It is currently 14 Oct 2019, 17:18

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 117 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
PostPosted: 27 Apr 2015, 20:17 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
Dar eu pana acum nu am primit nicio nota de constatare, doar factura ca am platit schimbul de ulei.In rest hartia de la masina de schimb si mi-au completat in cartea masinii ca a facut inspectie la 5000 km, dar nu au scris ce inspectie.
Farul ca mi l-au schimbat pe garantie nu au scris, ca au umblat la cutie si au pus nu stiu ce produs nu au scris, ca mi-au umblat la directie nu mi-au scris, toate astea fiind pe garantie facute.

Sunt asa sictirit de chiar nu stiu ce sa fac.

Pana la urma ma duc cu translator peste ei sa nu zica ca nu ma inteleg si fac si cerere d-asta de motivare a defectiunii, chiar daca or sa ramana cruciti.

La naiba platesc 18000euro pt masina si vreau sa fie de banii astia.
Oricum o sa imi prelungesc garantia cand se termina cei 2 ani si tot o sa le fac capu calendar.Sper ca prelungirea asta sa includa tot ceea ce tine de mecanica ca pentru fiecare defectiune sa ma duc la ei.

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2015, 08:35 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
fa si tu un test simplu, cauta in manualul masinii siguranta pentru steering, teoretic e una mai mare (vreo 40A) , o scoti frumos si mergi cu masina sa vezi cum merge, daca masina "trage" dreapta inseamna ca problema reala vine de la geometrie sau ea nu exista, daca nu mai trage atunci problema vine de la servomecanismul casetei/sincronizare electronica.

chiar daca teoretic esti intr o tara cu apa calda(plina de negru) prostia este peste tot o constanta, au si ei prostii lor platiti cu bani grei.

ps:
18k pe o masina cu 85 cai, cum ai putut, ai suferit? sigur astea nu sant remuscari? :mrgreen:
la noi lumea nu da mai mult de doo sute de heuro pe cateva sute de cai, bineinteles pe oleics, fostul tzepador.ro :lol:

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 28 Apr 2015, 10:00 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7035
Car: 156GTA/Giulia Veloce
Location: Bucuresti
zice bine ce zice Razvan, daca ai o leaca de abilitati, baga mare. o sa te simti putin tractorist, dar iti faci o idee.

si da si bine apoi la reprezentanta, ca sunt mari sanse sa iti ramana directia aprinsa si le arati. "nah, v-am zis eu ca nu e de la drumuri…"

PS: vezi sa nu stie ei ca ti-ai bagat nasul.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo Giulia 2.0T AT Veloce
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo 156 2.4 mJTD 20v TI
ex:Alfa Romeo 166 2.4 mJTD 20v Sportronic
ex:Alfa Romeo 166 2.4 JTD 10v


Top
   
PostPosted: 28 Apr 2015, 10:23 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
posibil sa fie pe la baterie, uneori cea mai simpla treaba e sa deconectezi alimentarea la directie direct din mufa, la unele nu mai ai pornire daca scoti directia, depinde de sistem, practic orice siguranta scoasa care face directia sa se intareasca este ceea ce trebuie.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 29 Apr 2015, 16:40 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
O sa incerc ceea ce spuneti voi cu siguranta, ca un tractorist m-am simtit la volanul masinii de schimb, un Punto care avea 8000 km.
Nu am innebunit dar m-am saturat sa imi cupar masini sh si dupa o scurta perioada sa incep sa investesc bani in ele. Am preferat un MiTo nou decat unul sh.
Am condus cateva masini noi dar nici una nu a tras nici stanga nici dreapta.
Dupa testul asta cu siguranta ma duc iar cu MiTo dar la alt garaj.
Am intrat pe forum-urile din Belgia si Olanda dar astia pe aici sunt preocupati mai mult cu tuning decat cu problemele masinilor. Am gasit un topic legat de probleme, dar trebuie sa ma pun pe tradus.

Va salut.

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp


Top
   
PostPosted: 29 Apr 2015, 23:39 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
la cum ies pe banda rulanta "modele" in anii zilelor noastre probabilitatea sa iei ceva cu probleme e destul de mare, nu ma refer numai la modelul in sine ci la subansamble, stii si tu ca acum orice producator auto este un maimutoi care aduna sisteme si le inghesuie sub o sigla pe care o face din ce in ce mai mare si mai umflata, sa iasa in evidenta.

majoritatea sistemelor sant fabricate la nivel de componenta in china, pentru ca acolo e ca la canalul lui nenea neculai (un leu omul, trei lei basculanta) si oamenii nu valoreaza nimic, sau valoreaza cat e nevoie sa valoreze, teoretic sistemul ultrapus la punct permite standarde de calitate insa de multe ori sistemul nu e asa performant, e o panarama, drept dovada multe produse cu sigle mari care pica des (diverse ecu uri, alternatoare, servodirectii, alte module si golaneli sinistre) si nu mai stii pe cine sa dai vina, pe inginerul onanist proiectant, pe kinezul ostenit care a folosit plastic "trezit", pe barca ce le a transportat indarat, un mare rahat penibil care din pacate nu duce nicaieri bine.

directia e un subansamblu important, nu prea ar trebui ca inginerii cu minte de plastic sa greseasca acolo, insa multe servodirectii noi au probleme, probleme care odinoara nu existau, acum daca zici ceva de o servodirectie ti se scoate factura din sertar : uite a fost ieftin sa o facem, iar tu ai putut sa ti permiti aceast "lucru", ce importanta mai are ca o sa ti rupi gatul cu el, l ai cumparat, la revedere!

ps:
un amanunt extrem de important este ca la o servodirectie clasica, servoasistenta se face direct pe bara de directie, cremaliera la un sistem functional se uzeaza greu pentru ca fortele sant minime pe danturile respective, fortele mari sant in cilindrii din caseta comandati de supapele sertaras.

la directiile de plastic, astea noi , caseta este ca la dacia1310 nimic mai mult , nimic mai putin si toata forta este preluata de pinon si cremaliera care se vor uza mai repede, mult mai repede, mai ales in cazul masinilor mai marisoare gen scenic, astra, etc, dar cum lucrurile astea nu conteaza, mergem inainte, in avioane de hartie...

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 06 May 2015, 02:29 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
Salut.

Am cautat in manualul de la MiTo care este siguranta de la directie Dar nu am gasit-o. O sa postez poze cu panourile cu sigurante de la bord si de la motor.
unde ar trebui sa foe sigurante conform manualului nu sunt. Totusi cred ca si cei de la service au umblat pe acolo pt ca unele sigurante sunt puse cu susul in jos.

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp


Top
   
PostPosted: 06 May 2015, 10:25 
Offline
User avatar

Joined: 20 Oct 2011, 20:12
Posts: 5271
Car: 156
Location: Galati
sfatul meu, daca tu nu ai reusit in vre un fel sa i tai alimentarea servodirectiei nu te baga, daca inca consideri ca are buba du te si las o la consignatia de unde ai luat o si ia ti o masina, pentru sugestii vb pe pm sa nu inflamam inimile sportive.

_________________
Alfa Romeo Crosswagon Image

nu este deajuns sa detii o Alfa Romeo sau mai multe ca sa fii alfist.....

Go further! AlfaClub.ro is about support!



Top
   
PostPosted: 12 May 2015, 18:10 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
Mare durere de cap am cu astia de la garaj. Am mers le-am explicat cu translator ca masina trage dreapta mai rau decat inainte, ca imi sta volanul virat spre dreapta si pana la urma intr-o fraza ce imi spune ala : Nu ai decat sa te impaci cu ideea ca asa este masina.
A ramas sa ma duc iar pe 28 cu ea sa ii faca din nou ce i-au mai facut deja. Doar ca s-a pus problema ca este pt ultima data cand mai fac lucrul asta pentru ca ei acum trebuie sa sune la Fiat sa ceara voie sa mai repete operatiunea. Ar mai fi inca o treaba, sa vina un expert de la Bruxelles sa mearga ala cu masina, dar s-au motivat ca asta e mai greu, ca ar fii aiurea ca ala sa vina si sa spuna acelasi lucru ca drumul este de vina.
Am mai facut o plimbare cu masina si de mult mai multe ori masina a tras dreapta decat stanga, iar stanga tragea pentru ca o brusca ala spre stanga. Sunt dezgustat, le-am spus ca daca ma duc si imi repar masina pe banii mei, schimb caseta de directie si se dovedeste ca de la caseta de directie a masinii vine problema imi vor restituii banii ?? Si bine merci mi-au spus ca asa ceva nu se accepta.

Mi-au spus ca vor face ei acolo ce este de facut dar sa nu ii acuz pe urma ca mi se tocesc cauciucurile mai repede.
Le-am spus sa imi completeze in cartea de intretinere ce au schimbat chiar si pe garantie si au zis ca nu au timp. Le-am spus ca mi-au zgariat jantele si s-au facut ca ploua.I-am intrebat de ce nu mi-au completat de fiecare data cand le-am lasat masina, cheiele impreuna cu cartea de service si au zis ca nu au timp, ca doar inspectiile se trec in carte.

Le-am spus de forumuri, ca am gasit in Olanda si Belgia persoane cu aceeasi problema si au zis ca este minciuna ce scriu pe forum si ca multi mai si abereaza. Mi-a spus nea expertu ca domne el are diplome care atesta competenta sa si ca ce o sa le spuna el celor de la Fiat. A mai zis si de faptul ca ei or sa trebuiasca sa isi recupereaza banii de la alt client caruia ar fi trebuit sa ii regleze directia.

beah beah beab :cry: :cry: :cry: :cry: o sa ma multumesc cu o masina care are defecte de noua.

Si treaba cu hartia ca din cauza la drum, cerere cu motivarea defectiuni , au zis ca asa ceva nu se poate si chiar daca o sa scriu ca nu a fost remediata problema ei tot nu or sa mi-o repare.

beah beah beab :cry: :cry: :cry: :cry: o sa ma multumesc cu o masina care are defecte de noua.

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp


Top
   
PostPosted: 12 May 2015, 18:17 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 14122
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
Om: mergi la alt dealer (fa tu un drum la Bruxelles, Belgia nu-i asa de mare, mananci si tu o scoica in Grand Place meanwhile); alternativ, incearca un mail la AR in care povesteste-le problema, inclusiv raspunsurile dealerului, vezi ce obti.

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 May 2015, 18:23 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 2740
intreb si eu: in tara unde locuiesti exista un telefon/contact pentru "vocea clientului alfa romeo"? daca da, da-le un telefon.

Acum, daca tu nu figurezi cu intrari in service-ul respectiv o sa fie cam de porc situatia. :x
Regula: atat la predarea masinii cat si la ridicarea ei din service se semneaza o hartiuta in care se noteaza diverse lucruri. Nu mai lasa masina in service fara acea hartie!
[/color]
DaniMiTo27 Quote:
Si treaba cu hartia ca din cauza la drum, cerere cu motivarea defectiuni , au zis ca asa ceva nu se poate si chiar daca o sa scriu ca nu a fost remediata problema ei tot nu or sa mi-o repare.
verba volant scripta manent

eu iti zic, fa cum ti-am recomandat si asteapta. Nu te panica, se va rezolva.

Cum a zis si EGE - e recomandat sa incerci si alt service/dealer. Insa nu te astepta la minuni, sa iti dea inlocuire caseta din prima. Sunt niste proceduri de urmat: se mai strange un surub, se reface geometria etc Daca in final problema persista, se inlocuieste caseta. Deci, in orice caz, rabdare. :wink:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 12 May 2015, 18:37 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 2740
http://www.alfaromeo.be/be/nl/contact" onclick="window.open(this.href);return false;
alfaromeo.be Quote:
Wenst u melding te maken van een klacht tijdens verkoop, de naverkoop of een over garantie afhandeling?
Maak dan gebruik van dit klachtenformulier
G translate: "If you wish to report a complaint during sales, after-sales or warranty handling?
Then use this complaint"

asadar pune-te pe scris. Aduna toate documentele pe care le ai, totul foarte bine structurat, cronologic si ataseaza-le la mail/formular in cazul in care ai optiunea asta.

Bafta! Sa ne tii la curent!

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 12 May 2015, 18:39 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 14122
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
Nu te apuca sa relatezi decat fapte, nu si opinii personale, subiective :wink:

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 12 May 2015, 18:44 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 2740
ALXege Quote:
Nu te apuca sa relatezi decat fapte, nu si opinii personale, subiective :wink:
exact. bravo.

si nu spune nimic de jante, chiar daca esti suparat. Nu amesteca lucrurile, din "compunerea " ta trebuie sa reiasa ca masina ta are o problema inca nerezolvata cu directia. Atat deocamdata.

daca aduni mai multe lucruri vei da impresia unui client frustrat, suparat pe viata, care se plange de orice. si nu vrei asta. :nono:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 12 May 2015, 21:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5115
Location: Brasov... oarecum.
Man, da si tu esti incapatanat peste masura. Colegii au dreptate, si oricum ti-am mai spus si eu asta: du-te la alt dealer sa verifice problema, plus relateaza faptele celor de la AR/Fiat.

@cristi: mi-e mi-au schimbat caseta din prima, fara nici un strans de surub. Ba mai mult, omul a recunoscut ca la 47FL e o problema la caseta. Daca e o problema curenta si la Mito la caseta, ar trebui sa o schimbe fara sa cracneasca, desi nu s-au facut rechemari in service pentru defectul cu pricina.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 28 May 2015, 19:14 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
Dragi colegi forumisti,

Azi masina mea a fost dusa la service.Bineinteles le-a cazut fata alora din nou dar nu asta conteaza...ca o sa le mai cada si in continuare.
Mi-am semnat hartia ca am lasat masina in service, am semnat si hartia pentru masina de schimb.Au zis ca ma suna ei cand este gata.
Azi nu a a fost gata deci ma mai bucur de masina de schimb.
Aceasta este Fiat 500 diesel 1.3 multijet. Din curiozitate m-am uitat la motor ca prea bine tragea.
Am facut acelasi drum pe care il fac cu MiTo si am avut parte de surprize.
Intrebare : motorul, cutia si directia s-ar putea sa fie asemanatoare nu identice cu cele de pe MiTo ?

In primul rand masina stie sa mearga drept fara sa traga dreapta si da, poate urma si drumul fie la dreapta, fie la stanga cum spuneati voi din cauza inclinatiei drumului, dar nu cum face MiTo, imediat cum iei mana dupa volan sa o ia pe banda de urgenta dupa 5 metri.
Cutia de viteze schimba mai usor si nu are acel nod pe care il are MiTo cand schimb fiecare treapta.

Nici nu stiu cum sa procedez maine. O sa fac un test de drum inainte sa imi iau masina. Daca o sa traga dreapta ce ar trebui sa fac?

Domnul inginer a zis ca nu pot compara 2 masini, deci daca ar fi sa il pun dupa sa facem un test si cu Fiat-ul 500 ca sa ii arata ca nu este de vina inclinatia drumului, nu cred ca ar fi de acord. El a zis ca nici chiar 2 MiTo identice nu pot sa compar.

Ceva sfaturi la cum ar trebui sa procedez ? Ma puteti ajuta? orice idee este binevenita.

Colegul din Amsterdam daca cumva citesti pe topic, daca ai timp si vrei intr-o duminica sa vii la un gratar mi-ar face placere. Mi-ar prinde bine un sfat de la un alfist. Ma gandesc ca ai face un test cu masina, pentru mine o parere,un sfat conteaza.

Si inca ceva: m-au amenintat ca este ultima data cand imi mai pot incerca sa imi repare aceasta problema. Daca masina o sa traga tot dreapta ar trebui sa o las acolo sau ce ar trebui sa fac ? in afara de faptul ca as putea sa caut alta reprezentanta unde sa imi repare aceasta problema. La o alta reprezentanta vor accepta sa imi repare problema chiar daca s-a incercat de 3 ori repararea aceleiasi probleme ?


Va salut :)

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp


Top
   
PostPosted: 28 May 2015, 19:22 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 6331
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Ingineri care vor sa scape de tine.

2 masini la fel cu acceiasi motorizare, au un comportament identic 98% . Restul de 2% este cancan.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 29 May 2015, 15:53 
Offline

Joined: 10 Jun 2014, 15:49
Posts: 442
Car: Audi A3 sedan
Cel mai probabil este din geometrie. Insa se pare ca nu toti stiu sa faca geometria (majoritatea doar citesc parametrii afisati si daca sunt in marje bine, daca nu modifica).

La mine tragea dreapta si am fost la un service pentru geometrie; au stricat-o mai rau (tragea dreapta imediat).

Ieri am fost la alt service, la un profesionist in geometrie auto. Acum volanul sta perfect drept, iar masina nu mai trage DELOC.

Bafta!

_________________
Current: hAudi :mrgreen:
EX:
Giulietta
Alfa MiTo
Alfa 159


Top
   
PostPosted: 30 May 2015, 23:24 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 2550
ai incercat sa-i deconectezi bateria si apoi sa faci o tura completa de volan din babord in tribord si invers?

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -


Top
   
PostPosted: 02 Jun 2015, 09:34 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
AlexMito sper sa vina ziua in care si MiTo al meu sa mearga drept.

Atasez o poza cu rezultatul ultimei vizite in service.
Acum va dati si voi cu parerea ca eu nu stiu sa citesc gradele alea...

Alfetta ce ar trebui sa observ daca fac cum ai scris tu ?

Va salut


Attachments:
scan0001.jpg
scan0001.jpg [ 292.02 KiB | Viewed 2546 times ]

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp
Top
   
PostPosted: 04 Jun 2015, 02:51 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
A inceput sa imi licare becul de la bujii.Am condus masina pana la service i-am aratat la mecanic si mi-a facut programare vineri. Mi-am condus masina acasa si am lasat-o pe dreapta. In carte scrie ca trebuie pusa pe tester. Sper sa nu fie ceva grav.

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2015, 10:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5115
Location: Brasov... oarecum.
Sper ca nu te-ai dus tot la aia de te trimiteau cu masina tragand dreapta?
Eu iti mai recomand inca o data: schimba reprezentanta.

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2015, 11:12 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 14122
Car: GTV/Spider916
Location: Bucuresti
Ce poate sa fie asa de grav? Bujie, cel mult releu... Mergi linistit cu masina, nu se intampla nimic!

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 04 Jun 2015, 15:18 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 2550
Alfetta ce ar trebui sa observ daca fac cum ai scris tu ?


asa trebuie facut dupa ce bateria este deconectata , un fel de reset ,ma gandesc ca ai avut-o deconectata prin service .

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -


Top
   
PostPosted: 05 Jun 2015, 00:58 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2015, 18:08
Posts: 75
Car: MiTo
Location: Tongeren - Belgium
Yux_mm la mine in oras este reorezentanta Alfa si am fost acolo de data asta. Crede-ma ca de unde am cumparat masina nu o sa mai merg acolo, numai in cazul in care voi fi nevoit sa ii dau in judecata. Am fost nevoit azi sa mai fac un drum cu masina de vreo 30 km si de data asta nu s-a mai aprins becul. Maine verifica problema asta si vinerea viitoare o sa ii schimb uleiul + filtrul.

Alfetta in weekend o sa incerc sa fac cum ai scris, poate se imbunatateste situatia. Eu am observat ca multe din sigurante sunt puse invers de cand am lasat masina in service.

Va salut.

_________________
MiTo My2014 Sportech 1.3 JTDm 85cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 117 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited