It is currently 26 Sep 2018, 16:35

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 90 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4
Author Message
 Post subject: Re:
PostPosted: 03 Nov 2008, 13:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4630
Location: brasov
Allex Quote:
Imi pare rau sa te contrazic domnu admin dar:
1 (neinteresant pt mine)
2 (idem1)
3 (idem1)
4 nu ma pot pronunta dar ma gandesc ca se face destul de profesional in ambele cazuri de soferi sa zic capabili.
De ce zic ca nu ma intereseaza primele 3 aspecte:

Alfa se considera marca sportiva , nu e normal ca aceste 3 particularitati comparate cu ale loganului sa decida in favoarea Daciei ...ca doar e vb de logan. Cele 3 motoare se fabrica in 2007 deci inka o data e inacceptabil.
Din cate stiu eu 147 nu e unu din modelele cu probleme de greutate.

Tu din cate stiu ai o certificare ca pilot din cate "te laudai" :) deci nu conteaza ...(cine stie poate tu cu Loganu ma faci pe mine in masina ta....lool...glumesc...)
Ar mai fi cateva masini cu motor de 1.6 care scot 100km/h in 10.2 s(clio, Corolla) (s-or incadra si ele in pct 1,2,3...da oricum o sa mor de rusine daca ma face corolla1.6 la semafor)...

domnul meu, esti un pic naiv si un pic nestiututor. Iti dau un exemplu: subaru impreza sti si bmw m3 (datele tehnice le las in seama ta sa le gasesti, de asemenea si performantele lor pe hartie) concluzia e ca bmw m3 este un model sportiv mult mai bine cotat decat impretza sti, cu toate astea sti-ul i-a dat rusinica lui m3 pe circuit. conluzia nr. 2: nu e suficient ca pe hartie sa fie o masina mai buna ci trebuie si in practica, de aceea ce au mai zis si alti colegi, cutia de viteze este extrem de importanta(ex 1:un tractor are 60 cp si trage cateva zeci de tone, masina ta are in jur de 100 cp si nu poate trage mai mult de 1.5-2 tone; ex 2: impreza are 5 viteze, m3 are 6, viteza de top mai mare la m3, dar la sti nu e nevoie sa ajunga acolo pentru ca ca un circuit, si nu numai, nu ajungi prea des acolo).

Deci, cel mai bine ar fi sa te iei dupa niste rezultate concludente pe un circuit cu masinile cele 2 testate de niste baieti cu licente de pilot, poate chiar piloti printr-o competitie, iar daca asa ceva nu gasesti poate ca ar trebui sa te uiti mai atent pe fisa tehnica(nu doar pe cea a performantelor pe hartie) a celor 2 masini si sa observi diferentele (ex: punte spate independenta la alfa, semirigida la logan)si sa faci analogia cu alte modele(honda civic type r-actualul model punte spate semirigida, model precedent independente,...performante pe masura).

Aceste fiind spuse, sper sa nu-mi iei in nume de rau tonul putin agresiv. Multa sanatate si sa nu-ti fie frica de logan, inca (deoarece nu stim ce ne rezerva viitorul)

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2008, 14:17 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
cred ca discutia era numai de acceleratie...ca in rest nu are sens discutia:)!

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2008, 14:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 4630
Location: brasov
occ Quote:
cred ca discutia era numai de acceleratie...ca in rest nu are sens discutia:)!
ok. in cazul asta nu e recomandat a se crede pe cuvant hartia. si in acest caz se poate face analogia cu alte cazuri de masini comparate cu altele sau cu ele insele de pe hartie (si aici ma refer la diverse teste realizate de diverse publicatii cu diverse automobile, teste in care cu greu au reusit sa transpuna in practica ceea ce era pe hartie, intr-un cuvan trebuia sa nu ratezi schimbarea vitezei nici cu 50rot/min fata de cea recomandata de producator)

Concluzie: pana la un test concludent mi-e greu sa cred ca cifrele de pe hartie sunt reale

_________________
147 1.9 Mjet 16V


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2008, 15:42 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 582
Location: Bucuresti
am condus logan si 1.4 si 1.5dci 1.6 8v sau 16v nu am apucat sa conduc.
-ce pot sa va spun 1.4 e lesinat, mort complet, am fost cu el la Campina si ca sa pot efectua o depasire de cacao a trebuit sa retrogradez dintr-a 5-a in a 3-a si tot m-am chinuit, nu mai vorbesc de faptul ca nu stiam unde e linia rosie ca dacia nu binevoieste sa puna un pic de vopsea pe turometrul ala, ce pot sa va spun execrabil motorul consuma mult fuge prost cutia prost etajata, nu puteam sa gasesc un optim s-o conduc ba era supraturat ba era subturat...
-de la 1.5dci deja se mai schimba lucrurile mult mai flexibil motorul cuplul bunicel furnizat mai de jos mai intepata un pic si consumul aproape 0 ai impresia ca merge pe aer masina, pt oras si drumuri scurte prin tara eu zic ca e foarte ok
-frane masina nu are sau cel putin de bicicleta ce e drept am condus si modelul fara abs cu cauciucurile din fabrica(cred ca daca le ungeam cu ulei nu simteam nici o diferenta), se apleaca mult in curbe ii fuge fundul(sina de tren pe spate) franele imediat blocheaza rotile(pedala de frana e foarte ciudata trebuie s-o manevrezi cu picioare de balerina e ceva de genul totul sau nimic)
-ambreiajul tine destul de sus parca e elastica toata pedala(revine intr-un mod foarte ciudat) si prinde cu intarziere
-directia destul de grea pt o masina cu servo(fara conotatii sportive) foarte imprecisa poti sa iei lejer cam un sfert de tura stanga dreapta fara sa observi nici o diferenta nu mai vorbesc ca invarti la volanul ala pana te plictisesti...
-suspensiile...hmmm sa zicem ca cei de la dacia au facut un compromis pt drumurile noastre ceea ce nu e chiar asa de rau dar oricum destul de inalta masina
-cutia la 1.4 execrabila parca mesteci intr-un castron, la 1.5 in schimb mi-a placut
-pozitia la volan foarte inalta si scaunele incomode mi-am reglat scaunul in 15 mii de feluri dar tot nu mi-am gasit pozitia optima nu mai vorbesc de faptul ca dupa juma de ora de condus incepea sa ma doara spatele
-airbaguri are numai 2...am ineles ca poti s-o iei si cu unul:), la un impact frontal sa zicem ca te protejeaza dar ce te faci cand te loveste cineva in alta parte?...alfa mea are 10...
-acuma sa fim seriosi chiar daca alfa are 3 stele la fel ca loganul la euroncap eu fac pariu pe orice vreti voi ca pot sa evit un accident cu alfa pe care loganul nu poate sa-l evite nefiind expus la riscurile de "a da cu capul in airbag"(abs vdc asr stabilitate,punte spate independenta,directie,frane etc...)
-referitor la motorul de 1.6 16v 105cai poate ca pe hartie e mai performant dar in realitate daca m-as "da" de la semafor cu un logan eu as pleca ca din pusca iar lui i s-ar ridica tot botul in sus si i-ar derapa rotile datorita suspensiei oricum sunt mult mai multe lucruri de luat in calcul decat motorul in sine
-in schimb pe mine m-ar pune un pic pe ganduri un 1.5dci 85cai remapat a mai spus cineva mai sus parca 1.5dci de la renault sunt niste motoare foarte reusite, mi-e mi-a placut cum merge e foarte vioi motorul am ineteles de la cineva(nu stiu daca e adevarat) ca ar avea o presiune in turbo foarte mare undeva pe la 2.5-3 ceea ce e enorm
-si ultima idee NU MI-AS DA ALFA MEA PT UN LOGAN SAU UN RENAULT SAU ORICE "CHESTIE" FRANTUZEASCA NICI IN RUPTUL CAPULUI si cred ca am spus totul cu asta.


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2008, 15:53 
Offline
User avatar

Joined: 18 May 2006, 12:07
Posts: 1093
Location: Bucuresti
am un 1.5 dci in familie de 85 cp ..e un motor bun ptr ceea ce se vrea!

_________________
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt...so I Am so Clever That Sometimes I Don't Understand a Single Word of What I Am Saying"


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2008, 16:32 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 582
Location: Bucuresti
Quote:
in schimb pe 1.6 au pus cutia fosta pe SupeRNova - o cutie de generatie mai veche, dar cu rapoarte scurte, f bine etajata pt motoare mai "slabute" - cu care acelas 1.4 are niste performante excelente - si 1.6-le este pus f bine in valoare
da imi aduc aminte am mers cu o supernova mai demult si am ramas socat de cum tragea masina....scart a1-a scart a-2-a scart a3-a cred ca daca ma chinuiam un pic reuseam sa-i dau si in a 4-a...era bine etajata cutia dar stiu ca trageam destul de tare de schimbatorul ala ca sa schimb treptele :lol: oricum cand eram incepator am condus ft multe cazaturi de masini supernova solenza logan(nu zic ca erau proaste dar erau intr-o stare ft deprimanta) si totul a culminat cu un tico care avea 300.000km in bord aia a fost distractia maxima dupa care am absolvit exigentele tataului meu si am putut sa ma indrept spre o alfa :D


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2008, 18:32 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13571
Car: GTV 916
Location: Bucuresti
zet Quote:
-si ultima idee NU MI-AS DA ALFA MEA PT UN LOGAN SAU UN RENAULT SAU ORICE "CHESTIE" FRANTUZEASCA NICI IN RUPTUL CAPULUI si cred ca am spus totul cu asta.
Nu cred ca o sa gandeasca nimeni sa isi ia Logan in detrimentul unei Alfe pentru faptul ca este cu un sfert de roata mai rapid :lol: stim cu totii de ce este superioara o Alfa, asa ca tipul asta de argumente mi se par pointless.. strict la subiect, da, o berlina ieftina de familie poate sta foarte bine in linie dreapta langa o masina cu inima sportiva :wink:

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2008, 18:47 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jan 2008, 16:08
Posts: 37
Location: Bucuresti
Treaba e simpla , alfa trebuie sa intre in lumea moderna in cazul motoarelor fiindca la ora asta vinde masini second hand mai mult decat noi , cel putin in Romania.
Si trebuie sa spun ca la banii pe care-i dai pe Alfa , sa zicem noua nu te astepti sa ai vreo problema cu un logan atata vreme cat costa pe jumatate si e masina de care toata lumea face bascalie.
Deci fratilor hai sa fim mai cuminti si sa realizam ca masinile noatre din multe puncte de vedere sunt perimate tehnologic.

_________________
147 1,6 105/2004


Top
   
 Post subject: Re:
PostPosted: 19 Feb 2009, 00:39 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
Cristiano Quote:
ce parere aveti despre poza asta?
e vorba despre un logan 1.6 mpi
eu nu stiu ce sa cred mai ales ca acul de la turomtertu mi se pare cam sus pentru viteza aia
ledul de frana de mana este aprins la fel si abs


e pe tester ... am fost eu cu solenza pe care nu o mai am :? la autotest ...si mi-am facut poze ...si la fel ... mi-au fugarit-o aia pe banda pana a dat kilometrajul peste cap...dar masina statea pe loc ... asta e o viteza ...in "vid" sa zic asa

nu am reusit cu solenza 220 nici pe A2 nici in Grecia


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2009, 01:00 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
[quote="madkat"]e f mare diferenta intre 1.4 si 1.6 16V
in primul rand motorul - e vorba de un 1.4 8valve vs. 1.6 16V...
in al doilea rand cutia - la 1.4 au bagat jegul de cutie de pe solenza - cu rapoarte prea lungi pentru ditai hardaul care trebuie carat de cei 75 cp... d-aia senzatia de lesinatura...

@madkat

cu jegul ala de cutie de pe solenza am facut

* 1bucata golf 4 1.9 motorinar - 90cp
* 1bucata golf 4 1.4 benzina - 90cp
* 1 bucata santa fe motorina 2.2 parca - 150 cp

pe ultimele 2 masini cu treapta 3
masina nu avea decat filtru sport si finala mai speciala.


Attachments:
S7300270 (Custom).JPG
S7300270 (Custom).JPG [ 37.85 KiB | Viewed 1778 times ]
Top
   
PostPosted: 19 Feb 2009, 14:46 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
madkat Quote:
sa vezi cum i-ai fi facut cu cutia scurta de pe Supernova :lol:


posibil ... cu supernova nu m-am dat ...cand aveam solenza ... in schimb cu loganul de 1.4 si 1.6 - le-am dat mucuu - apoi am hotarat sa nu mai uzez masina aiurea cu toate roabele.


ca veni vb de supernova - (pe cei din bucuresti) - voi il stiti pe ZAR de pe Magheru?! acum are un Cupra galben .. inainte avea o supernova ..doamne ce facea cu ea ... nu am mai vazut hal de derapari controlate - drift si alte cacaturi pe care EU nu cred ca as putea sa le fac nici cu Alfa mea ...omu e nebun rau RAU


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2009, 13:45 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2007, 16:46
Posts: 1019
sunt multi nebuni, insa la multi din ei nebunia costa (daca stii cum a ajuns leon-ul ala)

_________________
Audi S3 1.8T
Ex: BMW 120i E87 silver
Ex: Alfa Romeo 156 TI 2.4 JTD 20V matt black
Ex: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V black
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V blue-cosmo

Live to drive, drive to live


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2009, 17:27 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
Cristi99 Quote:
sunt multi nebuni, insa la multi din ei nebunia costa (daca stii cum a ajuns leon-ul ala)

nu am mai vb de mult cu el ... dar la cat de nebun e omu ... imi inchipui ... eu il stiu cu a rupt supernova aia ... si ce facea cu ea ... imi inchipui daca a pus mana pe cupra aia ce i-a facut.


Top
   
PostPosted: 21 Feb 2009, 18:10 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2007, 16:46
Posts: 1019
Nu frecventez "locurile" in care merge el, deci nu il stiu decat prin niste amici. Credeam ca vorbesti in cunostinta de cauza..

_________________
Audi S3 1.8T
Ex: BMW 120i E87 silver
Ex: Alfa Romeo 156 TI 2.4 JTD 20V matt black
Ex: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V black
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V blue-cosmo

Live to drive, drive to live


Top
   
PostPosted: 21 Feb 2009, 18:21 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
Cristi99 Quote:
Nu frecventez "locurile" in care merge el, deci nu il stiu decat prin niste amici. Credeam ca vorbesti in cunostinta de cauza..

nu am mai vorbit cu el de aproape 5-6 luni ...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 90 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited