It is currently 05 Dec 2020, 05:57

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 70 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: 22 Jul 2020, 21:37 
Offline

Joined: 26 May 2020, 22:32
Posts: 7
Car: Alfa MiTo
Am patit exact acelasi lucru cu MiTo si eu la RAR, cu depasirea celor 30 zile.
Tot respins pentru roti neconforme (15 OEM pe masina), cica trebe 16,17,18, tot revenit cu 4 zile intarziere dupa cele 30 zile, tot platit din nou tot ITP-ul si luata din nou toata masina la puricat. Si fata de altele care vedeam cum trec prin toate etapele foarte superficial, mie imi verificau absolut totul in amanunt, nu am inteles de ce, dar in fine.
La partea cu franele a mea a iesit beton si prima si a doua oara, aici nu pot relata. :lol:
De banii aia macar am ITP o luna si 4 zile in plus fata de prima vizita la RAR.


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2020, 22:42 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 2911
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
ivladbogdan Quote:
Si fata de altele care vedeam cum trec prin toate etapele foarte superficial, mie imi verificau absolut totul in amanunt, nu am inteles de ce, dar in fine.
Din experiența iti spun ca la RAR prieteniile, recomandarile inca se poarta.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2020, 10:15 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 952
Car: Mito melc
Location: Bucuresti
valerica Quote:
ivladbogdan Quote:
Si fata de altele care vedeam cum trec prin toate etapele foarte superficial, mie imi verificau absolut totul in amanunt, nu am inteles de ce, dar in fine.
Din experiența iti spun ca la RAR prieteniile, recomandarile inca se poarta.

Este a 4-a oara cand merg la RAR in ultimele 7-8 luni iar prin curte vad mereu aceleasi fetze, si nu, nu ma refer la angajatii RAR ci la niste indivizi mai dubiosi care cred ca speculeaza orice.

_________________
din 05.2020 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
din 11.2019 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP- Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2020, 23:49 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 2911
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Unul speculeaza si e un fel de dealerul de la colt. Restul sunt de la firme ca cea de la care am pus link, au angajati care se ocupa doar de RAR si au zilnic clienti pentru ca lucreaza cu dealeri. Evident ca si ei la randul lor isi fac alte combinatii in afara locului de munca, daca tot stau cu angajarii RAR toata ziua, ar fi si pacat.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2020, 10:37 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 952
Car: Mito melc
Location: Bucuresti
Sa mai dam praful de pe acest thread.

Am terminat cu inmatricularea de ceva vreme iar masina merge foarte bine, am facut cam 2000km de cand o am iar pentru oras este intradevar locul unde se simte foarte bine. Chiar este destul de fashneatza iar consumul s-a stabilizat pe la 5.1%. Daca ar fi fost benzina, ar fi fost cu adevarat perfecta.
Inca mai caut capacelul de la manerul exterior dreapta. Am gasit cateva MiTo in dezmembrari insa vanzatorii de acolo s-au pripit sa ceara un pret egal cu cel nou, asa ca mai caut.

O chestie care m-a facut sa zambesc si m-a facut sa zic ca si italienii mai gandesc cateodata, zilele trecute cand a plouat in Bucuresti, am avut un drum pana la Victoriei. Ce am observat e ca daca setezi stergatoarele pe actionare continua (nu viteza maxima), atunci cand ajungi la semafor si incetinesti, stergatoarele se opresc si atata timp cat stationezi ele sterg doar intermediar. Pleci de pe loc si pornesc si ele din nou stergand continuu. Chiar mi s-a parut foarte tare acest mic detaliu care e foarte util. In aceste conditii, chiar nu duc dorului senzorului de ploaie Alfa made.

Ma tot gandesc sa schimb gumele de pe fata care sunt foarte vechi si deja sunt foarte zgomotoase. Ma bate gandul sa iau 2x AllSeason-uri sa le pun pe fata daca tot vine sezonul rece. Mai mult ca sigur masina nu o sa fie condusa pe conditii de zapada deoarece am la Seat roti de iarna. E o idee proasta sa conbin 2x AllSeason cu 2x vara ? ce ziceti? sau sa merg tot pe vara?


Attachments:
IMG_20200909_101809.jpg
IMG_20200909_101809.jpg [ 1.88 MiB | Viewed 741 times ]

_________________
din 05.2020 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
din 11.2019 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP- Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano
Top
   
PostPosted: 09 Sep 2020, 11:09 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6598
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Daca esti la fel de batran ca mine si yux si conduci omeneste, nu vei avea probleme :)

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2020, 11:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5604
Location: Brasov... oarecum.
Foarte proasta. Ca sa nu mai spun, cauciucurile bune se pun pe spate.
Posibil sa fi si ilegal iarna cu alea de vara.

Nu te zgarcii, cauciuxurile sunt singurele care te tin pe planeta. Ia un set de 4 allseazon shit ca sa sti o treaba. Asta ca sa nu zic ca iti rexomand dedicate iarna-vara, ceva premium..

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2020, 13:56 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 419
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
yux_mm Quote:
Foarte proasta. Ca sa nu mai spun, cauciucurile bune se pun pe spate.
But why ? :blink:

Eu iti recomand un set bun de all season (Crossclimate de ex) . Daca nu vrei sa mergi cu ea la munte cand este cod galben , sunt perfecte.


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2020, 15:01 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5604
Location: Brasov... oarecum.
Why what? de ce nu AS cu vara? pai material si profil diferit, pentru scopuri diferite, dinamica imprevizibila si cred ca esti si ilegal sa mergi cu cauciucuri de vara iarna, sau?
De ce cauciucurile bune pe spate? pai pentru ca spatele te tine drept pe drum.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2020, 15:13 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 2880
yux_mm Quote:
cred ca esti si ilegal sa mergi cu cauciucuri de vara iarna, sau?
da, e ilegal. invers se poate, gume de iarna folosite vara e legal. :lol:
si eu as merge tot pe 4 x allseason. Am pe masina "de oras" Michelin CC+. Not great, not terrible.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Last edited by goldfinger on 09 Sep 2020, 15:18, edited 2 times in total.

Top
   
PostPosted: 09 Sep 2020, 15:14 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 419
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
Nu intelegeam de ce ai recomandat cauciucuri mai bune pe spate.
Singurul lucru pe care il poate face (ca dauna) o anvelopa mai slaba pe spate este sa ai oversteer (vbim totusi de un mito la 90 cp) . Daca nu intra cu viteza mult prea mare in curba + lift off , combinate cu o aderenta scazuta pe asfalt , nu este cazul.
In schimb cu anvelope slabe pe fata ..wow. pe langa faptul ca nu ai franare nu ai nici directie . Iar daca incerci sa combini franarea cu schimbarea de directie , chiar si minima , academic vorbind , ai supt-o .
Never ever nu as recomanda anvelope mai bune pe spate.
Nevertheless , reteta este sa ai ceva echilibrat fata-spate , asa cum am spus , recomandarea mea fiind un allseason bun.


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2020, 15:32 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1248
Car: GTV
Ideea e ca avand tractiune fata, daca ai gume mai proaste pe fata mai tragi de volan, mai corectezi, mai una-alta. Daca alea proaste sunt pe spate la o masina cu tractiune fata si fuge fundu', la revedere.


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2020, 15:58 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 419
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
True, dar tu probabil te referi ca mai corectezi fata la un 50 60 la ora , unde iti garantez ca daca intrii pe ud intr-o curba de 45 grade full throttle nu-ti fuge nici un spate. (pe care oricum il prinzi mai usor decat fata)
Pe de parte la un 100 la ora nu mai corectezi tu nimic , te duci taras-grabis , ca nu ai nici frane nici directie , si se anuleaza reciproc (cu cat una e mai utilizata cu atat cealalta e mai pa)

Eu le-am experimentat pe ambele - cu anvelope de iarna pe fata si vara pe spate mi-a fugit spatele la 120 la ora , pe zapada , doar pentru ca eram eu taran teribilist. Nu din cauza anvelopelor. Si pt ca nu am stiut ce sa fac am dat cu masina frumos de parapet.
Si am experimentat si varianta cealalta , intrat prea tare intr-o curba si understeer indus - acolo insa daca n-ai anvelope esti pa.

Ce vreau sa spun , atata timp cat nu conduci ca un descreierat pe sosea , si cu siguranta nu e cazul , posibilitatea sa-ti fuga spatele e mai mica decat sa-ti subvireze fata . Iar daca pe prima exista o sansa sa o corectezi , la a 2-a stai cu volanul il mana si te rogi.

Nu as recomanda\folosi tipuri diferite de anvelope fata\spate , dar daca ar trebui sa aleg , pe FWD as alege oricand mai bune pe fata.


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2020, 21:13 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 952
Car: Mito melc
Location: Bucuresti
Vad ca se tot arunca aici cuvantul "ilegal". De cand e frate ilegal sa mergi iarna cu gume de vara?
Ultima oara cand eu am citit legile spuneau ca este ilegal sa mergi cu gume de vara pe carosabilul care este acoperit de zapada. Nu se mentioneaza nicaieri anotimpul sau lunile, asa ca dupa logica mea poti lua frumos o amenda in martie-aprilie atunci cand ne trezim cu ultima zapada din sezon (asa cum s a inatmplat in ultimii 2 ani).

Am si mentionat mai sus a masina nu o sa fie folosita atunci cand ninge, deci nu e nimic ilegal, insa m-am gandit la all season deoarece sa am totusi o franare decenta pe temperaturi mai joase.

_________________
din 05.2020 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
din 11.2019 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP- Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2020, 00:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5604
Location: Brasov... oarecum.
Cu cauciucuri bune pe fata si proaste pe spate ancorezi fata si masina pivoteaza in jurul puntii fat. La FWD nu ai ce face cand pierzi spatele, sau poate daca esti Titi Aur. La RWD mai poti corecta. Fa un research ca sa te convingi.

Gozzi, nu mai sunt foarte la curent cu legile in Ro, insa ultima data era un interval lunar declarat iarna cand tre sa ai cauciucuri de iarna. Daca te prinde zapada in afara intervalului considerat, it's an act of God, cum ar zice americanul in curtea de judecata.
De asemenea e posibil sa ai probleme cu aaigurarea in caz de Doamne-feri...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2020, 06:21 
Offline

Joined: 25 Sep 2015, 11:08
Posts: 419
Car: Alfa Romeo Mito
Location: Constanta
yux_mm Quote:
Cu cauciucuri bune pe fata si proaste pe spate ancorezi fata si masina pivoteaza in jurul puntii fat. La FWD nu ai ce face cand pierzi spatele, sau poate daca esti Titi Aur. La RWD mai poti corecta. Fa un research ca sa te convingi.
Ok :))))
Meanwhile , ii recomand cu tarie , daca se decide doar la doua anvelope , sa le puna pe fata.
Gata , am plecat sa fac research.ul . Te salut.


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2020, 07:30 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1248
Car: GTV
Pana la urma, sfatul general oricum e sa ai toate 4 anvelopele la fel, asa ca mai bine faci un efort acolo si stai apoi fara griji.


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2020, 15:07 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 952
Car: Mito melc
Location: Bucuresti
aproximativ acum o luna m-a suna fratemiu ca a ramas cu masina in pana (motorul nu mai mergea normal) si daca pot, sa vin sa-l tractez. Imediat am zis ca vin ca un bun frate ce sunt, si pe langa asta aveam si un oarecare entuziasm deoarece ar fi fost prima oara cand tractam pe cineva. Am mers cu MiTo deoarece nu am vrut sa risc sa stric dsg-ul la Seat. Entuziasmul meu s-a transformat rapid in emotii si nervi deoarece nu imi imaginasem niciodata ca e atat de greu sa tractezi pe cineva. de la sincronizat viteza, pana la plecari foarte blande si in final franari in tandem. Toata tractarea a durat cam 1h si 15km (1decembrie-vidra-berceni), asa ca mi s-a luat acest entuziasm pentru tot restul vietii. Am jurat ca nu o v-oi mai face niciodata.
Dupa toata nebunia asta m-am ales si cu catadioptrul spart deoarece la un moment dat ni s-a rupt sufa, si din cauza ca s-a intins prea tare, in momentul ruperii a ricosat in directiile opuse, adica spre ambele masini. Nervi....dar csf, n-ai csf. Nervi mai mari au fost cand mi-am dat seama ca masina fratelui nu avea mare lucru. Problema era ca mergea in 3/4 si asta din cauza unei bobine/fisa arsa. deci putea binemersi sa vina singur acasa cu ea asa.
Intre timp am gasit alta lampa si azi am schimbat-o, totul arata ca nou.

concluzia......daca nu sunteti masochisti, nu va apucati sa tractati pe cineva. pe langa asta, mai e si ilegal :)


Attachments:
IMG_20200911_142506.jpg
IMG_20200911_142506.jpg [ 1.29 MiB | Viewed 509 times ]
IMG_20200911_142815.jpg
IMG_20200911_142815.jpg [ 2.22 MiB | Viewed 509 times ]

_________________
din 05.2020 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
din 11.2019 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP- Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano
Top
   
PostPosted: 18 Sep 2020, 15:21 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 952
Car: Mito melc
Location: Bucuresti
Am luat pana la urma gume de vara pe fata. Am pus Yokohama dB decibel E70J pentru ca au fost la un pret bun. Nu stiam nimic de ele insa ce pot sa spun deja despre ele, e ca mi-au transformat masina total. Sunt super silentioase si iti dau un feeling ca sunt super usoare. Parca si volanul se invarte mai usor decat inainte. Bonus, au si protectie de janta :D
Ei bine, trebuie sa nu uit si ca vin dupa niste Barum-uri care erau super vechi si faceau un zgomot infernal.


Attachments:
IMG_20200918_102950.jpg
IMG_20200918_102950.jpg [ 970.12 KiB | Viewed 343 times ]

_________________
din 05.2020 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
din 11.2019 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP- Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano
Top
   
PostPosted: 21 Sep 2020, 17:19 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 952
Car: Mito melc
Location: Bucuresti
continuam jurnalul de bord
De cam doua saptamani imi aparea mereu la prima pornire check glow plugs. Am lasat-o asa sa vad daca dispare si nu e doar un gremlin insa se pare ca era o eroare reala. In weekend am pus diagnoza pe ea sperand ca-mi spune ce bujie e defecta din cele 4. Din fericire a specificat ca bujia 4 da eroare si am avut noroc. Bujiile la 1.3 sunt in spatele turbinei si pot fi accesate cu o tubulara de 9mm insa nu atat de usor. Spuneam ca am avut noroc deoarece bujia 4 e singura (cred) care poate fi scoasa fara sa demontezi alte nebunii. Chiar si la asta, tot ai nevoie de o prelungire flexibila la cheie deoarece chiar nu ai acces direct. Azi am pus bujia noua (Beru) si eroarea a disparut.


Attachments:
IMG_20200919_153924.jpg
IMG_20200919_153924.jpg [ 665.54 KiB | Viewed 246 times ]
IMG_20200920_122733.jpg
IMG_20200920_122733.jpg [ 787.54 KiB | Viewed 246 times ]

_________________
din 05.2020 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
din 11.2019 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP- Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 70 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited