It is currently 08 Dec 2019, 07:01

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 187 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8
Author Message
PostPosted: 27 Nov 2019, 12:19 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1562
georgeg Quote:
adica la mers destul de tare sa stea temperatura sub 70gr, cu fluctuatii chiar spre 50gr si imediat urcare spre 70. Pe mine asta ma intriga, ca fluctueaza destul de mult si in timp scurt
Sa stii ca asta nu suna bine, nu stiam ca fluctueaza asa mult. Nu ar trebui, poate e termostatul lenes, si isi da duhul. La mers forja ar trebuie sa stea aproape de 90, usor mai sus cateodata.

georgeg Quote:
cu toate ca, vorbind cu Dans, el spune ca a lui nu trece deloc de 90, chiar si in mers bara la bara cate 1 ora
Nu am vazut gta sa stea la 90 in trafic aglomerat. Asta e caracteristica de 47, nu de 56. Interesant atunci.

Oricum, schimbi termostatul si vezi. Radiatorul e de 3.2 sau 2.5?


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2019, 12:23 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 2785
M-am lovit de ceva similar la un cacat, ma scuzati, de Opel. Buba era de fapt o siguranta (senzor) integrata in ventilator. Urca apa pana la 100, apoi intra ventilatorul pe treapta maxima si o cobora la 70. Practic nu mergeam niciodata cu apa la 90, oscila in continuu. Am schimbat si un termostat pana sa imi dau seama exact ce are. :sig:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2019, 13:01 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 379
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Rotile arata foarte fain, stylish :naughty:
Legat de temperatura si la mine odata ajunsa temperaura la 90 acolo sta, nici mai sus nici mai jos indiferent de circumstante.

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2019, 13:21 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2013, 20:33
Posts: 398
Car: 159
Location: Bucuresti
goldfinger Quote:
M-am lovit de ceva similar la un cacat, ma scuzati, de Opel. Buba era de fapt o siguranta (senzor) integrata in ventilator. Urca apa pana la 100, apoi intra ventilatorul pe treapta maxima si o cobora la 70. Practic nu mergeam niciodata cu apa la 90, oscila in continuu. Am schimbat si un termostat pana sa imi dau seama exact ce are. :sig:
Asta e rezistenta ventilatorului (GMV parca ii zice). Am schimbat-o si eu la 156 jts pentru ca facea fix la fel ca Opelul tau - urca pana la 100-105 grade, apoi pleca ventilatorul pe treapta 2 si cobora pe la 80-85, dupa care iar se oprea ventilatorul & repeat. Cred ca la George e mai degraba termostatul, pentru ca el zice ca ii sta temperatura sub 70 grade in mers...

_________________
Alfa Romeo 159 SW '06 1.9 JTDm
Ex: Alfa Romeo 156 '02 JTS Selespeed
Ex: Fiat Punto '97 - 1.1 - "Fortosul"


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2019, 15:39 
Offline
User avatar

Joined: 16 Sep 2017, 12:33
Posts: 87
Car: Alfa 156 SW
Location: Iasi
George, pot sa confirm cu 100% precizie ca la '56-le meu acum cu swap-ul la 2,5 la drum lung temperatura variaza intre -2mm si + 2mm peste linia de 90 de grade de pe ceas. In trafic de bara la bara, da, sta lipit de 90 si urca peste, apoi porneste elv-ul si iar scade. Insa in mers normal, ata prin oras cu trafic mai lejer cat si pe extern, atat pe frigul nou sosit cat si pe caldurile de asta vara, acelasi comporament.

Am urmarit treaba asta tot drumul pana in Elvetia si inapoi, trecut muntii, autostrada, etc. pt ca termostatul meu a venit cu motorul si nu stiam ce-i de capul lui. Nu am mai verificat si cu diagnoza insa din amintiri, cand aveam 1,8-ul, dupa cum e etalonat ceasul simpatic de apa, tre sa fie peste 80 de grade la -2mm sub linia de 90. Linia dintre 50 si 90 corespunde undeva in jurul a 70-75 de grade.

Cel mai sigur o sa afli daca stai cu diagnoza pe ea cativa km la plimbare si urmaresti ceasul. Sau mai simplu in parcare astepti sa se incalzeasca si incerci sa vezi discrepanta intre realitate si ceas. Insa stiu ca nu-ti spun nimic nou :roll:

Despre muzica... personal imi ajunge bose-ul de fabrica, aici e chestie de gusturi. Nu e greu de legat daca faci rost de tot kit-ul

Despre insonorizare.. recomand cu toata inima, eu am fost bolnav si am desfacut absolut tot interiorul pana la tabla, am lipit folie de aluminiu cu bitum si strat de pasla de 2 cm absolut peste tot pe unde era posibil, cred ca am ingreunat masina cu vreo 20 de kg dar si-a meritat munca. Diferenta de decibeli in interior e foarte mare, sunetul portierelor inchise ca de tanc, recomand operatiunea :lol:



Stig53, daca nu ma insel, tu ai ceasuri la fel ca la '47 care-s mai destepte si au un mic "buffer" incluse in asa fel incat acul sa nu varieze in timp real atat de tare cum variaza la '56 prin urmare e normal sa fie "mai fix" pe 90 daca pot spune asa fata de '56. La 47-le meu e mult mai buna si cursiva indicarea temperaturii din ceas fata de cea de pe 56.

_________________
Forumist tacut


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2019, 21:15 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 3844
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Da, partea cu termostatul urmeaza sa o investighez mai bine cu diagnoza cuplata, sa vad exact ce se intampla.
La capitolul audio, e bine ca inca am amplificatorul Bose pe masina. Partea mai putin buna e ca boxele nu mai sunt cele oe, cine s-a uitat in fuga la ele zicea ca ar fi mai bune, insa nu-s multumit nici de sunet nici de legaturi, undeva exista intreruperi, mai ales la boxele de pe parte dreapta. Pe langa asta, bineinteles, si nelipsitul zgomot de distorsionare a wooferului din polita spate...ce sa mai, e de lucru, trebuie luat tot si verificat cap coada. Probabil voi merge direct la un atelier specializat pe audio, ca sa nu mai improvizez. :peace:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
Giulietta M-air TCT 170hp
156 3.2v6 24v GTA
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2019, 21:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 14181
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
Din experienta cu Spiderul, izoleaza neaparat usile!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2019, 22:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 3844
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Clar, e unul din punctele ce vreau sa le bifez.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
Giulietta M-air TCT 170hp
156 3.2v6 24v GTA
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2019, 23:33 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3186
Car: Veloce/Brera/GTA
Location: Bucuresti
Care i treaba cu izolatul? La ce ajuta?

_________________
Am:
1. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
2. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
3. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029

Am avut:
1. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
2. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
3. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
4. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
5. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
6. 159 2.4 JTDM 200 CP
7. 159 TBi 200 CP

Auto Rulate Leasing
http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=46&t=22421


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2019, 23:42 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 379
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
DanS Quote:
Care i treaba cu izolatul? La ce ajuta?
Sa nu-ti mai intre busso in masina si sa faca galagie :lol:
:ban:

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2019, 23:50 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3186
Car: Veloce/Brera/GTA
Location: Bucuresti
stig53 Quote:
DanS Quote:
Care i treaba cu izolatul? La ce ajuta?
Sa nu-ti mai intre busso in masina si sa faca galagie :lol:
:ban:
Deci strica :lol:

_________________
Am:
1. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
2. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
3. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029

Am avut:
1. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
2. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
3. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
4. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
5. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
6. 159 2.4 JTDM 200 CP
7. 159 TBi 200 CP

Auto Rulate Leasing
http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=46&t=22421


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2019, 23:54 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 3844
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
stig53 Quote:
DanS Quote:
Care i treaba cu izolatul? La ce ajuta?
Sa nu-ti mai intre busso in masina si sa faca galagie :lol:
:ban:
Exista optiunea de 2x60, cum ar zice un prieten. :lol:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
Giulietta M-air TCT 170hp
156 3.2v6 24v GTA
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 187 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited