It is currently 16 Oct 2018, 15:51

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 95 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4
Author Message
PostPosted: 24 Oct 2010, 13:25 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1684
Location: Galati
Da, am impresia ca e prima victorie a lui Alonso pe ploaie, si sigur a 3-a in ultimele patru curse disputate, sa avem rabdare, si eu cred ca titlurile nu s-au jucat inca...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2010, 18:55 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Cam cum poate sa arate o masina dupa Marele Premiu coreean. :shock:


Attachments:
F1 off road.jpg
F1 off road.jpg [ 75.03 KiB | Viewed 1426 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm
Top
   
PostPosted: 27 Oct 2010, 19:25 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 986
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Wow! Cum e regulamentul, acum? Cate curse trebuie sa folosesti acelasi motor? Ce componente iti este permis sa schimbi la monopost de la o cursa la alta? Cred ca va fi interesant in Brazilia!

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 15:38 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1684
Location: Galati
marius Quote:
Cam cum poate sa arate o masina dupa Marele Premiu coreean. :shock:
Da, daca te cheama Webber si o scapi afara...
Si daca tot vorbim despre RBR, iata ce i-au oferit acestia cadou lui Bernie Ecclestone pentru cei 80 de ani tocmai impliniti (observati va rog functiile butoanelor de pe volan...):
Attachment:
ecclestone3.jpg
ecclestone3.jpg [ 26.06 KiB | Viewed 1400 times ]
Attachment:
ecclestone2.jpg
ecclestone2.jpg [ 31.92 KiB | Viewed 1400 times ]
Attachment:
ecclestone1.jpg
ecclestone1.jpg [ 41.96 KiB | Viewed 1400 times ]
82sas Quote:
Wow! Cum e regulamentul, acum? Cate curse trebuie sa folosesti acelasi motor? Ce componente iti este permis sa schimbi la monopost de la o cursa la alta?
Afla raspunsul la intrebarile tale AICI.

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2010, 16:09 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
KALI Quote:
marius Quote:
Cam cum poate sa arate o masina dupa Marele Premiu coreean. :shock:
Da, daca te cheama Webber si o scapi afara...
Tot o dadeau astia pe la TV ca e plin circuitul de praf... :mrgreen:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 08 Nov 2010, 10:03 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1684
Location: Galati
Dubla Red Bull ieri la Interlagos pentru Vettel si Webber cu Alonso sosind al treilea si primul titlu din istorie pentru RBR.
Duminica viitoare la Abu Dhabi cel mai simplu calcul e urmatorul: Alonso trebuie sa vina pe locul 2 in ipoteza ca va castiga Webber sau pe minimum 5 in cazul in care ar invinge Vettel.
In rest combinatii nenumarate...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 08 Nov 2010, 10:17 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13604
Car: GTV 916
Location: Bucuresti
Dupa calculele mele, inclusiv Hamilton mai are teoretic sanse, in caz ca lucrurile merg incrediibil de prost pentru cei din fata sa din clasament :lol:

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 08 Nov 2010, 10:24 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1684
Location: Galati
ALXege Quote:
Dupa calculele mele, inclusiv Hamilton mai are teoretic sanse, in caz ca lucrurile merg incredibil de prost pentru cei din fata sa din clasament :lol:
Sa nu exageram, nu cred sa mai vedem un dublu abandon RBR, la fel ca in Coreea...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 08 Nov 2010, 14:07 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1684
Location: Galati
Dupa calcule complete iata cum se poate deveni campion mondial in 2010:

1.Fernando Alonso:
- Trebuie sa termine pe 1 sau pe 2 iar rezulatele celorlalti nu mai conteaza
- Trebuie sa termine pe 3 iar Webber sa nu castige
- Trebuie sa termine pe 4 iar Webber sa nu castige
- Trebuie sa termine pe 5 iar Vettel sau Webber sa nu castige
- Trebuie sa termine pe 6, Vettel sa nu castige iar Webber sa nu vina mai sus de locul 3
- Trebuie sa termine pe 7, Vettel sa nu castige iar Webber sa nu vina mai sus de locul 4
- Trebuie sa termine pe 8, Vettel sa nu castige iar Webber sa nu vina mai sus de locul 4
- Trebuie sa termine pe 9, Vettel sa nu vina mai sus de locul 3 iar Webber mai sus de locul 5
- Trebuie sa termine pe 10 sau mai jos, Vettel sa nu vina mai sus de locul 3 iar Webber mai sus de locul 6

2.Mark Webber:

- Trebuie sa termine pe 1 iar Alonso sa nu vina mai sus de locul 3


- Trebuie sa termine pe 2, Vettel sa nu castige iar Alonsosa nu vina mai sus de locul 6
- Trebuie sa termine pe 3, Vettel sa nu castige iar Alonso sa nu vina mai sus de locul 7
- Trebuie sa termine pe 4, Vettel sa nu castige iar Alonso sa nu vina mai sus de locul 9
- Trebuie sa termine pe 5, Vettel sa nu vina mai sus de locul 3, iar Alonso sa nu vina mai sus de locul 10

3.Sebastian Vettel:

- Trebuie sa termine pe 1 iar Alonso sa nu vina mai sus de locul 5
- Trebuie sa termine pe 2, Webber sa nu vina mai sus de locul 5 iar Alonso sa nu vina mai sus de locul 9

4.Lewis Hamilton:

- Trebuie sa termine pe 1, Vettel sa nu vina mai sus de locul 3, Webber sa nu vina mai sus de locul 6 iar Alonso sa nu vina mai sus de locul 11.

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 08 Nov 2010, 20:29 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Oare care o fi cota la casele de pariuri pentru Hamilton ? :scratch:
Cu un euro devii milionar in cazul in care iese el campion ? :mrgreen:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 08 Nov 2010, 23:55 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2009, 10:18
Posts: 146
Location: Turda
Cam cu 12500 EUR ai deveni milionar :D , cota fiind undeva in jurul valorii de 80. Probabil ca vor fi nebuni care vor incerca sa castige milionul in urma unui astfel de pariu...


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2010, 15:59 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1684
Location: Galati
max Quote:
a nu stiu cata oara se confirma parerea mea:
Domenicali NU e capabil....strategie de toata rusinea la Ferrari...
S-a dovedit din nou ca asa e :thumbdown: .Oricum titlul s-a pierdut in prima jumatate a sezonului... :(

Punct final in campionat, felicitari lui Sebastian Vettel care si-a confirmat statutul de principal favorit si finalmente a reusit sa devina cel mai tanar campion mondial de F1 din istorie!

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2010, 21:13 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 307
Car: Alfa 159 TBI
Location: Bucuresti
Decizia de al chema pe Alonso la boxe in acel moment a fost una dintre cele mai proaste decizii strategice dintr-o cursa de F1. Eu nu-mi amintesc de una mai proasta si ma uit de ceva timp la F1. Acest Domenicali face de rusine echipa Ferrari. E cel mai prost manager de F1, ever.

_________________
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2010, 13:19 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Sezonul 2010 in 3 minute juma'.
Video

Fernando is faster than you... No shit ! :mrgreen:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2010, 09:38 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1684
Location: Galati
Downsizing si in F1: incepand cu 2013 se vor utiliza motoare in 4 cilindri de 1.6l cu turbo (presiune maxima probabila 3 bar) cu putere intre 600 si 650 CP si maxim 10000 rot/min.
Vor fi acompaniate de KERS, care va deveni obligatoriu si va furniza in jur de 160 CP.
Sunt curios cum se vor auzi motoarele astea in comparatie cu V8-urile de 2.4l actuale...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2010, 15:15 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Mda, la urmatorul downsize mai scot si o roata de o sa ajunga sa faca curse de trotinete, echipate cu sisteme alternative de energie gen elice de vant sau panza in care sa poata sufla pilotul si Launch control cu elastic ca la prastie.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2010, 15:18 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 6836
Car: 156GTA/159 2.4 TI
Location: Bucuresti
pacat...si eu sunt curios cum vor suna si cat de fiabile vor fi.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo 156 2.4 mJTD 20v TI
ex:Alfa Romeo 166 2.4 mJTD 20v Sportronic
ex:Alfa Romeo 166 2.4 JTD 10v


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2010, 15:26 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Practic in povestea asta nu e nimic nou. Recordul de putere in F1 a fost obtinut dintr-un motor BMW 4L 1.5 turbo care scotea cam 1400 CP in calificari si 1200 in cursa daca imi aduc bine aminte.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 25 Dec 2010, 00:21 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Attachment:
Lotus Renault 2011.jpg
Lotus Renault 2011.jpg [ 111.56 KiB | Viewed 1175 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2011, 09:42 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1684
Location: Galati
KALI Quote:
Downsizing si in F1: incepand cu 2013 se vor utiliza motoare in 4 cilindri de 1.6l cu turbo (presiune maxima probabila 3 bar) cu putere intre 600 si 650 CP si maxim 10000 rot/min.
Vor fi acompaniate de KERS, care va deveni obligatoriu si va furniza in jur de 160 CP.
Sunt curios cum se vor auzi motoarele astea in comparatie cu V8-urile de 2.4l actuale...
In urma protestelor unora dintre echipe, FIA a decis finalmente renuntarea la motoarele turbo in 4 cilindri de 1.6l prevazute initial pentru anul sezonul viitor, si inlocuirea lor incepand din 2014 cu motoare V6 de aceeasi cilindree cu un singur turbo si maximum 15000 rot/min.

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 95 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited