It is currently 13 Dec 2017, 04:16

All times are UTC+03:00





Post new topic  Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 06 Jul 2013, 12:18 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 452
Dupa cum probabil multi dintre voi stiti, ma ocup de ceva timp cu modificarea motoarelor mjet, cu tot ce implica acest lucru (resoftare, anulare DPF, anulare EGR...)
Pentru a veni in intampinarea cerintelor voastre din ce in ce mai variate, am decis sa dau o forma oficiala acestui serviciu si asa a luat nastere SquadraCorse, singura firma specializata in modificarea masinilor italiene (Alfa Romeo, Fiat, Lancia).
Feedback-uri ale clientilor care au apelat pana acum la serviciile mele gasiti aici: viewtopic.php?f=13&t=16661
Mai multe despre serviciile oferite gasiti pe http://squadracorse.ro
Membrii forumului beneficiaza de o reducere de 15% din preturile afisate pe site.
Pentru orice intrebare, nelamurire sau sfat va stau la dispozitie.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2013, 16:25 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 452
Pentru posesorii (din ce in ce mai numerosi) de 3.2 v6, disponibil chiptuning Squadra Corse la pretul de 250 euro.
Specificatii complete aici: http://squadracorse.ro/chiptuning-alfa- ... -2-gta-v6/

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2013, 08:51 
Offline
User avatar

Joined: 02 Sep 2011, 18:08
Posts: 539
Car: 159
Location: mioveni
Suna bine ceea ce oferiti.
Bafta in continuare baieti !!

_________________
viewtopic.php?f=23&t=18191" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 29 Jul 2013, 17:15 
Offline
User avatar

Joined: 07 May 2009, 19:02
Posts: 920
Car: Alfa 147 1,6 16v
Location: Galati
La cati mai multi clienti multumiti ! Ca o sugestie, cred ca ar fi bine sa va specializati si pe repararea ECU-rilor de pe modelele Alfa, Fiat, Lancia.

_________________
Alfa 159, 1.9jtdm,8v
Alfa 147, 1.6, 16v


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2013, 16:48 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 21:19
Posts: 254
Aveti toata stima si aprecierea mea pentru ceea ce faceti dar am o sugestie de facut. Dintre toate masinile de pe lumea asta, de ce D-zeu ati ales un fel de Audi TT sa apara pe prima pagina a site-ului? :bored:

_________________
~tzili~


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2013, 01:48 
Offline

Joined: 16 Sep 2009, 21:19
Posts: 254
:ok: a disparut :clapping:

_________________
~tzili~


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2013, 17:47 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 452
Nu prea inteleg ce audi ai vazut tu pe prima pagina, dintotdeauna a fost o ALFA.
Audi pe site-ul squadracorse o sa vezi cand o sa fie echipate cu motoare Fiat :mrgreen:

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 22 Aug 2013, 10:03 
Offline
User avatar

Joined: 14 Apr 2007, 20:14
Posts: 206
Car: alfa romeo 156
Location: Constanta
Salut
Am gasit la un baiat din Iasi o turbina VNT 18 plug&play modificata de CIPOS TURBOTEHNICS ptr motoarele JTD. Ea a fost pe un Fiat Stilo 1.9 jtd 115 cp , un motor lafel ca al meu
Eu pe masina am facut remap de tine (135 cp ) , crezi ca ar merge pusa turbina fara alte modificari mecanice sau de soft ?

Merci

Adrian


Top
   
PostPosted: 22 Aug 2013, 21:36 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 452
Salut,
parera mea despre turbinele hibride facute in Romania nu este una tocmai buna, iar despre Cipos iarasi nu am auzit numai de bine.
Stiu masina pe care a fost turbina, intamplator am si softul cu care a mers acea masina pana acum ceva timp, si sincer nu inteleg de ce iti complici existenta dand bani pe o turbina hibrida care a mers la 2 bari pe o masina alergata. Dar fiecare face ce vrea cu banii lui...
Ca sa-ti raspund la intrebare, softul va trebui modificat, altfel vei avea un lag foarte mare la turatii mici si nici nu vei castiga cine stie ce sus.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2013, 10:33 
Offline
User avatar

Joined: 14 Apr 2007, 20:14
Posts: 206
Car: alfa romeo 156
Location: Constanta
salut
softul facut de tine ptr aceasta turbina a fost facut la 2 bari ?

el mi-a zis ca nu a montat turbina pe masina .

te rog sa ma ajuti ptr ca am pe cineva la Iasi sa ia turbina si vreau sa stiu ce e cu ea .

merci

Adrian


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2013, 11:06 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 452
Softul nu a fost facut de mine, doar mi-a fost trimis sa ma uit pe el. Daca nu e turbina care a fost pe masina lui ma abtin de la comentarii, nu stiam ca are si alta turbina de vanzare.
Daca tot vroiai un upgrade, puteai sa cauti un gtb2056 de pe 159 2.4, un gt 2256 de pe 156/166 2.4 sau un KKK BV50 tot de pe 159 2.4 si stateai linistit...

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2013, 18:07 
Offline
User avatar

Joined: 14 Apr 2007, 20:14
Posts: 206
Car: alfa romeo 156
Location: Constanta
am luat turbina , e nemontata .
el zice ca tine pana in 1.8 bari eu zic 1.6 .
cat ma costa sa imi refaci softul tau de pe masina si a ii dai 1.6 bari ?
mai vreau sa imi anulezi egr-ul din calculator si fizic.

merci


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2013, 23:13 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 452
Ai numarul de telefon, suna-mi si vorbim.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2013, 23:27 
Offline

Joined: 26 Aug 2013, 20:14
Posts: 21
Salve, eu sunt cel care ti-a vandut turbina. Eu am spus ca turbina tine 1.8 Bari( ceea ce stiu din cataloage) dar am sustinut ideea de a merge in max 1.6 bari in sprijinul fiabilitatii si neinlocuirii sensorului MAP de 2,5 bari (presiune absoluta) cu unul de 3 bari. Sa ne intelegem turbina nu este un clasic hybrid sau mai bine zis nu e un hybrid deoarece dimensiunile carcaselor turbinelor 1749 VA SI 1749VB sunt aceleasi, difera doar exducer-ul si inducer-ul, singura modificare realizata la una dintre carcasele acestei turbine este pe partea rece( melc sau carcasa compresorului) este alezata voluta. Termenul de turbina hybrid se refera la acele turbine care au partea calda mica( de obicei cea a masinii pe care se face operatiunea) si partea rece mai mare, de obicei roata compresorului mai mare, de genul 49-52, 49-56, 44-49. Mai multe nu pot spune, am intervenit pentru a lamuri o situatie dar dupa cum am precizat nu pot divulga mai multe, e vorba de informatii stranse cu foarte mare dificultate in nopti nedormite. :D


Top
   
PostPosted: 03 Sep 2013, 11:50 
Offline
User avatar

Joined: 14 Apr 2007, 20:14
Posts: 206
Car: alfa romeo 156
Location: Constanta
salut

incerc sa te sun dar ai tel inchis.

cum pot lua legatura cu tine ptr vineria aceasta sa vin in Bucuresti ?


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2013, 22:33 
Offline
User avatar

Joined: 14 Apr 2007, 20:14
Posts: 206
Car: alfa romeo 156
Location: Constanta
Azi a montat turbina Marian si Tibi a rescris softul.
Concluzii:
Super multumit e alta masina
Turbina intra mai repede si tine mai mult
Timp vechi 0-100 9.4 sec
Timp nou 0-100 7.8 secsec


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2013, 07:20 
Offline
User avatar

Joined: 14 Apr 2007, 20:14
Posts: 206
Car: alfa romeo 156
Location: Constanta
Scuze eram obosit si nu am batut bine
Timp nou 0-100 8.05 sec
adrian2310 Quote:
Azi a montat turbina Marian si Tibi a rescris softul.
Concluzii:
Super multumit e alta masina
Turbina intra mai repede si tine mai mult
Timp vechi 0-100 9.4 sec
Timp nou 0-100 7.8 secsec


Top
   
PostPosted: 11 Sep 2013, 20:41 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 1391
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
salut,
cum scap de lagul la turatii joase?

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2013, 00:19 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 6664
Car: 156GTA/159 2.4 TI
Location: Bucuresti
adrian2310 Quote:
Azi a montat turbina Marian si Tibi a rescris softul.
Concluzii:
Super multumit e alta masina
Turbina intra mai repede si tine mai mult
Timp vechi 0-100 9.4 sec
Timp nou 0-100 7.8 secsec
Catalin a montat-o. :P
bluecar Quote:
salut,
cum scap de lagul la turatii joase?
remap.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
Summer and now and then: Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV / Giulietta 1.4TB TCT
ex:Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo 156 2.4 mJTD 20v TI
ex:Alfa Romeo 166 2.4 mJTD 20v Sportronic
ex:Alfa Romeo 166 2.4 JTD 10v


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2013, 21:32 
Offline
User avatar

Joined: 14 Apr 2007, 20:14
Posts: 206
Car: alfa romeo 156
Location: Constanta
corect Catalin , scuze

tzzivii Quote:
Catalin a montat-o :p


Top
   
PostPosted: 15 Sep 2013, 15:54 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
bluecar Quote:
salut,
cum scap de lagul la turatii joase?
Cu tuburi de inox in locul furtunelor de admisie + remap. Asa vei simti turbina de pe la 1300 rpm.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2013, 23:48 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 452
De astazi Squadra Corse este unic partener in Romania a Revlimit Ecu Tuning.
Baietii sunt specializati printre altele in motoarele turbo (si nu numai) din grupul Fiat: 1.4 T-Jet si 1.8 TBI, piesa lor de rezistenta fiind un Fiat Abarth GP de 350cv!
Cateva din realizarile lor vedea aici: https://www.facebook.com/revlimited" onclick="window.open(this.href);return false;.

Printre noutatile pe care le oferim ca urmare a acestei colaborari se numara:

-> Posesorii de motoare 1.4 T-Jet 150cv cu buton Sport sau selector D/N/A pot beneficia de harti diferite pentru modalitatea 'Normal' sau 'Sport'
-> Posesorii de motoare 1.4 T-Jet 120cv pot beneficia la randul lor de 2 seturi de harti, 'Normal' si 'Sport', cea din urma putand fi activata cu ajutorul butonului 'City'
-> 1.8 TBI 200cv Stage 1 remap:
Low gear torque limiters off
Any sensor delete as lambda, cat diagnosis, EVAP etc
Optimization for 95/98/100/
Stock RPM limiter incresead from 6000 to 6500RPM
Boost profile
3000 1.45bar
4000 1.40bar
5000 1.35bar
6000 1.30bar
6500 1.15bar
Estimated output power: @260 cv
-> Kit-uri de upgrade pentru motoarele 1.4 si 1.8 turbo

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2013, 13:56 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 452
Am uitat sa precizez un lucru: oferim servicii de Chiptuning, Dpf Off si Egr Delete pentru majoritatea marcilor/modelelor, nu doar pentru Alfa Romeo/Fiat/Lancia :wink:

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2013, 15:23 
Offline
User avatar

Joined: 01 Feb 2010, 15:24
Posts: 486
Car: Alfa romeo 156
Location: Baia Mare
Salut. O informatie daca se poate. Pentru masina mea (156 1.9 jtd 85kw) pentru resoftare as fi nevoit aa schimb ambreiajul inainte de operatiune sa fie nou sau tine cel vechi? Multumesc

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 jtd mk1
BN-04-ZIT


Top
   
PostPosted: 14 Oct 2013, 20:43 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 452
Daca ai probleme cu el va trebui sa-l schimbi indiferent daca o sa resoftezi masina sau nu. Altfel, nu este nevoie sa schimbi nimic.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited