It is currently 13 Dec 2018, 00:46

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 102 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 08 Oct 2018, 15:57 
Offline

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 33
Car: Alfa Brera 2.4 JTDM
Mulțumesc pentru răspunsurile prompte si la obiect băieți. Voi lua legătura prin pm cu Tzivii pentru mai multe detalii.


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2018, 15:49 
Offline

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 33
Car: Alfa Brera 2.4 JTDM
Luneta si geamurile "din spate" au primit folie 15% transparență si, de asemenea, am foliat negru lucios partea de plafon dintre panoramă si aripa superioară. M-am gândit ca poate va arăta bine. Dar mă mai gândesc până in momentul in care se va ajunge la vopsire.

Urmează:

- roțile de iarnă pentru care am cumpărat niste jante de 159 pe 17 si mai aștept sa vină cauciucurile. Sper sa arate ok.

- revizie plus mici reparații.
Image


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2018, 15:53 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 2564
si tu ai eleronul decolorat? sau e doar iluzie optica? :scratch:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2018, 15:55 
Offline

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 33
Car: Alfa Brera 2.4 JTDM
E doar o iluzie optică. O să revin cu o poză mai concludentă. N-am putut să fac acum pentru ca e puțin cam murdară masina si mi-a fost rușine. :))


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2018, 15:59 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 2564
as lasa plafonul rosu... :smart:
Attachment:
Alfa_Romeo-Brera-2005-1280-16.jpg
Alfa_Romeo-Brera-2005-1280-16.jpg [ 200.42 KiB | Viewed 655 times ]

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2018, 16:00 
Offline

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 33
Car: Alfa Brera 2.4 JTDM
Dar mi se pare mie sau mașina din imagine are aripa roșie?


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2018, 16:01 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13696
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
Same here!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2018, 16:03 
Offline

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 33
Car: Alfa Brera 2.4 JTDM
ALXege Quote:
Same here!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Adică încă un vot pentru plafonul roșu? Dacă lumea așa votează și dacă nu o să îmi placă in continuare, o să o dau jos in primăvară odată cu pregătirea pentru vopsire.


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2018, 16:12 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 2564
m3ph0 Quote:
Dar mi se pare mie sau mașina din imagine are aripa roșie?
ce aripa? ai culoarea coroseriei peste tot, exceptand eleronul si partea de jos a barii spate - negre ambele. Plafonul e de sticla, deci nu e vopsit. :p
Attachment:
FR05Car059_198_01.JPG
FR05Car059_198_01.JPG [ 849.51 KiB | Viewed 648 times ]

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 12 Oct 2018, 16:15 
Offline

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 33
Car: Alfa Brera 2.4 JTDM
Când am zis "aripă" m-am referit la eleron si nu imi dădeam seama daca e roșu sau negru la tine in poză.


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2018, 17:02 
Offline

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 33
Car: Alfa Brera 2.4 JTDM
Pentru ca urmează un reglaj la directie si pentru ca se apropie si vremea rece în curând, mașina a primit un set nou de gume de iarna și niște jante originale de 159, într-o stare mai mult sau mai puțin dubioasă. Arată groaznic, dar pentru iarnă o sa zic ca sunt in regulă.

De luni va intra in service unde se va efectua revizia plus alte mici reparații.
Attachment:
IMG_20181017_165622.jpeg
IMG_20181017_165622.jpeg [ 98.57 KiB | Viewed 509 times ]


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2018, 17:46 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13696
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
Ce cunoscut arata :D

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2018, 17:52 
Offline

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 33
Car: Alfa Brera 2.4 JTDM
Haha :D

E același model de jante? A ta parca arăta mai bine :))


LE: si apropo de jante, turbinele vor intra la primăvară la vânzare. Asta dacă nu are cineva drum prin Brașov in viitorul foarte apropiat si vrea sa își facă un cadou de sărbători.


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2018, 12:03 
Offline

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 33
Car: Alfa Brera 2.4 JTDM
Am revenit cu update-uri in cazul in care ii era cuiva dor de o Brera.

Masina a petrecut ultimele doua săptămâni la service pentru mai multe lucrari. Am observat ca mașina pornea greu dimineața (prima pornire) așa ca am vrut sa ma ocup si de problema asta întrucât vine iarna curând si in Brașov se face mai repede frig decat de unde a venit ea si avand in vedere si ultimele recomandări pe care le-am primit la service după o verificare mai amănunțită, s-au întâmplat următoarele:

- revizie: filtre + ulei Selenia 5w40. De data asta. Pana data viitoare ma mai gândesc daca pun Motul sau altceva;

- inlocuit vas expansiune care era crapat;

- inlocuit un furtun mic de combustibil care era copt;

- inlocuit bucsa brat inferior stanga față;

- inlocuit plăcuțe frână pe față;

- set nou complet de bujii. Se pare ca mașina avea bujii de mai multe feluri si a trebuit sa eliminăm una dintre variantele pentru care pornea greu;

- acumulator nou. Acumulatorul vechi pe care Mihai l-a schimbat in urmă cu un an era deja terminat. Nu știu cum, nu știu de ce. Am încercat sa il punem pe redresor, dar la testul tot nu a ieșit bine. L-am înlocuit cu un Bosch S5 85AH. Problema cu pornirea pare ca s-a rezolvat, mașina pornind acum fara probleme;

- reglaj directie in urma înlocuirii acelei bucși. Aici ne-am lovit de următoarea problemă: din ce am înțeles, la Alfa se face reglaj si pe spate, iar pe spate am suruburile ruginite si din ce mi s-a spus exista riscul ori a ruperii lor, ori a deteriorării bucsilor ceea ce presupune sa înlocuiesc bratele care vin cu tot cu fuzete, ceea ce reprezintă o cheltuială destul de mare. S-a mai lovit cineva de problema asta? Vreo recomandare?

- igienizarea instalației de climatizare;

- pe cineva a insistat sa intervina si cu o mica cosmetizare asa ca masina a fost spalata la exterior ceva mai temeinic, a fost curățat compartimentul motor, iar la interior s-a aplicat si un tratament pentru piele;

Ce mai urmează?

In primul rand, dupa cum am spus mai sus, trebuie sa vad cum voi rezolva problema pe care am întâmpinat-o la reglajul direcției pe spate. S-a reglat cat s-a putut, dar in timp probabil ca se va înrăutăți problema.

Apoi mi s-a semnalat faptul ca trebuie înlocuit cablul de la frana de mana pentru ca in condițiile de față mașina nu ar trece inspecția periodica. Probabil voi rezolva aspectul asta cand va iesi masina de la hibernat, in primăvară.

Probabil voi inlocui si stopurile care se aburesc, dar si asta se va întâmpla la anul.

In rest rămâne in picioare planul initial: jantele cu potcoave pe 19, revopsire, scaune+bancheta de facelift, navigatie cu Android si, poate, inlocuirea ornamentelor de aluminiu care sunt destul de lovite, toate începând cu primăvară anului viitor, daca totul decurge bine.

Pentru cei care au mai avut motorul asta cu sau fara soft: la ce nivel urca presiunea din turbina in accelerare? Mie mi se pare ca a mea urca destul de mult, undeva la 1.4, poate chiar o idee mai sus. E ceva normal, imi fac griji aiurea sau există o problema aici?

La final pun si niște poze pe care le-am primit cat mașina a fost la service, plus una de paparazzi.

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2018, 14:45 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 5997
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Salut,

Problema cu reglajul punții spate am întâlnit-o si la GT. De regula se deblochează acele șuruburi fie cu puntea pe mașina, fie data jos. In mod ideal se înlocuiesc atât bucsile cât și șuruburile cu unele noi.

Dacă nu sunt abateri mari, eu zic sa o lași așa cel puțin pana la primăvara.

Ai grija ce bucși cumperi. Sfatul meu personal este sa mergi pe original sau PU.




Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2018, 14:46 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2013, 20:33
Posts: 205
Car: 156 & 159
Location: Bucuresti
m3ph0 Quote:
Pentru cei care au mai avut motorul asta cu sau fara soft: la ce nivel urca presiunea din turbina in accelerare? Mie mi se pare ca a mea urca destul de mult, undeva la 1.4, poate chiar o idee mai sus. E ceva normal, imi fac griji aiurea sau există o problema aici?
La 1.9 150 CV -ul meu fara soft urca undeva la 1.5 bar. Poate ajuta raspunsul meu pana vine si unul de la cineva cu 2.4 :wave:

_________________
Alfa Romeo 159 SW '06 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156 '02 JTS Selespeed
Ex: Fiat Punto '97 - 1.1 - "Fortosul"


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2018, 14:52 
Offline

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 33
Car: Alfa Brera 2.4 JTDM
@nesquick: suruburile nu se pot debloca, deci nu prea am varianta despre care spui, dar mi s-a zis ca momentan abaterea nu e atat de mare cat sa fie o problemă. Au aproximat ca undeva spre 30-40k km ar reusi sa produca uzura considerabila anvelopelor. Brera fiind a doua mașină, e destul de puțin probabil sa fac acei km cu ea. Dar e o chestie care imi sta pe cap acum si daca va fi sa schimb bucsile, cu siguranță voi pune ceva de calitate.

@Vlzz: mulțumesc pentru informație. Astept un coleg si cu un 2.4, dar pana acum, din ce spui tu, pare sa fie in parametrii.


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2018, 16:07 
Offline
User avatar

Joined: 21 Sep 2013, 21:36
Posts: 1064
Car: 159 2.4 Q4 TI
Location: N-V
ca sa vezi daca turbina e in parametrii, poti face un log sa vezi diferenta intre parametrii reali si cei ceruti ai masei de aer. eu zic ca merge mai bine decat uitatul la ceas

_________________
Alfa Romeo 159 2.4 Q4 Turismo Internazionale
Ex: Alfa Romeo 159 Nero Oceano 1.9 jtdm 16v (150++ HP by ILuzoriu)

Toată ziua la volan Răsfăţat ca un motan, Rezervorul mereu plin, Nici o grijă, nici un chin, Şi-apoi cînd ieşi pe şosea Tot apare cîte cineva...
Femei goale cîte vrei Din reviste de doi lei, Unghii negre plus tutun, Băutură şi drum bun! Pot oricînd să susţină teze Despre cutia de viteze
Poa' să fie profesor, Medic sau aviator, Avocat sau conţopist, Inginer, frizer, dentist, Pictor sau electrician, Toţi înjură la volan !


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2018, 20:02 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13696
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
1.7-1.8 cu soft


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2018, 20:17 
Offline

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 33
Car: Alfa Brera 2.4 JTDM
ALXege Quote:
1.7-1.8 cu soft


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ah, ok. E posibil atunci si sa difere valoarea afișată pe ceas de cea reală. Dar oricum in cazul ăsta nu-mi mai fac probleme asa mari in privința asta.


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2018, 20:43 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13696
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
N-ar trebui, cel putin nu cu mult.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2018, 21:01 
Online
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 6876
Car: 156GTA/159 2.4 TI
Location: Bucuresti
Difera, si mult.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo 156 2.4 mJTD 20v TI
ex:Alfa Romeo 166 2.4 mJTD 20v Sportronic
ex:Alfa Romeo 166 2.4 JTD 10v


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2018, 22:19 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4788
Location: brasov
La GT/47/56 puntea spate e cu totul altfwl.decat la Brera/59.
Cred ca fiecare vorbeste de alte suruburi.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2018, 08:38 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 5997
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
@yux știu ca sunt diferite punțile, dar problema este acceaasi. Din cauza apei, umezeli, acele șuruburi ruginesc și se blochează.

// Am corectat greseala gramaticala si am sters offtopic-ul pentru a nu strica topicul omului. Multumesc pentru atentionare Mugur :wave:

Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2018, 14:15 
Offline

Joined: 06 Oct 2018, 11:15
Posts: 33
Car: Alfa Brera 2.4 JTDM
Într-un final fericit i-am găsit și un adăpost unde să hiberneze sau să-și petreacă o bună parte din perioada rece. Nu știu cât de mult voi circula, dar voi trece in vizită destul de des să mai pornesc măcar motorul. Image


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 102 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited