It is currently 25 Oct 2020, 02:42

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
PostPosted: 19 Sep 2020, 17:44 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 686
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Un coleg vrea sa vanda in viitor un Mercedes clasa E ,W210 cu motor de 2.0 benzina 136cp din 1997si ma gandeam sa vad cum este si cu Mercedes. Chiar daca sunt ceva mai vechi Mercedesurile astea ,sunt mai tepene decat Alfa 166 cu motor de 2.0 de 155cp , din cate presupun 166 sta mai bine pe partea de caroserie , sunt putine cu rugina ,pe cat la w210 sunt putine fara rugina , in schimb pe partea elctrica / mecanica Mercedesul ar trebui sa fie in fata lui 166 .

Ma uitam de Mobile.de , sunt multe w210 2.0 benzina cu peste 300.000 km ,ca sa nu zic aproape 400.000 ,pe cat la 166 , motoarele de 2.0 TS nu prea apuca 300.000 , o distributie pe lant tine cat cel putin 5 distributii de TS ,se gasesc mai multe piese aftermarket decat la 166 ,pe parte de articulatii sta ceva mai bine Mercedesul ,au cate 2 bratele pe fata , dar se pot inlocui pivoti separat , la 166 nu merge .

Mercedesurile facute pana prin 1999 parca , nu ecran in bord ,sunt destul de simpliste , senzori nu costa mult.

Eu zic ca un Mercedes Clasa E W210 se preteaza si rezista cu brio mai bine la tavaleala si drumurile tarii decat un 166.


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2020, 18:04 
Offline
User avatar

Joined: 01 Jun 2010, 14:34
Posts: 1234
Car: GTV
Mie W210 mi se pare o masina foarte urata, o asociez mult cu taxiurile de pe vremuri din vest si mi-a displacut mereu. Asta fata de predecesorul W124 care mi se pare ca a imbatranit foarte frumos.


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2020, 20:48 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 686
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Recunosc că w210 nu este prea frumoasa , 166 este mai reusit la design , dar Mercedesul rezista mai mult la tăvăleală ,probabil din cauza asta au fost destul de răspândite pe la noi ,mai ales cele diesel .
Cu prima ocazie o sa vreau sa o vad cum arată , până la urmă contează și fiabilitatea mașinii ,că degeaba este frumoasă și problematica.


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2020, 21:40 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 2903
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Mie imi place mult clasa E, e de departe reperul in clasa mașinilor executive. W210 are un facelift in 2000 si de acolo ar trebui sa fie anul de plecare.
Sunt multe cu climatizare manuala si par sărăcăcioase, dar e o mașină a anilor 90.
La un buget serios se găsesc si modele care ar intoarce priviri si azi.

https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzei ... 3-216-1786

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 19 Sep 2020, 22:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5537
Location: Brasov... oarecum.
W124 e ce trebuie. W210 e doar o masina care inghite km ca la balamuc. De problema ruginei auzisem si eu la ele.
Si recunosc, chiar ma uitam serios la un W124 cu motorul de 3 litri si intretinut cat de cat. Insa faptul ca nu e ULEZ compliant l-a scos din carti.
Poate altadata, cand nu e nevoie sa respecte norme de poluare...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2020, 22:55 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 686
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Cei drept w210 sunt mai rudimentare ,totusi sunt facute din 1996 , modelul care ma intereseaza este din 1997 , are aproximativ 230.000 km reali ,rulata doar afara pana acum 4 ani , are toate hartiile de noua , carte service cat a fost afara , 3 chei originale , anvelope bune , caroserie fara rugina , urmeaza sa o vad personal cum arata cand vine momentul , ma gandeam sa o tin in paralel cu 166 ,si dupa cateva luni ma hotaram ce pastrez , binenteles ca se ia in calcul o instaltie gpl si la Mercedes daca se cumpara.
Pana la urma , ma intereseaza o masina care sa inghita cati mai putini bani , ca nu ma incanta cu nimic daca am Alfa Romeo si in fiecare luna trebuie sa faca cate ceva la masina ,mai ceva ca la prima masina, Dacia 1310 cu gpl .
Sunt constient ca si w210 sunt vechituri si pot aparea probleme oricand ,dar daca o sa iasa bine o sa incerc una.


Top
   
PostPosted: 20 Sep 2020, 23:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5537
Location: Brasov... oarecum.
Man, nu mi-o lua in nume de rau, dar daca primordial e bugetul, atunci Loganul e raspunsul cel mai corect.
Iar la combustibil, pun pariu ca 1.5dci consuma, ca si cost, mai putin decat orice GPL.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2020, 00:31 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3524
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Daca vrei costuri mici de intretinere si nu vrei Logan, care si eu cred ca nu are rival, gaseste ceva japonez care sa-ti placa, vreo Toyota sau vreo Mazda mai vechi.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria


Top
   
PostPosted: 21 Sep 2020, 23:28 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 686
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Nu este nici o rusine ,nu m-ar fi deranjat un Logan, este mai teapan si rezista multi kilometri daca este intretinuta , 1.6 benzina si gpl sau 1.5 diesel, Daca aveam cum ,ma bagam la o Dacia Sandero Stepway cu motor tce 100 cu gpl , sau unele masini japoneze sh ,la japoneze se mai plang de piese ca sunt mai scumpe, dar asta vad singur daca ma uit dupa un model anume , sunt si alte variante de masini buget .

Ma referisem mai mult la W210 ca sunt masini mai fiabile decat 166 , nu ca 166 ar fi proaste , eu sunt subiectiv si vorbesc de ce am acasa de 4 ani .daca aveam vechiul Seat Cordoba , in 4 ani bagam cel mult 5000 lei ,cu Alfa sa ajuns la 25.000 si unde este motivatia ,de exemplu in w210 sau bagat 8000 lei in aceasi perioada.


Top
   
PostPosted: 28 Sep 2020, 22:18 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 686
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Mercedesul sta mult mai bine la la capitolul piese de schimb , se gasesc mai multe piese decat la 166 ,plus ca sunt mai multe firme care fac acelasi produs , sunt cateva exemple negative la 2.0 benzina 136cp , au baie de ulei aftermarket dar este 1100 lei ,sau volanta 2300-2800 lei ,la 166 de baie nu se pune problema sa se gasesca iar volanta este mai ieftina ,1500 lei .

Pe partea de articulatii ,nici mertanul nu sta extraordinar , pe fata are 2 bascule ,la care se pot schimba pivoti si bucsile separat iar pe spate are vreo 4 brate mai mici , 3 au doar bucsi la care se pot schimba iar ultima are un pivot , oricum separat nu sunt scumpe ,pana in 100 lei bucata,daca se scimba cu totul , discurile de frana fata si placutele sunt mai ieftine ca la 166 , pe spate discul ,placutele si saboti de frana sunt cu foarte putin mai scumpe decat la 166 , rulmenti sunt mult mai ieftini la w210 .

Pana la urma sunt piese si piese ,sunt de parere ca cei care au W210 ,un 166 in nici un caz nu este o alternativa mai buna decat ce au ,chiar daca 166 are variantele diesel mai reusite , nu se pot compara cu trainicele 2.2 . Intr-un final nu au reusit sa vanda prea multe exemplare in comparatie cu concurenta din generatia ei , au vandut in 9 ani cat au vandut alti intr-o luna ,doua .


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited