It is currently 23 May 2018, 14:01

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 66 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: 09 Oct 2017, 20:32 
Online
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13372
Car: GTV 916
Location: Bucuresti
Mi-a adus Razvan29 aminte..
Image


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2018, 00:15 
Online
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13372
Car: GTV 916
Location: Bucuresti
N-am mai scris de mult pe-aici.. desi e luna ei (miss februarie), zace in parcare, fara RCA sau baterie. Intre timp, am tot adunat piese, in portbagaj asteapta o galerie Supersprint si un BMC CDA, in timp ce big Brembos sunt “pe drum”. Galeria am luat-o cu intentia de a inlocui catalizatoarele pe care le banuiesc a fi “busite”, CDA-ul a venit natural in momentul in care am apucat-o pe ruta asta, iar cu ajutorul lui Tibi, ar urma probabil si un soft.
In momentul de fata insa am second thoughts, crezul meu legat de masina asta e ca intr-o buna zi va deveni collectible, insa conditia este sa o tin cat mai aproape de factory specs. Cu franele nu dau inapoi, insa daca e cineva interesat de galerie si CDA, sunt dispus sa le cedez pentru exact pretul cu care le-am achzitionat la randu-mi. Just PM me


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2018, 09:34 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2477
Location: Bucuresti
Nu e bine, astea capata mai multa valoare circuland cu ele...
O baterie avem de unde pune, RCA se poate si pe o luna.
Astept vesti cu softul.

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2018, 11:59 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1012
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Parerea mea e ca ne amagim degeaba ca la 916 va creste valoarea, cel putin in RO.
Toti zic ca sunt super frumoase dar sunt doar cativa care dau banii pe ele. O sa creasca valoarea intre noi asa :)
Poate doar peste 15 ani incolo.
Parerea me e sa ii pui galeria dar fara BMC-ul ala.
Iar soft chiar nu ii vad sensul, poate doar sa ii spargi cuzinetii mai repede, just a joke :)

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk



Top
   
PostPosted: 07 Feb 2018, 12:22 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 1900
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
La Ph1 n-o sa-i creasca valoarea in mod clar! :evilook:

_________________
Rolling: 1.2/2.0/3.2 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone: 2.0/1.9


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2018, 12:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1012
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Hermanoli Quote:
La Ph1 n-o sa-i creasca valoarea in mod clar! :evilook:
Da, stati voi in speranta asta :)
Cred ca doar la gtv-ul tau CUP original ai sanse. Nu foarte mari ca nu e v6.
Astialalti, ca mine si altii, tragem sperante degeaba. :)

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk



Top
   
PostPosted: 07 Feb 2018, 12:43 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 1900
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
:console: Nu conducem 916 ca sa facem bani! :lol:

_________________
Rolling: 1.2/2.0/3.2 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone: 2.0/1.9


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2018, 12:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2477
Location: Bucuresti
traian1981 Quote:
Parerea mea e ca ne amagim degeaba ca la 916 va creste valoarea, cel putin in RO.
Toti zic ca sunt super frumoase dar sunt doar cativa care dau banii pe ele. O sa creasca valoarea intre noi asa :)
Poate doar peste 15 ani incolo.
Parerea me e sa ii pui galeria dar fara BMC-ul ala.
Iar soft chiar nu ii vad sensul, poate doar sa ii spargi cuzinetii mai repede, just a joke :)

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
Cuzinetii se farama oricum!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2018, 12:49 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 3478
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Man, pune galeriile alea, e pacat de ele, le-ai luat si acum tot la banii de peste ani iti sta gandul? Plus ca, dupa drumul de intoarcere de la Fest am vazut amandoi ca, catalizatoarele tale nu mai sunt chiar ce trebuie, ca le tii pe alea pe masina nu faci mare afacere. Plus ca supersprint nu e chiar tuning, cine apreciaza o masina intelege ca aia e upgrade la masina, fara sa-i strici originalitatea. :peace:
Cu bmc-ul as zice sa-l pui dar sa pastrezi tulumba originala/carcasa filtrului stock, peste ani daca vrei sa revii la standard sa nu alergi dupa piese. Adu-ti aminte cum se auzea jts-ul meu cu bmc si finala novitec, era chiar un plus de sunet placut.

_________________
156 3.2v6 24v GTA
156 3.0 v6 racecar
ex; 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 07 Feb 2018, 13:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1012
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
antonelcodreanu Quote:
traian1981 Quote:
Parerea mea e ca ne amagim degeaba ca la 916 va creste valoarea, cel putin in RO.
Toti zic ca sunt super frumoase dar sunt doar cativa care dau banii pe ele. O sa creasca valoarea intre noi asa :)
Poate doar peste 15 ani incolo.
Parerea me e sa ii pui galeria dar fara BMC-ul ala.
Iar soft chiar nu ii vad sensul, poate doar sa ii spargi cuzinetii mai repede, just a joke :)

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
Cuzinetii se farama oricum!
Am vrut sa fiu finut, sa nu il descurajez de tot :)

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk



Top
   
PostPosted: 08 Feb 2018, 00:48 
Online
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13372
Car: GTV 916
Location: Bucuresti
Cred ca s-au inteles cateva chestii in mod eronat:
- Traian, ai intuit bine: cand am spus ca am convingerea ca ii va creste valoarea, vorbeam de peste 10-15 ani; am rabdare :)
- nu visez la banii de peste ani, caci nu intentionez sa o vand. Dimpotriva, daca mi-as permite, mi-as lua maine o clasica, sa nu fiu nevoit sa astept 15 ani :)
- soft-ul vine ca o necesitate, avand principalul scop de a anula catalizatoarele lipsa de pe galerie; desi are prevazuti conectori pentru sondele lambda, e posibil sa aprinda check engine-ul alftel..
- da, catalizatoarele mele nu-s tocmai sanatoase, asta fiind si motivul pentru care am luat galeria in the first place; in caz ca renunt la idee, ar urma sa caut o alta solutie pentru ele, desi e posibil sa fie mai costisitoare

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 Apr 2018, 11:17 
Online
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13372
Car: GTV 916
Location: Bucuresti
Cum afara au dat (din nou) raze de soare, iarba a incoltit, copacii au inmugurit, am trezit si eu GeTeVe-ul. Nu fara peripetii insa..
Dupa o incercare esuata de a resuscita bateria existenta, am sfarsit in Dedeman cumparand baterie noua.
Dupa multe vorbe dulci (deh, spatiu putin, doua maini stangi si o trusa de scule improprie), am ajuns la momentul de a-i da cheie.
Masina invartea viguros, doar ca nici vorba de pornire. Era ca si cum nu-i venea benzina. Dupa metoda "filmeaza si suna un prieten", mi se atrage atentia ca in bord nu se stingea martorul de Code.. dupa multiple incercari, masina nu recunostea nici o cheie!
Desfac panoul de sigurante si capacul de sub volan si misc de toate firele care duceau spre contact. Intr-un final, martorul dispare, masina porneste, victorie! Problema e ca acum, la unul din doua contacte, ramane martorul ala aprins. Tot e bine ca daca iau contactul si-l pun din nou, isi revine.. Idei?
Mai departe, zic sa ies s-o spal. Dau sa plec de pe loc, troznesc puternic franele de pe spate (se lipisera placutele de discuri de la atata stat), apoi tot felul de zgomote ciudate (inca frecau usor placutele pe disc , pe franare se auzea si mai urat si nu frana aproape deloc) + zgomotul pe care-l tot descriu de cateva posturi in sus si-l banuiesc a fi de planetara. Merg tiptil pana la prima benzinarie cu self-wash (foarte aproape de mine), o spal cu simt de raspundere, refac presiunea rotilor (surpriza, era buna dupa aproape 4 luni de stat), si deja pe drumul de intoarcere masina frana normal si nu se mai auzea nici un zgomot dubios. Mai putin bataia aia care acum pare si mai accentuata (ori n-am mai mers eu demult cu masina si nu mai sunt obisnuit cu zgomote "in plus").
Hotarat sa rezolv si bataia asta, dau o fuga pana in Grozavesti pentru o constatare rapida. Merg extrem de potolit, chiar stateam cu inima cat un purice sa nu stric ceva pana acolo. Parchez, intru la garaj, ies inapoi in 5 min, mega balta sub masina, Radiatorul isi daduse obstescul sfarsit.. Stau din nou cu inima cat un purice, spre rusinea mea m-am dezobisnuit sa stau cu ochii geana pe ceasul de temperatura (cum am stat toata vara trecuta) si habar n-am cand s-a intamplat nenorocirea, posibil sa fi venit cu ea asa de-acasa.
Cateva zile mai tarziu, iau masina de la garaj cu radiator nou si ambele planetare reconditionate (for the record, ambele burdufe erau sparte si omocineticele erau praf), si ma bucur ca motorul nu se incalzeste si nu pierde lichid de racire (deci garnitura de chiulasa a scapat). Regret insa ca am uitat de termostat, blocat probabil pe deschis, era momentul oportun sa-l schimbam si pe-ala..
Din pacate insa, bataia persista si dupa reconditionarea planetarelor :( Se manifesta doar in acceleratie, in special in ture mici..
O alta problema e ca masina pierde in continuare ulei. Inca gasesc urme sub ea (inteleg ca se prelinge pe langa busonul de la baie), iar de la ultimul schimb pana acum am completat ~1l si e abia la minim, in conditiile in care singurele drumuri au fost pana la Motorpark, Sighisoara, si alte cateva ori la spalatorie. Mai trist este ca nu cred sa fi curs 1l in parcare..

Am scris postul asta ca sa fiu sigur ca si daca o sa vreau sa o vand vreodata, nu o sa o cumpere nimeni :lol: Frumoasa insa tot e! :love:

Las si o poza martor din timpul resuscitarii:


Attachments:
IMG_0012.JPG
IMG_0012.JPG [ 1.99 MiB | Viewed 294 times ]

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS
Top
   
PostPosted: 10 Apr 2018, 11:25 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3061
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Vezi daca mai ai saiba la busonul de pe baie ! Etansarea se face pe saiba, daca nu mai e sau nu a fost inlocuita poti sa strangi oricat busonul, tot va pierde ulei.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria


Top
   
PostPosted: 10 Apr 2018, 12:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2014, 14:55
Posts: 1012
Car: Spider 916
Location: Bucuresti
Pai e timpul sa dai jos cutia sa ii schimbi simeringul si doapele de la cutie :)
Eu am scapat, nu mai nici o scurgere, nici nu imi vine sa cred.
Welcome to 916 hell :))

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk



Top
   
PostPosted: 10 Apr 2018, 21:49 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1091
Car: Gtv V6 tb/166 V6 tb
Location: Zalau
Mda... parca citesc despre isteața mea.
După ce, că o scoteam săptămânal afara la aer curat, n-am mai vrut nebuna sa intre in garaj... A bolborosit ceva ce n-am înțeles și apoi n-a mai pornit deloc. Cred ca benzina din rezervor s-a decantat și a rămas apa la fund... Și cred că nu e încă așa ecologica incat să meargă cu apa.
Forza 916!

_________________
Image
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso
Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 10 Apr 2018, 23:49 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 6770
Car: 156GTA/159 2.4 TI
Location: Bucuresti
Valak Quote:
Vezi daca mai ai saiba la busonul de pe baie ! Etansarea se face pe saiba, daca nu mai e sau nu a fost inlocuita poti sa strangi oricat busonul, tot va pierde ulei.
Are calti si un buson de 32mm :lol:

Saiba e pt avansati.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
Summer and now and then: Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV / Giulietta 1.4TB TCT
ex:Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v
ex:Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20v TI
ex:Alfa Romeo 156 2.4 mJTD 20v TI
ex:Alfa Romeo 166 2.4 mJTD 20v Sportronic
ex:Alfa Romeo 166 2.4 JTD 10v


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 66 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited