It is currently 21 Oct 2018, 15:57

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 171 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 57 Next
Author Message
PostPosted: 27 Jan 2015, 14:25 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Sa mai stergem praful pe aici. Releul de la bujii s-a dovedit ca era ok, problema era de la 2 mufe de la bujii care nu faceau contact cum trebuie. Am facut si o noua verificare la trenul de rulare, la Auto Perugia, si mi-au dat un deviz cat casa, in conditiile in care nu se aude decat o mica bataie pe dreapta fata peste denivelarile gen linii de tramvai, si masina se simte inchegata. Banuiesc ca pe la brate se pot schimba si doar bucsele, nu neaparat cu totul. Va trebui sa mai merg si in alta parte pentru inca o parere, nu sunt convins ca ar fi atatea probleme, mai ales ca am vazut ca 159 nu e atat de sensibila la articulatii. Daca aveti recomandari pentru un service serios in Bucuresti, astept sugestii :)

De asemenea, mi se pare destul de zgomotos motorul la prima pornire, dimineata cand e mai frig. Parca e mai "troncanicios", zgomotul apare indiferent daca e sau nu apasata pedala de ambreiaj si dispare dupa 10-20 de secunde. La urmatoarele porniri, sau cand a fost temperatura mai mare, nu se mai aude. Nu stiu daca e normal sau nu, o sa si filmez sa va dati si voi cu parerea, nu prea am idee cum ar trebui sa sune motorul asta cand e foarte rece pentru ca nu am termen de comparatie intre masina mea si altele.

Am mai adunat si ceva km numai in trafic urban, consumul s-a stabilizat pe CB la 13% la o viteza medie de 20km/h. Si la pompa tot pe acolo mi-a iesit dupa calcule. Rezonabil, zic eu, tinand cont ca mai mult se sta pe traseele pe care am mers (cel putin la Piata Sudului am stat si cate 20 de minute), si pe unde am prins liber i-am mai dat ceva talpa.

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2015, 14:40 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3193
Car: Carla
Location: Tim/Buc
:clapping: Marfa, se strang Alfele de AG !

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria


Top
   
PostPosted: 27 Jan 2015, 23:19 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Sunt ceva Alfe si prin Pitesti, surpinzator oarecum intr-un oras unde BMW este "the car to have". Cred ca 1/3 masini de pe strada sunt BMW :)

Si acum, bad news. De bine ce ziceam ca nu apar zgomote pe la trenul de rulare, in seara asta a inceput sa se auda un scartait/huruit ce pare sa vina din dreapta fata. E un zgomot foarte puternic, un fel de frecat, seamana foarte mult cu zgomotul pe care il fac dubele obosite cu arcuri-foi neunse, sau zgomotul bucselor duse de la cadrul motor care aparea pe la Renaulturi :) Partea ciudata e ca zgomotul se aude si cand iau de volan la parcare, nu se aude numai la denivelari. Deci, pe unde imi recomandati sa merg la o verificare, in Bucuresti, si ce ar trebui sa am in vedere? Auto Italia ar fi ultima varianta, pentru ca stiu ca ei nu schimba doar bucse, ci piese cu totul, si daca e cazul de asa ceva n-as vrea sa cheltui exagerat acum

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2015, 15:09 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Si azi. dupa ce am trecut peste o linie de tramvai, nu s-a mai auzit nimic :blink: Nu a mai scartait, nu a mai huruit, nici pe loc la parcare si nici in mers peste denivelari. Ma gandesc ca a fost fie bucsa/pivot cu probleme si s-a reasezat, fie a fost vreo pietricica intrata pe la bratele suspensiei sau pe la arc, si ar fi cazut la denivelari. Ramane de tinut sub observatie si de mers oricum la o verificare. Are personalitate masina, asta e clar :)

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2015, 21:47 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 2718
Car: Giulia Veloce
Location: Bucuresti
am avut aceiasi pbl cu troncanitul si dupa lungi investigatii am gasit un pivot cu un foarte mic joc

_________________
Am avut:
1. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
2. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
3. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
4. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
5. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
6. 159 2.4 JTDM 200 CP
7. 159 TBi 200 CP

Auto Rulate Leasing
http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=46&t=22421


Top
   
PostPosted: 28 Jan 2015, 22:20 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Si eu tot la pivot ma gandesc. Se auzea si in mers si cand luam de volan pe loc, iar acum fiind umezeala zgomotul a disparut. Ma gandesc ca s-a dus cauciucul ala din el si freca fier pe fier, iar acum din cauza umezelii nu s-ar mai auzi. Dar facea foarte urat, se uita lumea de pe trotuar la mine ca la felul 3 :lol:

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 04 Feb 2015, 15:12 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Pana la urma, este intr-adevar pivotul de vina...s-a rupt partea de cauciuc. Am cerut si un deviz cu ce ar mai fi de schimbat pe la trenul de rulare...mai sunt elemente de cauciuc care nu sunt chiar ok. Inca nu fac zgomot, dar au inceput deja sa aiba crapaturi si sa aiba ceva joc. Nu ar fi maxima urgenta, dar viata multa clar ca nu mai au asa ca probabil voi schimba cam tot ce se poate pentru a fi 100% perfect trenul de rulare (bratele pe fata si o bieleta pe spate). Pana atunci nu mai merg cu masina, si asa pana azi n-am mai mers cu ea...si tare greu e, chiar daca am alternativa :D

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 12:25 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Guys, o noua problema la masina astazi...a inceput sa se auda un huruit puternic venind dinspre motor, se aude si la relanti si la accelerare pe loc, e un vuiet puternic, ca si cum ar freca ceva. Am incercat si cu compresorul de clima pornit, si cu el oprit, se aude la fel. Se auzea cu intermitenta initial, dar pe final a inceput sa se auda constant si se mai aude o secunda sau doua dupa ce opresc motorul...ca si cum ar fi ceva ce continua sa se invarta. Nu am sesizat vreun miros de incins. Acum mi-e si teama sa mai pornesc motorul, mi-e sa nu fie vreo fulie, vreo curea, desi sunt schimbate de mai putin de 2000 de km toate. Aveti vreo idee? :(

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 12:29 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 2528
ventilatorul? :P

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 12:38 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Ala ar trebui sa se invarta permanent sau merge doar la anumite intervale? Pentru ca se aude constant vuietul. Cand a aparut initial, daca acceleram disparea...ulterior a inceput sa se auda constant, mai puternic chiar atunci cand acceleram

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 12:57 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1272
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Imi dau si eu cu presupusul. Vezi sa nu fie vreo curea ceva, pe la accesorii, daca se aude un pic si dupa ce opresti motorul.

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 13:01 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
M-am uitat pe acolo si toate par sa se invarta ok, cele de la accesorii...pentru ca la distributie nu se vede din cauza capacului. Ar fi chiar culmea sa fie de acolo problema, am schimbat de curand kitul de distributie, de accesorii si fulia de la vibrochen. Vreo idee pe unde as putea merge la o verificare? Desi mi-e si teama sa o mai pornesc, daca e ceva pe la role/curele mi-e sa nu se rupa si sa ma trezesc cu vreo "bucurie" costisitoare

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 15:10 
Offline

Joined: 25 Jan 2012, 20:26
Posts: 160
Car: alfa romeo 159
ia capacul de la distributie jos si vezi.poate sa ai suprize.
are suruburi ribs dar cu un cap de surubelnita dreapta destul de mare poti sa le desfaci.(intra in 2 "gauri" perfect daca nimeresti marimea potrivita la surubelnita)


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 15:29 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3193
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Alternatorul ar putea sa se mai invarta dupa ce opresti motorul, fulia e un freilauf (o roata libera) de fapt.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 15:38 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
O sa incerc intai sa dau jos capacul de la distributie sa vad daca nu cumva atinge in ala. Daca tot asa face, probabil ca o sa o sui pe platforma si o sa o duc la service. Cand...asta nu stiu

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 15:47 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Pai o sa discut, asta e clar, dar pana la el e distanta mare si nu vreau sa merg cu ea asa. Pana luni in mod sigur nu rezolv nimic, de-asta zic ca nu stiu cand.

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 16:20 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
La ce e vizibil m-am uitat, ele se invarteau in legea lor acolo. Recunosc ca nu ma pricep mai deloc la chestii practice de mecanica, n-am avut nici ocazia si nici prea mult interes sa surubaresc pe la masini, cel putin nu chestii complicate (avand inainte Renault am fost nevoit sa fac mici "bricolaje" dar nimic serios). Asa ca in afara de a vedea daca se invart rolele fara a lovi ceva, nu prea stiu ce sa verific

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 13 Feb 2015, 20:38 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 2718
Car: Giulia Veloce
Location: Bucuresti
dpmdv nu-i sigur din motor sau distributie, asa cum au zis baietii e vreo rola intinzatoare, fulie sau ventilator
Mergi la doctor cu ea, bafta!

_________________
Am avut:
1. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
2. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
3. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
4. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
5. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
6. 159 2.4 JTDM 200 CP
7. 159 TBi 200 CP

Auto Rulate Leasing
http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=46&t=22421


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2015, 19:01 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
poate sa fie turbina sau vre un rulment in alternator, pentru verificare se scoate cureaua de accesorii si se porneste fierul, daca nu mai face se verifica, daca mai face vezi distributie/turbina.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 16 Feb 2015, 21:58 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
De turbina mi-e si mie cel mai frica. Daca e vreo rola, nu e o avere de inlocuit...daca e turbina, e cam trista situatia. Nu prea cred in reconditionarea turbinelor cu geometrie variabila...cel putin nu ca solutie pe termen lung. Si nici nu vreau sa ma gandesc cat ar costa una noua. N-am apucat sa merg la service inca, o sa postez pe aici cand am un raspuns la problema. Deocamdata masina e decor urban, unul foarte frumos ce-i drept :lol:

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2015, 22:24 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
posibil sa fi aspirat un obiect, o bucata de filtru ceva si sa fie dezechilibrata, totusi poate nu e turbina.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 16 Feb 2015, 23:12 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 2718
Car: Giulia Veloce
Location: Bucuresti
turbina se reconditioneaza, oricum nu cred ca e vorba de asa ceva

_________________
Am avut:
1. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
2. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
3. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
4. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
5. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
6. 159 2.4 JTDM 200 CP
7. 159 TBi 200 CP

Auto Rulate Leasing
http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=46&t=22421


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2015, 23:29 
Offline
User avatar

Joined: 09 Dec 2012, 20:58
Posts: 314
Car: Alfa Romeo 159 2.4
Location: Pitesti
Si eu sper sa nu fie cazul. Dar stiu ca turbinele cu geometrie variabila sunt mult mai pretentioase, nu orice atelier are echipamente pentru a le reconditiona corect...si din ce am mai vazut, rezultatele nu sunt extraordinare. Da, e o solutie de moment, sa poti merge pana strangi bani pentru una noua, dar nu e o reparatie pe care sa o faci pentru termen lung. Oricum, turbina ar fi printre cele mai rele scenarii, si, tinand cont ca a fost schimbata pe la vreo 40k km, ar fi putin probabil sa fi picat din nou. Ramane de vazut...

_________________
2018 Mazda 3
2008 Mazda 2

Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2015, 01:11 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
de obicei o turbina pica prematur din niste motive, daca nu rezolvi motivele e posibil sa pice din nou, e ca o siguranta care se arde mereu din cauza unui scurtcircuit, buba nu e siguranta arsa.

1.8tbi are geometrie fixa dar sa stii ca se fac si astea cu geometrie variabila, de reglat se regleaza mai greu, exista in bucuresti o firma sau doua si in genere fac treaba buna, exceptii si necazuri exista insa, batem in lemn.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 17 Feb 2015, 02:08 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3193
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Spui ca face urat si la ralanti, nu-mi dau seama cum ar putea o turbina sa faca zgomot la ralanti.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 171 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 57 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited