It is currently 20 Oct 2021, 13:26

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 17 Sep 2021, 02:47 
Offline

Joined: 21 Mar 2021, 02:29
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 159
Location: Timisoara
salut ! imi cer scuze daca s-a mai discutat undeva problema dar eu am citit de ieri tot forumul in cautarea unei rezolvari sau unor probleme asemanatoare ca sa stiu macar de unde sa incep :(

nu mai stiu ce sa fac sau de unde sa incep :(

sunt posesorul unei Alfa 159 1.9 jtdm 110 kw (a.2000)made in 2008 ,de un an si un pic , de cand am luat-o i-am facut personal schimbul de ulei si filtre , distributie , transmisie, discuri+ placute, curatat Egr + clapeta admisie
pus si tester (delphi profesional cu licenta de la un amic mecanic) pe ea dupa o regenerare nereusita ce a dat un check engine aprins care a disparut a doua zi si singura problema sesizata a fost dpf clogged 76% , egr in parametri , injectoarele avand corectii intre +1 si -1 toate 4 deci ok , si toti ceilalti parametri surprinzator de ok , dar nereusind sa imi reseteze mesajul pt schimbul de ulei desi pe diagnoza zicea ca sa salvat valorile din motive de neinteles ... zic aia e .. oricum fac schimbul in max 7-8000 km dupa obicei ...


de ceva timp ( cam 2 sapt ) tot am avut parte de unele momente in care aleatoriu nu prea tragea pana in 2000 rpm ... zic .. dpf iar e plin .. dar neavand drum in afara ... am lasat-o pana in weekend

duminica a facut regenerarea ,totul ok , m-am intors in Timisoara inca aproximativ 100 km facuti ok, luni cand am plecat la munca , dupa o accelerare mai puternica , in treapta 3 la 70Km/h , s-a oprit motorul de tot + check engine , pun avariile trag repede pe dreapta cu greu ca nici servo nu mai mergea si era trafic intens , apas start din mers si electromotorul invartea dar motorul nu a pornit pana nu am oprit masina de tot si am scos cheia din contact.
bag repede cheia , porneste instant si plec ... dispare si check engine pana ajung la munca , zic cine stie ce s-a intamplat

ieri seara ( miercuri) plec de la munca ... totul ok , brusc mergand constant cu 80 in treapta 4 ( aprox 2000 rpm) check engine + oprit motorul fara sa il pot reporni pana am oprit de tot masina pe avarii .scos cheia / bagat cheia .. plecat ok mers ok
azi ( joi) a disparut check engine cand am plecat la munca , am sunat si 2 colegi cu obd sa vad ce erori am , zic " imi spunea ea azi ce o doare" . pe drum spre munca intr-o curba de 90 in care am intrat incet cu a 2-a cand am accelerat s-a repetat povestea , check engine + oprit motor . pun avariile blochez strada cand opresc de tot , scot cheia /bag cheia , pornesc si plec ok .. masina mergand normal ( chiar i-am dat talpa cam 140 ca atat mi-a permis drumu pe o portiune sa vad daca are legatura cu faptul ca ii dau talpa si nimic ! ) dar a ramas check engine.

la munca colegii nu au reusit sa se conecteze la masina cu OBD -ul , unul fiind elm 327 v1.5 , la ei pe masini mergand amandoua :(

bun :( , ma pun si curat iar egr+ clapeta de la admisie + pus placuta sa blochez egr , poate nu mai lucra cum trebuie , pornesc dar constat ca nu mai dispare check engine ..
fac probe prin curte in forta , se incalzeste si motorul bine , fac iar probe .. totul ok .. o mai las pornita cam o ora .. fac iar probe totul ok .. o opresc , o repornesc , check engine a ramas aprins ... zic " se stinge el ca de obicei"
am verificat si legaturile la borne si masa pe caroserie , mi-au parut ok

cand m-am intors acasa ... pornesc , check engine tot aprins , plec in forta ( daca e ceva sa fie pana intru in oras in aglomeratie) , totul ok , masina trage bine ... am prins o bucata de drum liber si ii dau talpa in podea pana la aprox 150 km/h pe o portiune , totul ok , trage bine zic " buuuun"

ajung in spatele unui adormit ce mergea cu 30 km/h ... cand ma bag in depasire piuie un check engine si se opreste motorul , servo nu .. era sa intru in sant :( pun avarii , ma opresc pe contrasens , scot cheia/ bag cheia / pornesc totul ok inca 4 km dar mergand prudent pana o las in frana de motor in treapta 3 in apropierea semaforului rosu si s-a intamplat din nou !! :((

ajuns in parcare unde nu mai riscam sa ma loveasca cineva daca se repeta( fiind ora 22:30) o calc si ma tot invart cu ea pe acolo 20 de min in toate felurile pana si in marsalier/ plecat smucit/plecat in a 2-a de pe loc/ turat /subturat/frana de motor ... nimic !!!!

ce fel de obd am nevoie pt a ma conecta si citi erorile ? ce dumnezeu poate avea ? nu gasesc nici macar o legatura cu fenomenul de care am parte :( turbo lucreaza bine / se aude bine / motorul merge rotund / o turez de o iau dracii si nu se manifesta nici cum / porneste instant/ trage bine / am si motorina aproape full in rezervor ( niciodata nu il las sub jumate )

de la ce ar putea face asa ? ca ma dispera ca nici nu am putut sa ii citesc erorile si nici nu stiu de unde sa incep verificarile :(


Top
   
PostPosted: 17 Sep 2021, 20:31 
Online
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5983
Location: Brasov... oarecum.
Senzor pozitie volanta?
Egr blocat fizic inteleg, dar softul stie asta? Bine, nu are legatura cu opritul motorului, dar ca idee.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2021, 05:56 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6780
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Pompa de înaltă?

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2021, 11:27 
Offline

Joined: 21 Mar 2021, 02:29
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 159
Location: Timisoara
A venit ieri si fratele meu sa se uite , el fiind mecanic de meserie , a facut si el toate verificarile la care s-a putut gandi, ne-am invartit cu masina aproape o ora fara sa dea nici un semn in nici un fel de regim de mers , totul super ok !, "probabil un contact imperfect , se pare ca nu mai face nimic , si merge cum altii ar visa sa le mearga masina" a zis , dar s-a intamplat din nou sa se opreasca motorul brusc cand am vrut sa parchez masina :(

am comandat o diagnoza ce scrie ca ar trebui sa mearga sigur la masina si astept sa ajunga .... sa vedem ce erori da , ce nu ii place si intre timp mai incearca si fratele meu sa faca rost de niste diagnoze ce ar putea sa mearga in caz ca cea comandata nu se conecteaza

din ce am citit cauzele pt astfel de opriri sunt ... mai multe si am hotarat sa nu fac masina bucati pana nu vad ce zice si ea ca o doare :(


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2021, 19:30 
Offline

Joined: 21 Mar 2021, 02:29
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 159
Location: Timisoara
dupa diagnoza 2 avarii : p0091 si p0092 si cea de la egr flow pt ca l-am blocat

am scos placuta de la egr , acum lucreaza corespunzator din ce am vazut pe diagnoza

resetat erorile dat ture cat mi-a mai permis timpul ... dar nu au reaparut inca nici in pending nici in confirmed dct errors

maine incerc sa curat supapa si regulatorul, sa verific si cablajele dupa ce le desfac din matisare , schimb iarasi si filtrul de motorina desi e schimbat recent pt ca am mers cam o saptamana aproape de penultima liniuta si poate a prins cine stie ce mizerii cu toate ca am scos turul si am pus contactul si a tasnit motorina prin el , si daca apuc o sa verific si pompa din rezervor poate a adunat mizerii

pe weekend o sa incerc sa mai planific si o vizita la un prieten mecanic pt alte verificari in grafice la toate valorile daca ma lasa masina sa fac 40 km :)

aaa ... si schimbat si bateria cu una de 100 Ah ( cea veche fiind de 70 si cam obosita) , curatat bornele si contactul la caroserie


Top
   
PostPosted: 22 Sep 2021, 19:19 
Offline

Joined: 21 Mar 2021, 02:29
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 159
Location: Timisoara
update...

curatat regulator presiune pompa , curatat senzor presiune rampa , curatat si map-ul , curatat contactele la mufe , desfacut pompa din rezervor pt ca facea cam urat(se auzea doar din exteriorul masinii in interior antifonarea face minuni si nu se auzea deloc) /curatat de mizerii / contactele la mufe , verificat furtunele ce duc la motor , si dupa ce am montat-o inapoi ... pompa pornea normal apoi incepea sa faca urat :( uzuri prea mari si/sau probleme interne

am comandat alta pompa din dezmembrari cu garantie .... cele noi fiind cam piperate :( am vrut 2 dar vanzatorul a zis ca imi ajunge una :))

revin cu update dupa ce montez pompa ....


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2021, 19:20 
Offline

Joined: 21 Mar 2021, 02:29
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 159
Location: Timisoara
schimbat si pompa de motorina din rezervor :)

eroarea p0091 persista , dar doar asta mai apare ... pare ca intra regulatoru in scurt :(

comandat si regulatorul ... sper sa rezolve problema cand ajunge ..


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2021, 20:34 
Offline

Joined: 21 Mar 2021, 02:29
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 159
Location: Timisoara
Am schimbat si regulatorul ... Tot p0091 fuel pressure regulator short to earth imi da :(
Am cautat firele .. am tras altele de la calculator ( de langa baterie) pana la mufa de la regulator suspectand ca se freaca firele undeva .... acelasi lucru :(

Nu mai inteleg nimic :( ce poate avea ? :(


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2021, 21:19 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6780
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Urmăresc cu interes topicul tau. Sunt curios cum o sa rezolvi.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2021, 00:09 
Offline

Joined: 21 Mar 2021, 02:29
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 159
Location: Timisoara
am mai comandat un regulator de presiune nou cu garantie ... cine stie .. poate sunt eu mai ghinionist :( si am tras iar paiul stramb ...

daca o sa mearga cu al doilea ... il trimit pe celalalt inapoi ( daca o sa ma inteleg cu vanzatorul legat de garantie / montaj personal)

daca nici cu cel nou nu o sa mearga ... avand in vedere ca intre ecu si regulator nu mai exista nici o posibila cauza ... ramane doar ecu ca posibil vinovat

straniu e ca pana sa ajunga apa la 90 de grade ... totul parea perfect ! nici o eroare ... nici o iregularitate ... motorul mergand rotund/frumos ... turat pana in 4000+ rpm .. nici pic de fum .. nici un semn de lag la accelerare .. si am lasat-o aprox 1 ora .. 1 ora jumate si la relati sa incarce bateria dupa atatea incercari ...

cand am plecat cu ea sa fac testu in forta ... poc ! p0091 control circuit low short to ground intre ecu si regulatorul de presiune fiind doar cablul pus de mine care nu mai avea unde sa atinga nimic ( cablu de 3 fire x 2.5 cu dubla izolatie ) iar minusul de la borna bateriei legat prin cablu de sudura de caroserie cu suruburi , cablu de 6mm de la borna la bloc motor fixat cu surub , si inca unu de la borna la carcasa/suport ecu ..

sper doar sa nu cedez nervos in curand ... :(


Top
   
PostPosted: 05 Oct 2021, 14:56 
Offline

Joined: 21 Mar 2021, 02:29
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 159
Location: Timisoara
a ajuns regulatorul .. dar am depistat si o anomalie la releele de la alimentare injectie si pompa motorina ..

comandat si releele sa le exclud si pe ele inainte sa montez regulatorul nou ...


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2021, 15:43 
Offline

Joined: 21 Mar 2021, 02:29
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 159
Location: Timisoara
montat si releele noi de la pompa de motorina din rezervor si injectie motor .. montat al doilea regulator nou ... scos /dat cu spray de contacte toate sigurantele si releele si mufele din compartimentul motor , din bord , de sub bancheta din spate ( ce duce si la pompa de motorina ) ...

aceeasi problema !

porneste motorul instant ... merge rotund .. se tureaza frumos ... si cand are el chef da eroare p0091 sau p0091 si p0092 fuel pressure regulator !

si pe diagnoza ... se vede ca in momentul in care se opreste motorul si da eroare check engine cade presiunea din rampa de tot ...

ma dau batut :( nu mai stiu ce sa ii fac ... ma bate gandu la platforma si .. fier vechi :(

eu sunt tehnician automatizari / mecanic utilaje industriale ... fratele meu maistru mecanic cu 30 de ani de experienta in masini/camioane/utilaje industriale ... inca un prieten cu service ce repara masini indiferent de brand de 20 de ani ... si inca 2 colegi ingineri mecanici posesori si pasionati de BMW-uri modificate de ei ... dar niciunul dintre noi nu intelege de ce nu merge :(


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2021, 16:20 
Online
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 258
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Pai cine spune ECU-ului ca presiunea in rampa este mica/mare ?

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2021, 16:22 
Offline

Joined: 21 Mar 2021, 02:29
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 159
Location: Timisoara
senzorul de pe rampa ...


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2021, 16:34 
Online
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 258
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Bun acum daca masori tensiunea pe care o da senzorul cu masina stind si motorul turat in jur de 2000 rot/min si faci aceiasi masuratoare cu masina mergind in a 3-a sau a 4-a la 2000 rot/min car ar fi valorile de tensiune ?

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2021, 16:50 
Offline

Joined: 21 Mar 2021, 02:29
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 159
Location: Timisoara
nu apuc sa ii dau a 3-a ca se opreste deja motorul ...

din cate am inteles ... senzorii astia ori merg bine ori nu merg deloc ...

de cand am inceput verificarile .. s-a tot inrautatit problema ... acuma primesc eroarea si cand o turez pe loc ... nu prea ma mai lasa sa merg cu ea
voi incerca maine daca apuc sa masor valorile la senzor ..

masina a ramas la munca si nu am cum sa o aduc acasa ( stau la bloc si nu sunt locuri de parcare langa mine ... nici in cartier nu prea sunt parcari libere.. unde sa ii pot face ceva fara sa ma reclame cate o persoana care crede ca cine stie cu ce poluez pamantul daca ridic capota) ...
ma tot uit la cate una alta cand prind ceva timp liber in timpul programului ... si peste program nu prea pot sta pt ca lucrez in afara orasului la aprox 12-15 km si n-am cu cine sa mai merg acasa ..


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2021, 16:59 
Online
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 258
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Pai senzorul asta este singurul element care spune ECU-ului care este presiunea in rampa si ECU-ul trimite semnal catre regulatorul de presiune ca sa se realizeze echilibrul intre ce cere softul din ECU si presiunea reala pe care o da pompa de inalta. Asa ca asta cu merg sau nu merg este cu du-te/vino.
Acum poate fi senzorul problema, poate fi conexiune de la senzor sau de la ECU, pot fi cablurile de legatura sau in cazul in care chiar esti ghinionist sa fie insusi ECU defect.
Acu, cu atitia ingineri acolo, ar fi bine de luat o sursa reglabila de 5 volti si pusa pe post de senzor de presiune si verificat daca ECU urmareste variatiile senzorului.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2021, 17:10 
Offline

Joined: 21 Mar 2021, 02:29
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 159
Location: Timisoara
cu diagnoza pusa .. si logul in timp ce o tot acceleram .. dupa grafic .. parea functional

pana sa schimb primul regulator ... aparea si eroarea cu senzorul care detecta low pressure ..

la al doilea nu a mai aparut decat p0091 fuel pressure regulator - low voltage si foarte rar, cred ca de vre-o 2 ori a dat .. small fuel leak detected

acuma la a treilea regulator .. doar p0091 fuel pressure regulator - low voltage


daca imi permite timpul o sa trag alte fire de la ecu la senzorul de presiune sa elimin eventualele probleme de cablaj si sa ii fac masuratorile


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2021, 22:26 
Offline

Joined: 21 Mar 2021, 02:29
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 159
Location: Timisoara
am masurat si senzorul de pe rampa ... la relantiu... masa( 12.5 v controlat cu + de la baterie) 5v constant pe un fir si 0.9-1.1 v pe semnal ... deci nu pare defect .. afisand la relantiu presiunea in rampa necesara ... apoi inainte sa moara motorul scade presiunea in rampa undeva la 250-200 bari ..

am facut si niste teste de retur la injectoare .. injectorul nr 1 eliberand cu 1/3 mai multa motorina decat celelalte ( exemplu inj 1 - 17 ml , inj 2 - 8 ml , inj 3 - 10ml , inj 4 - 10 ml ) la relantiu ..

maine se duce fratele meu dupa injector sa il inlocuiesc ... sper sa rezolve problema :(

nu m-am gandit la injectoare pt ca in urma cu vre-o 2 luni cand m-am uitat la corectii erau primele 2 cu corectiii pana in +1 - +1.1 si ultimele 2 pana in -1 - -1.1... si pareau foarte ok

astept maine sa vad ce si cum :(


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2021, 22:42 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6780
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Urmăresc cu interes... Eu cred că e pompa de înaltă :)


Sent from my SM-G973F using Tapatalk


_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2021, 22:47 
Offline

Joined: 21 Mar 2021, 02:29
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 159
Location: Timisoara
pana maine ... eu o sa sper ca o sa mearga cu schimbul de injector :)


Top
   
PostPosted: 11 Oct 2021, 23:21 
Online
User avatar

Joined: 03 Oct 2016, 19:23
Posts: 258
Car: Fiat Bravo II 1.6 mj
Location: Bacau
Catalin cco Quote:
astept maine sa vad ce si cum :(
Am avut un caz similar , acum citiva ani, pe forum.clubfiat.ro. Nu se ducea motorul mai mult de 3000 rot/min. A schimbat omul senzorul de presiune, regulatorul de inalta, pompa din rezervor, pompa de inalta si tot asa a ramas defectul. Dupa multe incercari a gasit un injector care drena motorina pe retur si asta a fost defectul. Dar niciodata nu a zis ca i s-a oprit motorul. Nu ajungea in turatii dar sa se opreasca motorul nu.

_________________
DA !


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2021, 19:05 
Offline

Joined: 21 Mar 2021, 02:29
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 159
Location: Timisoara
Masina a inviat !

Dupa ce am dus-o la Alexandru Onita ...

Schimbat pompa rezervor , rampa de inalte+senzor presiune, pompa de inalta presiune ...

Dar a mai avut o mica problema ce le-a dat de furca un pic .. si a zis ca e secretul lui 🙂


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2021, 20:33 
Offline

Joined: 21 Mar 2021, 02:29
Posts: 20
Car: Alfa Romeo 159
Location: Timisoara
in curand vor urma si ... egr/dpf/swirl flaps off .. + soft :)

mi-a adus un mare zambet faptul ca maine voi face iar multi km :)


Top
   
PostPosted: 15 Oct 2021, 23:40 
Offline

Joined: 20 Dec 2018, 22:04
Posts: 114
Car: mitsubishi, alfa 166
Location: Otopeni, Bucuresti
Cu tot respectul pentru mecanicul care a rezolvat, mie mi se pare orbecaiala, ai schimbat cam tot. Mi-e greu sa cred ca erau defecte toate.
Paranteza,am avut acum cativa ani un caz similar, oprire motor aleatorie, plimbata luni de zile prin ateliere, schimbat cam tot ce tine de injectie doar-doar. La o inspectie a rezervorului ,pe fund era un gel, o meduza, greu de observat optic prin motorina, doar la pipaire. Meduza asta se plimba prin rezervor si obtura sorbul pompei electrice din cand in cand. De unde provenea meduza, clientul primise niste pastile pentru ameliorat cifra cetanica (!?!), plimbase folia prin torpedo un timp, mai erau niste folii de pastile, probabil un digestiv, ceva. Cand s-a hotarat sa le puna in rezervor a luat folia gresita. Evident ca am avut bulan cand am rezolvat beleaua, doar ca mi-a dat prin gand sa-mi plimb mana prin motorina din rezervor care parea perfect curat.
A doua paranteza, legat de zemurile ce se pun in motorina ca sa curete sistemul de injectie, sunt zemuri care pun in solutie toate depunerile solidificate in rezervor sau aglutineaza suspensiile de jeg si le transforma in fragmente gelatinoase care obtureaza partial sau total sorb, pompa etc.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
[ GZIP: Off ]