It is currently 22 Jun 2018, 15:48

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 30 May 2009, 00:32 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1135
Location: Bucuresti/Alexandria
Tot L4 sint, deci n-ai ce sa alegi la sunet. Diferentele mi se par nesemnificative. Eu am ramas masca la aparitia 2.0JTS, prima aplicatie care arata cu adevarat avantajele injectiei directe pe strada. Toti se kku pe ei sa puna DI pentru economie si sfirseau prin a cadea in extrema saracirii amestecului incit masina era anemica si trebuia turata. AR a zis "ma p pe economie, ia sa vedem cum e cu puterea" si se pare ca au zis bine. Pacat ca nu l-au aruncat si pe 147.


Top
   
PostPosted: 30 May 2009, 03:49 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Suna altfel, trust me, si din evacuare, Euro4 vs Euro3, si din faptul ca JTS are injectie directa.


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2009, 00:26 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Am si eu o intrebare: JTS-ul are tot 2 bujii pe cilindru?

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2009, 00:41 
Offline

Joined: 22 Mar 2009, 00:50
Posts: 576
Location: Bucuresti
Nu.

_________________
Image
'07 Maserati Coupe CambioCorsa
'03 156 GTA
156 2.0 JTS-vanduta


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2009, 03:15 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ai vrut sa zici "din fericire, nu" ;)


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2009, 22:54 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
In afara de injectia directa (deci lipsa corpului clapeta), si a unei bujii mai putin pe cilindru care mai sunt diferentele tehnice intre 2.0 TS si 2.0 JTS? Stiam ca au pastrat arborii de echilibrare insa nu stiu daca au pastrat si variatorul.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2009, 23:46 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Variatorul e acolo, insa mai sunt diferente si la pistoane, adica raport de compresie, etc.


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2009, 23:47 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1135
Location: Bucuresti/Alexandria
Corpu clapeta este la locul lui, alta diferenta majora este raportul de compresie care a ajuns la 11.3 si sistemul de injectie.


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2009, 23:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2006
Car: 156 2.0 jts/156 GTA
Corpul clapeta e acolo!
JTS are compresie mai mare fata de TS.Trebuie sa aprinda un amestec mult mai sarac.Astfel, pistoanele sunt diferite.
Au pastrat variatorul, este acelasi ca la motoarele twin spark dar axele cu came sunt diferite.
EDIT-am postat toti.. :D

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2009, 01:04 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Si problema variatorului s-a transmis la generatia JTS? Consumul s-a inbunatatit fara de TS?

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2009, 01:07 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Variatorul a fost rezolvat,dar consumul eu l-am simtit tot pe acolo.Adica aproximativ 10 mixt.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2009, 01:19 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2006
Car: 156 2.0 jts/156 GTA
Daca ar fi sa aleg, intre TS si JTS, as alege TS.
Cu jts au fost ceva probleme, majoritatea nu atingeau nici pe departe puterea declarata.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2010, 20:20 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 918
Location: London
Si totusi care JTS-uri au fost cu probleme ? Pentru cine e interesat pe viitor de asa ceva sa stie sa se "orienteze"

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2010, 20:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2006
Car: 156 2.0 jts/156 GTA
Absolut toate.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2010, 20:32 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
seth Quote:
Absolut toate.
Nu stiu de ce, dar nu cred asta.


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2010, 20:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2006
Car: 156 2.0 jts/156 GTA
Crede-ma, imi pare rau sa o spun, dar asta e adevarul.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2010, 21:04 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Deci ai certitudinea unuia care le-a testat pe toate, pina la ultima, si a vazut ca au probleme ? Sau pur si simplu iti place sa tragi concluzii cu putine date ?


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2010, 21:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2006
Car: 156 2.0 jts/156 GTA
Dar tu ai certitudinea unuia care le-a testat pe toate, pana la ultima si ai vazut ca unele sunt bune si altele au probleme?
Date am foarte foarte multe si stiu si ce este in neregula cu motorul acum.
Stiu si ce trebuie facut sa nu se mai intample.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2010, 23:44 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
seth Quote:
Date am foarte foarte multe si stiu si ce este in neregula cu motorul acum.
Stiu si ce trebuie facut sa nu se mai intample.
Si anume? Zi-ne si noua daca tot te-ai apucat.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2010, 23:50 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2006
Car: 156 2.0 jts/156 GTA
Nu o sa scriu pe forum, sorry.
M-a costat prea multi bani si muult prea mult timp.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2010, 01:01 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
E total hilara atitudinea asta de clasa a 2-a, "am Lego acasa, dar nu pot sa vi-l arat ca nu ma lasa mama". Jignesti inteligenta cititorilor, si nu numai. Daca ai fi un inginer mecanic ai mai avea credibilitate, putina dar ai avea, insa asa, imi vine greu sa cred ca ai gasit tu secretul pe care Alfa Romeo nu au fost in stare sa il descopere.
Si da, am vazut eu unele fara probleme, merg fix cum trebuie, ajung la viteza maxima declarata, tot tacamul.


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2010, 01:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2006
Car: 156 2.0 jts/156 GTA
Culmea, omu care m-a ajutat chiar pregatirea asta o are.Si nu a terminat la noi in tara scoala. :) Oricum, nu e destul de bun pentru tine cred. :lol:
Alfa Romeo stia foarte bine de problema asta, dar costa prea mult sa cheme inapoi masinile in garantie.
Nu, nu merge nici una stock fix cum trebuie, gresesti.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2010, 01:12 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Bine, OK, tu si cu zeul mecanicii ati facut descoperirea secolului, nici un JTS nu merge cum trebuie, si toti in afara de tine si zeul mecanicii se inseala.

PS. L-ai cam discreditat pe zeul mecanicii cand ai spus ca nu a terminat scoala in Romania, dar tu n-ai de unde stii cum si de ce pentru ca esti prea copil.


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2010, 01:18 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2006
Car: 156 2.0 jts/156 GTA
Nu sunt peste tot zeci de topicuri cu JTS cu probleme?
De ce tre sa fi gica contra pana in panzele albe?
Din pacate nu poti sa compari scoala din romania cu scoala de afara.PS:Stiu la ce facultate te referi.





Daca nu crezi, te invit la o tura!Poate se opreste si ninsoarea secolu asta. :lol:

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2010, 01:50 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ti-am zis, e ca tine, sa o lasam asa ca oricum n-ai inteles nimic si imi aduci argumente cel putin jenante.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 52 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited