It is currently 22 Oct 2018, 09:15

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 171 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 7 Next
Author Message
PostPosted: 16 Jul 2015, 15:44 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 2528
Andrei, in teorie eu sunt in cautarea unui set de jante noi 19" Prodrive (Brera S), sper sa le achizitionez pana in primavara anului viitor. Desi eram hotarat sa pastrez si TI-urile, recunosc ca sunt tentat sa le vand daca gasesc ceea ce vreau.

Asadar, inainte sa te apuci sa cauti serios jante TI, te rog da-mi un semn... :wink:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 16 Jul 2015, 15:55 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Nici eu nu sunt in febra cautarilor deocamdata, inca nu am tocit cauciucurile de vara pe 17 pe care le am acum, deci tot pana prin primavara viitoare mi-am propus sa fac schimbul. Probabil prin iarna o sa incep mai serios cautarile, asa ca o sa te anunt in momentul in care sunt 100% hotarat (a se citi am clar banii pentru jante+gume, fara sa mananc iaurt restul lunii :lol: )

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 11:09 
Offline

Joined: 25 Jan 2012, 20:26
Posts: 160
Car: alfa romeo 159
AndreiMR Quote:
Pe sistemul no news is good news, nu s-a mai intamplat nimic notabil cu masina, decat faptul ca s-au implinit 10.000 de km de cand am luat-o. 10.000 de km care mi-au placut maxim, atunci cand mergea cum trebuie, si 7 luni din care vreo 2 m-a exasperat cu problemele cu compresorul si bratele, dar pentru care compenseaza restul de 5 :oops:

Mai am vreo 2000 de km pana la revizie, deci probabil in maxim o luna de zile va trebui sa o fac. Vreau sa ii schimb si lichidul de frana cu ocazia asta, sa fie si el nou, tinand cont ca antigelul si cel de servo au fost deja schimbate. Placutele de frana erau noi atunci cand am luat masina, acum cele de pe fata sunt deja pe la jumatate, masurand ochiometric...antigelul nu pare sa fi scazut deloc, iar uleiul e pe la 3/4 din joja dupa 8000 de km parcursi cu el, deci n-are un consum semnificativ. Asta ma bucura, deoarece stateam cu ceva stres din cauza ca masina merge cu remap de ceva vreme, si inca nu sunt 100% convins de fiabilitatea pe care o mai au motoarele dupa o astfel de interventie...dar deocamdata e ok. Sper sa si ramana asa, ca sa ma pot ocupa si de aspectele legate de estetica.

Am comandat si un set de la Leatherique, deocamdata n-am avut timp sa ma ocup de ea si sa ii fac un tratament pentru piele, sper sa fac lucrul asta zilele ce urmeaza. Si m-am hotarat si cu privire la roti, vreau jante pe 19", modelul TI, deci daca are cineva de vanzare, sunt interesat :D In rest, mai planuiesc anul asta sa iau un set nou de covorase, un set de pedale de TI si, daca mai raman bani, si un volan de TI, urmand ca la anul sa intre la revopsire integrala. In "finala" au ramas ca variante griul stil gun-metal de la Mercedes (varianta mai economica) si Rosso Alfa, varianta care imi place mai mult ca aspect dar care mai mult ca sigur va fi mai costisitoare. In functie de cat de mare va fi diferenta de pret intre cele 2 lucrari ma voi hotari.

daca nu ma insel si tin bine minte leatherique se foloseste invers fata de alt produs pentru piele.Pielea din alfa noastra e de culoare mata.Asa ca trebuie sa dai prima data cu hidratantul si apoi cu produsul de curatire.Daca nu o sa ramana sclipicioasa.
Masezi bine bine pielea si apoi lasi masina la soare,sa se inmoaie pielea si sa patrunda bine hidratantul in pori.O lasi cateva ore la soare apoi cureti hidratantul de pe suprafata si ii incepi sa le cureti.
Aspira foarte bine scaunele pe la cusaturi si in locurile greu accesibile inainte sa-i faci ceva.Ca sa cureti cusaturile foloseste o periuta de dinti sau similar.Pentru hidratare foloseste un pad de burete sau chiar mainile.


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 11:19 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Am citit in instructiunile lor si intr-adevar, asta e ordinea operatiilor, intai se aplica Rejuvinator si apoi Prestine Clean, si e bine sa fie temperatura mai ridicata. Mi-am luat un burete nu prea abraziv pentru curatare, iar de aplicat o sa aplic cu mainile, eventual cu niste manusi. Problema e ca n-am avut timp sa fac treaba asta, dureaza ceva si 2 zile nu pot folosi masina, iar acum sunt la nivelul de +2000 de km pe luna, deci imi cam trebuie :)

In alta ordine de idei, voi cum scapati de zgomotele enervante care se aud de la usi pe denivelari mai accentuate? Eu i-am dat pe chedere cu glicerina si in clante cu WD-40, dar nu e foarte eficient tratamentul...dispar zgomotele pentru o saptamana, doua, apoi incep iar usor usor sa apara scartaieli si trosnituri.

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 12:10 
Offline

Joined: 25 Jan 2012, 20:26
Posts: 160
Car: alfa romeo 159
nu am zgomote pe la usi dar pentru curatire si "intinerirea" gumelor folosesc auto finesse revive.Ca aspect raman chederele ca noi.
Pentru curatirea pielii sa nu folosesti bureti abrazivi.Te sfatuiesc sa incerci cu o perie pentru lustruit pantofi mai moale sau un prosop mf.
Daca nu ai timp acum,las-o pana ai,si faci treaba ca lumea.Ce ai cumparat e cel mai bun produs pentru piele dar daca il aplici corect


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 12:15 
Offline

Joined: 25 Jan 2012, 20:26
Posts: 160
Car: alfa romeo 159
daca te hotarasti pe rosso alfa ala originalu' ai grija ca sare cu privirea..La cea mai mica pietricica a sarit.Eventual daca o vopsesti asa pune-i un bra transparent pe partea din fata de la capota si pe spoiler.
Eu i-am pus doar pe capota dupa ce am vopsit-o(argento alfa) si imi pare rau ca nu i-am pus si pe bara.E vopsita de aproape un an si deja am cateva ciobituri pe spoiler.Probabil nu au folosit o vopsea adecvata pentru pastic sau ce stiu.
Nu e foarte scump insa e putin cam greu de pus bine,cel putin ala ce l-am pus eu,da de gros e gros si pe capota nu am nicio zgarietura si nici nu s-a ingalbenit deloc.Pe usile din spate la fel,e ca nou


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2015, 12:25 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Cel mai frumos ar fi Rosso Competizione, dar cred ca ar costa deja mult prea mult, si asa stau in dubii daca sa ii schimb radical culoarea sau nu. O alta nuanta de gri ar fi mai simpla, pana la urma la motor ar putea ramane argintiul asta. In schimb daca o vopsesc in rosu s-ar vedea groaznic in compartimentul motor si pe interiorul capotei daca n-as vopsi si acolo. Usile oricum, in orice culoare as face-o, le-as vopsi si pe interior. Plus ca mai sunt mici imperfectiuni de corectat (pe capota si plafon sunt cateva semne de grindina), deci va fi o manopera destul de mare. Oricum, pana la anul mai am timp sa studiez variante

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2015, 15:15 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Am facut si un mic concediu, 1300 de km pe drumurile tarii, incluzand Transalpina si Transfagarasan, apoi la mare. Foarte placuta masina la drumuri lungi, chiar e un cruiser foarte comod. De la Sibiu am plecat pe Transfagarasan si apoi direct Constanta, am ajuns odihnit si fara dureri de spate.

Am avut si curiozitatea sa vad daca masina apreciaza o motorina mai buna, asa ca toti km i-am facut cu OMV Maxxmotion. In afara de diferenta de pret, nu pot spune ca am simtit ca masina trage diferit, sau ca s-a redus consumul. Aceeasi poveste si la Clio, unde nu se simtea nicio diferenta, si la Mazda diesel a parintilor. Ma gandeam ca totusi la un motor mai mare si mai puternic s-ar simti ceva diferente, cel putin teste pe care le-am vazut asta spuneau, insa nimic palpabil. Deci, dpmdv, la diesel nu merita motorina din sortimentele premium. Altfel, consumul afisat de CB dupa drumul asta destul de aproape de cel real, diferenta e de vreo 0.3 litri in minus afisati de masina.

Urmeaza foarte curand revizia cu ulei si filtre, si cred ca trebuie verificata planetara de pe dreapta. La acceleratii puternice se simt, ocazional, vibratii provenind din zona dreapta-fata, iar ieri la intrarea pe A2 a inceput sa vibreze foarte urat cand o acceleram sau o tineam pe CC. Dupa cativa km s-a potolit, apoi a mai avut un episod similar dupa barierele de la Cernavoda...dar intr-un final s-a potolit si am putut ajunge normal acasa.


Attachments:
20150801_233525(0).jpg
20150801_233525(0).jpg [ 91.96 KiB | Viewed 1784 times ]

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
Top
   
PostPosted: 02 Aug 2015, 22:13 
Offline

Joined: 17 Apr 2013, 21:45
Posts: 315
Car: 156 8v '02
Location: Timișoara
Ca fapt divers, MaxxMotion Diesel vs OMV Diesel — toate cifrele din tabelele alea sunt identice. Nu știu dacă de-aici rezultă că-s exact la fel, poate ne lămurește cineva cu diplomă la petrol și gaze :mrgreen:

_________________
Don't. Cut.


Top
   
PostPosted: 03 Aug 2015, 09:25 
Offline
User avatar

Joined: 26 May 2014, 13:06
Posts: 90
Car: Alfa 159 2.0jtdm
Location: Bucuresti
La noi in tara este doar marketing,este aceeasi motorina la preturi diferite.In afara se cunoaste diferenta.

Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk


Top
   
PostPosted: 03 Aug 2015, 15:01 
Offline

Joined: 21 Jul 2015, 10:56
Posts: 168
Car: alfaromeo159sw1.9
Location: Perugia(Italy)
AndreiMR Quote:
Am facut si un mic concediu, 1300 de km pe drumurile tarii, incluzand Transalpina si Transfagarasan, apoi la mare. Foarte placuta masina la drumuri lungi, chiar e un cruiser foarte comod. De la Sibiu am plecat pe Transfagarasan si apoi direct Constanta, am ajuns odihnit si fara dureri de spate.

Am avut si curiozitatea sa vad daca masina apreciaza o motorina mai buna, asa ca toti km i-am facut cu OMV Maxxmotion. In afara de diferenta de pret, nu pot spune ca am simtit ca masina trage diferit, sau ca s-a redus consumul. Aceeasi poveste si la Clio, unde nu se simtea nicio diferenta, si la Mazda diesel a parintilor. Ma gandeam ca totusi la un motor mai mare si mai puternic s-ar simti ceva diferente, cel putin teste pe care le-am vazut asta spuneau, insa nimic palpabil. Deci, dpmdv, la diesel nu merita motorina din sortimentele premium. Altfel, consumul afisat de CB dupa drumul asta destul de aproape de cel real, diferenta e de vreo 0.3 litri in minus afisati de masina.

Urmeaza foarte curand revizia cu ulei si filtre, si cred ca trebuie verificata planetara de pe dreapta. La acceleratii puternice se simt, ocazional, vibratii provenind din zona dreapta-fata, iar ieri la intrarea pe A2 a inceput sa vibreze foarte urat cand o acceleram sau o tineam pe CC. Dupa cativa km s-a potolit, apoi a mai avut un episod similar dupa barierele de la Cernavoda...dar intr-un final s-a potolit si am putut ajunge normal acasa.
Poate sà fie volanta s-au discul de ambreiaj cred cà va trebui schimbate amàndouà,la planetarà se aude uràt doar cànd faci viraje sau ìn curbe.In Romània nu este nici o diferentà de motorinà doar cà o plàtesti mai mult decàt aia normalà,mereu ìmi pun aditiv cànd vin acasà.


Top
   
PostPosted: 03 Aug 2015, 15:04 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Se poate auzi si in drum drept planetara.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 03 Aug 2015, 15:19 
Offline

Joined: 21 Jul 2015, 10:56
Posts: 168
Car: alfaromeo159sw1.9
Location: Perugia(Italy)
andreiblitz Quote:
Se poate auzi si in drum drept planetara.
Atunci cànd se aude ìn timpul mersului deja e grav!!Salut Andrei!


Top
   
PostPosted: 03 Aug 2015, 17:08 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
De auzit, nu se aude. Se simte o vibratie ce pare sa vina din partea dreapta-fata, un fel de trepidat stanga-dreapta, atunci cand accelerez sau cand o tin pe CC. Si se intampla de la treapta 3 in sus, la viteze mai mari. Volanta stiu ca da alte semne, trepidatii la pornire/oprire motor, trepidatii puternice la plecarea de pe loc, ceea ce la mine nu se intampla. Ramane de vazut

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 04 Aug 2015, 01:51 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Cam asta s-a intamplat si la mine cand mi s-a dus planetara: trepidatii in dreapta fata, trepidatii care s-au accentuat de n-am mai putut depasi 70 km/h(treapta a 4-a). Probabil puteam sa merg si mai tare dar chiar nu era cazul. :disgust1:
La viteze mici nu-ti dai seama pentru ca nu bate nimic, dar cand se accentueaza treaba ai impresia ca-ti rupe bordul si e not funny!

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 17 Aug 2015, 23:55 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Astazi masina a primit o revizie cu ulei si filtre. In plus, s-a rezolvat si problema trepidatiilor la accelerare, care proveneau intr-adevar de la planetara. S-au schimbat ambele tripode cu unele noi. Din nou trebuie sa ii multumesc lui tzzivii, care a facut tot posibilul ca sa am piesele necesare cat mai repede.

Din pacate, masina iese la vanzare:

http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=64&t=23857" onclick="window.open(this.href);return false;

E frustrant sa fiu nevoit sa o dau, dupa cat am investit in ea ca sa fie asa cum merita un 159, si nu ma refer neaparat la bani, mai ales nu m-am gandit ca voi fi nevoit sa o pun la vanzare asa repede. Un lucru e cert, nu va fi ultima Alfa.

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2015, 15:26 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Sa mai stergem putin praful de pe topicul asta...Dupa ce am reusit sa rezolv bugetul in asa fel incat sa nu mai fiu nevoit sa vand masina, lucruri notabile nu s-au mai intamplat. Am ajuns deja la 87k km, deci cu vreo 20k mai multi decat anul trecut pe vremea asta, cand o cumparam. Cu ocazia zilelor libere ce tocmai au trecut, am facut si un drum mai lung, pana la Budapesta si inapoi...aproape 2000 de km, cu un consum mediu de 8.5, la o viteza medie de 62 km/h. Valorile au fost stricate de fataiala prin Budapesta, si de drumul de intoarcere. Am prins aseara blocajul de pe Valea Oltului, am mers apoi spre Bucuresti pe Valea Prahovei, de la Sibiu coloana constanta si mers cu viteza redusa...o placere. Altfel, de la Pitesti la Budapesta am ajuns cu un consum de 7.5, la o viteza medie de 79 km/h. Nu cred ca va consuma mai putin de atat vreodata, la stilul meu de mers, dar sincer vorbind...nici nu am pretentii prea mari de la consum.

Masina e un cruiser excelent, ieri, dupa mai bine de 12 ore de stat la volan cu o pauza de maxim o ora, m-am dat jos fara dureri de spate, si fara sa ma simt prea obosit. In plus, depasirile sunt o joaca, reprizele sunt foarte rapide, chiar nu simti cum trec kilometrii. De data asta, nici nu m-am mai intors cu vreun defect, cum s-a intamplat cu planetara dupa plimbarile mai lungi pe drumurile de munte de la noi :lol:

Mai am putin pana la urmatoarea revizie, probabil imediat dupa sarbatori se vor face cei 10.000 de km de la ultima, si tot atunci vor trebui schimbate si placutele de frana de pe fata, la trecerea la cauciucurile de iarna am vazut ca mai au putin material. Erau noi cand am luat masina, dar sunt multumit de cat au tinut, 22-23k km un set, pentru cat de grea e masina, eu zic ca e ok. In rest, masina merge bine, singura problema care ma enerveaza e ca se aud scartaieli care vin de la chederele de usi...le rezolv cu glicerina, dar nu tine mult timp linistea.

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2016, 13:21 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
~90.000 de km. Masina a primit o revizie (ulei+filtre), kit de ambreiaj si volanta, new&shiny. Urmeaza placutele de frana, cat de curand :) Din nou, ii multumesc lui tzzivii pentru ajutor si pentru preturile bune la care mi-a gasit piesele. Inca merg foarte retinut cu masina, ca sa se aseze putin ce s-a schimbat, plus vremea de afara...dar prima impresie e excelenta. Ambreiajul cupleaza mai jos si mai lin, au disparut vibratiile de la relanti si de la pornirea/oprirea motorului, si masina se simte ca accelereaza mai viguros.

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2016, 14:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13611
Car: GTV 916
Location: Bucuresti
90k si 2 volante..:/


Sent from my Alfa Romeo

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2016, 15:25 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Cam asa ceva. Soft+stil de conducere...nu mai zic cum, si nu e vorba de mine, rezulta chestii de genul asta :roll: Partea buna e ca am mai taiat de pe lista o chestie la care ma asteptam sa pice oricand...dupa trenul de rulare care a fost facut cap-coada anul trecut, si capetele de la planetare, asta era defectiunea scumpa de care ma temeam, asa ca trag nadejde ca de acum incolo sa nu mai am astfel de cheltuieli serioase, sau cel putin nu prea curand. As vrea totusi sa imi mai cumpar un set de jante si sa ii fac o revopsire, daca ma lasa masina :lol:

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2016, 17:27 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 2718
Car: Giulia Veloce
Location: Bucuresti
Foarte frumos ai grija de ea! La cate ai schimbat mi-e greu sa cred ca mai poate apare vreo pbl majora

_________________
Am avut:
1. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
2. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
3. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
4. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
5. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
6. 159 2.4 JTDM 200 CP
7. 159 TBi 200 CP

Auto Rulate Leasing
http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=46&t=22421


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2016, 17:30 
Offline
User avatar

Joined: 01 May 2013, 12:39
Posts: 107
Car: alfa romeo 159
Location: Bucuresti- Pitesti
Sa nu mi-o iei in nume de rau, dar tu inainte sa o achiziționezi chiar nu ai verificat masina ?
Imi dau seama ce stil de condus a avut fostul proprietar....


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2016, 19:03 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Cand am luat-o eu singurele defecte erau niste bucse...deci nimic de speriat. Ce a picat, a picat in timp si nu se putea vedea atunci. Volanta era ok, compresorul de clima era ok...pana la urma astea au fost defectele majore si scumpe.

In plus, anumite chestii au picat din cauza interventiilor nepotrivite ale unor mecanici, inclusiv de la reprezentanta. Oricum, nu mai conteaza acum, important e ca de acum incolo am niste elemente de uzura schimbate la ea, si ca am grija sa nu mai pice prematur. Could be worse :lol:

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2016, 21:16 
Offline

Joined: 21 Jul 2015, 10:56
Posts: 168
Car: alfaromeo159sw1.9
Location: Perugia(Italy)
alfalucian Quote:
Sa nu mi-o iei in nume de rau, dar tu inainte sa o achiziționezi chiar nu ai verificat masina ?
Imi dau seama ce stil de condus a avut fostul proprietar....
Fostul propietar a mers numai cu piciorul pe ambreiaj,am mai auzit cazuri din astea la 5000 de km a bulit discul de ambreiaj. :lol:


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2016, 23:23 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 2718
Car: Giulia Veloce
Location: Bucuresti
lasa ca nu-i asa grav, am bagat in TBi-ul meu vreo 3.000 de euro ca sa-l fac asa cum mi-am dorit, am scapat doar fara volanta, in rest schimbat: compresor ac, turbina, ambreiaj, discuri frana + placute, cauciucuri noi si multe altele, deci se poate si mai rau... :lol:

_________________
Am avut:
1. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
2. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
3. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
4. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
5. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
6. 159 2.4 JTDM 200 CP
7. 159 TBi 200 CP

Auto Rulate Leasing
http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=46&t=22421


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 171 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 7 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited