It is currently 16 Oct 2019, 05:52

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 221 posts ]  Go to page 1 2 3 4 59 Next
Author Message
PostPosted: 02 Dec 2009, 18:00 
Offline

Joined: 02 Dec 2009, 17:52
Posts: 4
Buna seara , sunt nou pe acest forum as dori sa cer parerea dumneavoastra cu privire la achizitionarea unei alfa romeo mito se merita sau nu? m-ar interesa motorul pe benzina 1.4 t-jet 120 cp sau ar mai trebui sa astept sa vad daca isi dovedeste fiabilitatea fiind un model nou


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2009, 18:12 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 14129
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
bine ai venit. da, se merita! :lol:
LE: vad ca ai editat intre timp si ai pus ceva mai multe detalii, gen ce motor ai in vedere si din ce punct de vedere sa merite.. raspunsul meu era pentru intrebarea in stadiul ei initial

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2009, 20:00 
Offline

Joined: 02 Dec 2009, 17:52
Posts: 4
scuze da abia am putut sa reintru pe forum, treburi alea alea, mersi de intimpinare, m-ar tenta sincer sa achizitionez, dar vine si chestia ca e model nou si nu prea sti la ce sa te astepti ca fiabilitate, oricum mersi de sfat


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2009, 20:14 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Exista garantie sa stii. :wink:
Sper sa nu ma insel, insa motorul 1.4 T Jet 120bhp functioneaza bine merci de ceva vreme pe Fiaturi. Nu iti mai face griji in privinta fiabilitatii, gandeste putin si cu inima. Asteptam vesti

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2009, 21:00 
Offline

Joined: 02 Dec 2009, 17:52
Posts: 4
nu te inseli , am mers cu grandepunto de 120 , acolo is alte probleme nu la motor, casete de directie si cateva mici bubite sau mai bine zis greieri, dar de drumurile noastre isi zic cuvantul, legat de garantie ai dreptate, dar la cat de seriosi sunt reprezentanti de la autoitalia de aici de apluca plansul, cunosc cazuri foarte multe care au asteptat un an si pentru niste piese, cu inima pot zice ca stau bine din moment ce m-am amorezat de 2 italience , proprietate personala :naughty: , oricum multumesc de repleyuri si voi anunta daca m-am decis sau nu cu privire la achizitionarea italiencei, o seara placuta.


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2009, 22:38 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Modelul este prea nou ca sa se poata pronunta cineva in privinta fiabilitatii,dar pot spune ce am auzit si eu pe la un neamt care vinde Alfe de o viata : Mito este produs in Nordul Italiei,si nu a a vut nici o problema de calitate a fabricatiei de cand a inceput comercializarea acestui model.Asta ar trebui sa elimine cel putin tema de greieri. :scratch:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 02 Dec 2009, 22:44 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Ma tem ca greierii nu prea au motive sa apara in nemtia.


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2009, 18:32 
Offline

Joined: 02 Dec 2009, 17:52
Posts: 4
Dupa un drive-test cu mica bestie ,ce-a cu motor de 1.4 Tjet 120cp, revin cu cateva impresii

plusuri :
-reprizele de accelerare;
-stabilitatea in curbe;
-aspectul;
-la primul nivel de echipare ,Progression, destul de multe gadget-uri;
-sistemul "DNA", nu cel cu coruptia de la noi :mrgreen:

minusuri :
-prin luneta vizibiliate aproape nula, nici oglinzile laterale nu prea te ajuta
-suspensia nu tocmai reusita pentru drumurile noastre, simti orice denivelare
-loc in spate nu prea e
-materialele de pe usi
-frane slabe, am avut senzatia ca imi trebuie parasuta ca sa franez
-marea buba delearul autoitalia , parca achiti cu banii lui si sictirul cu care te trateaza, sa nu mai spun cand am intrebat daca imi face vre-o oferta sau vre-o reducere ca achit cu banul in mana s-a uitat la mine ca la avioane, helicoptere si alte aeronave.

Per total ca , concluzie , nu vreau sa dezamagesc forumisti , masina este buna , dar serviciile lasa de dorit, raman fidel italiencelor , dar sincer modelul nu prea e facut pentru o masina de zi cu zi , mai inchegata mi sa parut alfa romeo 147 decat mito-ul , asta o spun din ce am vazut si condus, va urez multe impliniri alaturi de italiencele voastre si multa bafta cu forumul, o seara placuta


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2009, 22:41 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Testeaza una mai bine echipata, incearca alt dealer... :scratch:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2009, 23:36 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 14129
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
maestre, sa nu ma intelegi gresit in ceea ce urmeaza sa zic, dar:
- daca vizibilitatea prin luneta este un inconvenient, atunci nu stiu de ce te-ai mai obosit sa testezi o Alfa Romeo in the first place..
- loc in spate, glumesti?! tu stii macar din ce clasa face parte masina? chiar aseara se minuna un posesor de A3 de cat loc e in spate la MiTo..
- am condus si eu MiTo, franele sunt absolut decente, nu te impresioneaza, nu exceleaza, dar franeaza! n-am simtit o clipa nevoia de mai mult..

Sunt de acord cu tine in rest in privinta materialelor din interior, in special fetele de usi, si a politicii de importator :peace:

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2009, 11:49 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 3795
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
alfa_mito Quote:
...marea buba delearul autoitalia , parca achiti cu banii lui si sictirul cu care te trateaza, sa nu mai spun cand am intrebat daca imi face vre-o oferta sau vre-o reducere ca achit cu banul in mana s-a uitat la mine ca la avioane, helicoptere si alte aeronave.
Pai iti zic doar atat:daca el isi ia banul de la tine cash sau de la leasing e tot una, el tot isi ia banii.Faza cu cash tinea acum cativa ani cand il scapai pe dealer de o masina de pe stocul lui propriu.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
Giulietta M-air TCT 170hp
156 3.2v6 24v GTA
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2013, 21:39 
Offline

Joined: 21 Dec 2012, 22:29
Posts: 19
Car: mito
alfa_mito Quote:
Dupa un drive-test cu mica bestie ,ce-a cu motor de 1.4 Tjet 120cp, revin cu cateva impresii

plusuri :
-reprizele de accelerare;
-stabilitatea in curbe;
-aspectul;
-la primul nivel de echipare ,Progression, destul de multe gadget-uri;
-sistemul "DNA", nu cel cu coruptia de la noi :mrgreen:

minusuri :
-prin luneta vizibiliate aproape nula, nici oglinzile laterale nu prea te ajuta
-suspensia nu tocmai reusita pentru drumurile noastre, simti orice denivelare
-loc in spate nu prea e
-materialele de pe usi
-frane slabe, am avut senzatia ca imi trebuie parasuta ca sa franez
-marea buba delearul autoitalia , parca achiti cu banii lui si sictirul cu care te trateaza, sa nu mai spun cand am intrebat daca imi face vre-o oferta sau vre-o reducere ca achit cu banul in mana s-a uitat la mine ca la avioane, helicoptere si alte aeronave.

Per total ca , concluzie , nu vreau sa dezamagesc forumisti , masina este buna , dar serviciile lasa de dorit, raman fidel italiencelor , dar sincer modelul nu prea e facut pentru o masina de zi cu zi , mai inchegata mi sa parut alfa romeo 147 decat mito-ul , asta o spun din ce am vazut si condus, va urez multe impliniri alaturi de italiencele voastre si multa bafta cu forumul, o seara placuta

Eu tocmai am vandut un mito 155cp 2011 11500 km distinctive+sport pachet si multe dotari optionale.

Nu ai d c sa-ti faci grizi in privinta motorizarii,am avut peste 20 de fiat 500 cu motorizari intre 69 si 180 cp(la nici unu nici cea mai mica problema)


+demaraj si stabilitate f buna
+spatiul interior generos,chiar si porbagaj marisor
+iarna se descurca foarte bine


-la aspect nu exceleaza(a fost ambitia sotiei)
-mult prea inalta
-frana elastica(sunt obisnuit cu mini/bmw...unde franarea e f precisa)si atentie eu am avut si etrierii sport la mito
-panoul de bord central lasa de dorit,clima aia o avea si albea din 2005
-nu am vazut/condus pana acum masina cu vizibilitate mai proasta in spate
-mult prea mult plasic...si totusi am avut un model

Daca te impaci cu acest model la aspect si poti trece peste cele de mai sus poti face pasul


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2013, 22:07 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7052
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
Om ... asta pe care il sfatuiesti tu era in dilema cam pe cand inca functiona site-ul tau de telefoane :lol:
Probabil ca a luat o decizie intre timp ...


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2013, 09:21 
Offline

Joined: 21 Dec 2012, 22:29
Posts: 19
Car: mito
Da tampit si eu :lol: nu m-am uitat la data.Site-ul meu functioneaza non stop.


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2013, 00:29 
Offline

Joined: 11 Jun 2013, 23:39
Posts: 2
Car: MiTo
Salut,
Vreau sa imi cumpar si eu un Mito SH cel de 1.4 cu motor de 155cp.
Deoarece nu am mai avut masina italiana iar toti pe care i-am imtrebat au spus ca nu sunt fiabile vreau sa imi dati si mie ceva sfaturi.
Multumesc!


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2013, 17:32 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Chiar daca masina nu mai este chiar atat de noua, cred ca putine exemplare au ajuns pe piata second hand de la noi. Si in cazul tau sunt valabile lucrurile spuse de atatea ori: fiecare posibila achizitie trebuie analizata si testata individual, luat la puricat zonele ascunse ale caroseriei, verificat istoricul reviziilor si al interventiilor daca se poate. Din nou, sunt sigur ca nici unul dintre cei ce te descurajeaza nu a avut Mito 1.4 Tb pentru a vorbi in cunostinta de cauza.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2013, 19:52 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 14129
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
Daca te intereseaza ceva anume, intreaba punctual si vom incerca sa iti raspundem.
Altfel, la modul general, cred ca sunt prea putine exemplare aici pe forum ca sa putem sa tragem niste concluzii general valabile. Poate mai multe sanse ai in sensul asta citind pe AlfaOwner.

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 13 Jun 2013, 23:20 
Offline

Joined: 11 Jun 2013, 23:39
Posts: 2
Car: MiTo
Salut,
Zilele astea toti m-au descurajat: ba ca sunt foarte proaste, ba ca se strica foarte repete, ca piesele sunt scumpe... si vreau sa aflu daca sunt inertii sau sunt o lucruri adevarate.
Puteti sa imi recomandati un service / mecanic bun la care sa ma duc sa o puna pe tester si sa se uite la ea?
Masina este adusa de afara in concluzie nu cred ca o sa aflu niciodata istoricul real.
Va multumesc!


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2013, 10:58 
Offline

Joined: 16 Nov 2010, 21:27
Posts: 66
Car: wrx sti Ex. MiTo
am 70k cu mito a mea. in afara de revizii si piese schimbate pe garantie (amortizor pe la 2500km, rulment spate pe la 50k km) si reviziile de rigoare, nu am schimbat nimic la ea.
Ultima vizita la service a constant in revizie, schimbat placute de frana fata, schimbat bec de marsarier (a intrat apa la soclu) si inca o chestie care imi scapa acum, m-a dus la 1100 ron.
O revizie normala este in jur de 600-700 ron la reprezentanta.


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2014, 22:43 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Motorizarea 1.6 jtdm de la ce data respecta normele Euro 5? Stiu ca primele exemplare produse incepand cu 2008 precum si in ceva luni la inceputul lui 2009 erau Euro 4. Diferenta de 700 de euro nu e neglijabila....

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2014, 11:26 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 17:12
Posts: 259
Car: Alfa Romeo 164
Location: Rm. Valcea / Bacau
As avea o intrebare in legatura cu motorizarile diesel de pe Mito... Care motor este mai fiabil: 1.3 sau 1.6?

_________________
Alfa Romeo 164 2.5 T.D '89
Alfa Romeo 164 2.0 V6 Turbo '95 - Donatoare
Alfa Romeo 164 2.0 T.S Super '95 - ex
Alfa Romeo 156 1.8T.S '01 - ex
Alfa Romeo 33 1.8T.D '90 - ex


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2014, 22:16 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Nu se prea inghesuie nimeni pe aici asa incat o sa ma hazardez sa iti raspund eu. :) Nu am aprofundat problema, dar motorizarea 1.3 vine si cu sufixul "Eco". Ambele versiuni dispun si de start&stop, iar pe siturile de monitorizare a consumurilor varianta de 1.6 pare doar cu putin mai gurmanda. E o preconceptie, stiu, dar chiar daca vorbim despre niste motorase, eu m-as ghida dupa principiul "bigger is better".

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 18 Jan 2014, 23:54 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2011, 23:21
Posts: 502
Car: AR MiTo 1.4 TB 155
Location: Timisoara
Nu prea cred ca poate cineva sa raspunda la aceasta intrebare de fiabilitate. Eu daca ar fi sa aleg diesel as merge pe 1.3 pentru ca e mai ususrel si are distributia pe lant, 1.6 are distributia pe curea. Start stop au doar cele din 2010 incoace, iar Euro 5 sunt cele care se numesc jtdm-2 daca nu ma insel, primele sunt euro 4.
Bafta la cumparaturi.

_________________
2010 Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155
ex: 2007 Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v Q-tronic
ex: 2004 Audi A6 2.5 TDI Multitronic


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2014, 17:42 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Ala de 1.3 e pe fiat de multi ani si are fiabilitatea dovedita + ca e pe lant (distributia) :)

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 19 Jan 2014, 18:37 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Intre timp am mai aflat si eu cate ceva: 1.6 jtdm-2 cu start&stop standard au fost produse incepand cu MY2011. Cat despre Euro 4, sunt doar cele produse in 2008, dar si acelea sunt Euro 5 ready, cel putin in Italia sunt foarte multi care si le-au modificat ulterior in servisurile autorizate Alfa Romeo pentru a respecta normativele Euro 5. Despre fiabilitate nimic definitiv.:)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 221 posts ]  Go to page 1 2 3 4 59 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited