It is currently 16 Jun 2019, 12:26

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 3884 posts ]  Go to page Previous 1151 152 153 154 155 156 Next
Author Message
PostPosted: 30 Dec 2018, 23:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 1677
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
stig53 Quote:
bluecar Quote:
gt-ul meu este trecut euro 4 si are tot off...
Si n-a avut deloc DPF s-au a e anulat? Am vazut mai multe cazuri cu modele din 2005 care sunt euro 4 fara FAP. Atunci in 2005 euro 4 devenea obligatoriu si cel mai probabil in harababura creata(care se creaza mereu de altfel, acum iarasi cu WLTP-ul si euro 6d-temp) italienii au zis ca noi avem altceva mai bun de facut(gen aperitivo) si nu si-au batut capul si au zis: ba, astea facute in 2005 le facem toate euro 4 asa din ochi indiferent ca au sau nu FAP :naughty: . Tipical Italiens :lol:
nu,nu a avut dpf....dar masina a fost vanduta in germania ca si euro 4 si a costat probabil ceva in plus.taxele erau mai mici...nu cred ca nemtii inghiteau asa ceva,euro3 facute 4...au schimbat pompa de injenctie,clapete pe admisie,sonda pe evacuare.....
parerea mea este ca si un euro3 functionand corect poate trece inspectia tehnica de euro 4...atat timp cat motorul are compresia buna,injectoarele bune si nu da cu fum ..
acum,daca statia de itp oriune ar fi,este dotata cu super testere de noxe nu trece nici euro 5 sau 6 daca motorul are multi km sau deja injectoarele,compresia si dpf-ul sunt duse

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 31 Dec 2018, 01:24 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4986
Location: Brasov... oarecum.
Lipsa DPF cred ca se observa in emisii. Din cate stiu in UK se masoara si funinginea, drept urmare e cam tricky sa il scoti in conditiile in care MOTul.se face anual.

Eu am euro 4 productie 2008 fara filtru de particule. Era pe lista de optionale in Ro la vremea respectiva.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2019, 17:22 
Offline
User avatar

Joined: 22 Nov 2018, 00:23
Posts: 21
Car: 159 2.4 TI Q4
Location: București
Vă salut, la mulți ani și cele mai pozitive gânduri!

Vreau să vă inoportunez și să vă prezint o speță, care sună al naibii de dubios:

- găsesc o mașină pe site-ul AutoScout24 vândută în Germania de un parc auto la un preț aproape jumate cât e pe piață în mod normal;
- le dau un email și îmi manifest interesul pentru mașină;
- după 24 de ore, anunțul și toate celelalte anunțuri postate de respectivul parc auto dispar;
- îmi răspunde la mesaj un domn, care de data aceasta pare a fi de la alt parc auto (am sesizat asta în semnătura sa din email) și mă întreabă dacă sunt în continuare interesat de mașină pentru a-mi furniza toate detaliile pe care trebuie să le cunosc;
- răspund afirmativ, mi se răspunde la email și îmi furnizează următoarele detalii:
1. Mașina se află la proprietar în acest moment, acesta dorind să o vândă pentru a-și achiziționa un autoturism nou din cadrul parcului auto (același parc de la care sunt interesat să cumpăr eu mașina), de aici și prețul scăzut al mașinii;
2. Mașina îmi va fi livrată la adresa de domiciliu prin intermediul unei firme de curierat cu care parcul auto este în parteneriat, într-un mod gratuit;
3. Furnizez detalii despre mine (Nume, adresă de livrare, copie după CI);
4. Parcul auto contactează firma de curierat, mașina e ridicată de către aceștia de la proprietar;
5. Firma de curierat mă contactează și îmi dă un număr de traking (urmărire a comenzii) pentru a verifica pe site-ul lor, plus alte detalii (poze cu mașina, starea ei etc);
6. Pe baza informațiilor furnizate de mine, parcul auto întocmește actul de vânzare-cumpărare și pregătește celelalte documente ale mașinii;
7. Dacă totul este în regulă, firma de curierat îmi pune la dispoziție un cont bancar, în care virez 50% din suma totală a mașinii;
8. Mașina este livrată la adresa de domiciliu în mod gratuit de firma de curierat. Este prezent și un agent care are asupra sa toate actele mașinii;
9. Am la dispoziție 100 de KM pentru a o testa + posibilitatea (bineînțeles) să o verific la un service autorizat;
10. - Dacă totul este în regulă, virez diferența de 50% din costul total al mașinii, iar respectivul agent îmi înmânează și actele mașinii;
- Dacă nu este în regulă, sesizez asta agentului, și mi se returnează prima sumă virată (tranșa de 50%).

Cam acesta este modul de operare propus de parcul auto fantomă din Germania care a postat anunțuri prin intermediul AutoScout24.

Se practică acest tipar? Respectiv, să îți manifești interesul pentru o mașină, iar parcul auto să ți-o livreze la domiciliu? Sincer, eu n-am mai auzit până acum, dar poate nu sunt eu la curent.
Ce părere aveți? Și vouă vă duhnește a mare țeapă?

Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri!

_________________
There are good ships and wood ships, ships that sail the sea, but the best ships are friendships, may they always be!


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2019, 17:27 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2013, 20:33
Posts: 292
Car: 159
Location: Bucuresti
Mie-mi suna a "pa pa 50% din costul total al masinii". Am vazut diferite tipare in doar cateva zile de cautat masini pe mobile si contactat vanzatorii, dar pe asta nu. Zi-le ca vrei sa vii tu dupa masina si vezi daca o dau la intors.

_________________
Alfa Romeo 159 SW '06 1.9 JTDm
Ex: Alfa Romeo 156 '02 JTS Selespeed
Ex: Fiat Punto '97 - 1.1 - "Fortosul"


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2019, 17:31 
Offline
User avatar

Joined: 22 Nov 2018, 00:23
Posts: 21
Car: 159 2.4 TI Q4
Location: București
Exact ăsta mi-a fost răspunsul, imediat după ce-am citit "generoasa ofertă" a lor.
Le-am zis că apreciez intenția lor, însă intenționez să mă deplasez în Germania pentru a vedea mașina. Dacă este totul ok, le dau toți banii pe loc și nici nu mai e nevoie să cheltuie în plus pentru firmă de curierat. Ce om cumsecade sunt! :wave:

_________________
There are good ships and wood ships, ships that sail the sea, but the best ships are friendships, may they always be!


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2019, 17:41 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6190
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Este o mare țeapa. Metoda asta se aplica pe astfel de site-uri de ani buni.

Pentru siguranța ta:

1. Ia legătura telefonic cu ei
2. Încearcă să te uiți la.masini care nu au acoperit numărul de înmatriculare

Succes!

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk



_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High | Blu Oltremare
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2019, 18:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4986
Location: Brasov... oarecum.
Ce ti-au raapuns cand ai zis ca te duci personal sa o ridici?

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2019, 19:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 6952
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
In fiecare zi apar pe mobile anunturi de astea care sunt sterse imedoat ce sunt raportate . E teapa si sunt sigur ca prind cativa papagali care sa plateasca banii aia ca sa nu piarda chilipirul :)

Eu am cerut filmari cu masina , cum porneste , cum e caroseria , sa vad martorii din bord etc . Am cerut si actele pentru un plus de siguranta .

Asta cu firma de curierat care intermediaza vanzarea masinii nu am mai auzit-o :lol:


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2019, 00:16 
Offline
User avatar

Joined: 22 Nov 2018, 00:23
Posts: 21
Car: 159 2.4 TI Q4
Location: București
yux_mm Quote:
Ce ti-au raapuns cand ai zis ca te duci personal sa o ridici?
Mi-au răspuns acum vreo trei ore. Au transmis un mesaj aproape identic cu cel anterior în care îmi explică pașii (cei menționați de mine). În plus, mi-a menționat că mașina nu se află în parcul lor, ci este la proprietar (de fapt, nu este în plus, dar a formulat un pic diferit asta).
Cu alte cuvinte, își menține omul punctul de vedere, să mi-o livreze moka prin intermediul unui curier, iar eu tot continui să mă împotrivesc. :evilook:
mugurel Quote:
In fiecare zi apar pe mobile anunturi de astea care sunt sterse imedoat ce sunt raportate . E teapa si sunt sigur ca prind cativa papagali care sa plateasca banii aia ca sa nu piarda chilipirul :)

Eu am cerut filmari cu masina , cum porneste , cum e caroseria , sa vad martorii din bord etc . Am cerut si actele pentru un plus de siguranta .

Asta cu firma de curierat care intermediaza vanzarea masinii nu am mai auzit-o :lol:
Dar care e cea mai frecvent utilizată? Chiar nu mă pricep. Pur și simplu, mai am noroc câteodată și miros mârlanii.

_________________
There are good ships and wood ships, ships that sail the sea, but the best ships are friendships, may they always be!


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2019, 11:26 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2013, 20:33
Posts: 292
Car: 159
Location: Bucuresti
Nu cred ca exista neaparat "cea mai frecvent utilizata". Tepele de genul au toate un numitor comun: faptul ca pana la urma iti cere sa trimiti niste bani fara sa iti dea nimic la schimb - fie o parte din pretul masinii, fie banii de transport, depinde cat de infometati sunt :lol:

_________________
Alfa Romeo 159 SW '06 1.9 JTDm
Ex: Alfa Romeo 156 '02 JTS Selespeed
Ex: Fiat Punto '97 - 1.1 - "Fortosul"


Top
   
PostPosted: 11 Jan 2019, 14:32 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4986
Location: Brasov... oarecum.
Tepe, tepe, tepe, tepe...
Ceea ce nu intelege multa lume e ca atunci cand suna prea frumos sa fie adevarat, e chiar prea frumos sa fie adevarat. Si asa se iau tepele.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2019, 05:10 
Offline

Joined: 17 Jan 2019, 04:55
Posts: 3
Salutari. De curand am luat carnetul, incepator fiind, si am inceput sa imi caut si eu o masina. Am ascultat in dreapta si in stanga, ca sa imi iau logan, opel etc etc ca sunt piese ieftine bla-bla..Pana intr-o zi cand am vazut pe internet o Alfa 159, pana atunci nu prea ma interesasem de aceasta marca. Cand am vazut-o mi-a cazut ochii si am zis asta e aleasa. Acum nu imi mai pot lua gandul de la ea, nu ma vad sa conduc altceva in afara de Alfa 159, pentru mine nu mai exista alta masina. Si vreau asadar sa imi cumpar o Alfa 159 second-hand, un prieten de al tatalui meu are o astfel de masina, pe care a cumparat-o acum 2 ani din Italia, cu 4000 de euro. Detalii prea multe nu stiu, nu stiu km nimic, ideea e ca nu a avut probleme cu ea deloc pana acum, in afara de consumabile bineinteles. Asadar m-am gandit ca nu e o masina problematica, si peste tot pe internet am auzit ca nu e o masina problematica, si ca este chiar destul de fiabila. Asadar mi-a dat sperante si mai mari. M-am gandit si eu, ca, daca e masina italieneasca, la italieni o gasesc cel mai ieftin de pe piata, si in Germania bineinteles. In Romania nici nu ma gandesc sa caut. Am ajuns la concluzia ca o Alfa 159 d.p.d.v ok fara probleme are pretul cuprins intre 2500-4000 euro, in functie de motorizare si dotari. Pe voi va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi, orice, daca ati cumparat vreodata Alfa de la mama lor din Italia, Si sa imi raspundeti la intrebari.
1. Daca ati avut probleme grave cu aceasta masina.
2. Cam cat costa dupa voi o Alfa 159 in stare buna (la italieni). bugetul meu ar fi pana in 4000 de euro. Am gasit putine masini pana in 4000 de euro cu putini km, an decent si motorizarea pe care o vreau eu, ma atrage motorul de 2.4 diesel 200hp. In rest, am gasit Alfa 159 si la pretul de 1500 euro, motor 1.9 jtd 120 de cai. Nu stiu insa daca are vreo problema sau ceva, mentionez ca masina asta este vanduta de un dealer.
3.De unde este mai bine sa o cumpar? De la un dealer sau de la un vanzator privat?
4. Dupa voi, care motorizare este cea mai buna pe Alfa 159?
5.De unde sa o cumpar, din Italia sau Germania?
6.Conteaza kilometrajul de la bord? Ma gandesc ca nu ar fi problema daca ar avea 200k km dar proprietarul dinainte a avut grija de ea, plus ca la italieni, germani sau oriunde in europa nu se compara drumurile lor cu drumurile noastre(vai si amar).
7.Este intradevar o masina fiabila? Piesele sunt scumpe?
Va multumesc.


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2019, 12:07 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 6952
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
Te cam arunci ca incepator la un 159 si mai ales 2.4 . Ti-ar fi prins bine o perioadade un an doi pe o masina oarecare , sa te obisnuiesti cu condusul , cu schimbatul vitezelor , cu strazile , sa inveti sa te abtii la volan si sa nu ii dai talpa de toti caii crezand ca esti un as al volanului.
In plus ar fi tare daca ai constientiza toate costurile care bin idata cu o asa masina si ma refer la impozit , casco , rca , cheltuieli de intretinere etc . Altfel te vei plange pe aici ca te jecmanesc asiguratorii cand iti cer 1500 lei pe un rca , ca statul te fura de cei 900 lei impozit si ca nu gasesti piese sh iar cele noi ies din discutie pentru ca sunt scumpe .

Strict la obiect acum , as evita masinile din Italia , mai ales cele ce par chilipir . Sunt mai rau ca romanii la grija aratata fata de masina . Cele mai ingrijite sunt in Germania , bineinteles si de asta si preturile mai mari . Nu zic insa ca nu poti gasi si in Italia vreuna buna , mai au si ei dar probabil nu la pret mic . Dupa aia , din cate stiu eu , o poti aduce doar pe platforma , am impresia ca nu au numere provizorii cu care sa o aduci pe roti . Aici te vor lamuri cei care stiu sigur procedura ..

Ti-as recomanda sa cauti pe aici dar la banii astia sunt sigur ca ai cumpara o troaca , nicidecum ceva bun . Sau sa mai scazi putin pretentiile si sa te uiti dupa un GT , 147 sau 156 in stare cat mai buna .

Multa bafta in cautari si grija mare la volan .


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2019, 12:53 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13974
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
Nu stiu ce pretentii de spatiu ai de la masina, eu ti-as recomanda mai degraba un MiTo, micuta, extrem de manevrabila, foarte ieftina de intretinut.

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2019, 12:56 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6190
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Salut,

Felicitări pentru permis.

159 nu este o mașină ieftina. Una ok incepe de la 3500-4000 fabricata 2006-2007. Daca vrei ceva cu sub 150k km și 2008-2010, așteaptă te la aprox 6k euro.

Apoi, cu banii cat costă la 159 un ambreiaj + volanta cumperi un Logan cu gpl.

Ceea ce vreau sa spun este că, chiar daca îți permiți prețul de achiziție, trebuie să vezi dacă îți permiți și întreținerea ei. Intra pe un site de piese online și uitate la lucruri uzuale (frane, filtre, amortizoare, ambreiaj, distribuție) apoi poți lua mai ușor o decizie.

Succes!

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High | Blu Oltremare
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2019, 18:39 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4986
Location: Brasov... oarecum.
Am tot pus eu link catre alfaworkshop ca idee de preturi.
Colegul daca nu are o mama si un tata care sa subventioneze toata afacerea, plus intretinere, reparatii pe mai departe sa stea deoparte o perioada, ca iese cum a zis mugurel, cu plansete si vaiete.
Acum posibil sa gresesc daca al nostru nou coleg o fi avand ceva mai multi anisori si o fi vreun manager cu venituri substantiale care sa suporte toate costurile asociate detinerii unui automobil. Dar dupa vorba, dupa port si suma de investit cred ca e pe la 18 ani.

Mno, daca vrea musai masina as zice sa se orienteze pe ceva mai ieftin ca intretinere, gen un mito bazic cum a zis si ege.

PS daca ai vedea ce drumuri are italia te-ai cruci, Ro e parfum, exceptie autostrazile, ca in Ro nu prea sunt. Idem si alte tari. Nu .ai exista diferente asa mari intre Ro si alte natiuni ale vestului... mare parte pentru ca vestul a decazut :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2019, 19:16 
Offline

Joined: 17 Jan 2019, 04:55
Posts: 3
Ca si idee, m-am uitat la preturile pentru piese pe niste site-uri de piese noi din romania, nu vreau sa fac reclama. Tata conduce un Logan fabricatie 2018, si mi-a zis ca si idee sa compar preturile pieselor. Adevarul este ca diferenta este imensa, de exemplu un amortizor de logan pleaca de la 80 de lei si ajunge pana la 250 cel mai scump, in timp ce la 159 cel mai ieftin l-am gasit pe la 280 si cel mai scump pe la 800 lei. Stiu ca este o masina scumpa la piese, asta mi-a spus toata lumea, pentru ca am mai cerut pareri si pe la prieteni, am mai dat un search pe google, etc. Sa va spun sincer, in bugetul meu de 4000 de euro sunt doar cateva masini in afara de 159 de la Alfa care imi plac, si anume Alfa Romeo GT, singurul lucru care nu-mi place este ca e coupe. Nu as avea neaparat o problema, dar as fi preferat sa fie in 4 usi masina, pentru ca mai umblu cu prietenii si mi-e aiurea sa tragem scaunul din fata sa urce cate unu cate unu, ca doar deh, a zis bine cine a zis mai sus ca intradevar am in jur de 18 ani, am 19 mai exact, deci va dati seama ca ne mai plimbam, una alta, si imi este putin incomod. In fine, nu asta conteaza. In afara de Alfa Romeo GT, mai imi place Alfa Romeo Brera si cred ca va dati seama de ce, din cauza botului identic aproape cu cel de 159. Si ar mai fi Alfa Romeo 156, care nu mi se pare foarte aratoasa, dar imi place, este ok. M-am uitat si la diferentele de piese intre 159, GT, 156, si Brera.(diferente de pret ma refer) Si intradevar se pare ca 159 este cel mai scump, dar nu mi se pare ca este cu mult mai scump fata de celelalte, adica per total ma simt in stare sa ingrijesc o astfel de masina, am o situatie materiala destul de bunicica, banii pe care ii castig pe luna nu ii cheltui pe toti, jumatate din ei ii strang(deci undeva la 1000 de lei pe luna sunt bani necheltuiti pe care as putea si as fi dispus sa ii bag in masina, cu toate ca nu o sa imi cada piese in valoare de 1000 ron pe luna).
Pana la urma cum se procedeaza mai exact cu cumpararea masinii? M-am decis ca e mai sigur sa o cumpar din Germania, cum platesc banii? Dau avans inainte sau care-i smecheria? Mi-o aduce pe platforma? Daca da, eu cum pot sa testez masina sa o verific etc? Este prima data cand cumpar o masina, nu doar din afara, prima masina in viata mea ma refer, de aceea va intreb, pentru ca nu am nici un fel de cunostinta in domeniu.
Va multumesc.


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2019, 19:55 
Offline
User avatar

Joined: 22 Nov 2018, 00:23
Posts: 21
Car: 159 2.4 TI Q4
Location: București
Alinflorea20 Quote:
Sa va spun sincer, in bugetul meu de 4000 de euro sunt doar cateva masini in afara de 159 de la Alfa care imi plac, si anume Alfa Romeo GT, singurul lucru care nu-mi place este ca e coupe.
O să îți răspund doar la această afirmație. La celelalte nu mă bag, întrucât nu-mi place să vorbesc despre ceva prin care n-am trecut eu însumi.

Bugetul tău de 4000 de euro trebuie să presupună un extrafond de cel puțin 600-700 de euro, necesar unei revizii amănunțite a autoturismului imediat după achiziționare (kit distribuție, accesorii, filtre, ulei și celelalte fluide + eventuale constatări neprevăzute - parte de sistem frânare, suspensie etc). Totodată, un kit ambreiaj cu volantă la motoarele diesel pe 159 sare de 4000 de lei (alți 1000 de euro). Din ce-am citit pe forum, mulți noi proprietari de Alfa au schimbat kitul ambreiaj + volanta în primul an după achiziționarea autoturismului la mâna a doua din afară (sau chiar din țară).
De luat în calcul și anvelopele. Alfa 159 are mărimi medii de 17 inch care pot de asemenea să fie și mai mari. O "încălțăminte" nouă și de calitate pentru mașinuță ar ajunge și ar depăși lejer 2000 de lei.

Bugetul pentru achiziționarea mașinii este un număr. Bugetul alocat primei revizii generale și primului an de deținere trebuie luat și el în calcul, la modul cel mai responsabil.

Nu vreau să te "dezarmez", însă trebuie să cunoști imaginea de ansamblu asupra situației.

Spor și să fie într-un ceas bun!

_________________
There are good ships and wood ships, ships that sail the sea, but the best ships are friendships, may they always be!


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2019, 21:11 
Offline

Joined: 06 Mar 2017, 05:04
Posts: 56
Car: Alfa Romeo 159SW 2.0
Location: Bucuresti
@Alinflorea20

Aia 1000Lei de zici ca iti raman lunar, sunt pe langa masina pe care o ai deja? Sau nu ai masina? Ca 1000Lei pe luna dai la combustibil la un 159 daca mergi cu el. Mai calculeaza impozit si asigurare care daca ai 19 ani cred ca te duc peste 2500Lei anual.

Eu in 159 2.0 am bagat ~3500Euro in 10 luni in mentenanta (am fost mai ghinionist, nu zic ca e o regula, dar se poate intampla). Atentie, mentenanta de 2.0 4 cilindri nu 2.4 care are 5 cilindri. Evident asta pe langa impozit, asigurare, combustibil. Doar daca o speli saptamanal la fise implica 50Lei pe luna, adica ramai cu 950 din aia 1000 doar cu spalatul masinii.


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2019, 22:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 6952
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
Sper sa iei in considerare sfaturile noastre , nu vorbim aiurea , chiar stim ce cheltuieli pot aparea la o masina “chilipir” . Nu suntem rai , doar ti-am prezentat situatia obiectiv si sper sa nu crezi ca tu esti norocos si sigur ai pus mana pe o pomana ce nu trebuie ratata .

Acum , legat de achizitia din Germania ;
Nu cred ca te avantajeaza doar prin prisma faptului ca transportul pana in Ro iti diminueaza bugetul cu 5-600 eur in functie de cat de departe e localizata masina in Germania . Adusa aici te mai costa inmatriculatul vreo 200 eur aproximativ ( RAR , Politie , fisc ) dupa care incepe revizia si cheltuielile neprevazute .
Daca te duci tu sa o aduci pe roti te costa tot cam atat , bani dati pe combustibil , numere , asigurari , cazari si mese pe drum .
Daca totusi insisti sa cumperi din afara trebuie sa ii ceri vanzatorului poze clare cu toate defectele , sa iti dea filmari cu pornirea , bordul cu masina pornita sa se vada daca sunt ceva erori , capota ridicata sa auzi eventuale zgomote suspecte ... toate astea ar fi bine sa le vizionezi cu un mecanic , probabil tu nu distingi la del de bine ceva stricat pe acolo . Nu zic ca asa sigur sigur esti ferit de teapa dar macar se micsoreaza sansele sa iei o trompeta .

Sincer iti recomand sa te orientezi catre un GT , 147 sau 156 . Oricum ma mir ca esti tanar si fugi de coupe-uri :) . In general toti visam la masini cu aer cat mai sportiv , mai ales la 19 ani . Cauta un GT dotat si la pret corect si o sa vezi ca ne vei multumi peste putin timp . Chiar e o masina superba si nu iti poti dori mai mult la varsta ta , ca prima masina :)


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2019, 01:07 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13974
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
Si eu te sfatuiesc acelasi lucru, nu te arunca la 159. Fata de ce au spus deja colegii as mai adauga 2 aspecte:
- 159 e o masina destul de “greu” de condus; directia este destul de ferma (volanul opune rezistenta vizibil mai mare fata de alte masini servoasistate), masina este foarte grea, in special echipata cu 2.4, atat plecarile de pe loc cat si opririle trebuie sa fie mai ferme etc. E o masina foarte misto, dar ceva mai greu de strunit, in special de un incepator; altfel, prevad ca o sa ii termini ambreiajul si volanta extrem de repede, si nu-s tocmai ieftine (zicea cineva mai sus ca te costa cam cat un Logan sh)
- te-as sfatui sa iei serios in considerare o polita Casco, ori la 159 devine deja problematic datorita varstei si oricum costurile sunt mari; in general toate costurile asociate mai ales motorului 2.4 (impozit, RCA) sunt destul de mari!

Contrar sfaturilor colegilor mei, eu te sfatuiesc sa te uiti la ceva mai nou, nu mai vechi. Generatia 147/156/GT nu a excelat de exemplu la capitolul tren de rulare, din nou, incepator fiind, probabil o sa fie mai dificil la inceput sa fii foarte atent la gropi/denivelari/traversari de linii de tramvai etc. si probabil o sa sfarsesti destul de des cu masina prin service inlocuid brate, bucse bara stabilizatoare etc. Asta in cazul fericit in care o sa te ingrijesti de masina, ca altfel doar o sa te plangi cat de proaste sunt Alfele ca scartaie toata.

Revin la sugestia de mai sus, cu 5kE ( ca daca dai 4k in DE/IT atat te costa sa ai masina aici inmatriculata, nu mai zic nimic de o revizie completa si o distributie care sunt must have la o masina SH despre care nu stii mare lucru si care la 159 si mai ales 2.4 nu-s ieftine) te cam lipesti de un MiTo mai modest. Costurile asociate (RCA, impozit, Casco) sunt considerabil mai mici, la fel si orice fel de piesa sau revizie (tin minte ca am facut distributia cu doar cateva sute de lei). Deasemeni, este extrem de usor de condus, foarte manevrabila, iar motoarele turbo pe benzina sunt destul de fasnete. Am avut in acelasi timp MiTo 1.4TB MA de 135cp si Spider 2.4 de 200cp, prin oras, pana la viteze de 100kmh, erau la fel de rapide.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2019, 01:29 
Offline

Joined: 13 Jun 2014, 11:17
Posts: 325
Car: 156 gta, 159
Location: ploiesti
preturile la piese sunt in aceeasi oala cu triada premium germana, si vw.
ia in calcul un lucru. fierul rugineste, cauciucul imbatraneste si plasticul se uzeaza. incearca sa gasesti o masina cu an cat mai bun si km mai putini.
acum toate masinile sunt acum lafel, difere in mare parte designul. nu cred ca poti spune ca una e mai fiabila sau mai buna ca cealalta.
deci indiferent daca vrei 59, sau gt. cauta una cu dotari mai putine dar mai buna ca an/km. parerea mea
sau varianta paguboasa pt tine. ia una cu dotari, jante, bling blinguri etc. si te faci prieten cu nenea bogdan si catalin. asta e si varianta castigatoare pt ei :))
ps: bogdan si catalin sunt mecanicii. daca o sa intri in comunitate, ai sanse 50% sai cunosti.
ps2: daca ti plac drogurile, bautura sau jocurile de noroc. alege varianta paguboasa. asa nu vei mai avea bani de vicii, ca sa repari masina

_________________
now: 159 jtdm
156 gta
Sold: saab 9-3 aero
156 jtd
vw golf 2 gti


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2019, 10:45 
Offline

Joined: 17 Jan 2019, 04:55
Posts: 3
Banii aia 1000 de lei imi raman dupa restul cheltuielilor, acum conduc loganul lui tata,v am spus, e un logan 2018 cu un consum de 7 in oras. Pe lângă asta, cheltuielile de service le împart cu tata. După ce mi-ati spus acum, m-am pus pe gânduri mai serios..in legatura cu Alfa GT. Nu zic ca fug de coupe-uri, doar ca mi ar fi placut mai mult În 4 usi. M am gândit bineinteles si la banii pe care o sa ii bag in ea cand o aduc in tara, platforma, înmatriculare, tot, banii aia i am pus separat de cei 4000 de euro. Plus ca masina o sa o cumpăr in vara, deci până atunci o sa mai strâng bani pentru a baga in ea in primul an. Nu imi place Alfa MiTo, prefer GT-ul. Deci, am 4000 de euro pentru a cumpăra masina, si banii pentru a o aduce in tara. Pana in vara o sa mai strâng în jur de 1000 de euro, pentru a baga bani in ea in primele luni.
La ce pret găsesc un Alfa GT ok? Mi se pare cam aiurea sa cumpăr masina din germania si sa sa o vad doar in niste videoclipuri făcute de vânzător.. cei care au cumparat o masina de genul din Germania, cum ati procedat? Bănuiesc că trebuie să fie cineva aici care poate sa imi explice.


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2019, 12:11 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13974
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
In primul rand, apuca-te sa citesti aria GT, dupa ce iti faci cat de cat temele si te familiarizezi cu plusurile si minusurile platformei, te hotarasti asupra motorizarii etc., muta-te pe topicul cu sfaturi achizitie GT.
Despre achizitia din Germania, sunt multiple variante, ramane sa decizi tu care ti-o permiti si cu care esti cel mai impacat:
- mugurel ti-a sugerat deja o varianta, chiar daca nu e cea mai fericita
- daca ai pe cineva in Germania si gasesti masini in imediata sa apropiere, il rogi sa mearga sa le vada in prealabil (presupunand ca se si pricepe cat de cat, ii mai sugerezi tu una/alta la ce sa fie atent dupa ce citesti aria GT)
- mergi tu personal sa o vezi, in masura in care ai un minim habar la ce sa fii atent; eventual mergi cu tatal tau daca el este mai priceput, sau cu un prieten, sau in ultima instanta un mecanic; in cazul asta s-ar putea sa fie mai rentabil sa te intorci tu cu ea pe roti
- apelezi la o firma specializata care aduce masini de afara, eventual de la o licitatie; macar stii ca nu exista probleme cu kilometrajul iar majoroitatea defectelor sunt documentate; aici poti lua legatura cu DanS, are anunt la publicitate (Auto Rulate Leasing)
- cauti inainte de toate o masina in tara, ti-e mai usor sa vezi/evaluezi si te scuteste si de cheltuielile cu adus/inmatriculare, fapt ceea ce iti permite sa mai suplimentezi bugetul de achiztie sau de reparatii

LE: nici nu stiu daca sa-mi doresc sau nu ca masina asta sa ajunga la un incepator, dar nu stiu cum ar putea sa nu-ti placa asta

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 30 Jan 2019, 20:15 
Offline

Joined: 28 Jan 2019, 16:15
Posts: 2
Car: 159
Salut membrilor clubului.
Ma adresez voua pt ca sunteti cei mai in tema,pt a ma sfatui ce model de Alfa 159 sa aleg.
M am decis sa mi cumpar o alfa 159 dar nu sunt decis ce varianta de motor sa aleg (1.9 sau 2.0 diesel) model din 2007 pana in 2011.Vreau sa aflu de la voi care din variantele astea e mai fiabila, cat si ce alte probleme,defecte poate avea si in rest (cutie,turbina,etc).La ce anume sa fiu atent atunci cand o cumpar(o sa merg personal dupa ea in germania).Tin sa va spun ca cu siguranta o sa fie un model TI
Va mai spun ca sunt din Sibiu,sunt membru nou si vreau sa stiu daca exista mecanici de Alfa aici(mecanici cu experienta pe alfa).
Va multumesc anticipat.
Salut


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 3884 posts ]  Go to page Previous 1151 152 153 154 155 156 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: bogdan.alb, CristianLC and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited