It is currently 21 Oct 2019, 04:16

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
PostPosted: 12 Jun 2019, 19:43 
Offline

Joined: 12 Jun 2019, 19:40
Posts: 2
Car: 156
Salut
Am o alfa romeo din 2002 si de la un timp am o problema cu apa
Cand sta pornita nu-mi scade in timpul mersului dupa aproximativ 100=150 km trebuie sai readaug apa
Daca merg mai mult immi scade de tot

Si alta este ca termeratura apei variazaa se ridica la 90 apoi scade brusc la 70 si asa face tot timpul

_________________
www.bluegaming.ro


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2019, 21:37 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 560
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Eu am motorul 2.0 Twin Spark dar pe 166 ,cand am avut probleme cu scaderea nivelului de antigel din vasul de expansiune ,a trebuit sa verific mai atent urmatoarele :

1. Strangerea colierelor tuturor furtunelor pe unde circula apa , inclusiv a furtunelor de la termoflot , pe acolo imi mai scapa si furtunele catre radiator incalzire , unde a fost cazul am inlocuit furtune sau coliere.
2. Radiator incalzire , nu etansa bine si mai curgea din el,chiar daca este vara ,apa circula prin el.
3. Radiator racire , se poate intampla sa aibe scurgeri daca este fisurat .
4. Daca ai GPL pe masina trebuie verificate si etansarea furtunelor de apa care duc catre reductorul GPL si chiar reductorul in sine daca are garniturile bune.

In cazul meu , am rezolvat prin inlocuirea radiatorului de incalzire(caloriferul) si mutarea pozitiei reductorului GPL , asta este partea ieftina .
Partea mai scumpa este daca este ciupita garnitura de chiulasa , nu neaparat sa amestece antigelul cu uleiul sa se vada in vasul de expansiune , este suficient sa fie ciupita pe evacuare , la mine cand a fost asa sa lasat cu schimbarea chiulasei , dar si pierderile de antigel erau mult mai mari decat in cazul tau.

Referitor la problema cu temperatura care scade de la 90 la 70 ,poate fi termostatul , in cazul meu cand a inceput sa faca figuri intr-o iarna , urca la 90 grade in oras si scadea la 70 la drum lung ,probabil incepuse sa faca figuri , ramanea blocat pe deschis sau avea momente cand inchidea bine si cand nu mai inchidea de tot. Sa rezolvat prin inlocuirea termostatului. Am avut probleme si cu senzorul de temperatura (nu cel original) care arata temperatura eronat fata de cat era in realitate ,dar sa rezolvat prin punerea la loc a senzorului vechi(original)

Inainte de toate cel mai bine verifici temperatura reala printr-o diagnoza , eu am programul Multiecuscan si un cablu de diagnoza si imi zicea clar ce temperatura aveam in realitate ,care poate diferi de ce arata in bord.


Top
   
PostPosted: 12 Jun 2019, 22:13 
Offline

Joined: 12 Jun 2019, 19:40
Posts: 2
Car: 156
Adica nu e ca sar putea sa fie doar din cauza termostatului ca ramane pe deschis/inchis
Picaturi de apa la furtune nu se vad am schimbat eu colierele . doar in timpul mersului pierde si nu stiu cum as putea sa aflu pe unde pierde

In schimb de la o vreme tot spal capatu de la toba de esapament
Mereu il gasesc negru ca si cum ar scoate fum pana acum nu mia facut asta
Am observat ca imi pierde si ulei ..... :uhuh:
Poate sa fie problema ca-l mananca ?
Dupa 8 luni de mers cu ia mam uitat la ulei si am gasit rezervorul gol ..
Acum tot ai mai completez .. in ultimele 2 luni am bagat aproape 2,5 l

_________________
www.bluegaming.ro


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2019, 09:36 
Offline

Joined: 07 Jun 2016, 22:25
Posts: 560
Car: Alfa Romeo 166 2.0TS
Location: Constanta
Este mult 2.5 litri in 2 luni , si mie imi consuma ulei , ultima data 0.5 litri in 5000 km ,dar in cazul meu mai vad ulei pe baia de ulei si in zona cutiei ,aproape de motor , in teorie eu trebuie sa inlocuiesc siliconul de la baia de ulei , garnitura de la capacul culbutorilor si probabil semeringul de la vibrochen pe partea cu cutia .
In cazul tau ,poti incerca sa faci un test de compresie sa vezi cum stai cu segmenti ,sa nu fie unul sa mai multi dusi ,sa ajunga in camera de ardere si asa sa se consume uleiul putin cate putin, cateodata nu este asa de sigur nici acest test , la vechea masina imi consuma cate 1 litru de ulei pe luna si la test imi iesau toti cilindri in parametri normali ,oricum merita incercat .

Legat de apa poti verifica si in zona pompei de apa, probabil in mers se face presiune mai mare in instalatia de racire si unde gaseste locul mai slab pe acolo arunca apa . Probabil merge urcata pe un elevator /rampa si accelerata putin si in acest timp verificata mai bine daca scapa . Poate vin si alte pareri mai autorizate .


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited