It is currently 22 Oct 2018, 09:20

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 27 Apr 2018, 11:50 
Offline
User avatar

Joined: 17 Mar 2018, 09:03
Posts: 52
Salut!
Din cauza acordării prea mult timp masinii am cam "dat-o de gard".
M-am apucat sa schimb instalatia din interior , uitând sa scot borna sau măcar mufele din panoul de siguranțe. Ma blocasem undeva și am băgat foarfeca in instalatia veche. Am auzit un fel de tacanit micut( probabil un scurt) am zis ca sigur s a ars vreo siguranta. Am montat instalatia "noua" ( am schimbat-o deoarece aveam nevoie de mufele pentru incalzire in scaune + senzorii de parcare ). Am dat cheie și a pornit însă au rămas aprinși cei 3 martori din poza și nu vrea sa mai indice km/turometru/temperatura/motorina și numărul de km parcurși. La combustibil indica cât a avut înainte de Operațiune și dacă merg sa alimentez își revine pe moment, adică îmi indica cât am in momentul de fata, după rămâne iar blocat acul.
I am pus testerul, având diverse erori. Cele ce au putut fi șterse s-au sters. După ștergere îmi indica viteza și nr de km parcusi, ÎNSĂ indica aiurea( de Ex dacă am 130 îmi indica in jur de 20-30) și numărul de km se aduna in funcție de viteza respectiva.
Am încercat cu instalatia veche și aceleași rezultate. Cred ca am "bubuit" ceva cu acel foarfec minunat . Siguranțele sunt Ok toate. Pe tester spunea ceva de can, nu am memorat eroarea.
Dacă cineva are cea mai mica idee și dorește sa o împărtășească..
mulțumesc!

Image


Sent from my iPhone using Tapatalk


Last edited by applefloran on 27 Apr 2018, 11:50, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 29 Apr 2018, 08:58 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5502
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Incearca sa vezi la CAN Info ce module ai, da un Proxy Alignment si daca e totul in regula ar trebui sa fie in regula. Probabil ai desincronizat comunicatia CAN si trebuie resetata.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2018, 11:47 
Offline
User avatar

Joined: 17 Mar 2018, 09:03
Posts: 52
alexmirica Quote:
Incearca sa vezi la CAN Info ce module ai, da un Proxy Alignment si daca e totul in regula ar trebui sa fie in regula. Probabil ai desincronizat comunicatia CAN si trebuie resetata.
Salut! Am făcut proxy
Am fost la un service și mi-au "reținut" acel body ( componenta de sub panoul de siguranțe) unde intra mufa de la tester. A spus ca o sa îl verifice.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2018, 11:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5502
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Hmm. Interesant. Asteptam vesti!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 05 May 2018, 11:35 
Offline
User avatar

Joined: 17 Mar 2018, 09:03
Posts: 52
Aveți idee cine este can C? Și ce module sunt legate de el...


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 05 May 2018, 12:05 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5502
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
CAN C+ e la pin 6, CAN C- la pin 14.
CAN B+ e la pin 3, CAN B- la pin 11.
CAN C este High Speed CAN, CAN B este Mid Speed CAN.
Trebuie sa ii faci un switch la ELM327 sa comute intre ele daca vrei. Toate modulele sunt suportate de el.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 05 May 2018, 12:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5502
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Am editat - Pentru informatii complete si cum sa va modificati/adapta interfata:
http://www.alfaobd.com/AlfaOBD_Android_Help.pdf

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 05 May 2018, 16:19 
Offline
User avatar

Joined: 17 Mar 2018, 09:03
Posts: 52
Pe tester nu îmi vede clima, blocatorul de coloana, ceva legat de viteza, ABS ul și inca ceva ce nu mai rețin și am uitat sa fac o poza. Am observat ca atunci când mișc panoul de siguranțe din stânga șoferului( el nefiind prins in șuruburi) dispar cele 3 erori din bord dar mașina se comporta ca și cum nu ar avea curent și filează becul de la motorina și acul fiind pe zero.
Acum aștept fiindcă mi a zis băiatul cu testerul ca mai studiază. Și un electrician i a zis sa tragă firul de can din fata de pe la motor...


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 05 May 2018, 18:07 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5502
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
applefloran Quote:
...un electrician i a zis sa tragă firul de can din fata de pe la motor...
Sa nu faca prostia asta. Toate modulele, inclusiv cel de motor, sunt legate in fata la Body. Daca liniile sunt bune, fara intreruperi si terminatorii de 120 ohmi in toate mintile, nu vad de ce nu ar merge. Ia fa rost de un osciloscop, pune sondele pe CAN+ si CAN- si vezi imediat si fara dureri de cap cum stai cu CAN network-ul. Cel mai simplu este asa. Daca formele de unda sunt cu zgomot prea mare, misca de mufe pe rand si vezi daca se imbunatateste. Daca da, mufa respectiva este buna. Daca nu, deconecteaza fiecare modul in parte pana iese OK forma de unda. Ei, asa descoperi modulul cu probleme, il desfaci si schimbi TJA-ul sau ce driver de CAN are, costa sub 2 EUR unul si gata. De masurat si masele, sa fie OK.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 06 May 2018, 12:43 
Offline
User avatar

Joined: 17 Mar 2018, 09:03
Posts: 52
M-a sunat băiatul cu testerul și a spus ca din ce s-a documentat el crede ca e modulul ABS.
Însă nu știu ce treaba ar avea indicațiile de temperatura și motorina cu acesta.
Mulțumesc tare mult și raman dator Alex.
Am început sa ma obișnuiesc cu ea și așa . Un sofer trebuie sa simtă mașina, și schimba viteza și fără turometru mai greu e cu viteza, dar waze sare in ajutor. Cu motorina frecventez mai des peco urile și când alimentez îmi arara cât am in rezervor.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 06 May 2018, 13:31 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5502
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Dubios.
Cu placere. Ar trebui cand deconectezi modulul ABS sa mearga indicatiile de temperatura si motorina. Daca nu, rezolv-o in alta parte.
Ai verificat masele?

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 06 May 2018, 13:41 
Offline
User avatar

Joined: 17 Mar 2018, 09:03
Posts: 52
alexmirica Quote:
Dubios.
Cu placere. Ar trebui cand deconectezi modulul ABS sa mearga indicatiile de temperatura si motorina. Daca nu, rezolv-o in alta parte.
Ai verificat masele?
Nu, nu am apucat. Îmi e mai greu ca sunt și cu facultatea și weekendul trece prea repede acasa. Plus ca băiatul ăla e căutat in zona noastră și îl prind mai rar...
Poate pana la urma ii gasesc buba, o sa încerc cu mufa de la ABS scoasă


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 06 May 2018, 13:55 
Offline
User avatar

Joined: 17 Mar 2018, 09:03
Posts: 52
Nicio miscare nici cu mufa de abs scoasă
Am observat ca dacă scot mufa ce are legătura și cu blocatorul de coloana, îmi cade acul de la motorina pe o și când bag inapoi îmi arată cât mai e in rezervor. Deci măcar nu trebuie sa mai alimentez sa fiu sigur Image


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 06 May 2018, 18:21 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5502
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Deci cum banuiam, ai un contact imperfect. Desfa cele doua parti ale body computer, partea din fata, cea alba, are o retea de contacte si papuci, probabil ai un papuc oxidat. Strange si tu papucul din zona incercuita de tine cu rosu si gata. Am mai intalnit problema asta, si s-a rezolvat fara probleme.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 06 May 2018, 18:23 
Offline
User avatar

Joined: 17 Mar 2018, 09:03
Posts: 52
Body a fost desfăcut și verificat.
Am înțeles ca s-a și schimbat ceva in el, însă fără nicio îmbunătățire. La panoul de siguranțe doar am verificat siguranțele.



Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 06 May 2018, 18:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5502
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nu bodyul sa il desfaci (partea gri)! Panoul de sigurante sa il desfaci! (partea alb-crem)

Later edit: Sau mai bine iei un multimetru si verifici toate alimentarile si masele, si vei gasi sigur daca ai o problema de alimentare!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 06 May 2018, 18:41 
Offline
User avatar

Joined: 17 Mar 2018, 09:03
Posts: 52
ImageAcum încerc sa îl desfac in doua. Însă dacă înainte mergeau toate cum trebuie cu același body și panou... singura sansa e sa fi bubuit ceva in el când m-am apucat de tăiat.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 06 May 2018, 18:44 
Offline
User avatar

Joined: 17 Mar 2018, 09:03
Posts: 52
ImageImage
Se desface mai mult de atât?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 06 May 2018, 21:25 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5502
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Da, daca scoti sigurantele si releele.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 06 May 2018, 23:40 
Offline
User avatar

Joined: 17 Mar 2018, 09:03
Posts: 52
O sa încerc cu multimetru.
Bine ca am găsit ultima soluție ca varianta
Încerc sa mă mai amuz de situație sa nu înnebunesc
Image


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 07 May 2018, 00:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5502
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
:lol: :roll2:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 08 May 2018, 15:00 
Offline
User avatar

Joined: 17 Mar 2018, 09:03
Posts: 52
Pe can C îmi vine la Pinul 6 12v. Am înțeles ca ar trebui sa fie mult mai puțin. Și electricianul crede ca din cauza Aluia îmi arde ceva in body. Zicea ca a găsit ceva ars in body prima data și l a schimbat și acum iar l a ars. Rezistor sau ceva de genul
A zis ca o sa comande iar rezistorul ăla sau ce e și sa cuplam pe Rând fiecare mufa sa vedem


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 08 May 2018, 18:06 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5502
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Rezistenta de 120 ohmi de la terminatori nu? Pai rezistenta e de 1/8 W, si daca vreun driver e facut sarma la 12v, depaseste cu mult cat poate disipa rezistenta si se parleste. Inainte de a te apuca sa repari, masoara pinul respectiv si decupleaza modulele unul cate unul pana cand nu mai ai anomalia. Asa vei gasi la sigur modulul defect.
Daca vrei o metoda mai rapida fa asa: scoate sigurantele modulelor, ca le ai pe toate una langa alta, pana nu mai ai 12v. Cand l-ai gasit, pune la loc siguranta si scoate mufa modulului sa confirmi. Asa poti gasi vinovatul fara sa desfaci toata masina.
Succes :-)

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 15 May 2018, 22:31 
Offline
User avatar

Joined: 17 Mar 2018, 09:03
Posts: 52
Image Image
Firul verde de can era intrerupt, cel ce vine de la motor. Acum totul este indicat corect, mai puțin vitezometrul. Nu am mai apucat sa pun testerul sa șterg erorile și probabil de asta nu îmi indica corect vitezometrul. Din cauza erorii de abs, presupun.
Mulțumesc inca odată pentru sprijinul online Alex!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
PostPosted: 15 May 2018, 22:32 
Offline
User avatar

Joined: 17 Mar 2018, 09:03
Posts: 52
Image Image
Firul verde de can era intrerupt, cel ce vine de la motor. Acum totul este indicat corect, mai puțin vitezometrul. Nu am mai apucat sa pun testerul sa șterg erorile și probabil de asta nu îmi indica corect vitezometrul. Din cauza erorii de abs, presupun.
Mulțumesc inca odată pentru sprijinul online Alex!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited