo-diesel de 210 din fabrica, de faptul ca deja mi s-a spus ca aceasta masina a fost resoftata si faptul ca am cerusem oricum deja cuiva informatii despre ce crestere de putere ar trebui sa existe in cazul acestui motor si mi-a raspuns ca are un soft standard care ar urca puterea la 240 de cai, atunci mi-am permis si eu sa aproximez si sa coroborez toate informatiile pe care le am pana acum si sa spun un numar, numar care este in intervalul 240-250 de cai.

De simtit la pedala nu stiu sa existe vreo persoana care sa o poata face, ca pentru asta exista dyno. Dar daca este sa fiu subiectiv si sa spun ce simt eu cand calc pedala, atunci spun ca mi se pare o masina lenta pentru puterea pe care presupun eu ca o are in acest moment.


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2018, 11:58 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13604
Car: GTV 916
Location: Bucuresti
Problema cu softurile “standard” este ca fie uzeaza extrem de rapid DPFul, fie scot o galagie de fum atunci cand el este eliminat. Stiu ca Tibi a “surubarit” mult la softul asta, habar n-am cati cai are masina dar sa fiu in locul tau as sta linistit ca nu strici alte chestii. Cel mult, poate incerci sa-l contactezi tot pe el (are un topic aici la publicitate), poate iti propune ceva mai pe gustul tau (poate cu DPF off, in cazul in care il mai ai pe masina)
Nu stiu ce asteptari aveai, dar masina e departe de a fi un pocket-rocket, orice i-ai face. Este mai degraba un grandtourer, iar la drum intins se simte puterea.
Legat de ulei, e un topic ce depaseste 100 de pagini..personal n-am folosit decat Selenia, si, mai nou, Motul.
Legat se scaune nu prea am ce sa-ti spun decat succes la cautari!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2018, 12:12 
Offline

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 13
Car: Alfa Brera 2.4 JTDM
Am dat acel exemplu de soft "standard" ca sa ii explic colegului de dinainte cum anume am ajuns la acea valoare.

Aveam in plan sa ii contactez pe cei de la Completechip pentru ca mai multa lume mi i-a recomandat pe parte de diesel, dar mai intai o sa merg pe recomandarea ta si il voi contacta pe Tibi sa vad exact ce anume a modificat cand a modificat.

Legat de asteptari, dupa cum am zis si initial, nu stiam la ce sa ma astept fiind primul meu contact cu Alfa si eram convins ca nu se va compara cu ce conduc zi de zi. Masina nu este o masina lenta, sub nicio forma, doar ca probabil o percep eu asa pentru ca m-am obisnuit cu o alta senzatie, dar nu e problema, ma pot obisnui si cu ea asa.

Multumesc pentru raspuns oricum, voi cauta si topicul legat de ulei.


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2018, 14:04 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2016, 21:38
Posts: 100
Car: Brera 2.2 JTS
Location: Bucuresti
Ca o regula generala formata din experienta mea cu Alfa, cauta pe cat posibil recomandari de persoane experimentate cu Alfe nu cu dieseluri in general sau coupeuri in general sau benzinare in general etc. De exemplu, nu-ti recomand sa mergi la un service recomandat pentru ca repara exemplar VW sau BMW pentru ca Alfa va fi exceptie de la aceasta regula. Asa si cu softurile sau ce vrei tu sa-i mai faci. Ramai "in house" pe cat posibil, vei gasi pe forum oameni care sa te ajute cu mai tot ce ai nevoie, de la service la soft. Eu am aruncat ceva bani pe geam si tot la forum m-am intors in cele din urma.
Scaunele model mai nou arata ceva mai bine si te tin in brate mai bine dar vor fi putin mai incomode ca idee pentru ca nu sunt la fel de moi, cat despre unde sa gasesti, cred cel mai bun punct de pornire e Tzivii.

Felicitari pentru achizitie si sa te bucuri de ea!!

_________________
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2018, 14:08 
Offline

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 13
Car: Alfa Brera 2.4 JTDM
Apreciez sfatul si indrumarile. Pe mine m-ar fi interesat daca scaunele si bancheta de la modelul nou pot fi montate folosindu-se aceleași puncte de prindere sau dacă e nevoie de vreun artificiu.

Voi apela la colegul menționat de tine pentru mai multe întrebări in acest sens.


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2018, 14:22 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2016, 21:38
Posts: 100
Car: Brera 2.2 JTS
Location: Bucuresti
m3ph0 Quote:
Apreciez sfatul si indrumarile. Pe mine m-ar fi interesat daca scaunele si bancheta de la modelul nou pot fi montate folosindu-se aceleași puncte de prindere sau dacă e nevoie de vreun artificiu.

Voi apela la colegul menționat de tine pentru mai multe întrebări in acest sens.
Multa lume a facut conversia asta deci ma gandesc ca nu e ceva asa complicat. Cand au facut faceliftul nu au schimbat asa multe la masina, nu cred ca e alta prindere.

_________________
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2018, 15:43 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13604
Car: GTV 916
Location: Bucuresti
Se poate, chiar fosta Brera a mai sus numitului Tzzivii a avut acest upgrade.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2018, 15:44 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 6836
Car: 156GTA/159 2.4 TI
Location: Bucuresti
Sunt plug and play. Doar daca se face conversie de la normale la electrice e nevoie si de codare.


Sent from the moon!

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo 156 2.4 mJTD 20v TI
ex:Alfa Romeo 166 2.4 mJTD 20v Sportronic
ex:Alfa Romeo 166 2.4 JTD 10v


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited