It is currently 21 Oct 2018, 15:58

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 80 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
PostPosted: 05 Jun 2012, 15:04 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 986
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
ovi30 Quote:
pozitia pilotului e un lucru nou, nu stiam ca stau cu picioarele atat de sus.
Pozitia asta impune o conditie fizica de invidiat. Gandeste-te ca sangele ajunge mult mai greu catre extremitati (picioare) plus ca forta de apasare pe pedale revine strict muschilor picioarelor si pilotul neputandu-se "ajuta de forta corpului".
P.S. Mai cascand gura pe Youtube, am descoperit un clip din 92 cu prima cursa castigata de Schumacher. Ceea ce face ca acest clip sa fie special este, "nasul" masinilor Benneton fata de concurenta, scanteile ce obisnuiau monoposturile sa le scoata, toata lumea de la standuri iesita in afara boxelor si nu in ultimul rand dezinvoltura concurentilor la conferinta de presa. Toate astea mie imi creeaza un sentiment de "in familie". Voi ce parere aveti?

http://www.youtube.com/watch?feature=en ... dj_nhOcj64" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2012, 18:23 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1049
Location: Tirgoviste
Poziția aia îi ajută să reziste și la suprasarcini.

_________________
Ex: 156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
Actual: 159 JTDm


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2012, 18:50 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 986
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Babacu Quote:
Poziția aia îi ajută să reziste și la suprasarcini.
Daca nu ma insel, aceeasi pozitie o adopta si astronautii in timpul lansarii tot din acelasi motiv ceea ce face plauzibila afirmatia ta.

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2012, 20:54 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1387
Location: Vechiul Regat
OK, pilotii si astronautii (la desprinderea de la sol) au posturi similare, dar directia fortelor care actioneaza e foarte diferita in raport cu corpul si fiziologia umana. Si argumentele care dicteaza pozitia sunt un pic diferite. Pilotii stau alungiti intr-un cockpit mic din ratiuni de constructie si aerodinamica, stabilitate a masinii plus ergonomie si siguranta a pilotului, in timp ce astronautii stau alungiti exclusiv pentru a distribui uniform compresia acceleratiei gravitationale. Cumva ca diferenta intre impins culcat de la piept versus ridicat deasupra capului, efecte dramatic diferite asupra coloanei vertebrale.

_________________
159 2.4 Mjet Nero Oceano


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2012, 11:14 
Offline

Joined: 27 Jun 2011, 21:37
Posts: 278
Car: --
Location: --
noh! buna stategia Ferrari.
de ce mai ramai in pista cu aceleasi pneuri cand esti mai lent cu 5 secunde decat restul lumii ?


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2012, 11:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 3618
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
ovi30 Quote:
noh! buna stategia Ferrari.
de ce mai ramai in pista cu aceleasi pneuri cand esti mai lent cu 5 secunde decat restul lumii ?
Totusi baietii care comentau cursa nu intelegeau ce a cautat Vettel pe la boxe cu 6 ture inainte de final....se pare ca au aflat pana la sfarsit. :lol:

_________________
156 3.2v6 24v GTA
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2012, 11:28 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1684
Location: Galati
O.K, au gresit inca o data strategia, dar nu numai asta e problema, in ciuda evolutiilor aduse monopostului pentru aceasta etapa, Ferrari a uzat mai mult pneurile fata de concurenta (si Grosjean a schimbat tot o singura data pneurile, dar la safrsitul cursei facea timpi comparabili cu cei ai lui Hamilton...)

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 11 Jun 2012, 11:29 
Offline

Joined: 27 Jun 2011, 21:37
Posts: 278
Car: --
Location: --
apreciez entuziasmul comentatorilor Digi, insa sunt neatenti rau la ce se intampla in pista si ce informatii curg pe ecran, probabil inca mai au emotii desi au destule curse comentate.
dpdv strategii de F1 uneori au niste scapari de am senzatia ca eu as putea sa fiu un bun comentator de F1 :D
apoi totul este extraordinar, atat de extraordinar incat cand se intampla ceva deosebit nu mai stiu cum sa se mai exprime pentru ca deja au folosit... extraordinar.

plus aseara pe finalul cursei au mai comis o duda din categoria "avem telespectatori de la statia orbitala" dar nu mai retin ce trasnaie au zis, mai tin minte doar ca cel care o zicea a lasat fraza in aer, probabil celalalt i-o fi dat un cot sa taca.


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2012, 00:45 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 920
Location: London
Am urmarit cursa cu sufletul la gura si nu stiu daca e vorba de monopost (Kali) in conditiile in care Hamilton schimbase cu 10 ture inainte de final si la sfarsit cand s-a terminat cursa de a ajuns cu masina aproape de podiumul de premiere cand a oprit-o s-au vazut ca pneurile lui erau destul de praf ( bine a si fortat in draci ca rupea normele pe circuit dar asta e partea a 2).

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2012, 09:13 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 15:34
Posts: 623
Car: 159TI
Location: Bucuresti/Bruxelles
thenuts Quote:
Am urmarit cursa cu sufletul la gura si nu stiu daca e vorba de monopost (Kali) in conditiile in care Hamilton schimbase cu 10 ture inainte de final si la sfarsit cand s-a terminat cursa de a ajuns cu masina aproape de podiumul de premiere cand a oprit-o s-au vazut ca pneurile lui erau destul de praf ( bine a si fortat in draci ca rupea normele pe circuit dar asta e partea a 2).
Păi cred că e de înțeles pentru că dacă nu mă înșel la ultimul schimb a pus supersoft-uri.

_________________
Image
1 5 9 T I
There are many things in life that attract the eyes but very few capture the heart


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2012, 09:33 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1684
Location: Galati
thenuts Quote:
Hamilton schimbase cu 10 ture inainte de final
Hamilton a facut schimburi de pneuri in tururile 17, respectiv 50 (cu 20 de tururi inainte de final :wink: ), cat despre aspectul pneurilor, e greu sa-ti faci o idee vazandu-le doar la TV, mai ales ca, dupa sosire, in turul de intoarcere la boxe pilotii nu mai folosesc doar trasa ideala si ruleaza si pe partea murdara a pistei adunand inclusiv bucatile de cauciuc adunate pe-acolo in timpul cursei.
Oricum, cred ca titlul se va juca intre Alonso, Vettel si Hamilton, iar cel mai constant va avea castig de cauza...(deocamdata, in afara lor, doar Raikkonen si Rosberg au mai bifat toate tururile parcurse in cele 7 GP-uri disputate pana in acest moment)

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2012, 09:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 3618
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
KALI Quote:
thenuts Quote:
Hamilton schimbase cu 10 ture inainte de final
Hamilton a facut schimburi de pneuri in tururile 17, respectiv 50 (cu 20 de tururi inainte de final :wink: ), cat despre aspectul pneurilor, e greu sa-ti faci o idee vazandu-le doar la TV, mai ales ca, dupa sosire, in turul de intoarcere la boxe pilotii nu mai folosesc doar trasa ideala si ruleaza si pe partea murdara a pistei adunand inclusiv bucatile de cauciuc adunate pe-acolo in timpul cursei.
Oricum, cred ca titlul se va juca intre Alonso, Vettel si Hamilton, iar cel mai constant va avea castig de cauza...(deocamdata, in afara lor, doar Raikkonen si Rosberg au mai bifat toate tururile parcurse in cele 7 GP-uri disputate pana in acest moment)
:goodpost:

Cea mai mare ineptie care o aud la toate cursele auto/moto comentate de diversi baieti la tv este ca gumele lui X sau Y sunt terminate, judecand dupa aspectul "sfasiat" care apare in imaginile transmise. Acel aspect se datoreaza faptului ca dupa ce gumele sunt foarte incinse in timpul cursei, vine turul de intrare la boxe, dupa terminarea cursei, cand acele gume lipesc foarte multe resturi de guma ramasa pe suprafata pistei, de aici acel aspect zdrentuit. Gumele de curse au alti indicatori prin care se releva uzura, cum sunt anumiti marcatori de grosime care dispar. Daca v-as arata niste gume ati zice dupa aspect ca sunt perfecte, iar ele de fapt sunt numai bune de aruncat, dar arata bine !

_________________
156 3.2v6 24v GTA
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2012, 12:57 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 920
Location: London
Aici e si greseala mea :) Am postat la o ora destul de tarzie si eram obosit dar vroiam sa mai completez prin faptul ca neurmarind constant F1 nu am idee daca asa arata normal niste gume sau asa arata cand sunt distruse. Thx for the tip :)

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2012, 15:41 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Dezastruasa strategie aleasa de Domenicali (?). Orisicum, de mult nu am mai asistat la un final de cursa atat de palpitant. Eu tot speram intr-o minune, si Alonso sa ramana in frunte... Iar cei ce sustin ca factorul uman al spectacolului din F1 lipseste, ar trebui sa revada felul cum reactiona "pisicuta papusica" sustinandu-si iubitul. Ma bucur si pentru victoria lui Hamilton, dupa perioada mai dificila prin care a trecut , pentru mine ramane al doilea pilot favorit dupa Alonso.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 13 Jun 2012, 00:22 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1138
Location: Bucuresti/Alexandria
Domenicalli=Schettino2. Pina nu pleaca de acolo nu se revine la vremurile de glorie cu Todt/Braun/etc. Aceeasi problema a avut-o Kimi in Malaezia parca, in 2 ture a pierdut 100 de locuri. Lumea balmajea ca si Grosjean tot 1 schimb a facut... da dar ala era la multe secunde in spate, a mers toata cursa la salvat cauciucuri, nu ca Alfonso la Fastest Lap. Mai si declara pe autosport ca au luat decizia corecta jucind la risc....dupa rezultat e clar ca nu e corecta (dobitocule!).

...asta sa nu ne amintim de CELEBRA decizie a lu Schettino2 la abu-dhabi, cind nu avea nici un motiv sa faca schimb de cauciucuri si l-a aruncat pe Alfonso in spatele lu Petrov, campionatu ducindu-se pe apa simbetei. Au mafiotii agenda lor proprie, unu chitit pe treaba ca Todt sau Braun nu aveau ce sa caute prea mult acolo.


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2012, 13:58 
Offline

Joined: 27 Jun 2011, 21:37
Posts: 278
Car: --
Location: --
nu stiu daca stiati, dar eu acum am aflat/realizat:

The F1 is the only car that is faster from 100-200 than from 0-100


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2012, 18:54 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Ferrari pleaca din pole la Silverstone. Dupa vreo 2 ani, Alonso readuce Ferrari in lupta calificarilor (chiar daca astazi au fost pe ploaie) iar Massa pleaca de pe locul 4. Maine vom avea o cursa foarte interesanta :)

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 12 Jul 2012, 17:01 
Offline

Joined: 27 Jun 2011, 21:37
Posts: 278
Car: --
Location: --
webber peste vettel la general. daca era pe final de sezon as fi vrut sa vad daca si ce ordine de echipa ar fi existat.


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2012, 13:43 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 986
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
Telemetria de pe monopostul "Mclaren" postata de Hamilton. Care se baga la interpretare? :)


Attachments:
568263l.jpg
568263l.jpg [ 44.92 KiB | Viewed 760 times ]

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v
Top
   
PostPosted: 04 Sep 2012, 14:38 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Nu prea le are cu retelele de socializare omul ! :)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2012, 15:42 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 986
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
marius Quote:
Nu prea le are cu retelele de socializare omul ! :)
Ba, din contra, as zice ca socializeaza cam mult. :lol:

_________________
Alfa Spider '01
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Ex. Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2012, 16:53 
Offline
User avatar

Joined: 25 Jun 2012, 22:40
Posts: 47
Car: Giulietta 2.0 JTDM
Location: Oradea
o fi telemetria la toate cele 5 sec cat a durat cursa pt el...poate in zona in care e rosu a intrat Grosjean in el :)

_________________
Giulietta 2.0 JTDM 170 cp
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDM


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2012, 21:59 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1138
Location: Bucuresti/Alexandria
http://malcolmstrachan.wordpress.com/20 ... tons-data/" onclick="window.open(this.href);return false;

Interpretare decenta cu unele amendamente, gen il lauda pe hamilton pe segmente si la final da "cu minus", iesirea din curbe cu high downforce care te duce la aceeasi viteza max pe linii drepte cu o masina cu putin apasare etc.


Top
   
PostPosted: 28 Sep 2012, 10:36 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1684
Location: Galati
Primele miscari pe piata transferurilor:
Hamilton va semna azi un contract pe urmatorii 3 ani (si 100 mil. $...) cu Mercedes unde , in acest fel, M.Schumacher nu va mai avea loc si astfel va pune punct carierei de pilot in F1 (se pare ca va primi o functie de director sportiv in cadrul echipei in perspectiva inlocuirii la un moment dat a lui R. Brawn)
In locul lui Hamilton, la McLaren ajunge Perez (sau Di Resta...), urmatoarea necunoscuta fiind eventualul inlocuitor a lui Massa la Ferrari...

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 28 Sep 2012, 22:19 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13610
Car: GTV 916
Location: Bucuresti
Exista voci care spun ca Schumacher ar putea avea loc la Ferrari, daca acesta accepta rolul de locotenent al lui Alonso..

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 80 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited