It is currently 24 Sep 2018, 15:15

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 18 Mar 2009, 02:34 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2351
Car: 156 S.W.
Location: Timisoara
ibiza Quote:
si lancia thesis a fost un insucces rasunator. asta nu este un argument sa nu ia masina. dar asta? c'mon... it's absolutely :thumbdown:
Da, numai ca Avantime are un "argument" in plus: productia a fost oprita dupa numai 2 ani si 8500 de buc. vandute. Wtf, serie limitata? Besides, e hadoasa, aducand cu o dacie cu portbagaj marit prin adaos de tabla...
Cei de la Renault sunt atat de obsedati de a fi "createur de l'automobile" incat le intra deja in deriva talentul. Pana si instalatiile lor de clima care se fac unde lucrez eu sunt pline de solutii tehnice tampite, total diferite (in rau) fata de ceilalti clienti.
Cat despre Vel Satis, plusul sau de clienti fata de Avantime se datoreaza, cu siguranta, celor 2 usi in plus.


Top
   
PostPosted: 18 Mar 2009, 09:52 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1684
Location: Galati
ibiza Quote:
cat despre pozele alea cu megane. adica ieri faceau koleos si azi ozn? nu e vreo frumusete dar e un ozn beefed-up cum zicea si alexandrus. sa vedem cum o stafidesc nitel inainte sa iasa pe piata ca asa e prea de tot.
Nu cred sa o mai "stafideasca" pentru ca modelul din fotografiile precedente a fost expus oficial saptamana trecuta la Geneva alaturi de variantele "cuminti" cu 3 si 5 usi si de varianta Trophy...


Attachments:
IMG_0575 (Medium).JPG
IMG_0575 (Medium).JPG [ 75.8 KiB | Viewed 2104 times ]
IMG_0572 (Medium).JPG
IMG_0572 (Medium).JPG [ 85.96 KiB | Viewed 2106 times ]
IMG_0576 (Medium).JPG
IMG_0576 (Medium).JPG [ 63.63 KiB | Viewed 2105 times ]

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti
Top
   
PostPosted: 18 Mar 2009, 20:56 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
merci turgon. chiar ma intrebam cum se cheama frumusetea asta de masina :bored:

kali, chiar nu mai stiam exact daca au lansat noul megane sau asta e concept ceva. mi-am calcat pe inima si am intrat pe site-ul lor oficial. exista new megane, versiunea mai cuminte a ozn-ului. arata nou, diferit (aduce a corsa si ibiza, sau poate doar mi se pare), insa pare un obiect inert. no feeling...

PS: nick-ul meu nu are legatura cu masina cu acelasi nume.

edit: pe capota galbejitului scrie cumva v6?

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 18 Mar 2009, 21:16 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1684
Location: Galati
Da,ai vazut bine,e un V6 3498 cmc de 360 CP si 390 Nm la 4500 rpm .

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 18 Mar 2009, 23:21 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
aspirat?

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2009, 01:05 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Aspirat, de la Nissan, doar ca putin modificat si se tureaza mai sus. Adica nimic deosebit, din pacate.


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2009, 01:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2351
Car: 156 S.W.
Location: Timisoara
Daca sare de 100 de cai/ litru e ceva de steaua lui... Dar la Megane-ul de fata cred ca un 4 in linie de 2 litri max., chiar si burdusit cu turbo, era mai potrivit... :scratch:


Top
   
PostPosted: 19 Mar 2009, 01:45 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13566
Car: GTV 916
Location: Bucuresti
daca citeai, filosof ramaneai.. Megane-ul "de strada" e 2.0T

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 03 May 2009, 23:03 
Offline
User avatar

Joined: 31 May 2007, 10:42
Posts: 1175
Car: Passat b6
Location: bucuresti
fratilor eu nu pot sa cred ce vad...
la 20000 euro iti iei cu clio sport cu tot ce se paote pune pe ea si ai motor de 200 cp si suta undeva in 6.9
asta comparativ cu o brera care costa dublu si are motor de 3.2 cu 60 cp mai mult si 6,8 s t 0-100... la greutatea mea undeva pe la un 7,5 :lol:

cum se poate asa ceva? ca cea mai cea alfa sa fie sub un kktel de renault clio?...
si aici nu am refer la design unde brera este mult peste dar nici clio nu e urat... e f agresiv chiar...

:(

_________________
VW Passat B6 2.0 TDI DSG
Honda CBR 600 F4i
Ex: Alfa Romeo 147 Silver Angel


Top
   
PostPosted: 04 May 2009, 07:06 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5502
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Iar comparati merele cu perele...
No comment...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 04 May 2009, 16:21 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
vip, vezi ca mai sunt si skyline gtr, corvette care bat masini de cateva ori mai scumpe...
oricum, sa compari clio cu alfa... :thumbdown:

PS: o fi clio rs "agresiv"... comparat cu logan, dar nu e design frumos... e doar un clio dopat si umflat cu paiu :mad2:

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 04 May 2009, 21:53 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Clio ala dopat si umflat da rusini majore multor masini cu pretentii sportive.
Eu inteleg ca suntem fan club Alfa, dar nu suntem fanatic club Alfa, sa pastram ceva obiectivism totusi. Micro-van asa cum e el, Renault au ba, Clio R27 sau RS este, dpdv al performantelor, peste orice Alfa ce se vinde in momentul de fata. De fapt in generatia trecuta daca nu existau 147 GTA si 156 GTA, Clio RS de atunci ar fi batut iarasi tot ce misca de la Alfa.
Si asta nu e un motiv de bucurie pentru mine, e chiar trist, pina si Renault reusesc ceva ce tocmai Alfa nu prea mai poate.


Top
   
PostPosted: 05 May 2009, 00:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 13566
Car: GTV 916
Location: Bucuresti
bine, pe mine in primul rand ma depaseste comparatia intre clio si brera..
in al doilea rand ai dreptate si nu prea, Alexandrus! Da, clio RS este o masina interesanta foc care in clasa ei bate cam tot, dar nici chiar de speriat sa sti ca nu e (cel putin pentru puterea declarata, judecand apoi si dupa greutate, cred ca aveam pretentii usor mai mari!). Dar da, din pacate, pana si Renault stie sa faca versiuni bomba, timp in care am ajuns sa judecam o Alfa superioara doar pentru faptul ca e mai frumoasa.. Uneori asta nu e tot!

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex: Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex: Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex: Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex: Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 05 May 2009, 01:57 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai cam asta e de fapt problema, ca altii, de la care nu exista pretentii, pot sa faca, iar Alfa, de la care ar trebui sa vina cele mai multe masini care sa fie o idee mai sus ca performanta, nu poate.
Clio RS ala nu e asa bomba, desi in varianta R27 cu mici modificari nu l-as lua prea in gluma, dar ideea ramine, la 24k Euro cu tot cu TVA cumperi un R27 cu toate optiunile, in aceeasi bani nu cumperi de la Alfa nimic care sa se apropie macar dpdv al performantelor. Asteptam MiTo, cam cu frica, dar....asteptam.


Top
   
PostPosted: 11 May 2009, 20:18 
Offline

Joined: 25 Aug 2008, 19:59
Posts: 239
Hai ba ce naiba va ca*ati atata pe voi (mii de scuze pentru limbaj, dar nu ma pot abtine), ca Alfa nu poate. Poate dar nu cred ca se vrea. Uitati cine-i stapanul...FIAT. Ei dau banul pentru tot ce misca in curte la Alfa. Probabil ca pentru Fiat, Ferrari si Maserati sunt indeajuns. Din pacate Alfa, la capitolul performante, pentru moment, ramane doar mediocra sau putin peste. Totul tine de management. Vorbim de bani.


Top
   
PostPosted: 12 May 2009, 00:37 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Ai vrut sa spui mediocra sau putin (mai mult) sub medie. Alfa la capitolul performante, care este.
Bani se pompeaza, insa la modul foarte prost, in fabrici facute si refacute, cu muncitori lenesi, in aliante cu fosile auto gen Chrysler, si tot asa.
Norocul maxim e cu motorizarea asta noua 1750 TBi, mai spala obrazul, ca in rest, varza cu muci, ca sa ma exprim elevat. E o discutie veche, concluzia e aceeasi : FIAT vrea in sectorul premium, sa se lupte cu hAudi si BMW, dar vrea sa faca asta folosind platforma tehnica de Opel Vectra si alte bazaconii de genul. Multe succesuri, ce pot eu sa le urez...


Top
   
PostPosted: 12 May 2009, 01:03 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
da, cam trista treaba...
ma bucur sa vad ca noul megan arata absolut banal in realitate. nu stiu cum au reusit, insa cu tot look-ul ala SF, masina pare deja demodata. cred ca imi aminteste prea mult de mult de masinile din Total Recall.
nu stiu cum, dar eu nu prea inteleg rostul acestui thread. adica, ce-ar fi "alfa vs skoda", "alfa vs kia"? :uhuh: sper sa nu ajung sa vad asa ceva

intr-o discutie paralela Mr. D imi zicea ca si alfa are masini peste 260CP, vezi Autodelta (care totusi e un tuner extern). m-am uitat la ei pe site, cel mai mic motor 1.6 turbo de 180CP, iar 2.0 turbo are "doar" 225CP si ajunge la sunta in 5.8 secunde :dribble:, adica WOW! de ce nu vinde alfa direct asa ceva? sa vedem atunci ce mai comenteaza clio...

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 12 May 2009, 01:30 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Alfa nu vinde asa ceva pentru ca Autodelta are o fiabilitate....varza. Se cam vede ca n-au invantat ei nimic, ci doar cumpara de la altii care stiu ce fac.
De performantele declarate nu mai zic, sunt mai mult decit optimisti.


Top
   
PostPosted: 12 May 2009, 15:57 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 2426
la inceput si meganul 2 al meu,1.6, se simtea foarte bine dar dupa 80 000 km parca nu as mai da banii pe unul nou inca o data , fie el si megane 3. pana in 60 000 km am schimbat la el : bielete , pivot si bascula dreapta, fulia defazoare la axul cu came,casetofonul de doua ori , o cartela , senzorul pt lumina de mers cu spatele , si o sonda pe la motor care ma ajuta la pornire schimbata de doua ori.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -


Top
   
PostPosted: 23 May 2009, 15:59 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 2426
am inteles ca la megane daca se strica variatorul trebuie sa schimbi si distributia. eu am avut un adevarat scandal cu ei , am platit doar chitul de distributiei iar manopera a fost din partea casei.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2009, 17:36 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 2426
si mai nou la megane2 s-a dus pamblica airbag si un captor ESP ... :censored:

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2009, 03:17 
Offline

Joined: 07 Jul 2008, 11:15
Posts: 21
Am condus 3 ani jumate un Megane II bicorp (singurul care conteaza , normal) 1.6 115 ? CP , din prima serie . Luat nou cu 13000 EURO cu TVA in echipare dynamique ( fara clima automata , piele , in rest o super echipare la banii astia -cotiera , torpedo refrigerat ,comenzi volan , geamuri electrice full , senzori de ploaie , lumina , si 5 stele verificate la greu de vreo 3 cunostinte cu dauna totala la ale lor si ei fara nimic) . Masina mergea ok peste 4000 rpm , reprize bune intre 110-140 , maxim 190 pe bord , destul de comoda . L-am parcat la 85000 km in carem mergea mai bine ca nou , dar cu urmatoarele schimbari : flanse amortizor , bielete directie , captor ax came , 1 bobina inductie . Nici chiar ultima nu m-a lasat in drum , am rezolvat problema in 30 km de mers in 3 cilindri in Germania cu 60 Euro. Per total am fost multumit de ea (dupa oltcit , nova , expero , brava ) .Masina e acum la un prieten , nu are jocuri , zgomote , merge ok si inca imi place cum arata .

Am acum o alfa 147 neagra 5 usi 16 TS 120 progresion cumparata pentru maica-mea in 2003 cu 18500 si care am luato din garaj la 3500 km dupa toti acesti ani . Masina sigur cu miros de nou , cu totul alt feeling , alta dinamica , alt sound ...asta stim deja . Ca si dotari , cam pe la jumatate ...siguranta ...cam tot asa .
Am 18000 in 10 luni si am schimbat deja : kit ambreiaj (m-a lasat in drum ) , debitmetru , distibutia si toate cele dupa ce am vazut sfaturile de aici ,ceva furtune cauciuc preventiv , cauciucuri tot asa , ca doar erau nerulate dar vechi si acum sunt disperat de scartaitul ingrozitor de la bucsi (inca nu stiu care , poate fi fata, spate sau ambele) -adica mult de lucru si o goraza de bani , putini mecanici priceputi . La AI Cluj nii nu au vrut sa se uite , ca asta nu e problema ....merge si asa .

Dupa vizitarea clubului , sigur ca pasiunea e molipsitoare ...am inceput sa studiez mai mult marca si tot ce fac ei ...masina e super fun to drive , insa sunt putin speriat sa merg cu adevarat la limita , plus ca e una din cele mai frumoase compacte , chiar si acum . Doar ca ...probleme sunt si vor fi iar acum masina pare ca se rupe la fiecare denivelare , fiecare frana si se aude tare si de afara . Inafara de fani si putinii proprietari de alfe , adevarul e ca nu are o imagine foarte buna si nu foarte masculina ..multe blonde la volan cel putin in Cluj ... si are clar renumele de masina proasta /

Deja sunt probabil clar atasat marcii , insa in continuare nu inteleg cum o masina ce costa cat un seria 1 chiar mai bine motorizat poate avea atata probleme . Nici nu apuci sa te bucuri bine de condusul cu ea ca trebuie iar sa pierzi timp si bani cu alte probleme . Sper sa fie cat mai putine in continuare ...

Poate comparatia nu isi are locul , dar luati-o ca simpla experienta personala si rog comentarii daca vreti


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2009, 17:06 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2007, 16:46
Posts: 1019
Oarecum iti inteleg supararea, dar discuti de doua masini care nu au avut acelasi regim, Alfa mai mult in garaj, iar Renault-ul facand km normali (zic eu) in totacest timp.
Este normal ca la o masina care a stat sa descoperi mici probleme anormale pt nr de km, dar de inteles avand in vedere ca a stat mult timp pe bara. Daca masina e mai "fun" de condus ca Renault-ul, iti place mai mult si realizezi ca este destinata altui segment, deci ai alte pretentii de la ea decat sa o compari cu masina frantuzeasca cu pachet de drumuri grele, eu zic ca poti trece usor peste aceste mici imperfectiuni sa le zicem, ca din ce ai spus nu mi se par probleme reale cele expuse de tine, cu exceptia ambreiajului. Oricum, situatia ar fi fost aceeasi si in cazul Renault-ului daca pica ambreiajul.

Iar comparatia cu BMW.. da, mi se pare trasa de par: pretul la 147 nu este comparabil cu seria 1, plus ca sunt vreo 3 ani diferenta intre cele doua masini.

_________________
Audi S3 1.8T
Ex: BMW 120i E87 silver
Ex: Alfa Romeo 156 TI 2.4 JTD 20V matt black
Ex: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V black
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V blue-cosmo

Live to drive, drive to live


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 48 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited