It is currently 28 Jan 2021, 08:25

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 66 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 19 Feb 2017, 17:30 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Prima surpriza Turbo cu Alfa, coperta Auto Pro cu Alfa 156 din clasa a XI-a, primul Alfa Fest, primul Trans, Centenarul... Weekend-ul trecut am mai bifat o chestie de pe bucket list, am mai adaugat un moment unic pe lista de trairi pe care Alfa mi-o dăruiește de cand ma stiu. Mi-am dorit mereu sa ajung la Balocco, pentru alfisti si numai locul asta are o importanta aproape mistica, e locul unde au fost testate si dezvoltate toate modelele de Alfa produse incepand cu anii '60, e locul unde Autodelta experimenta solutii de avangarda pentru a face ca Alfele sa devin imbatabile pe circuite. Locul unde au trait si respirat, au varsat sudoare și sange atatia oameni care au facut din Alfa Romeo un nume mare. De la inaugurarea din 1962 si pana acum complexul a fost off limits pentru publicul larg, pentru mine ar fi fost un vis împlinit sa pot spune ca am fost acolo, dar sa mai si fiu invitat sa testez in premiera mondiala un nou model Alfa Romeo, chiar primul suv atat de asteptat din istoria marcii, e ceva ce mi se pare imposibil de frumos ca sa poata fi adevarat chiar si acum, la o săptămână dupa ce s-a intamplat. Cu hashtag-ul #cortocircuitoalfaromeo am fost invitat chiar de catre responsabilii de marketing pentru Europa ai Alfei Romeo sa traiesc alaturi de ei o zi unica. Poate nu am surprins in poze esentialul sau poate nu imi gasesc nici acum cuvintele potrivite pentru a descrie mai bine ce s-a intamplat, dar fiti buni si aveti rabdare, o sa postez in etape, daca mai vreti sa vedeti si alte poze sau sa lamuresc vreun detaliu o voi face cu placere.

La eveniment au participat aproximativ 150 de persoane, vreo 100 dintre noi fiind oameni oameni normali, fara nicio afiliere fata de Alfa Romeo sau FCA in afara celei afective, declarate in mediile de socializare on line, de unde am fi fost remarcati. Ceilalti aproximativ 50 de oameni erau de fapt "sconcsii", membrii echipei ce sta in spatele noului val de produse Alfa Romeo. Faptul ca au fost si ei prezenti a fost o surpriza in plus, cum o surpriza enorma a fost si sosirea lui Marchionne insotit de Altavilla chiar in momentul in care se pregatea inaugurarea Alfei Stelvio. Dar sa o luam cu inceputul...
 Dimineata nu se anunta tocmai ideala pentru o zi atat de incarcata. Cer înnorat, umezeala rece in aer, chiar daca ma aflam de partea potrivită a Alpilor era inca iarna si lucrul asta se simtea. Noroc cu inima alfista care nu baga in seama lucrurile astea, pentru mine atmosfera nu putea fi mai idilica.
Attachment:
20170211_085428.jpg
20170211_085428.jpg [ 195.38 KiB | Viewed 4432 times ]
Attachment:
20170211_090407.jpg
20170211_090407.jpg [ 180.1 KiB | Viewed 4432 times ]
Complexul propriu zis de piste (e un intreg complex, nu doar un circuit) se afla la cativa km de drumul principal, iar accesul in interiorul stabilimentului se face printr-o poarta cu un centru de control in toata regula. Sunt totusi lucruri aici despre care muritorii de rand nici nu ar trebui sa-si inchipuie ca exista. Cu ochii ce mi se învârteau in cap precum un contor de la Electrica am apucat sa vad o parcare plina de prototipuri in diverse faza de camuflare sau frankensteinizare. N-as putea spune ce erau, din viteza am identificat siluete de Maserati Levante, dar erau si chestii mai joase aka mai sportive. Am fost insa indrumat (grabit) spre interiorul complexului, unde urma sa facem check in-ul propriu zis.
Attachment:
20170211_140036.jpg
20170211_140036.jpg [ 169.34 KiB | Viewed 4432 times ]
Integistrarea a fost scurta, am primit badge-ul pentru a putea fi recunoscuti si fost împărțiti in 4 grupe, fiecare dintre noi urmand sa aibe parte de aceleasi activitati si work shop-uri prin rotatie, in cursul zilei urmand sa fim reuniti pentru a participa inpreuna la cateva momente cheie. Am reusit sa ma pierd de cei cativa baieti pe care-i cunosteam de pe forumul italian autopareri, si cu care vorbisem in perioada de dinaintea venirii aici,  ei au fost repartizati in echipa rosie, eu in cea verde. Umblam ca un zombi pe acolo, dar nu imi mai incapeam in piele de bucurie.
Partea centrala a Balocco Proving Ground este constituita de o zona verde imprejumuita de cladirile fostei ferme, (Cascina Bella Luigina) devenite mai apoi atelierele Autodelta si halele in care erau adapostite masinile. Aici au  instalat organizatorii doua mari panouri cu Stelvio, tot aici am servit micul dejun si pranzul.
Attachment:
20170211_170456.jpg
20170211_170456.jpg [ 235.75 KiB | Viewed 4432 times ]
Attachment:
20170211_092217.jpg
20170211_092217.jpg [ 218.74 KiB | Viewed 4432 times ]

Sub bolțile uneia din cladirile ce formau careul acesta central au foto expuse si cateva masini de curse apartinand "Scuderia del Portello". 1900 TI Panamericana, 1600 GTA,  33/2 Periscopica si  o Giulia 1300 TI alaturi de mai noile Giulia Quadrifoglio si 4C formau parca un frăție ce vroia sa prezinte cu mandrie alfistilor pe cel mai nou membru al hall of fame.
Attachment:
20170211_170616.jpg
20170211_170616.jpg [ 202.97 KiB | Viewed 4432 times ]
Attachment:
20170211_161659.jpg
20170211_161659.jpg [ 205.64 KiB | Viewed 4432 times ]
Attachment:
20170211_135558.jpg
20170211_135558.jpg [ 220.06 KiB | Viewed 4432 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2017, 17:53 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 14617
Car: 115/916/949
Location: Bucuresti
:clapping: Keep 'em coming!

_________________
Image
--------------------------------------------------
Alfa Romeo Stelvio 2.0T
Alfa Romeo Spider S4 2.0
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS
ex Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex Alfa Romeo MiTo 1.4TB
ex Alfa Romeo Spider 939 2.4JTDm
ex Alfa Romeo Brera 2.4JTDm
ex Alfa Romeo Spider 916 2.0TS
ex Alfa Romeo GT 1.9mJTD
ex Alfa Romeo 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2017, 18:50 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
După micul dejun italian, poze facute la foc automat gloriilor Scuderiei, ceva socializare cu alfistii si priviri admirative aruncate "sconcsilor" care se invarteau printre noi de parca ar fi fost de-ai nostri (sau noi de-ai lor) am fost îndrumați catre un pavilion din apropiere, Tribuna Alfa, un amfiteatru ce avea in loc de scena chiar pista circuitului. Acolo urma sa aibe loc dezvelirea Alfei Stelvio. Ziua incepea in forta, daca in alta parte sau la un alt salon asta ar fi fost punctul culminat al unui eveniment, pentru noi era introducerea.
Attachment:
20170211_095450.jpg
20170211_095450.jpg [ 235.32 KiB | Viewed 4391 times ]
Muzica de lounge dinamica pe fundal anticipa perfect momentul si ne tinea in tensiune. Tribunele s-au umplut rapid, iar oamenii de marketing care au fi organizat evenimentul isi tot frecau mainile, probabil la fel de emotionati ca si noi, datorita insa unui alt motiv. Cineva a anuntat la microfon ca inaugurarea va incepe in scurt timp, doar dupa ce o persoana foarte speciala va fi prezenta. Cine ar fi putut fi persoana asta care inca nu ajunsese? Insusi Marchionne? Imposibil! Omul asta nu participa la saloane internaționale importante, cum ar fi putut sa vina aici alaturi de simpli alfisti? Ei bine, literalmente in uralele publicului Marchionne si-a facut aparitia, cu o primire demna de un rock star.
Attachment:
20170211_103549.jpg
20170211_103549.jpg [ 165.39 KiB | Viewed 4391 times ]
 
Dupa o scurta introducere tinuta de Altavilla (seful FCA pentru Europa), Stelvio ne-a fost in sfarsit dezvaluit. Suv-uri rosii nu prea am mai vazut, dar Stelvio nu este un suv obisnuit, asa ca rosul ii sta de minune. Dimensiunile sunt impresionante, e mandru si impozant. Teoretic este o clasa inferioara suv-ului Maserati, dar as fi curios sa le vad impreuna, imi pare ca sunt apropiate ca si dimensiuni. Stilul e coerent si placut, e o masina mult mai reusita decat Porsche Macan. Modelul asta este considerat rivalul direct, desi ca si bench mark au folosit si X3/X4 sau Q5. La fe ca si Giulia, formele tridimensionale ale lui Stelvio pot fi apreciate mai bine in realitate decat in poze. Cand esti langa el iti lasa impresia unui obiect special, chiar aproape de nisa, cu adevarat premium. La interior aceeasi ambianta din Giulia dar spațiul este mai larg, mai aerisit cumva.
Attachment:
20170211_103020(0).jpg
20170211_103020(0).jpg [ 242.97 KiB | Viewed 4391 times ]
Attachment:
20170211_121404.jpg
20170211_121404.jpg [ 215.51 KiB | Viewed 4391 times ]
Attachment:
20170211_121318.jpg
20170211_121318.jpg [ 223.15 KiB | Viewed 4391 times ]
Attachment:
20170211_124527.jpg
20170211_124527.jpg [ 253.55 KiB | Viewed 4391 times ]

Dupa prezentarea lui Altavilla au luat cuvantul si alti manageri Alfa, "sconsi" ce au lucrat in Modena la dezvoltarea platformei Giorgio, managerul de proiecte pentru Alfa, seful motoristilor ce a spus printre altele ca este foarte mandru si de sistemul Q4, brevetat cu solutii exclusive Alfa Romeo (alfist tanar, cu o impresionata colectie de Alfe), designerul sef al Centro Stile Alfa.Oameni importanti din culise, oameni ce fac visele altora sa devina realitate, oameni ce au recunoscut ei insisi ca traiesc un vis. Am fost cu atat mai uimit sa-i cunosc si sa vad ca sunt oameni tineri si pasionati. Poate mai tineri decat mine, in functii importante. Lucrul asta mi s-a parut excepțional. Si extraordinar mi s-a parut sa-i vad cum se poarta unii cu altii, ce spirit de camaraderie exista intre ei. Ai fi putut foarte bi e sa crezi ca sunt un grup de studenți intr-o excursie cu scoala, daca n-ar fi avut toti haine cu insemne Alfa Romeo. Toti dispusi sa ne asculte si sa ne raspunda la intrebari. Ne-a fost prezentat cel de-l treilea pilot oficial Ferrari, in sfarsit un italian, cu indemnul de a nu forta prea mult masinile pe pista, acum ca Marchionne are echipa de piloti formata pentru 2017. Asta insemna si ca prea mult nu mai puteam zabovi aici, pentru ca faceam parte din prima grupa ce își  incepea activitatea: urma sa conduc pe traseul Misto Alfa 4C-ul si Giulia Quadrifoglio
Attachment:
20170211_124438.jpg
20170211_124438.jpg [ 188.65 KiB | Viewed 4391 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2017, 18:55 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Baieti, se pare ca ma bate tehnologia, pozele verticale se incarca aiurea, daca ar putea cineva sa le indrepte as fi recunoscător!

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2017, 20:22 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3584
Car: Carla
Location: Tim/Buc
:clapping: Foarte faina descrierea ! Te invidiez, astea sunt momentele care te fac sa simti cu adevarat ca faci parte din ceva special !

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2017, 20:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5675
Location: Brasov... oarecum.
Foarte interesante cateva aspecte:
-ca macaronarul a venit sa isi arate mecla muritorilor de rand
-ca echipa de designeri este foarte tanara

Te invidiez cumva ca ai condus 4C-ul. Eu am fost doar pasager, iar sofer un pilot cu ceva experienta.

Si cateva intrebari:
-mno acum tu ai un SW, care oricum nu e vreo referinta ca spatiu interior in clasa sa, dar isi serveste scopului foarte bine din punctul meu de vedere, si totusi poti face o comparatie. Stelvio poate inlocui cu succes un SW? Ma gandesc la faptul ca nu e confirmat unul pentru Giulia, si singura comparatie poate fi facut ca 159SW. Lasam la o parte concurenta momentan... Si lasam la o parte ca strict ca spatiu la majoritatea marcilor, SUV-urile sunt inferioare "SW-urilor" echivalente.

In clasa, Macanul mi se pare cea mai bine desenata masina si cea mai echilibrata in proportii. Daca nu ar fi implicarea emotionala mi-ar fi greu sa aleg.
Ca o parere strict personala, mi se pare ca s-au perdut oleaca odata ajunsi la fundul masinii: sunt o sumedenie de linii acolo care parca nu se leaga.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2017, 21:06 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Poate yux-ule, si inca cum. E un upgrage generos fata de 159 SW. Nu vad ce ar fi putut face o Giulia SW si nu poate face Stelvio. Si in putine cuvinte, nu e o barca, voi detalia mai tarziu despre cum se conduce. Portbagajul e imens desi nu pare prinvind din afara. In interior ai mai mult spațiu decat in Giulia, iar spațiul Giuliei eu l-am comparat cu 166 la primul contact ce l-am avut, nu cu 159. Ai vizibilitate buna din interior, ei spun ca ai o pozitie de condus inalta specifica suv-urilor dar mie nu mi s-a parut chiar asa de cocotata. Fixat cu anumite chestii cum sunt l-am intrebat pe Macolinni (designerul sef Alfa, autorul 147 facelift, 156 CrossWagon dar mai important autorul Giuliei si al Stelvio) daca va veni si cu bare transversale. Pot spune direct de la sursa si in avanpremiera ca va avea si bare transversale, in buna traditie SW. :) Cat despre comparatia cu Macan, stiu ca e un cliseu, dar așteaptă pana o sa vezi Stelvio pe viu. Cunosc bine Macan-ul, era favoritul meu din clasa asta, vecinul meu cel cu GTV de epoca are un Macan ca daily driver. Acum insa mi se pare caricatural, umflat. Stelvio prin comparație are o finete si e eleganta specifica doar italienilor.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2017, 21:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2634
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Felicitari, Marius! Grozava experienta! :wave:

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2017, 22:06 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5675
Location: Brasov... oarecum.
Marius, cred ca vrei sa spui bare longitudinale cum ai tu pe SW...

In general la concurenta SUV-urile compacte au mai putin portbagaj decant SW-urile echivalente. Eu ma descurc linistit cu orice fel de spatiu. Pentru mine e suficient si portbagajul de Giulia. Dar e bine de stiut.

Oricum, intentionez sa merg si la lansarea de aici din UK cand va veni vremea, indiferent de amploarea de care va avea parte.

Referitor la comportament, nici nu ma asteptam sa fie barca... :wink:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2017, 22:59 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7463
Car: GTV 916 2.0 TS
Location: Bucuresti
Bravo Marius , nu iti imaginezi cat ma bucur ca ai fost unul din cei "alesi" . Acum cand citesc ce zici , parca sunt acolo , e incredibil . Astept sa ai multe de povestit si poze de postat .


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2017, 23:15 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Asa e yux-ule, am gresit, probabil mai sunt si alte greseli in text. Bare longitudinale, ca oricum una transversala o are sub capota. :)
Multam mugure, chiar m-am gandit si la voi, ar fi fost fain de trait experienta asta împreună cu Alfa Clubul!

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 19 Feb 2017, 23:38 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Trebuie sa recunosc, drive testul Giuliei Quadrifoglio si al 4C-ului ne-a luat pe toti prin surprindere. Vorbisem in prealabil cu baietii italieni de care am amintit mai sus si unul dintre ei cu ceva legaturi cu un "insider" ne spusese ca pe langa Stelvio vom conduce si altceva la Balocco. Cand l-am intrebat ce anume altceva, Quadrifoglio sau 4C, tipul asta mi-a raspuns ca niciuna nici alta, cel mai probabil vom mai conduce si Giulia Veloce. Sa fie primit am zis, ca mai apoi la auzul vestii ca vom conduce si bestiile celelalte (anunt primit cu un entuziasm general demn de un revelion in piata publica) sa ma simt un mic Nostradamus.
A urmat un scurt drum cu naveta pana la circuitul Misto Alfa intr-un bus nou nout Fiat de a carui existenta nici nu stiam. A trebuit sa-l gugalesc pentru a afla cum se chema, Talento pentru cine e curios fiind ultima lovitura a lui Marchionne in materie de joint venture, fiind de fapt un Reno. Oh well, mai exista o lume a industriei automobilistice si in afara bulei Alfa Romeo.
Pe marginea pistei am fost primiti intr-un cort cu ciuperci pentru incalzire si o masa pe care se aflau casti pentru piloți si cagule de unica folosinta. Scurt briefing, ne-a fost amintit ca suntem aici pentru a ne simti bine si nu pentru a impresiona pe nimeni cu veleitatile noastre la volan. In fata ochilor se desfasurau fortele: 5 Alfa 4C si 5 Quadrifoglio.
Attachment:
20170211_110038.jpg
20170211_110038.jpg [ 215.11 KiB | Viewed 4267 times ]
Attachment:
20170211_113254.jpg
20170211_113254.jpg [ 136.3 KiB | Viewed 4267 times ]
Primul tur facut a fost ca si pasager intr-o Giulia Quadrifoglio, n-am inteles prea mare lucru pentru ca totul se desfasura intr-o succesiune prea rapida si eram prea ocupat sa ma tin cu ambele maine de ce apucam ca sa nu fiu zbatut de colo colo.  Dupa ce am iesit din masina ca o carpa din centrifuga am avut ocazia sa-mi reprind suflarea si sa ma uit putin in jur la ce se intampla. 4C-ul probabil deja e cunoscut, masina e lata, sta bine infipta pe roti,  arata ca un un supercar si se misca precum un supercar, pe pista pare chiar in elementul ei. Erau 4 Spidere rosii si un coupe alb, pe asta din urma aveam sa il conduc si eu. O competitie monomodel care  sa o aibe ca protagonista ar fi ideala ca mijloc de promovare dupa parerea mea, masina asta pe circuit chiar arata ca si cum ar fi fost gandita pentru curse.
Attachment:
20170211_105206.jpg
20170211_105206.jpg [ 168.82 KiB | Viewed 4267 times ]
Attachment:
20170211_105157.jpg
20170211_105157.jpg [ 160.26 KiB | Viewed 4267 times ]
 Atentia mi-a fost atrasa apoi de Giulii. 2 Rosso Competizione, una Bianco Trofeo, una Grigio Vesuvio si inca una Blu MonteCarlo pe care aveam sa o conduc. Am mai vazut Giulia pe strada, dar nu Quadrifoglio. Aici insa, cum survola pista ca un OZN la joasa inaltime oferea un spectacol vizual impresionant. Cu DRL-urile aprinse Giulia  Quadrifoglio are o fata agresiva, pare un robot malefic gata sa distruga orice i-ar iesi in cale. Si judecand doar dupa zgomot, parea ca va dezlantui toate urgiile pamantului inainte sa o faca.
Attachment:
20170211_110608.jpg
20170211_110608.jpg [ 265.78 KiB | Viewed 4267 times ]
Attachment:
20170211_110657.jpg
20170211_110657.jpg [ 332.72 KiB | Viewed 4267 times ]
Attachment:
20170211_111014.jpg
20170211_111014.jpg [ 185.38 KiB | Viewed 4267 times ]

Mi-a venit randul sa incerc 4C-ul. Se coboara in masina, dar nu am avut nevoie sa reglez nimic, totul mi-a venit ca turnat. Chiar in dreptul ochilor pare sa fie display-ul central iar parbrizul undeva deasupra. E o impresie doar, dar atat de jos stai in masina incat te face sa percepi asta. Tin minte ca la lansarea masinii o gramada de jurnalisti se lamentau de absenta unei cutii manuale. Masina asta nu are nevoie de cutie  manuala, e perfecta asa cum e. Padelele schimba perfect, e drept ca eu personal nu am termen de comparație cu sisteme mai vechi, dar aici schimbarea vitezelor are loc instantaneu practic. Pe display-ul din spatele volanului este evidențiat turometrul, chiar daca mai sunt prezenti si alti parametri eu nu nu i-am observat. Felul cum urca in ture si cum cere sa fie schimbata viteza e ceva hipnotizat de-a dreptul. Inutil de spus, dar masina ia curbele ca pe sine, stai in ea cu fundul pe asfalt si practic trebuie condusa cu privirea, e atata de rapida si de sensibila invat trebuie anticipat totul dinainte. M-am simtit in largul meu si pot spune ca am impins destul pentru un prim contact, la un moment dat am avut si si o mica senzatie ca si cum ar fi plecat spatele masinii, departe de un derapaj sau un drift, dar oricum o senzație fabuloasa, pentru ca ma simteam in deplina siguranță.
Attachment:
20170211_114305.jpg
20170211_114305.jpg [ 182.65 KiB | Viewed 4267 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2017, 00:10 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
A contribuit la asta si instructorul, un tip a carui profesionalism depasea cu siguranta aspectativele varstei. Din lejeritatea lui se intelegea imediat ca este de-al casei pe pista si cunoaște masina foarte bine. Mi-a dat sfaturi elementare, precise si cu efect imediat ce m-au facut sa apreciez si mai mult experienta. La un moment dat si-a luat chiar rolul de copilot spunandu-mi cand sa accelerez, cum sa franez, ce fel de curba urmeaza. A fost pentru prima oara cand am condus oarecum orbeste, dar nu regret cu nimic, dimpotrivă ii pot doar mulțumi tipului pentru increderea acordata. Ultimul lucru pe care mi l-a spus a fost sa iau in primire o Giulia Quadrifoglio imediat, astfel incat senzatiile sa ramana proaspete, memoria traseului abia întipărita si sa pot sa merg si mai bine. Asa am si facut, am sarit din 4C fara sa mai imi simt picioarele si am mers direct la exemplarul albastru care imi fusese desemnat. Tocmai iesit din 4C Giulia mi s-a parut un tanc. Un tanc supersonic daca asa ceva poate exista. Masina e mare si solida. Cutie manuala, scaune scoica din fibra de carbon, frane carboceramice. Fuck! Instructorul din Giulia nu era din acelasi aluat cu cel de dinainte, m-a anuntat ca voi conduce in N si ca nu va fi nevoie sa schimb in viteze superioare treptei a treia. Am plecat usor in recunoaștere, timorat de sunetul bestiei ce se propaga in vibratii. Nu greieri, ci vibratii ca niste ultrasunete. Schimbatorul e precis, poarta metalica specifica Ferrari-urilor mai vechi nu este prezenta, dar se simte ca si cum ar fi acolo. Ambreiajul si el pare ca angreneaza o intreaga masinarie. Viraj dupa viraj am prins incredere, si se pare ca si instructorul a facut-o, pentru ca dupa o succesiune de sicane rapide m-am trezit la inceputul unei lungi linii drepte ca eram cam la maximul turatiei pentru viteza a treia. Am primit binecuvantarea papala de a incerca viteza a patra si... wow! Acceleratie care nu se mai termina, țintuit in scaun am fost practic teleportat in capatul celalalt al liniei drepte. Stiam ca am franele cele mai smechere, citisem ca Giulia Quadrifoglio franeaza la fel de bine pe cat accelereaza, asa ca am amanat momentul franarii la capatul liniei drepte atat de mult cat a considerat instinctul meu de conservare ca e sanatos sa o faca. Si bineinteles ca dupa ce am franat m-am trezit muuuuult inainte de curba, cam pe la jumatatea distantei ce o apreciasem eu ca fiind sigura pentru a frana. Te face sa reevaluezi chiar si legile fizicii masina asta. Daca am ramas cu ceva dupa ce am condus Giulia Quadrifoglio este sentimentul acut, chiar dureros, ca trebuie sa o mai conduc macar o data, daca se poate tot la Balocco. A fost un sentiment unic, gol in stomac si nod in gat de la inceput pana la sfarsit,  andrenalina continua, poate asemanatoare cu senzatia pe care o ai pe un rollercoaster, doar ca aici tu controlezi totul, tu dozezi nebunia. Cei care au mai multa experienta in pista ma pot corecta sau completa.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2017, 00:35 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2011, 10:41
Posts: 1289
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
Marius, sa inteleg ca in noaptea asta nu m-ai dormim, stam sa urmeze si urmatorul episod :)))
Sunt convins ca a fost o experienta super si ma bucur tare mult ca ti s-a tie, o meritai!
Hai cu continuarea :))

From Phone

_________________
Alfa Romeo 156 JTDm


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2017, 00:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5675
Location: Brasov... oarecum.
Faina experienta condusului ambelor. Asta mi-ar fi placut si mie enorm...
Oricum, sincer sa fiu, dupa ce am fost condus in 4C, am stat si m-am gandit care din ele, QV sau 4C, ar merita de fapt investitia...

Altfel, dupa plimbatulcu QV-ul, eu am simtit nevoia sa merg la banca...

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2017, 01:06 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
He he, in seara asta nu mai, merg la culcare, e greu cu scrisul pe telefon dar si cu incarcatul pozelor, sunt multe si interfata de android nu e chiar asa user friendly in cazul asta. O sa continui si maine, sper ca nu se pierde firul si veti citi cu placere in continuare.
Yux, nu poti compara Quadrifoglio cu 4C. Prima e o nava spatiala pe roti, a doua e o jucarie. Bineinteles ca lipsa servodirectiei si faptul ca stai ca intr-un kart acoperit loveste direct simturile si te si răsplătește mai mult, cel putin la nivelul asta sub novice la care sunt eu. Dar Giulia e altceva, si nu ai cum sa intelegi masina asta de la primul contact.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2017, 03:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 5675
Location: Brasov... oarecum.
Preturile de pornire sunt cam pe-acolo. Cu mentiunea ca daca pe QV pui tot ce se poate din lista iese mai scumpa. Dar la categoria entry level diferenta nu e mare in opinia mea, vreo 10%.
Amandoua sunt niste masini rapide, dar la finalul zilei QV-ul ramane un sedan de clasa medie supertehnologizat si dopat, in timp ce 4C-ul are un layout pur de masina sport. Este in fapt un minisupercar, asa cum multi zic...
De aici si dilema mea... desi sunt convins ca Giulia e mai rapida in orice conditii.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2017, 11:39 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1382
Car: GtvV6tb/159
Location: Zalau
Marius ești tare... si noi odată cu tine.

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro
Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio

ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2017, 12:05 
Offline

Joined: 27 Jun 2011, 21:37
Posts: 281
Car: --
Location: --
foarte tare topicul! :peace:


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2017, 13:19 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2399
Location: Bucuresti
De mult n-am citit ceva mai palpitant.
Marius, esti eroul meu!

_________________
Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2017, 13:47 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 944
Location: Brasov
Felicitari Marius! Frumoasa experienta :D

_________________



166 V6 TB Zender
Laguna 3 2.0 :oops:


EX: GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2017, 13:56 
Offline
User avatar

Joined: 13 Feb 2013, 03:34
Posts: 411
Car: 147 1.6 120CP
Location: Bucuresti
Felicitari, Marius!
Asteptam si continuarea. O sa citim cu placere pana la paragraful care se incheie cu "THE END" :D

_________________
Buburuza (147/1,6/120 CP)


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2017, 15:08 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
This is the shit I was talking about! Sunt la munca insa am reusit sa pun toate lucrurile in regula astfel incat sa pot citi toata povestea fara sa fiu deranjat. Ai un talent in a scrie, ne faci si pe noi sa ne simtim ca si cum am fost acolo. Astept cu mare interes restul experientei!

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2017, 15:17 
Offline

Joined: 15 Jan 2016, 18:28
Posts: 40
Car: Alfa 159 1.9 16v
Location: Radauti
Este incredibil ce șansă ai avut si ma bucur ca împărtășești cu noi această experienta unică , precum un serial din Game of thrones! :)
Aștept următorul episod. Felicitări! :goodpost:


Top
   
PostPosted: 20 Feb 2017, 15:21 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 2793
:clapping: :clapping: :clapping:

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 66 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited